Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Tyresö Speedy Speedy Bilservice Tyresö

Speedy Bilservice Tyresö

En del av Speedyspeedybilservice.se

Myggdalsvägen 2, 135 43 Tyresö — Visa karta

Här hos oss på Speedys Bilservice på Tyresö erbjuder vi effektiv och säker bilservice till våra kunder. Vår omtyckta kedja har 30 års erfarenhet i branschen och ser kundnöjdhet som det allra viktigaste.

Vad det än är som krånglar på bilen - växellåda, bromsar eller något du inte kan identifiera själv, kan våra duktiga bilmekaniker hjälpa dig. Vi arbetar alltid med tryggheten i åtanke och erbjuder tre års garanti på allt vi utför. Samtidigt dokumenterar vi varje steg under reparationen, så att inget missas.

Tempo är något vi brinner för. Att fixa bilen är något vi vill att våra kunder alltid ska ha tid för så att de kan köra så säkert som möjligt ute på vägarna. Därför har vi också drop-in-tider för dig som behöver.

Välkommen till oss för råd och bokning!
Mån-Tor: 08:00-17:00
Fre: 08:00-16:00
Lör-Sön: 10:00-15:00

Läs vad 340 kunder tycker om Speedy Bilservice Tyresö

• Maria H

2019-07-15

Maria H skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Köpt nya däck. Allmän service på bilen.
    Trevligt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-25

Wipa Consulting Ab W skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Löser problem smarta billiga lösningar för gamla bilar Läs mer
  • 2019-06-23

Toni M skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Jag köpte 4 däck mycket trevliga personal och mycket bra gjort arbete och lagom pris Läs mer
  • 2019-06-23

Ulf N skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Byte av bromsbelägg och skivor bak.
    Fick tid snabbt och arbetet gjort på en eftermiddag. Läs mer

City Sportbar I Stockholm Ab C skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Köpte nya däck.
    Mycket bra bemötande och trevlig personal.
    De överträffade mina förväntningar!
    Proffesionellt arbete och bra priser. Läs mer

Annicka S skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Hjulbyte.. mycket bra att kunna förvara och byta hjul i närheten där man bor. Bra bemötande och snabb hjälp. Tack Läs mer

Wennostra Ab W skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    SPEEDY TYRESÖ Har gjort ett kanon jobb på min Audi a4.
    Halva priset till vad andra verkstäder skulle ta.
    Trevlig personal och bra bemötande. Läs mer

Bengt L skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Det blev lite väl många fel på vägen. Lämnade in bilen pga ett fel. Detta åtgärdades, men abs-lampan lyser när vi hämtar och det var tydligt att de hänt någonting under arbetet. Abs-givaren sitter på samma sida, höger fram, där en länkarmslagring böts ut men en hel länkarm. Var tvungen att själv vara påstridig för att de skulle kolla upp detta. Det tyckte jag var självklart. Offerter som var felaktiga och missar i de som sagts innan skulle göras i samband. Helt ok är alldeles för bra bedömning egentligen, men det löste sig till slut iaf. Det berodde dock enbart på att jag inte gav mig. Läs mer

Åf-infrastructure Ab Å skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Superbra mottagande och service! Läs mer
  • Anne B

2019-06-20

Anne B skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Fixade alla fel på min bil rekordsnabbt och till bra pris! Läs mer

Lars K skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    ?????????????????????????????????????? Läs mer

Jan E skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Beställde Bilservice, snabbt mottagande, bra kundmöte och väl utfört jobb. 4+ Läs mer

Karin M skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Lämnade in bilen på 4-årsservice och förhoppningsvis utfördes jobbet med samma kvalitet som min tidigare märkesverkstad som ville ha hutlöst betalt.

Fick även bra och kreativ hjälp med en lagning jag är nöjd med! Läs mer

Svante E skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    För det första. Jag heter inte Svante. För det andra så skrev jag ett svar i går. Sparade det under alternativet "spara utan Facebook " . Räcker inte det? Läs mer
  • Sara E

Utvändig tvätt och vaxning/polering,
    Mycket bra resultat! Läs mer

Ulf C skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Reparationer, service, reservdelar.
    Alltid toppenrespons och löften hålles!
    Allmänt nöjd! Läs mer

Karl Å skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    ACservice, byte kondensor snabbt fixat. Robert är serviceminded! Lite dyrt kanske. Läs mer

