Alla kategorier Spa Stockholms län Stockholm Kungsholmen Sparadiset Kungsholmen

Sparadiset Kungsholmen

Pilgatan 24, 112 23 Stockholm — Visa karta

Sparadiset är ett annorlunda spa som inte påminner om något annat. Vi har hämtat inspiration från hela världen. Här får du njuta av behandlingar såsom massage, ansiktsbehandling,
Vidargatan 1, 11327, Stockholm
Eva G:
Trevligt bemötande, lite opersonligt. Jobbar snabbt, resultatet ser jag först efter några gånger, hoppas jag. Snabbt in och ut

Spa nära Sparadiset Kungsholmen:

Kungsholmsgatan 40, Stockholm
Välkommen till Emelie hudterapeut! Läs mer ›
Monica S:
Skön miljö och bra och avslappnande behandling. Det var första gången jag tog en ansiktsbehandling men definitivt inte den sista!.

Pipersgatan 7, STOCKHOLM
Kom in och ta en paus från vardagen hos oss på Sthlm Hud & Spa. Läs mer ›
Sara P:
Välkomnande och professionellt bemötande. Bra produkter.

Upplandsgatan 33, Stockholm
Låt dig själv slappna av och njuta av en lugn stund hos oss på AGE Balance Skinc... Läs mer ›
Carina K:
Trevligt bemötande och proffsig härlig behandling

Vidargatan 1, Stockholm
Välkommen till en skönhetssalong med brett utbud och djup kompetens. Vi hjälper ... Läs mer ›
Eva G:

Läs vad 4 kunder tycker om Sparadiset Kungsholmen

• Alex M
    Alex M skrev om Sparadiset Kungsholmen
    Guud vilket mysigt ställe. Härlig atmosfär med jättetrevlig personal. Massagen jag fick var absolut den bästa jag fått och jag har gått till många ställen! Prövade även infraröd bastu, det rekommenderar jag verkligen. Man kände verkligen hur kroppen renades. Här kommer jag att köpa många av mina julklappar i år!
  • Sofia F
    Sofia F skrev om Sparadiset Kungsholmen
    Supertrevlig personal och mysig lokal. Personalen pratar med en så att man hela tiden är med på allt och de hjälper verkligen till med problem, t.ex. ryggen. Även härlig musik i bakgrunden.
  • Carolina E
    Carolina E skrev om Sparadiset Kungsholmen
    Mycket bra personal som vet vad dom sysslar med!
  • Helena  S
    Helena S skrev om Sparadiset Kungsholmen
    Hit halvsprang jag igår som den "karriärskvinna" jag är, så är livet ofta alltför inrutat. Men samma sekund jag öppnade dörren in till Sparadiset på Pilgatan så spred sig ett oväntat lugn. Om ni ätit på Kho phan yang ngn ggr förstår ni vad jag menar. Var som att komma in i en lugn oas med omsorgsfull inredning. Jag hade turen att få en helkroppsmassage för ynka 300 kr då det var en gullig praktikant där denna vecka. De gör verkligen skäl för namnet, välkomna det tropiska paradiset med öppna armar, det gjorde jag :) www.sparadiset.se

Pilgatan 24, 112 23 Stockholm