Alla kategorier AC Service Stockholms län Sigtuna Speedy Speedy Bilservice Arlandastad

Speedy Bilservice Arlandastad

En del av Speedyspeedybilservice.se

Cederströms slinga, 195 61 Arlandastad — Visa karta

I 30 år har Speedys bilverkstäder mött sina kunder öppet och ärligt. Det finns inga hemligheter hos våra bilverkstäder. Vi kontrollerar din bil noggrant utan kostnad och visar vad som behöver åtgärdas. Du får ett fast pris för din bilservice/bilreparation innan vi gör jobbet, och du får gärna se på när vi jobbar. Vårt mål är att erbjuda dig som kund en bekymmersfri bilreparation/bilservice. Enkelt och utan oro för negativa överraskningar.

Snabb bilservice!

Det går fort hos Speedys bilverkstäder. Våra mekaniker byter 1000-tals avgassystem varje år och de utför minst lika många bromsbyten. Med övning kommer snabbhet. Vi har enkla rutiner och därför går inskrivning och betalning på minuten. Alla reservdelar finns lätt tillgängliga. Allt för att du skall få ett komplett kvalitetsjobb gjort, i de flesta fall inom en timme!

Läs vad 157 kunder tycker om Speedy Bilservice Arlandastad

• Allan F
    Allan F skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Jag behövde få en felavhjälpning efter ett arbete som utförts av Speedy. Tråkigt i sig, men bemötandet för att få korrigeringen var helt exemplariskt. Inga tveksamheter, garantin gällde och det kostade mig inget. Jag är mycket nöjd.
    Allan F
  • John S
    John S skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    värdelös!!!! Under all kritik!!!!!
  • Stig l
    Stig l skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Mycket bra bemötande och fick snabbt hjälp. Jag fick stort förtroende för verkstaden och har rekommenderat er till bekanta. Tack för hjälpen! :-))
  • tommy f
    tommy f skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Snabb service. Inga extra kostnader utan enligt offert. Trevligt bemötande.
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Jag har väldigt bra upplevelse av speedy i Arlandastad. Trevligt och bra bemötande, professionella och lagar bilen snabbt.
  • Gunnar B
    Gunnar B skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Mycket bra service, billigt pris!!!
  • Sture S
    Sture S skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Mycket bra service, de har tre års garanti på reservdelar och arbete.
    Mycket bra bemötande.
  • Victor S
    Victor S skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Perfect tack f är alla och speciel FÖR bilmekaniker
  • Zuhair M
    Zuhair M skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Trevliga personer som jobbar där,
    Snabb service
    Lagom pris
  • Lars F
    Lars F skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Bra service och trevligt bemötande.
  • Sonya A
    Sonya A skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Det sämsta jag har varit med, dålig bemötande och oseriös!!!
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Ingen bra service och dåligt bemötande. När jag bad personalen åtgärda felet vägrade han och hade en ursäkt att det skulle ta 3 timmar. Åkte därefter direkt till okq8 och de åtgärdade felet på 15 minuter (bromsbelägg hade bara fastnat på hjulet).
  • Ove N
    Ove N skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Snabbt och smidigt. Allt löste sig när vi fick hjälp
  • Erika E
    Erika E skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Vänligt bemötande, bra genomfört uppdrag
  • Solveig M
    Solveig M skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Helt ok, men inget extra som sticker ut över vad man kan förvänta sig
  • David K
    David K skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Vänligt bemötande och intresse för ovanlig bilmodell.
  • Lennart H
    Lennart H skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Tack för vänligt bemötande och förhoppnigsvis väl utfört arbete.
    MVH Lennart Hansson
  • Thore N
    Thore N skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Det var helt okey !
    Kundmottagaren trevlig och svarade på frågor som ställdes om de olika tvättprograme på ett klargörande sätt.
  • Irma J
    Irma J skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Vi är som helhet väldigt nöjda.....
  • Mohammad S
    Mohammad S skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Mycket värt o bra service. Bilen var ren o fin, lacken var polerad på bästa sätt. Tack
  • Lars P
    Lars P skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Speedy i Arlandastad är en riktigt skitfirma som på fullaste allvar spammar din mobil med hälsningar, erbjudanden och kundundersökningar trots att du avanmält dig från detta. Vårda kundregistret annars spammas det åt andra hållet på sociala medier etc.

