Speedy Bilservice Haninge

Speedy Bilservice Haninge

En del av Speedy www.speedybilservice.se
  • BadgeNineYears
1 101

Här hos Speedy Bilservice i Haninge handlar allt om snabb och effektiv bilservice och reparationer av högsta klass. Vad behöver du fixa på din bil? Låt våra professionella bilmekaniker undersöka vad felet är och hjälpa dig att åtgärda det. Vi strävar efter ärlighet, kundnöjdhet och säkerhet i vårt arbete med bilar. Allt för...

1101 omdömen om Speedy Bilservice Haninge

Anne-lie N
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Fick tid samma dag och bilen va besiktad när jag fick bilen på efm. Toppen killar

Leif E
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Fick snabbt tid och besked om kostnad för byte av fjädrar fram, samt förslag på ytterligare åtgärder som behövde göras (bromsskivor och klossar, stötdämpare). Upplever att Philip arbetar hårt, snabbt och effektivt för att få fram material och få jobbet gjort.

Jennie B
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Alltid hjälpsamma på ett personligt vis. Man känner sig sedd och betydelsefull som kund.

Maria T
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Trevligt bemötande och väldigt bra service. Man får snabbt hjälp och det känns tryggt.

Ella S
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Snabb service och förklarade bra vilka arbeten som skulle utföras. Hörde även av sig under dagen när de uppmärksammade problem som kunde påverka innan de gjorde något ytterligare.

Hållsätra A

Snabb service trevligt bemötande

Pia Margaretha J
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Snabba, trevliga och hjälpsamma.

Maria Ellinor S
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Engagerad och kunnig personal.

Antonio K
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Jag har varit hos många bilverkstaden men den här är en av de bästa! 👍🏻

Dimitrios K
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Bemötandet var väldigt bra och med stort intresse ifrån speedy. Gjorde en service efter en motorlampa indikera att något var fel. Kontakten med speedy under reparationen var informativ och ärlig. Så rekommenderar speedy haninge varmt. Det är där min bil kommer skötas om/ Dimitrios

Karl L
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Svarar i telefonen 9 av 10 ggr. Kan dom inte svara så ringer dom tillbaks. Det är värt mycket!

Bernt-Uno H
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

De hade tid väldigt snabbt vilket var superbra. Fixade bilen så att jag kan använda den.

Bla F
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Mycket bra och snabb hjälp, trevligt bemötande. Behövde hjälp med sensorer som sitter i däcken och som visar trycket.

Edm A
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

10 av 10 ! Snabbt, smidigt och billigt.

Per B
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Super bra service. Ringde på morgonen ,lämnade kl.08.30. Klart kl. 16.00. Byte av bromsslang.

Lina B
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Speedy Haninge är otroliga. Alltid så otroligt trevliga! Arbeten de utfört på vår bil blir alltid toppen och håller. Känner full tillit för den här verkstaden och Philip är en klippa. Tydlig kommunikation och inga oväntade kostnader. Rekommenderar både starkt och varmt.

Johnny A
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Fick tid snabbt, bra service och bilen går riktigt bra nu:) Jag gillar läget!

Rolf B
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Några bekanta har anlitat Speedy i Haninge och hade bara gott att säga om dom. Jag ville prova en ny verkstad eftersom dom tidigare inte gjort några bra jobb och tagit lång tid på sig. Behövde hjälp med ett hjullager men var osäker på vilket, även byte av motorolja och filter. Det var bra bemötande med bra priser. Dom ringde innan om 24 timmar och sa att bilen var klar. Dom hade även hittat fel på bromsarna fast dom var nyrenoverade av en annan verkstad i närheten. Kommer absolut att anlita dom när det är dags igen. Roffe

Edik A

Bästa bilservice i Stockholm👍👍

Lena G
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Trevliga, gjorde sitt jobb på utsatt tid. Gjorde en genomgång och meddelade vad som behövde bytas ut.