Jenny Y skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Hej
    Trevligt bemötande. Snabb återkoppling. Duktiga mekaniker! Läs mer

Marie P skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Vanlig service med oljebyte. Blev trevligt och proffsigt bemött. Läs mer

Jan T skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Kort väntetid, snabba, duktiga och billiga. Nästan för bra för att vara sant. Läs mer

Arne J skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Servar i fruängen speey jag bor där,
    skulle ladda ett batteri i tyresö
    och blev mycket trevlig bemött av
    två glada och charmiga kundmottsgare
    Bästa Hälsningar Charlie Johansson Läs mer

Karl L skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Trevligt och korrekt bemötande av personalen.Inga problem hittills! Läs mer

Stig G skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Jag behövde byta lampor till halvljuset och åkte ner för att boka en tid men 30 min senare åkte jag därifrån med nya fullt fungerande lampor, toppen ! Trevlig personal också. Läs mer

Johanna F skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    God service, alltid tillmötesgående och lösningar på alla problem med vår bil. Snabba på att fixa och försöker alltid att hitta en tid åt oss.
    Mycket bra helt enkelt! Läs mer

Nils J skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Renovering av avgassystem i stället för att byta hela systemet. Först en besiktning, sedan förslag och snabb renovering. Utmärkt service. Läs mer

Nils H skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Jag var inne för att skifta till sommardäck. Ni påstår att nyckelbultern har röstat fast också står också slår med en slägga på nyckeln. Jag köpte helt nya låsbulltar för 1/2 år sedan. När jag tittade på låsnyckel var den helt massakrerad.
    Jag fick betala 1600 :- för däckskifftet.
    Vad fån håller ni på med.
    Jag kommer aldrig att anlita er igen.
    Ni kan ju bara gissa vad jag kommer att svara om någon frågar om jag rekommenderar er.
    Fy fån. Läs mer
    2019-06-19 Speedy Bilservice Tyresö svarar Nils H
    Hej Nils, Mycket tråkigt att du har upplevt servicen på ett så negativt sätt. När vi upptäcker ett fel så återkopplar vi alltid till kund.
    Är det trasiga låsbultar eller låsbultar som sitter hårt fast så att det är omöjligt att få loss, Då är vi alltid skyldiga att kontakta kunden innan vi går vidare. Finns ingen anledning att ta slägga eller svets om låsbultar går att skruva av lätt. Vi försöker alltid att hjälpa kund på bästa möjliga sett. I ditt fall var det att få på sommardäck på din bil, självklart kostar det mer än en vanlig däckskifte när man får jobba med er bil en längre tid. Kom gärna in så kan vi förklara och gå igenom vad som gjort med er bil och varför det var nödvändigt.

Cichecki L skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    På Speedy Bilservice Tyresö träffar man kunniga och trevliga värdstad personal som tar hand om din bil. Läs mer

Olof S skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Renovering av AC. Utmärkt jobb, trevligt bemötande Läs mer

Raimo J skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Allt till belåtenhet. En liten miss var de svarta handavtrycken på lacken efter utfört olje och filterbyte. Läs mer

Maria L skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Utmärkt service. Hjälpte till utan att jag bokat till. Trevligt bemötande. Läs mer

Britt H skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Förväntningarna är så gott som alltid bra😀 Läs mer

Jan A skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Bytte skivor och bråmsbelägg och survice 6000 mila.
    Lämna 08.00 klar 10.00 kanon. Läs mer
  • Bo S

2019-06-13

Bo S skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Vid däckbyte ber jag om att man kollar bromsbeläggen. Får offert på byte av både belägg runt om och skivor fram till en kostnad av drygt 6500kr. Vänder mig då till en annan firma som säger att jag har 50% belägg kvar fram och 80% bak samt att det inte är något fel på skivorna. Kostnad 0kr.
    Jävligt dåligt å lura folk på det viset! Lika lumpet som om en tandläkare gör det😡 Läs mer
    2019-06-14 Speedy Bilservice Tyresö svarar Bo S
    Hej Bo, Jätte tråkigt att höra, vi skulle gärna vilja titta på dina bromsar om det finn möjlighet för er att komma in. Ni får gärna vara med när vi plockar isär dem för att se om det är fallet. Det är absolut inte vår affärsidé att lura vår kunder som vi värnar om. Skulle det vara så att ett felbedömning gjorts på er bil lovar vi att kompensera dig samt att vi får chansen att kvalitetssäkra vårt arbete .

