Alla kategorier Bilverkstad Dalarna Falun Speedy Bilservice Enviken

Speedy Bilservice Enviken

Rönndalens Industriväg 4, 790 26 Enviken — Visa karta

Välkommen till Speedy Bilservice i Enviken!

Speedy är en av Sveriges mest omtyckta verkstadskedjor för bilar, och vi har funnits i 30 år. Våra kunder får alltid noggrann bilservice, priset innan utfört arbete och får gärna titta på medan vi gör jobbet. Enkelt, fritt från oro och vi är alltid ärliga och öppna mot våra kunder. Vi har alltid tre års garanti på våra reparationer och dokumenterar arbetet som utförs.

Det går inte bara tryggt till utan också snabbt till här hos oss på Speedy, vilket hörs på namnet. Vi erbjuder både bokade tider och drop-in tider för att vara så tillgängliga som möjligt. Flexibilitet, trygghet och ansvar är våra ständiga värdeord som vi alltid strävar efter.

Lämna din bil i trygga händer hos oss här på Speedy i Enviken!
Kryddstigen 1-3, 80292, GÄVLE
Mekonomen Bilverkstad Gävle
Anders B:
Bra bemötande hela tiden. Service på bilen. De skulle höra av sig om åtgärder som behöver repareras, men de hörde aldrig av sig.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Speedy Bilservice Enviken

• Robert S
    Robert S skrev om Speedy Bilservice Enviken
    Snabb och bra service när jag gjorde en service på bilen 👍
    Passade även på att köpa nya däck, eftersom dom kunde fixa både däcken och omläggning på plats.
    Har dessutom bokat in tid för rostangrepp på ena skärmen.

// Robban
  • Ulla-lena S
    Ulla-lena S skrev om Speedy Bilservice Enviken
    Bra service och trevligt bemötande!👍
  • Anneli O
    Anneli O skrev om Speedy Bilservice Enviken
    Underbar service och personal. Är jätte nöjd
  • Jessica Å
    Jessica Å skrev om Speedy Bilservice Enviken
    Fick hjälp med en service och oljebyte i växellåda, blev förvånad över både priset och den snabba servicen, tog en kaffe under tiden och åkte därifrån mycket nöjd. Trevligt att bli så väl omhändertagen av killarna där. Tack Speedy.

Rönndalens Industriväg 4, 790 26 Enviken