Speedy Bilservice Mölndal

Speedy Bilservice Mölndal

En del av Speedy speedybilservice.se
  • BadgeNineYears
1 406

Välkommen till våra professionella mekaniker på Speedy Bilservice i Lackarebäck, Mölndal! Här kan du få hjälp med all service av din bil. Vare sig det är växellådan som krånglar eller däcken som behöver bli utbytta har vi expertisen som krävs för att hjälpa dig. Säkerhet och tempo är något vi prioriterar. Samtidigt som du alltid...

1406 omdömen om Speedy Bilservice Mölndal

Sedan starten hos Reco 2015

Stig E
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Hjulskifte. Alltid mycket bra. Aldrig problem.

Yvonne Ingela S
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Så otroligt trevliga och duktiga. Lämnade in bilen för stor service. Jag är super nöjd. Kommer att fortsätta lämna in bilen där när det behövs!

Inga-lill Kerstin Le K
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Bra och proffsigt Lätt att få tid. Bra bemötande.Frågar innan de gör något annat än bestämt Har inget att klaga på.

Comfortteknik K
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Enligt vår personal så är vi nöjda med hur de bemöter oss. De lever upp till våra förväntningar. Vi är nöjda. De ordnar snabbt tid för service av våra bilar och kontaktar oss om de behöver byta delar mm. Vi är nöjda.

Per-Johan T
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Jag lämnade in min bil för byte av en lampa baktill. När jag fick tillbaka den tio minuter senare var den svårstartad. Jag lyckades starta den först efter två försök och det problemet har sedan återkommit gång på gång. Och krävt fler och fler försök. Vid telefonkontakt med Speedy argumenterar jag för att något hänt medan personalen haft hand om bilen. Oavsett vad det är. Men jag får inte medhåll om den saken. Jag tycker det är absurt att lämna in en fungerande bil för ett lampbyte och sedan få den tillbaka icke-fungerande....

Eskel E
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Däckbyte. Blev expedierad och arbetet utfört punktligt. Finns inget att anmärka.

Ingrid G
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Jag hade beställt hjulbyte och service. Allt fungerade perfekt och killarna som jobbar där är väldigt trevliga.

Ellen H
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Bra bemötande, bra service.

Sven S
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Kanon, som vanligt. Snabbt, enkelt och trevligt

Speedy B
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Jag blir alltid väl bemött hos Speedy. Bytte till sommardäck d 9e apr. Det gick väldigt fort o bra. Det är så tryggt att den här verkstaden finns.

Eva Karin Birgitta F
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Jag köpte däckbyte, service av bilen och att lämna bilen till besiktning. Speedy i Mölndal gjorde allt på ett proffsigt, trevligt och utmärkt sätt, som man gjort i flera år dessutom. Vill verkligen rekommendera Speedy i Mölndal!

Anne Maj J
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Snabbt smidigt ttryggt, personal man känner igen

Raheleh T
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Gott bemötande och snabb service!

Claes A
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Jag har däckhotell på Speedy och gör däckskifte hos dom

Anna-Karin H
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Trevligt bemötande och snabb hjälp. Tack Jag kommer absolut tillbaka vid behöv Anna-Karin Hedman

Astrid H
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Fint och bra bemött. Kunniga. Tips en liten trappa utanför ingången, nu svårt att komma in.

tove s
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Blir alltid väl mött. både via telefon och personligen .Korrekta o proffsiga med glimten i ögat. Vill inte byta verkstad. Gör min service o har däcken på däckhotell via speedy i Mölndal. Prisvärda För mig den bästa bilverkstan

Johan W
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Trevligt bemötande och snabb service!

Nora K
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Trevlig och professionellt service varje gång.

Helge Roland A
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Alltid det bästa av all förväntan , rekommenderar mer än gärna

Erland S
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Jag fick gjort vad jag ville och väldigt snabbt - speedy!

Tony L
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Bra firma, trevlig personal! Ställde upp med lånebil.

Ing-britt Elin K
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Blev snabbt hjälpt efter att ha bärgat min bil till verkstaden. Grejade snabbt nytt batteri och generator. Trevligt bemötande! Är jättenöjd!

Peter J

Snabbt, trevligt, priffsigt. Glad Påsk

Yaka S

Jättesnäll, jag var jätteglad

Elin G
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Lämnade in bilen för service och reparation av läckage på bromsvätskesystemet vänster bakhjul. Fick en offert där jag dubbelkollade kostnaden, men den gällde tyvärr ändå bara servicen. Lämnar hursomhelst in bilen och får hämta ut den för nästan bubbla priset som jag trott enligt offert. Kommer sedan för att hämta bilen och då startar den inte ens. Mekanikern skyller på mig och min okunskap. Klagar på att bilen varit svårstartad sen den kom och att det är jag som kör för lite och att bilen varit stående. Det stämmer...

Karin P
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Lite trist o trött bemötande, trots att jag är däckhotellskund…

Julie W
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

I have been going to Speedy for years. They have always done exceptional work and the staff is very helpful and friendly. Would recommend to anyone needing service or repairs on their car.

Berit L
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Mycket bra bemötande och fin service Återkommer gärna

Andreas A
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Alltid smidigt och trevligt bemötande. Proffsigt.

Jan L
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Bästa verkstaden i Göteborg. Bra priser, pålitliga och gör alltid det lilla extra vilket skapar mervärde. Mina varmaste rekommendationer!

John L
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Seriöst bemötande och snabb Service!

Eva J
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Bra o trevligt bemötande. Bytte spegelglas.Snabbt o bra arbete. Rekommenderar gärna denna verkstad.

Karin H
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Allt inkl. Pris och tid enligt ök. Bra jobbat.

Jacqueline P
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Proffsiga på alla sätt. Rekommenderar gärna

Aktiebolaget F
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Alltid gott om tid och trevligt bemötande.

Anna K

Snabb service, fint bemötande. Anna

Ellinor E
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Alltid bra bemötande, visste att denna gång skulle innebära att reservdel måste beställas och väntetiden bli längre. Men behövde bara vänta tills nästa dag, och räkningen verkade rimlig. Återkommer när det är dags för servicen.

Annika A
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Mycket bra service och snabb hjälp. Trevliga gubbar som räddade dagen

Anna N
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Underbart bemötande av all personal, trevliga kompetenta, högt engagemang och driv!

Sara H
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Trevligt bemötande och serviceminded personal.Dyr åtgärd, men det berodde inte på Speedy utan på felet i sig.

Dometic A

Snabb service bra återkoppling 👍

Kent A
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Snabbt fixat utan att jag behövde boka tid!

Ulrika A
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Bra service och snabb återkoppling .

Linda R
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Trevlig personal, kan rekommendera dessa. Allt fungerade utan problem.

Johan S
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Fixade dimljuset. Inga konstigheter, gick smidigt

Yvonne Catrine H
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Proffsigt bemötande och bra service på lampbyte och inkoppling av ljusramp

Hanna L
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Servar alltid min bil hos Speedy i Mölndal, jämn kvalité och dom levererar det jag förväntar mig. 👍 Vänligt bra med kommunikationerna till Mölndal/Göteborg.

Sven L
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Vänligt informstivt bemötande. Snabb service. Lättillgänglig och trevlig servicestation.

Christina H
Skrev om Speedy Bilservice Mölndal

Blev mycket bra bemött!!! Önskade att de kunde hjälpa mig med ett Bromsrör som hade blivit rostigt och behövde bytas enligt bilbesiktningen och det kunde de fixa.