Speedy Bilservice Örebro

Speedy Bilservice Örebro

En del av Speedy www.speedyauto.se
  • BadgeElevenYears
1 233

Välkommen till oss på Speedy i Örebro! Speedy är Sveriges mest omtyckta verkstadskedja. Här arbetar kompetenta bilmekaniker snabbt och säkert för att din bilservice ska ske så smidigt som möjligt. Vi prioriterar både tempo och kvalitet. Arbetet dokumenteras alltid så att inga missförstånd sker. Vi erbjuder alltid tre års...

1233 omdömen om Speedy Bilservice Örebro

Sedan starten hos Reco 2013

Lars H
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Snabba billiga å trevliga kan rekommenderas

Anu I
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Varför heter det Speedy och slogan är att bilen fixas medan man väntar när man uttryckligen inte får vänta på plats och det tar 5-6 timmar trots bokad tid och man får inte veta i förhand hur länge det kommer att ta. Min bil blev skrapad / smutsig där, få se om det är något som går bort. Företaget kunde inte meddela att de 'släckt tvåan' till trafikverket för att jag inte frågade om det i förhand. Hur ska jag kunna veta att det behöver frågas om i förhand? Detta var inget som togs upp när jag lämnade in bilen. Angående reparationen...

Johan Sebastian L
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Trevligt bemötande och snabb hjälp.

Fanny J
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Supertrevliga och alltid bra service. De hör av sig om det skulle vara något och frågar innan de gör något mer än från början överenskommet.

Jan F
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Perfekt service som alltid, klart bästa verkstaden i Örebro

Anders H
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Alltid bra service. Kunde byta till sommardäck med kort varsel

Noomi Margareta Linna B
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Jag servar alltid där👍 Bästa servicen ever🤩👏🥰

Gunnar Erik M
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Jag har positiva upplevelser som kund hos Speedy men denna gång blev det dyrare än vad jag fick pris på min förfrågan. Kommer att återkomma till Speedy på måndag för att få en förklaring. Synd, annars bra service och trevligt bemötande.

Anna Maria Elisabeth J
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Alltid snabb och helt fantastisk service!

Robert S
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Alltid utmärkt service och bra bemötande

Exakta A
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Fick punktering. De lånade ut en domkraft så jag kunde ta bort hjulet och sedan fixade de däcket direkt. Supersnabbt och trevliga

Rickard Ingemar I
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Snabb och bra affär, bra service. Rent och snyggt.

Rustom K
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Jättebra bra seevice och deras behandling vart perfekt Mvh

Lina S
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Alltid snabb och trevlig service!

Philip A
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Mycket bra service och alltid bra arbete

ÖRJAN VIKING K
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Bra personal. Och väl bemötande som vanligt.

Annika V
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Allt var ok Snabb lagning trots att bilen gick sönder innan påsk

Lina B
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Gjorde årlig service. Fungerade snabbt och smidigt och blev trevligt bemött vid både tidsbokning och servicetillfället.

Boris L

Tillmötesgående Snabba Mycket dyra

Örebro A
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Trevligt bemötande.Mina förväntningar upplevde jag som vanligt BRA och snabbt.

Adam R
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Trevligt, men väldigt dyrt! ………………………………….

Per H
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Bra bemötande med en tydlig beskrivning av vad det skulle kosta att byta fjädrar på min bil.

Jonathan H
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Bra bemötande och lösningsonrtiktade!

Frida Karolina W
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Fantastisk service - skulle aldrig byta till någon annan, känner mig så trygg på Speedy

Ralph T
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Bra och väldigt snabb service.

Fazer B
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Korrekt och fint bemötande, snabbt behandlat.

Pär N
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Trevliga och service minded. Kommer återkomma som kund.

Bengt Ronny L
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Toppen bemötande och bra service!

Dafina H
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Vi går alltid till speedy bilservice med våra bilar. Dom är duktiga och professionella! Bra bemötande och garanterad en säker bil!

Lars G
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Kanon bra bemötande och framför allt att dom fixade min dragkrok..Kommer att återkomma till dom om jag får problem med bilen. Lasse dragkrok

Esso-Gnina O
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Bra bemötande och personalen är trevliga.

Ko T
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Bra jobbat , och bra pris, bra service

Karin H
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Bra pris, bra service! Kommer att vända mig till Speedy Örebro för service även i framtiden.

Cesar A
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Mycket proffessionelt bemötande! Trevlig peronal som är måna om sina kunder!

Karl A
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Bra service o välgjort arbete! Rekommenderar

Lars J

Alltid bra när man lämnar in bilen på Speedy 👍🏻

Ove L
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Jag är nöjd med besöket på Speedy och med servicen på bilen. Dock avdrag på betyget pga att det i sms:et där ni ber om ett omdöme stod Hej Ove! Min pappa Ove dog för 1 år sen, bilen skrevs över på mig strax efter. Jag bokade tid för service på Speedy i mitt namn. Då tycker jag det är konstigt att det står Hej Ove i sms:et till mig… Mvh Helena Tholin

Svar från Speedy Bilservice Örebro

Hej Helena, Vi ber genuint om ursäkt för det tekniska misstaget för att systemet inte uppdaterats automatiskt. Nu har vi knappat rätt ägaruppgifter manuellt. Välkommen åter, vi ser framemot att få serva din bi igen. Med Vänliga Hälsningar, Speedy Bilservice Örebro

Mikael B
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Bra och snabb service! Rekommenderas!

Sara H
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Trevlig personal, snabb service, tydliga kostnader under tiden. Jättenöjd!

Pontus Olof Johan B
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Snabb och bra service! Ett verkstad man kan lita på!

Agob K
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Mycket bra kunde bemötande och Mycket bra service

Alexander Josef B
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Bästa servisen som vanligt hos Speedy

Sven Mikael L
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Supersmidiga att ha att göra med. Gör det där lilla extra för att göra det enklare för mig som kund att hämta och lämna bilen

Linda F
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Mycket bra bemötande, och totalt sett en förtroendeingivande kontakt. Kommer absolut anlita Speedy Örebro igen!

Ingrid T
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Mycket trevligt bemötande o snabb service😃

Mats S
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Jag fick bästa tänkbara bemötande..på skalan är det högsta poäng Blev fel att alla ringar är markerade..jag fick snabbt tid och kunde vänta på batteribyte Jag är mycket nöjd

Lars-Ivar B
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Min bil började krångla på resande väg mot Åre så var tvungen att nödstanna i Örebro. Vi besökte holmgrens, Mekonomen och ringde i princip alla möjliga verkstäder men blev tvärt nekade ens en möjlighet att få bilen undersökt under dagen. Men fick ett tips av en örebroare om Speedy. Vi kom dit och möttes av den supertrevliga och härliga ägaren till verkstaden som sa att han skulle kolla på bilen om han fick ett hål i schemat någon gång under dagen trots att det var fullspäckat i hans schema. Vi kom tillbaka samma kväll och...

Svar från Speedy Bilservice Örebro

Hej Lars Stort tack för dina fina ord, det glädjer oss oerhört mycket att du är nöjd.

Annika J
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Snabbt, trevligt, proffsigt, bra priser, rekommenderar verkligen

Gabriel G
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Superbra bra service och kundbemötande. Alltid bra priser, kanon nöjd!

Christoffer J
Skrev om Speedy Bilservice Örebro

Mycket bra väldigt speedy!!!!!!!!!!