Speedy Bilservice Gävle, sid 2

En del av Speedyspeedybilservice.se

Norra Gatan 1-3, 803 21 Gävle — Visa karta

Välkommen till Speedy Bilservice i Gävle!

Vi är en av de mest omtyckta verkstadskedjorna i Sverige. Hos oss får du alltid fast pris, både när det kommer till reparationer och service. Vi kontrollerar alla bilar mycket noggrant och ger alltid tre års garanti på alla arbeten vi utför. Dessutom behåller du självklart nybils- eller fabriksgarantin.

Vi arbetar utifrån enkla rutiner, dokumenterar allt väl och ervjuder både tidsbokning och drop-in. Att fixa bilen ska vara enkelt och flexibelt. Kom in till oss så hjälper vi dig!
Lör: 10:00-16:00
Sön: Stängt

Läs vad 56 kunder tycker om Speedy Bilservice Gävle

• 2017-12-19

Emma skrev om Speedy Bilservice Gävle
    Super bra bemötande+
    Fick hjälp med byte av bromsskivor/bromsklossar så jag kan köra säkert på vägarna!
    Rekommenderar Speedy Bilservice Gävle+++

God Jul & Gott Nytt År! Läs mer
    2017-12-19 Speedy bilservice gävle A svarar Emma
    Tack för ditt besök & din kommentar! Du är Varmt välkommen tillbaka till oss! Erbjuder dig 10% på valfritt tvättprogram!
  • 2017-12-17

Nån Synaps Ab skrev om Speedy Bilservice Gävle
    Bra bemötande.
    Bra tvättat
    Kommunikationen mellan er fungerar inte toppen. Jag skulle ev lämna min bil innan stängning dan innan min tid men ingen hade koll på att jag skulle komma.
    Jag har också vid alla tillfällen bett att ni ska ringa när bilen är klar, men det händer inte. Alltid jag som får ringa o fråga om den är klar?
    Har en gång haft ett jättefullt märke på sidan när jag tvättat hos er. Läs mer
    2017-12-17 Speedy bilservice gävle A svarar Nån Synaps Ab
    Tack för din kommentar. All feedback är viktig för oss och vi kommer att arbeta för att få ett säkrare system av bokning och återkoppling. Du är Varmt välkommen tillbaka till oss! Erbjuder dig 10% på valfritt tvättprogram!
  • 2017-12-15

Kia K skrev om Speedy Bilservice Gävle
    Löste mitt problem samma dag vilket jag verkligen uppskattade. Läs mer
    2017-12-15 Speedy bilservice gävle A svarar Kia K
  • 2017-12-14

Lars Mikael G skrev om Speedy Bilservice Gävle
    Begärt offert men ingen återkoppling. Vart in flera ggr utan att få svar. Kan inte rekommendera dessa. Tyvärr Läs mer
    2017-12-15 Speedy bilservice gävle A svarar Lars Mikael G
    Vi ber om ursäkt att du inte har fått svar på dina frågor. Du är välkommen in igen så får vi undersöka vad som har hänt. Vi bjuder på en utvändig tvätt för besväret.
  • 2017-12-12

Daniel R skrev om Speedy Bilservice Gävle
    Bra bemötande från början. Lämnade in nycklarna för felsökning av bil och balansering av däck. Snabb service Läs mer
    2017-12-15 Speedy bilservice gävle A svarar Daniel R
  • 2017-12-12

Anna K skrev om Speedy Bilservice Gävle
    Bra bemötande, snabb service, snyggt resultat angående min 🚗 tvätt. God jul 🎄 Läs mer
    2017-12-15 Speedy bilservice gävle A svarar Anna K

Norra Gatan 1-3, 803 21 Gävle