Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Speedy Speedy Bilservice Västberga

En del av Speedyspeedybilservice.se

Västberga allé 40, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Speedy Bilservice i Västberga!

Vi levererar snabb hjälp genom att erbjuda service medan du väntar. Flexibilitet, ansvar och trygghet är våra värdeord som vi strävar efter.

Vi är idag Sveriges mest omtyckta verkstadskedja och finns här för dig, oavsett vilket bilmärke du har. Våra bilmekaniker sätter alltid kunderna i fokus och vi tror att våra kunder uppskattar oss eftersom de kan känna sig trygga. Vi lämnar tre års garanti på arbetet och alla reservdelar.

Genom att erbjuda både drop-in-tider och tidsbokning har vi en mycket hög tillgänglighet. Medan vi ger din bil service kan du antingen vänta på plats, eller passa på att uträtta något annat ärende. Vi värdesätter ärlighet. Därför får du som kund alltid ett fast pris för att du ska veta vad det kommer kosta redan från början. Givetvis erbjuder vi även dokumentation på allt arbete som utförts. Varmt välkomna!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 81 kunder tycker om Speedy Bilservice Västberga

• 2019-07-12

OSCAR HENRIK T skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Går att ”prata med”, är snabba, går nåt fel så åtgärdar de snabbt utan tjafs, blir något väldigt dyrt så är dom resonabla med priset. Läs mer
  • 2019-07-12

Korrekt
    Professionellt. Läs mer
  • 2019-07-11

PER ERIK W skrev om Speedy Bilservice Västberga
    De sparade ingen möda för att reparera min 31 år gamla volvo och hålla mig informerad.
    Tanto bilservice har under lång tid reparerat mina och mina barns bilar. De är bäst! Så ska en bilverkstad fungera. Läs mer
  • OSKAR B

Volkan K skrev om Speedy Bilservice Västberga
    👍👍👍 trevlig personal. Snabba ryck!!! Läs mer
  • 2019-02-14

Rättbuss AB R skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Service på bil. Det var ett konstigt gnisslade ljud från motorn och de fixade det. Läs mer
  • Amra A

2019-02-12

Amra A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Snälla personalen och super bra service. Läs mer
  • 2019-01-31

Osman E skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bra och pålitlig bilverkstad. Ganska nöjd. Läs mer

Gabriella B skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bra service med bra bemötande och personal Läs mer

kemal t skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Jag har gjort Bildervice,, köpt nya däck.
    Jag har fått bilen lagad på olika ställen
    Jag har gjort mina däck byten flera gånger och det har gott snabbt varje gång utan anmärkning
    I övrigt tycker jag att de är trevliga och raka Läs mer

erik Å skrev om Speedy Bilservice Västberga
    De är alltid serviceminded, snabba, artiga och professionella. Läs mer
  • mirza E

2019-01-29

mirza E skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Förstklassig service! Och kunnig personal! En återkommande kund :) Läs mer

hamit K skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Smidigt, prisvärt och mycket trevlig kundmottagare. Läs mer

ergin k skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Hann inte dricka mitt kaffe innan jobbet var gjort. Jätte nöjd Läs mer
  • Sara M

2018-12-07

Sara M skrev om Speedy Bilservice Västberga
    VARNING!!!!!! Bilfirman skulle titta över bromsskivor, ok och bromsklossar. När vi får tillbaka bilen börjar tre lampor med koppling till bromsarna att lysa. Lämnar in på närmsta bilverkstad för att släcka vad vi tror är felkoder. Det visar sig då att firman helt sonika har KLIPPT AV bromskabeln! Och vägrar ersätta kostnaderna förstås. Jag lämnar aldrig någonsin dit ett fordon igen. Läs mer
  • Jesper L

2018-11-22

Jesper L skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Trevligt bemötande! Däckbyte. Återkommer om däcken inte sitter fast. Läs mer
  • 2018-10-31

Kent S skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Lämnade in min bil på service och i samband med det påtalades ett antal fel som behövde åtgärdas. Bl.a. var det läckage vid en packning på avgassystemet. När jag hämtade ut bilen var det en massa oljud från avgassystemet. Efter att detta hade åtgärdats kontrollerade jag vad som hade gjorts. Det visade sig att man kapat avgassystemet och svetsat dit ett flexrör (piratdel) och lagat packningen med pasta. Man hade alltså bytt ut en del som det inte var fel på och åtgärdat läckaget med pasta i stället för att byta ut packningen. Läs mer
  • 2018-08-08

Daniel G skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Lämnade in min bil för tvätt, fick tillbaka den med grova repor på taket. Bemötandet när jag påtalade detta var som på dolda kameran, man ville inte alls ta på sig någonting, man sa att man inte tvättat taket alls först och ville inte titta på skadan. Efter diskussion så följer tjejen i kassan med ut och tittar och då helt plötsligt så kan de ha hänt att man tvättat taket men väldigt försiktigt.. Hon säger att chefen kommer ringa upp mig snarast, dagarna går och dom skickar ett mail där man slår i från sig helt.

