Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Sigtuna Speedy Speedy Bilservice Märsta

Speedy Bilservice Märsta

Turbingatan 1, 195 60 Arlandastad — Visa karta

Här hos Speedy bilservice i Märsta finner du allt du behöver i bilväg!

Våra skickliga bilmekaniker hjälper dig med allt från däckbyten till reparationer av växellådor, alltid med kundnöjdhet och säkerhet i fokus. Vi erbjuder en garanti på tre år både vad det gäller arbetet och reservdelarna vi använder.

Snabbt och skickligt är arbetssättet vi utgår från. Faktum är att en reparation sällan tar mer än en timme. Slå dig ned med en kaffe medan du väntar eller passa på att springa iväg och fixa annat under tiden. När du lämnar bilen hos oss blir den väl omhändertagen.

Det finns många anledningar till varför vi ses som Sveriges främsta verkstadskedja inom bilservice. Kontakta oss för mer information och tidsbokning!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 1 kund tycker om Speedy Bilservice Märsta

• Stefan F
    Stefan F skrev om Speedy Bilservice Märsta
    Tyvärr inte imponerad. Jag har fortfarande inte fått kvitto/serviceprotokollet . På grund av skrivarproblem när jag hämtade bilen lovade man skicka detta via e-post till mig. Men trots konversation i efterhand har jag endast fått en orderbekräftelse vilket inte är samma sak.
    Detta tillsammans med att jag fick vänta i cirka tio minuter på att man skulle hitta min bilnyckel när jag hämtade bilen gör att jag inte rekommenderar denna servicestation. Läs mer

Turbingatan 1, 195 60 Arlandastad