Alla kategorier Bilverkstad Västra Götaland Mölndal Speedy Speedy Bilservice Åbro, Mölndal

Speedy Bilservice Åbro, Mölndal

En del av Speedyspeedybilservice.se

Argongatan 2 A, 431 53 Mölndal — Visa karta

Välkommen till Speedy Bilservice i Åbro. Har du ont om tid? Då har du hittat rätt, hos oss kan du snabbt få bilen lagad och vi satsar på en hög tillgänglighet med våra drop in tider. Vi arbetar ständigt för att du som kund ska uppleva den absolut bästa servicen och kunna känna dig trygg när du lämnar din bil till oss. Vi har en stark passion för bilar och gör allt för att din bil ska få en så bra service som möjligt. Vi har 3 års garanti på arbete och reservdelar. Självklart lämnar vi även dokumentation på utfört arbete.
Öppet just nu
13:00-17:00
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 7 kunder tycker om Speedy Bilservice Åbro, Mölndal

• Sofia Z
    Sofia Z skrev om Speedy Bilservice Åbro, Mölndal
    Fantastiskt jobb av Stefan på Speedy Åbro! Otroligt trevlig och tillmötesgående. Fixade bilen på en gång!
    Kommer definitivt gå tillbaka!
  • Emil K
    Emil K skrev om Speedy Bilservice Åbro, Mölndal
    Var ska jag börja.
    Gick dit för det för tillfället va 25% rabatt då stället va nyöppnat.
    Kan inte säga annat än att jag är grymt besviken.
    Förutom hela känslan av att mekanikern saknade väldigt mycket erfarenhet så hade han aldrig stött på en bil med keyless-system och hade ingen koll på att nyckeln behövde vara i bilen för att slå på tändningen.
    Han kunde inte heller återställa servicemätaren i bilen, utan stod helt enkelt och tittade på en som ett frågetecken och kändes som han frågade mig hur man skulle göra.
    Då skulle han ringa en annan verkstad dagen efter och kolla hur man gjorde, men tror ni att han ringde tillbaka? knappast.
    Tydligen va det lite svårt att komma åt och fylla på styrenhetsoljan i bilen och då va det TUR för MIG att hans kompis va där för att hjälpa honom.
    Brukar aldrig skriva en recension men säger bara, välj en annan verkstad.
    Kan nämna att jag också behövde visa var i serviceboken han skulle fylla i.
  • Bruno A
    Bruno A skrev om Speedy Bilservice Åbro, Mölndal
    Byte till vinterhjul. Bra och trevligt bemötande trots att mekanikern var ensam vid detta tillfälle på verkstan. Snabbt hjulbyte och han klarade även kortbetalningen trots att han aldrig hanterat detta förut.
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Speedy Bilservice Åbro, Mölndal
    Överkomligt pris o trevlig personal.
  • Johnny C
    Johnny C skrev om Speedy Bilservice Åbro, Mölndal
    Mycket trevlig och professionell personal. Bra pris på reparation. Rekommenderas verkligen
  • Kristina W
    Kristina W skrev om Speedy Bilservice Åbro, Mölndal
    Trevligt bemötande och mycket bra service. Saknade en liten pressent eftersom jag var den första kunden.
  • Hans Göran O
    Hans Göran O skrev om Speedy Bilservice Åbro, Mölndal
    Mycket bra service och mycket gott bemötande.

Argongatan 2 A, 431 53 Mölndal