Efter diskussion så tar dom på sig hälften (3000kr) men endast om dom får laga skadan.. man ska alltså tjäna på att skada kunders bilar! Suck!! Anmält till ARN! Lämna bilen någon annanstans!

Uppdatering,
    Jag tog kontakt med VDn för Speedy Bilservice som dom refererat till tidigare här på Reco. Kändes bra till en början, lät som att han lyssnade och förstod. Han skulle sätta sig in i ärendet och prata med verkstaden i fråga (Tanto Bilservice/Speedy Västberga), efter 2 dagar och att jag sökt honom så återkommer han via sms där han och verkstaden helt avsäger sig något ansvar över skadan på min bil. Otroligt oseriöst och oprofessionellt från en VD att återkoppla på de sättet anser jag.

Dom stora försäkringsbolagen känner väl till Speedy och har många ärenden från denna verkstadskedja, undvik att lämna in era bilar här! Min sambos bil som dom lagade kom tillbaka med synliga lackskarvar! Läs mer
  • Rickard W

2018-07-26

Rickard W skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Lagade min trasiga AC på en dag. Blev dyrt då kondensorn hade pajat men fick ett offert snabbt och tydlig och den stämde så bara + Läs mer
  • 2018-06-12

Philip skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Lämnade in en 325 för AC service samt byte av ventilkåpspackning. Hade läckt en hel del olja(gammal intorkad) på motorblocket etc. vilken jag räknat med att få få böka med själv, men det var rengjort!
    Bra och snabbt jobb, rimligt pris och tydlig kommunikation. Återkommer garanterat när det blir strul igen. Läs mer
  • Johan W

2018-05-29

Johan W skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Den som hade utfört kopplingsbytet på min bil hade glömt kvar kläder (huvudbonad) i min bil och dessutom lämnat rutan nedvevad. Två totalt onödiga saker som en ordentlig verkstad hade haft koll på.
    Jobbet är nog ok men med dessa två saker kan jag inte ge bättre betyg än, “Riktigt uselt...”.
    Bättring, Speedy Västberga! Läs mer
  • Maria H

2018-02-16

Maria H skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Lämnat in Peugeot 207 för lagning av bromsar 2 gånger tredje gången gillt den gick ej igenom besiktningen efter 5000 kr. Samma fel 2ggr på besiktningen. Jättearg😈 nu ska jag lämna den tredje gången för lagning av bromsat fast denna gång gratis. Rekommenderas EJ Läs mer
    2018-02-27 Speedy Bilservice Västberga svarar Maria H
    Hej Maria. Tråkigt att höra att det inte gick som väntat. Vi skulle gärna villja nå dig så vi kan se vad som gick fel. Jag skulle önska få kontakt uppgifter till dig samt registreringsnumret till bilen.

Skicka informationen till oss på:
    info@tantobil.se

Kristoffer
  • 2018-02-09

Vadim D skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Very sorry to write this comment, but pretty bad recommendations for this guys, 10.2017 came to change oil and make simple work with Mercedes ( Just needed to make plan Service on 105000 km to change oil and filters, nothing special ). It was like everything ok, payed 9000 SEK for changing oil and filters , got back my car after work. God damn payed 9000 SEK for what ?
    Note ! Before work engine and all details under hood were clean because all works have been done before with official Mercedes Benz dealer. After one week opened hood and was choked to see that all above engine is full of oil, dirt and shit, came back to explain to remake jobs again and control the car on stand, but everything was declined. In addition there were no parts and gaskets that were not placed back on place therefore oil flowed like a river. Tried to explain what should need put back, but guys jumped away and started to talk story. Its like a novel  of writer about desert.

Afterword: Kicked me off without sorry. Greetings to mr. Markus. What about works warranty ?
    I understand that time flows off, but memory is full of this dirt.
    Never ever will recommend them, Pass Speedy in Västberga through.

BR,
    Vadim D. Läs mer
    2018-02-27 Speedy Bilservice Västberga svarar Vadim D
    Hi Vadim, sorry to hear that. We trying to do our best and want to see whats was wrong. Could i get your contact infomation and registration number for that car please.

