Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Tyresö Speedy Speedy Bilservice Tyresö

Speedy Bilservice Tyresö

En del av Speedyspeedybilservice.se

Myggdalsvägen 2, 135 43 Tyresö — Visa karta

Här hos oss på Speedys Bilservice på Tyresö erbjuder vi effektiv och säker bilservice till våra kunder. Vår omtyckta kedja har 30 års erfarenhet i branschen och ser kundnöjdhet som det allra viktigaste.

Vad det än är som krånglar på bilen - växellåda, bromsar eller något du inte kan identifiera själv, kan våra duktiga bilmekaniker hjälpa dig. Vi arbetar alltid med tryggheten i åtanke och erbjuder tre års garanti på allt vi utför. Samtidigt dokumenterar vi varje steg under reparationen, så att inget missas.

Tempo är något vi brinner för. Att fixa bilen är något vi vill att våra kunder alltid ska ha tid för så att de kan köra så säkert som möjligt ute på vägarna. Därför har vi också drop-in-tider för dig som behöver.

Välkommen till oss för råd och bokning!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: 10:00-15:00

Läs vad 251 kunder tycker om Speedy Bilservice Tyresö

• Johan S
    Johan S skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Olika priser varje gång och mekaniker som inte vet vad dem sysslar med. Fått lämna in bilen ett flertal gånger för att åtgärda fel de själva skapat eller saker dem "glömt" att åtgärda vid service. Slarvas en hel del då dem försöker maxa kunderna.

Rekommenderas definitivt inte! Läs mer
    2018-05-28 Speedy Bilservice Tyresö svarar Johan S
    Hej Johan,

Verkligen tråkigt att du upplevt ditt besök hos oss på ett negativt sätt. Vi är alltid tacksamma för all feedback vi kan få. Du är alltid välkommen in för en diskussion, för vi vill lära oss av våra misstag och självklart kan vi alla bli bättre. När det gäller priser vet vi att vi är mycket noggranna med att hålla kunden informerad under hela tiden då bilen är på verkstad, vi gör inga tillägg om inte kund först har godkänt arbetet.

Hälsningar Personalen
  • Andersvilhelm S
    Andersvilhelm S skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Lämnade in min Toyota Avensis -98 (går som tåget i vanliga fall) för koll av misstänkt oljeläckage. Speedy Bilservice i Tyresö lämnade ett kostnadsförslag (vill inte lägga hur mycket som helst på en urgammal bil) och de kollade, skaffade nödvändiga reservdelar och mer därtill på en och samma dag till den enligt tidigare överenskomna summan. Jag vill rekommendera Speedy Bilservice i Tyresö till alla som behöver denna typ av hjälp👌 Läs mer
  • Rolandanderskarl-e K
    Rolandanderskarl-e K skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Snabbt, smidigt och professionellt! Läs mer
  • Janmikael H
    Janmikael H skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Speedy har skött servicen på min Renault Captur på ett utmärkt sätt. Dessutom är personalen i receptionen mycket trevliga och hjälpsamma. Man kan komma och få hjälp direkt med ex. vis punktering och bedöma en skada. Läs mer
  • Janerikbirger L
    Janerikbirger L skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Trevligt bemötande och snabb hjälp.Dock när jag bad om kostnadsförslag fick jag svaret “Det blir inte så dyrt”,oproffesionellt då reparationen blev omfattande.
    Annars snabb hjälp och väldigt tillmötesgående personal Läs mer
  • Bolennart B
    Bolennart B skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Jag har lämnar min bil på tvätt vid flera tillfällen och alltid med bra resultat och även låtit dom montera solfilm på rutor och jag är verkligen nöjd
    Kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer
  • Olletunellconsultaktiebolag O
    Olletunellconsultaktiebolag O skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Blev lovad pris 1565kr byte av sidospegel, .såg på kvittot när jag kom hem att det blev 1850 i stället Läs mer
    2018-04-21 Speedy Bilservice Tyresö svarar Olletunellconsultaktiebolag O
    Hej Olle,

Ledsen att ett missförstånd har skett, synd att du inte återkopplat till oss direkt.
    Du är jätte välkommen in så kan vi betala dig tillbaka mellanskillnaden.
    Vi har alltid fasta priser, och är det att något mer som behöver göras så kontaktar vi kunden alltid först innan vi åtgärdar ytterligare fel.