/En missnöjd fd kund
  • Lars G
    Lars G skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Trevligt välkomnande mycket bra utförd tvätt både inne i bilen och utanpå
  • Jane L
    Jane L skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Oengagerat bemötande av mannen i kundservice. Bilen smutsig invändigt efter service
  • Inger T
    Inger T skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Bra mottagning U receptionen. Däremot gillade jag inte att mekanikern sa att de va saker som måste bytas utan att det inte äns behövdes. Men nöjd med jobbet som bilen lämnades in för.
  • Birgitta B
    Birgitta B skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Bra bemötande o snabb service
  • Johanna T
    Johanna T skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Snabbt o effektivt!
    .........................................
  • Eva H
    Eva H skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Att låta speedy göra en tvätt in utvärtes or ok men inte super bra gjort tyvärr
  • Bo N
    Bo N skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👌👌😃
  • Tomas A
    Tomas A skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Ok biltvätt, något rörigt när jag skulle hämta och lämna när inte "rätt" person fanns på plats.
  • Daniel H
    Daniel H skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Bra bemötande samt snabbservice
  • Ronja B
    Ronja B skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Bra pris, ärliga och försöker inte lura på annat. Service och bemötande på topp!
  • Jonas K
    Jonas K skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Första besöket var en katastrof taskig attityd på verkstan, skulle hämta lite grejer i bilen personal flinar och stirrar på mig vid bil bottennapp har däcken kvar där känns möjligen en flytt på dem gillar inte ett sånt bemötande blivit bättre bemötande vid däckbyte visserligen inte varit p verkstan troligen oärliga när man drömmer ut stötdämpare som andra verkstäder godkänner dåligt!!!!
  • Per B
    Per B skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Snabb och bra service.
    Mycket nöjd.
  • Asta F
    Asta F skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Bra och snabb service! Min bil fungerar galant!
  • Maria Y
    Maria Y skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Fick 8 spritt nya fälgar förstörda pga deras inkompetens
    2016-05-16 Speedy Bilservice svarar Maria Y
    Hej Maria! Är du snäll och kontaktar stina.jansson@speedyauto.se ska vi se om vi kan hjälpa dig. Tack /S
  • Susanne M
    Susanne M skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Mycket snabb och bra service.
  • Maud P
    Maud P skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Snabba och dom gör bra jobb lite svårt med språket annars toppen
  • Bo F
    Bo F skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    God cervis vänlig personal. Dom har öppet när man behöver dom.
  • Marie K
    Marie K skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Mycket bra service. Tog längre tid än beräknat pga sjukdom men killarna gjorde ett fantastiskt arbete. Kan varmt rekommenderas.
    Speedy Bilservice gillar detta
  • robin  n
    robin n skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    VARNING

Vill Verkligen Varna samtliga för denna bilverkstad. Man kommer överens om ett pris via telefonen det accepteras en muntlig överenskommelse.

När man sedan kommer för att hämta bilen så kostar det 600 kr mer än vad som var sagt på telefon. När jag ifrågasätter detta så hotar dom med att ta bort den delen dom bytt ut. Det uppstår även missljud från bakvagnen när bilen kommer åter.
  • Katrin T
    Katrin T skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    trevlig kundtjänst och de försöker alltid att fixa en bil, även om du inte en tid bokad.
  • Jan P
    Jan P skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Bra service, något svåra att förstå då svenskan är sådär, men trevliga och tillmötesgående!
  • Marie E
    Marie E skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Ett mycket trevligt bemötande , mekaniker som hejar, (vilket är ovanligt) Jag kommer att återkomma som kund
  • David V
    David V skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Det gick snabbt. Check in var smidigt och ett trevligt bemötande. Ena däcket var det punktering på med det lagades omgående
  • Gustav J
    Gustav J skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Serviceinriktade och hjälpsamma på skärtorsdagen
  • Anna K
    Anna K skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Snabb tvätt och hjulbyte. Trevligt bemötande. Ingen väntetid.
  • Jari D
    Jari D skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Ni behöver ringa kunden när bilen är klar. Annars missar man hämta bilen innan verkstaden stängs.
  • Mary S
    Mary S skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Lackering och putsning av småskador på stötfångare.Utmärkt gjort.Profsigt.I övrigtmycket kompetent och vänlig personal. Däckskifte bil tvätt & Hotel perfekt.
    Jätte nöjd gärna rekommendera SPEEDY
  • Hans A
    Hans A skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Snabb service med byte av däck till rimligt pris.
  • Skyddad P
    Skyddad P skrev om Speedy Bilservice Arlandastad
    Kommer aldrig lämna bilen där
    oerhört otrevliga personal där vid disken
    Lämnade min bil för service
    och kom överens med killen som tar emot kunder
    att det behövs fiksa parkerings lampa och två signal text visas på bil skärmen för call system
    och servic....han sa absolut de kan fixa .
    Han ringde mig två timmar efter och sa att bromsbeläggning måste byttas och allt annat ska fixas ,och accepterade jag
    I slutet av dagen gick jag för att hämta bilen
    då sa den otrevliga killen att de fixade allt förutom parkerings lampa ,de kunde inte hitta felet,men ändå Jag måste betala 1500 kr plus allt annat,först var jag besviken att en sånt **kunnig** firma kunde inte hitta en så litet fel
    och blev jag förbannat att de vill ha betald för nånting som de har inte gjort...
    Jag vägrade betala,men han sa : det är så enkelt du för inte din bil nyckel,bilen kommer att vara här tills imorgon,då du ska betala (minns inte exakt). runt 1000 kr för varje timme...
    han var värst som jag träffade någonsin,det gick inte och diskutera med honom .så hemskt människa ,
    jag var tvungen att betala hälften (750:-) bara för att slippa och diskutera med han..
    .jag körde hem med en ilska inom mig ..
    Och dagen efter startade jag bilen,och alla varnings textar visas igen på skärmen ,även service ,,
    Det har gått nu nästan två månader och jag bara kunde inte tänka mig att åter gå igen till de för att visa till de deras skicklig arbete..
    Ärligt talat jag hade en stor respekt för Speddy firman.
    Men tyvärr måste jag säga att det var värsta upplevelse för mig,båda med deras arbete,och deras personal..

JAG rekommenderar inte alls (Speddy)
    Arlandastad

Cederströms slinga, 195 61 Arlandastad