Send information on:
    info@tantobil.se

Best regards
    Kristoffer
    2018-03-02 Vadim D svarar Speedy Bilservice Västberga
    Hello Kristoffer ,
    yes sure, 937 BGT, 0725024332 tel.

best regards,
    Vadim D.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2018-01-02

Janne S skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Lämnade in min BMW 535D för byte av länkarmar samt framvagnsjustering. Gick snabbt och smidigt och till ett vettigt pris! Läs mer
    2018-01-11 Speedy Bilservice Västberga svarar Janne S
    Hej Janne. Det glädjer oss att du är nöjd med vårt uppdrag, Kör flerskiktig nu när snön är tillbaka.

Med Vänliga Hälsningar,
  • 2017-09-16

Cengiz H skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Tack för Good service. Bra personal blev bra bemött av mackan. Läs mer
  • 2017-09-16

Arne K skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Jag lämnade också in min bil för bromsar. Ja, bilen hade lampor som ett tivoli efter dem var klara med bilen. Bromsarna fungerade inte och andra verkstäder bland annat Volkswagen undrade vad det här var för amatörer som dessutom filmade hur dåligt gjort det var! De frågade också jag önskade anmäla. Bedrövligt. De svävade dessutom med osanning eftersom dem sa att bilen var klar när den inte var det och då hade jag faktiskt lämnat tillbaka bilen tidigare och påpekat att så här dåligt får det inte vara.

Dem dumpade i praktiken ut bilen.

Bortsett från skyhöga kostnader från andra verkstäder som sedan fick laga bilen på riktigt så var bilen dessutom skitig med tumavtryck och annat som inte går att få bort.

Jag kommer aldrig åka till denna verkstad. Fullständigt oseriöst. Läs mer
    2017-09-16 Speedy Bilservice Västberga svarar Arne K
    Hej Arne!

Du får gärna ta kontakt med oss så att vi kan reda ut vad som faktiskt hänt.

Är det så att det skulle vara något som är dåligt utfört eller att det skulle vara något fel på delarna som använts vid reparationen kan ni alltid utnyttja vår garanti (som gäller både för arbete och material), denna garanti gäller i 3 år efter utfört arbete.

Skulle det vara så att klädseln/inredningen har blivit smutsig under inlämningen så kan vi erbjuda tvätt.
    Detta skulle vi självklart bjudit på under omständigheterna.

Du kan kontakta mig direkt på verkstaden eller ta kontakt med Stefan Jakobsson (VD).

Markus - Verkstadschef
    Speedy bilservice Västberga
    2017-09-17 Arne K svarar Speedy Bilservice Västberga
    Ni hade chansen att göra rätt för er eftersom att jag påtalade felen i första omgången. Istället för att ta vara på den chansen så valde Ni att lämna tillbaka en trafik farlig bil en andra gång. Inte nog med det ni sa att den var färdig och när jag kom så lyste tre lampor!!! Det är inte hederligt tycker jag att göra så. Det är inte rimligt att det kan ha undgått Er.

Volkswagen löste problemet utan problem och fort gick det också. Tack ändå för er välvilja men jag tror det är bäst att jag inte är kund hos er.
    2017-09-18 Speedy Bilservice Västberga svarar Arne K
    Hej igen!

Det är jättetråkigt att höra att ni fått en sådan upplevelse.
    Vi är glada att höra att problemet i sig är löst och att inget allvarligt har hänt.

Vi arbetar konstant med att förbättra vår service och tar detta med största allvar!

Vi önskar er lycka till med bilen i framtiden.

Markus - Verkstadschef
    2017-09-18 Arne K svarar Speedy Bilservice Västberga
    Jag vet inte om du inte förstår. Det var katastrof dåligt och livsfarligt. Polisen hade utfärdat körförbud direkt om dem hade sett bilens skick. Så här gör man inte och som personen innan skrev så får man känslan av att kränga bilar går före och problem som man inte kan lösa gör man inget åt men tar ändå betalt. I mitt fall så lyste lampor på instrumentbrädan som inte lyste innan! Ditt svar berättar tycker jag om vilka ni är!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • 2017-08-28

Malin V skrev om Speedy Bilservice Västberga
    VARNING!

Den 8/6 lämnar vi vår husbil på service inför en resa till Norge. På rekommendation från bilprovningen byter vi även bromsskivor fram. Vi lämnade in bilen och möttes som tidigare av trevlig personal. Bilen lovades bli klar samma dag då vi skulle bo i den samma natt.