Hälsningar Robert
  • Holländarebyggochventilatio H
    Holländarebyggochventilatio H skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Vänligt bemötande och helfräsch bil vid avhämtning! Läs mer
  • Ericleonard K
    Ericleonard K skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Hej,

Jag har haft min bil inlämnad hos Speedy dels för rengöring - både ut- och invändigt och blev överraskad av att bilen blev - som ny! Jättenöjd alltså! Och jag har återkommit igen och blev lika nöjd så, jag kommer definitivt tillbaka till Speedy !!! Läs mer
  • Strandbackekonsultab S
    Strandbackekonsultab S skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Jag är nöjd för att ni har tvättat min bil. Läs mer
  • Tomastord S
    Tomastord S skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Är inte nöjd med en del av jobbet då det blev så snett att jag slår i hela tiden. Läs mer
    2018-04-12 Speedy Bilservice Tyresö svarar Tomastord S
    Hej Tomas, Jätte tråkigt att något har gått snett med ert senaste besök. Du vet väl om att du har 3 års garanti på både reservdelar och arbete som utförs hos oss. Du är jätte välkommen in så vi får chansen att hjälpa dig.

Hälsningar personalen.
  • Christerlarsgunnar L
    Christerlarsgunnar L skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Heter inte christerlarsgunnar fel kund
    Annars bra service ok pris Läs mer
  • Ellacarina O
    Ellacarina O skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Hej, mycket nöjd med servicen jag fick och med resultat. Dock heter jag Katrin, ibte Ellacarina..? Läs mer
  • Stockholmsskärgårdbygg& S
    Stockholmsskärgårdbygg& S skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Trevligt och personligt bemötande.
    Prisvärtoch skönt att få ha däcken förvarade. 😀 Läs mer
  • Sjömanskyrkanistockholm S
    Sjömanskyrkanistockholm S skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Jag är jättenöjd med mitt bemötande från personalen på Speedy. Jag har bl a haft min bil på tvätt hos Speedy, då bilen efter tvätten ser ut precis som nytillverkad. Rekommenderar Speedy som bilverkstad! Läs mer
  • Gunnar O
    Gunnar O skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Har repat bilen.med mycket bra resultat.Köpt däck som är väldigt bra!Servicevänlig personal som gör ett bra jobb. Delar med sig av råd och tips som är bra.Helt nöjd med dom! Läs mer
  • Lennarterling F
    Lennarterling F skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Gott bemötande. Fick hjälp med starthjälp eftersom batteriet var helt slut endast 8 mån gammalt. Fick veta att det finns en "kontakt" för montering på batteriet om bilen får stå. Det jag REAGERADE STARKT PÅ var att den INTE var monterad NÄR jag hämtade bilen. Men den som hjälpte mej hela vägen fixade detta. Killen som sa vid hemgång att den var monterad ljög uppenbart..... känner mej osäker på om jag kan lita på denna verkstad för ev service. Är personalen för unga, känner dom inget ansvar?????? Jag har efter mitt besök fått en del negativa resultat ett av dem en service där kunden DAGEN efter att det saknades olja efter filterbytet. Känns oroande....Jag köpte nytt batteri och kontakten för att kunna strypa strömmen. Mvh Ingrid Bennby Östlund SSC 284 Läs mer
    2018-04-10 Speedy Bilservice Tyresö svarar Lennarterling F
    Hej Ingrid,