Lars-henrik R
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Snabb och bra service. Dock så hade man inte lyckats lufta bromssystem efter arbetet. Detta borde ha upptäckts om man hade provkört bilen. Luftningen gjordes korrekt efter återbesök 10 minuter efter att jag hämtade ut bilen vid första tillfället

Moderna A
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Jätte bra och snabbt service, bra jobbat

Rolf Henrik Gunnar P
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Bra och snabbt arbetat bra killar i receptionen.

Lena J
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Filip på Speedy i Haninge var otroligt kommunikativ, informativ och hjälpsam under hela processen. Fick en snabb tid, lånebil samt bra med hjälp gällande hantering av försäkringsbolag. Har sedan tidigare inte jättebra erfarenhet av varken bilmekaniker eller bilreparationer men kände mig både lugn och trygg under den här processen. Upplevde att dom prioriterade mitt ärende och tog en fajt med mitt försäkringsbolag för att få det prioriterat även där. Allt som allt ett bra betyg från min sida vilket faktiskt säger en hel del. Kommer definitivt vända mig dit igen i framtiden!

Anders E
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Vänligt och korrekt. Dom uppfyllde mina förväntningar och höll vad dom lovade på utsatt tid. Samt att dom kunde ta emot bil med endast en dags väntetid. Dom bytte bakbromsar samt ett lampbyte på strålkastaren. Allt sköttes jättebra. Jag återkommer gärna dit.

Tom D
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Blev väldigt trevligt bemött. Reparationen av avgasröret blev snabbt åtgärdat samt blev billigare än förväntat. Tack så mycket. Kommer att framöver anlita Speedy, Haninge.

Gunilla N
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Alltid trevligt bemötande. Har inget att anmärka på. Servar vår Volvo och Citroën hos dom sedan flera år tillbaka.

Charles M
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Bra och trevlig service trevligt bemötande

Personuppgiften S
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Professionella och hjälpsama och håller sina tider

Bo W
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Bytte bromsbelägg. Trevligt bemötande. Bra pris och snabbt avklarat.

Anatex A
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Äldigt snabba och proffesionella!

Kennet M
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Personalen var jätte trevligt och mycket bra service och pris. Tack

Arena A
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Snabb service och trevlig personal.

Marcela M
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Så bra service! Snabbt och bra. Philip i receptionen var väldigt trevligt och hjälpsam. Bara massa +

Maria S

Billigt och bra!:) rekommenderar

Beltransport A
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Snabbt, enkelt utan krångel och problem! Bäst bemötande! Rekommenderas starkt 10+

Alexander G
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Professionellt bemötande, snabbt fixat, allting utfört till högsta kvalitet.

Jenny G
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Bra proffsigt utfört arbete med trevlig bemötande

Eva Kristina L
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Snabb och korrekt hantering. Tar emot bilen direkt mycket bra.

Inna W

Snabbt service, rekommenderar

Katarina P
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Trevlgt bemötande, snabb hjälp och god service!

Stefan B

Snabbt jobb Trevliga Glömde nollställa efter servce

Anette F
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Snabbt och smidigt. Med bra service

Långa A
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Jag har servat mina mina bilar hos Speedy de senaste åren och har alltid varit nöjd med servicen. De har även ställt upp vid akuta problem och de alltid ett trevligt bemötande. Rekommenderar varmt.

Sven A

Toppenbra Snabbt och bra. Inget att klaga på

Sten A
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Bra service och kompetent personal. Jag kommer verkligen komma igen!

Therese W
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

bra service. Fick hjälp att åtgärda felet på bilen samma dag.

Jan E
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Bra bemötande bra service bra igenom gång av vad dom gjort

Bo B
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

Snabbt, enkelt och bra info om hur man kan förebygga strul i framtiden!

Daniel R
Skrev om Speedy Bilservice Haninge

En riktigt bra verkstad som vi rekommenderar, bra service, bra mekaniker. Utför jobbet snabbt och korrekt, förklarar ordentligt så att man förstår vad som görs. Bara +++++++++++ till denna verkstan. Bästa verkstan vi har jobbat med under flera år, vi kommer tillbaka garanterat igen!