Under dagen ringer de och säger att vi även bör byta länkarmar. Vi godkänner detta med reservation att bilen ändå blir klar samma dag, detta får vi bekräftat. Sent på eftermiddagen får vi ett samtal att bilen trots allt inte hinner bli klar på utlovad tid. Tur nog går bilen att köra. Vi kör en mycket kort sträcka för att sova i området och kontrollerade inte det utfodra arbetet så noga.
    Dagen efter så kände vi att bromsarna var konstiga, bromsverkan avtog när man bromsade flera gånger. Vi påpekade detta allvarliga fel när vi lämnade in den igen. Vid lunch meddelar de att bilen är klar och inget fel på bromsarna?!
    Vi bad dem för säkerhetsskull att kontrollera bromsarna igen då vi skulle köra drygt 400 mil på branta Norska vägar. De skulle göra detta omgående och höra av sig kort därefter. 4,5 timmar senare får vi ett samtal med informationen att huvudbromscylindern är trasig. De hade alltså lämnat ut en bil med TRASIGA BROMSAR!

En ny del beställdes från Volkswagen och dröjde ytterligare en dag. Nu skickade vi även ett mail till dem där vi punktade upp alla brister som följt arbetet med vår bil, även från tidigare arbeten samma månad. Detta mail besvaras aldrig.
    Efter helgen lämnar vi åter in bilen för bytet av huvudbromscylinder. Detta skulle bli klart under dagen då den beställda delen skulle komma kl 11:00 "det går fort att byta". Strax innan stängning meddelar de oss att de fått fel del.
    När vi sedan frågar vad som gått fel vid bromscylindern möts vi av ett osäkert, nervöst och opålitligt svar, bara att "den är trasig".
    Vi börjar nu tappa förtroendet men är under tidspress samt att bilen står isärplockad, vi kan inte ens hämta ut den. Vi låter dem slutföra arbetet med reservation om att få avvakta med betalning tills vår ordinarie kontaktperson är tillbaka. Vi får det godkänt. Det största arbetet är betalt så det handlar endast om en mindre summa, av princip, då vi anser att detta är en reklamation.

Till slut är bilen klar och vi åker för att hämta den. De har dragit bort kostnaden för arbetet men inte för komponenten. Vi påminner om löftet att avvakta med betalning tills allt är utrett. Då hämtas chefen till disken. Han är mycket ointresserad av detta men lyssnar med halvt öra på vår berättelse, bokstavligen, han säljer bilar i handsfree samtidigt!!
    När jag ifrågasätter deras kontroll av bromsarna berättar han att han måste "väga kostnader och tid i alla arbeten, dyra mekaniker". Han gör alltså avkall på säkerheten för kostnaderna!
    Förtroendet är nu helt borta och jag avbryter honom och påminner om att de lämnat ut en bil med trasiga bromsar till en familj som ska på bilsemester.
    Nu blir han arg och mycket otrevlig. Han säger att han inte ens tänker diskutera vår reklamation. Samtidigt fortsätter han att sälja bilar i mobilen. På bara en månad har vi spenderat drygt 30.000 kr på denna verkstad.

Det går upp för oss att vi kommer tvingas betala denna del för 2650kr för att ens få ut bilen som står omringad av andra bilar på gården. Vi betalar och får lamt nycklarna slängda över disken och ett kvitto på en reservdel.
    Först efter ytterligare en veckolång process får vi dem att skriva ett kvitto på att de faktiskt utfört arbetet. Vi bad även att få tillbaka den trasiga delen. Denna vågade de inte lämna ut utan skyllde på att den redan skickats till tippen, en timme efter utfört arbete?!
    I hopp om ett professionellt bemötande vänder vi oss nu till högsta ledningen på Speedy för att begära pengarna tillbaka för reservdelen. Vi beskriver tydligt allt som hänt i ett mail till samtliga tre huvudpersoner då det är sommar och folk tenderar vara lediga. Den 6/7 skickas mailet och efter tre påminnelser med några dagars mellanrum får vi svar först den 17/7, 11 dagar senare!
    De beklagar kort det inträffade och går med på att betala tillbaka vårt principiella krav på 2650kr. Även detta ska komma att dröja 23 dagar. Allt som allt har service, bromsbyte och reklamation tagit 2 månader!

Sammanfattningsvis kan vi konstatera att om du ska vara konsument hos Speedy, specifikt Speedy Västberga (Tanto bilservice) ska du vara, glad, inte ställa några frågor och tycka det är okej att de hellre säljer bilar än lagar din bil på ett tryggt och säkert sätt. Du ska även ha mycket gott tålamod vid eventuella reklamationer samt många timmar över för att skicka mail, prata i telefon och leta kontaktpersoner.