Jätte tråkigt att du har tappat förtroende för oss. Som du vet själv så var inte din bil ens inbokad ändå åkte jag hem till dig mitt i kaoset och kom till och med lite sent hem till dig på grund av att vi hade fullt upp. Jag hjälpte dig med starthjälp så du kunde köra bilen tillbaks till vår verkstad, samma dag tog vi fram ett nytt batteri till er bil och installerade denna efter att mätningar visat att ert batteri var dåligt jag rekommenderade er att installera en strömbrytare som tar max 2 min att installera, eftersom ni förklara för mig att bilen står ibland stilla en längre tid. Vet att mekanikern missat att installera denna på grund av den mänskliga faktorn. Men jag kvalitetssäkrade och kollade att allt var i sin ordning innan du fick bilen. Jag upptäckte att den inte var monterad och gjorde det direkt medan du stod där, och informerade er hur den fungera. Du är alltid välkommen tillbaks!
    Hälsningar Robert
  • Anders S
    Anders S skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Snabb och utmärkt service vid biltvätt Läs mer
  • Björnbojan B
    Björnbojan B skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Snabb service, kunniga tekniker Läs mer
  • Eva L
    Eva L skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Olika typer av reparationer samt biltvätt. Alltid blivit bra bemött och varit nöjd med arbetet. Läs mer
  • Mauriciocristian J
    Mauriciocristian J skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    In och utvändig tvätt. Helt fantastiskt ren blev bilen. Bra service som vanligt. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Annelie Ö
    Annelie Ö skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Reparation av infästning bakvagn som gjordes snabbt och med bra resultat. Jag är mycket nöjd med båda arbete och bemötande. Läs mer
  • Kurtrunoleo T
    Kurtrunoleo T skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Jätte bra biltvätt samt mycket bra bemötande. Kommer fler gånger.
    Kurt Läs mer
    Olle E skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Jag är helt och hållet nöjd med Speedy Tyresö. Läs mer
  • Björnolov H
    Björnolov H skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Hej. Jag var mycket nöjd med servicen. Jag har ju fått ta hand om min bortgångne mans bil och kan väldigt lite om bilar. Det kändes bra att prata med personalen och få råd och svar på mina frågor. Här ni möjlighet att förvara däck om jag eventuellt skulle köpa den tjänsten framledes? Vänligen
    Ing--Britt Eklund Hammar Läs mer
    2018-03-19 Speedy Bilservice Tyresö svarar Björnolov H
    Hej Ing-britt!
    Tack för din bedömning, kom in till oss på verkstaden om det blir aktuellt så ska vi hjälpa dig med förvaring utav däck.
    Hälsningar personalen.
  • Aldonarenata S
    Aldonarenata S skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Bra service, trevlig personal, snabba tider! Läs mer
  • Anders E
    Anders E skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Arbetet var bra utfört och personalen var trevlig. Läs mer
  • Christina C
    Christina C skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Biltvätt, bilen blev fantastiskt fin och glansig! Läs mer
  • Eddierogerernfrid W
    Eddierogerernfrid W skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Biltvätt.
    Snabbt och framför allt BRA. Bilen såg ut som ny ! Läs mer
  • Aldautomotiveab A
    Aldautomotiveab A skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Bra bemötande, bra service, ren bil Läs mer
  • Curtåke R
    Curtåke R skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Jag har tvättat bilen hos Speedy 2 ggr och blivit mycket trevligt bemött båda gångerna.Jag kan tänka mig att anlita Speedy igen. Läs mer
  • Bengtoskar K
    Bengtoskar K skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Allt har fungerat bra med min bil samt med min frus och även min dotters Läs mer
  • Mariecharlotte B
    Mariecharlotte B skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Dålig information om hur min bil skulle bli klar i tid..................... Läs mer
    2018-03-14 Speedy Bilservice Tyresö svarar Mariecharlotte B
    Tack för din bedömning, vi tar åt oss av din åsikt. Och beklagar att du inte fick tillräcklig information om när din bil skulle bli klar.
    Hälsningar personalen på Speedy.
  • Bengthallenborg B
    Bengthallenborg B skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Snabb bra service. Bilen klar på utlovad tid. Läs mer
  • Maudelisabet N
    Maudelisabet N skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Byte av generator
    Absolut
    Ja
    Alltid mycket bra och pålitligt att lämna min bil där. Läs mer
  • Ericandersroger F
    Ericandersroger F skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Fantastisk servicenivå och snabbt jobbat Läs mer
  • Vibekeanita Q
    Vibekeanita Q skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Mycket trevligt bemötande. Snabb service. Problem finns inte. Allt löses Läs mer
  • Nackamiljötransporteraktiebo N
    Nackamiljötransporteraktiebo N skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Snabba och engagerade, lagade min punktering så jag kom vidare.
    Det gjordes en simpel lagning men lagningen verkar hålla.
    Nöjd med deras insats! Läs mer
  • Alsin I
    Alsin I skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Snabbt och rent.Mycket bra.Tack,på återseende Läs mer
  • Janas M
    Janas M skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Jätte bra service på biltvätt. Bilen blir ren och fin. Läs mer
  • Janicka K
    Janicka K skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Fantastisk servis!Fantastisk servis!😊😊😊 Läs mer
  • Näslund M
    Näslund M skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Mkt serviceinriktade, trevliga och kunniga. Känns tryggt lämna in bilen. Läs mer
  • Moberg H
    Moberg H skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Trevligt bemötande,snapp service är helnöjd Läs mer
  • Kanth J
    Kanth J skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Bra biltvätt.......................................... Läs mer
  • Christiansson F
    Christiansson F skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Snabb och smidig service. Rekommenderas Läs mer
  • Ingela Therese E
    Ingela Therese E skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Trevligt bemötande och snabb service. Läs mer
  • Spetz J
    Spetz J skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Alltid trevligt och fint bemötande av kundmottagarna Robert och Romeo, får tydlig prisinformation om vad ev reparationsarbete på våra bilar kommer att kosta och hur lång tid, samt de även tar fram om så behövs alternativ och prisvärda reservdelar, samt att det alltid går att få till till en akuttid om så behövs i stort sett samma dag. Är mycket nöjd med denna bilverkstad, rekommenderar med det varmaste./ vänligen Anders Spetz Läs mer
  • Becklin C
    Becklin C skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Fått mer hjälp än vad jag begärde. En trasig och läckande bränsleslang hittades när ventilationen skulle justeras. Stort tack för den hjälpen! Läs mer

Myggdalsvägen 2, 135 43 Tyresö