Med vänliga hälsningar Robert

Joel E skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Gav felaktiga/mycket dyrare prisförslag än andra liknande företag. Läs mer
    2019-06-14 Speedy Bilservice Tyresö svarar Joel E
    Hej Joel, Vi ger alltid kostnadsförslag innan vi påbörjar ett arbete, visst finns det alltid företag som kan erbjuda billigare pris vilket vi också gör då vi har kampanjer. Vi kan tyvärr inte alltid vara billigast, men vet att vi ligger ganska bra i pris och utför arbeten snabbt och tar in bilar samma dag eller dagen efter.

Med vänliga hälsningar Robert

Lennart L skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Bemötande reception ok.väldigt dyra reservdelar då jag jämfört i efterhand. För mycket påslag på påarbetstid mot vilken tid det tog. Fick en skada vid ypphisning av bil. Kommer ej våga lämna in bilen där igen pga av det. Läs mer
    2019-06-14 Speedy Bilservice Tyresö svarar Lennart L
    Hej Lennart, När det gäller priser så tar vi de flesta delar från Mekonomen och har inga extra påslag. Visst kan man alltid hitta billigare reservdelar. Vi ger alltid kund en kostnadsförlag innan vi utför ett arbete och tycker man att det är för dyrt så har man ändå et val.
    När det gäller upphissning av bil så är vi tacksamma om ni kommer in och visar upp skadan så att vi kan göra en utredning på det.
    Vi lyfter bilar dagligen och alltid på lyftpunkterna som anvisas.

Med vänlig hälsning Robert

Karin Å skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Trevlig personal och trovärdig verkstad Läs mer
  • 2019-06-11

Kent J skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Köpte nya sommardäck. Kvinnan i kundreceptionen som jag pratade med sa att hon skulle ge olika prisförslag, tog 10 min så kom det mejl på olika typer och prisförslag. Bara ringa in å beställa. Allt löpte fint. Läs mer
  • 2019-06-07

Claes H skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Hej
    Jag har kanske inte märkt någon direkt skillnad ännu men jag änvänder provflaskan. Läs mer
  • 2019-06-06

Maria-christina V skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Byte av däck
    Ringde för att boka tid, dessvärre inga lediga. Blev senare uppringd om en avbokning, så det var ypperlig service!
    Jag är helnöjd med hela paketet (bemötandet, servicenivå och kompetens)!! Läs mer
  • Christer D

2019-06-06

Christer D skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Turbo problem men det löste sig enkelt o billigare än jag tänkt. Kom med bilen vid stängning men tid fans ändå för att leta fel. fick tid efter 2 dagar när delarna hade kommit som dom beställt snabb service tycker jag. Läs mer
  • 2019-06-06

Eva T skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Sist besökte jag Speedy för att byta däck. Jag fick snabbt en tid när jag ringde. Som alltid proffsigt och trevligt bemötande. Jag är en mycket nöjd kund sen många år, efter att ha provat många andra verkstäder. Man får kvalitet och pedagogiska förklaringar, man behöver inte känna sig dum för att man inte kan något om bilar. Läs mer

Per A skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    AC ur funktion jag åkte till Speedy och fick hjälp. Vilken Service Trelig personal Stort Tack till er Läs mer

William R skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Reparation. Vänligt bemötande, snabba svar och snabbt utfört arbete. Läs mer

Carl V skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Lite rörigt då de skulle lämna ut bilen och även försökte ge mig bultar som inte var mina Läs mer

Hannah M skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Snabb enkel service! Supertrevliga och hjälpsamma Läs mer

Jan W skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Trevlig kundservice man går prisuppgift vid bokning, inga överraskningar.
    Bäl utfört arbete Läs mer
  • Philip H

2019-06-05

Philip H skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Brukar åka in för däckbyte. Blir alltid väl bemött. Riktigt proffsiga och trevliga! Läs mer
  • 2019-06-04

Anna Ö skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Trevligt och tillmötesgående samt höll tiden Läs mer
  • 2019-06-04

Barbro N skrev om Speedy Bilservice Tyresö
    Fick bilen rengjord invändigt och utvändigt. Mycket nöjd med resultatet, mycket hundhår som blev borttaget. Bilen nästan som ny, trevligt bemötande. Läs mer

Myggdalsvägen 2, 135 43 Tyresö