Sparmax  AB

1.0

7 omdömen om Sparmax AB

Klas-Erik O
Skrev om Sparmax AB

Har aldrig varit med om sämre service…..beställt reservdelar(som fanns hemma).Fortfarande efter 6 veckor har dom inte lyckats skicka iväg dom än Klas-Erik Olsson

Robert Louis W
Skrev om Sparmax AB

Köpte ett badkar som måste vara ett det mest vingliga och instabila jag någonsin sett. Försökte returnera badkaret och ringt/mailat dag efter dag men ingen återkommer. Köp aldrig från detta företag.

Johanna Lina Katarina S

Varning för att köpa produkter här. Duschen faller långsamt i bitar. Efter knappt fyra år har funktion utom radion upphört. Plastdetaljerna har gått sönder, panelens färg bubblar, kulventilen är trasig så den läcker vatten konstant, ångan funkar bara ibland. På garantin kan vi endast få hjälp med de små plastknopparna! Vi har en svindyr dusch som inte går att använda till något mer än att lyssna på radio. SparMax har slutat svara på våra mail. Vi har önskat en återbetalning på en del av köpesumman men blivit nekade. Vi kommer nu gå vidare till ARN. Varning för SparMax!

Boris Holmström

Är så besviken på en bastu min fru beställde från det här företaget! Ingenting stämde, leveransen trasig och fullt med repor. Frun har försökt få tag i företaget men ingen kan svara! Det är säkert likadant med alla produkter de säljer, nej usch ,

Pia Krona
Skrev om Sparmax AB

Min man och jag köpte en infraröd bastu som var repig och trasig direkt vid leveransen. Det verkar vara ett riktigt skräp de säljer. Vi ångrar oss bittert. Hade varit bättre om vi köpt bastu från Tylö istället eller någon annan. Kan aldrig rekommendera detta företag!!!!!!!! De skiter i sina kunder helt enkelt!!

Jens  S
Skrev om Sparmax AB

Riktigt usel service! Det här företaget kan ingenting. KÖP aldrig en bastu från de här gubbarna!

Josef L
Skrev om Sparmax AB

Riktigt dålig kvalitet förtjänar inte ens en stjärna tyvärr, har provat tre olika av deras produkter alla håller samma dåliga kvalitet, termostat och belysningen i duschen la av de valde att skicka nya delar till mig men ingen som byter ut dom, man måste demontera hela panelen och byta delar själv, det är som att motorn på bilen går sönder så skickar de en ny motor till dig och ber dig byta ut den själv, dålig service samt dålig kina kvalitet.