VI AVRÅDER STARKT FRÅN ATT ANLITA SPEEDY OCH TANTO BILSERVICE FÖR ATT LAGA ELLER UTFÖRA SERVICE PÅ DIN BIL!! Läs mer
    Daniel G, Arne K gillar detta
  • 2017-04-19

Jocke A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Lämnade in vår VW-Transporter-camper-projekt för kopplingsbyte. Allt gick snabbt och det utlovade priset hölls på kronan när allt var klart. Efter att ha kört bilen någon timme "lossnade" växelspaken. Jag ringde till verkstaden och fick komma förbi direkt efter helgen (det va såklart påsk). De åtgärdade felet direkt på plats utan strul då det var relaterat till kopplingsbytet. Behövde inte heller betala för detta, precis som det ska vara. Trevligt och proffsigt bemötande, kan absolut rekommendera Speedy (Tanto Bilservice) Läs mer
    Andrei K, Speedy Bilservice Västberga gillar detta
  • Björn S

2017-04-08

Björn S skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Alltid snabba och trevliga. Jag har fått 3 jobb fixade och det har gått snabbt och varit proffsigt utfört. De vet vad kundservice innebär och därför vill jag ge dem högsta betyg. Läs mer
    Andrei K, Speedy Bilservice Västberga gillar detta
  • 2017-04-03

Edwin B skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bra och snabb service vid mitt däckskifte.

De som gjort det innan hade slarvat bort låsbultsnyckeln men det löste Speedy Västberga till en bra och vettig summa!

Så stort tack för hjälpen! Läs mer
  • 2017-04-03

Chrisopher S skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Har använt mig av Tanto/Speedy Västberga i flera år. Både vid omläggning av däck samt däckskiftre. Personalen är trevlig och välkomnande, speciellt Markus.

Finns oftast tider och de löser allting väldigt snabbt!

Kan inte göra annat än att rekommendera dem.

//Christopher Läs mer
  • 2017-03-14

Puppyburre K skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Mycket bra service och kundkrets, väldigt seriös företag som verkligen är kunnig på meck Läs mer
  • 2017-03-14

Daniel R skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Jag har besökt verkstaden för bara service för både av mina bilar Passat och Subaru. Dem gjorde noggrann undersökning och jag fick spara stora reperations kostnader eftersom dem reparerade små men avgörande felen i tid. Annars skulle orsaka större skada om man hade låtit va. Så jag tackar Speedy att dem varit uppmärksamma och åtgärdade i tid. Läs mer
  • 2017-02-16

Caroline L skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Vi kan starkt rekomendera Speedy Bilservice i Västberga.

Dom har en service vi inte trodde fanns på en bilverkstad, dom har ett bra pris och dom gör jobbet väldigt bra och snabbt.

Dom hade till och med tvättat vår bil utan att vi visste om det eller att det ens kostat oss något.

Jag och min fästmö och supernöjda :)

/ Andreas och Caroline Läs mer
  • 2017-02-12

Mattias U skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Väldigt trevligt personal! Bästa verkstan i stan helt klart!! Läs mer
    2017-02-13 Speedy Bilservice Västberga svarar Mattias U
    Tack för så varma ord Mattias!

Daniel A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Här går det undan och bra blir det också.
    Väldigt trevlig, kunnig och serviceinriktad personal. Läs mer
  • Anne B

2017-02-10

Anne B skrev om Speedy Bilservice Västberga
    De tar hand om våra 20 bilar på ett mycket bra sätt. Läs mer

ANDERS O skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Snabbt, effektivt och billigt. Högsta betyg för service! Läs mer

Lars F skrev om Speedy Bilservice Västberga
    bra flow, kunnig kundmottagning, effektiva Läs mer
  • 2017-02-09

Maria R skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Trevligt bemötande och proffsig service. Mycket nöjd med besöket där och kommer definitivt tillbaka nästa gång bilen krånglar! Läs mer
  • 2017-02-08

Wisam I skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bästa verkstaden jag någonsin haft att göra med.
    Snabb och professionell hjälp! Läs mer
  • 2017-02-07

Mehmet A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bästa bilservice de har koll bättre mig på min bil Läs mer
  • 2017-02-03

Bashdar M skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Jag rekommenderar Speedy till alla kunder som letar efter en bra bilverkstad för service till sina bilar.
    Allting genomföras professionellt på denna verkstad.
    Jag är mycket nöjd kund. Läs mer
  • 2017-02-03

Millad B skrev om Speedy Bilservice Västberga
    jag va där och lämnade in min bil på service. fick bra pris och allt gick snabbt och smidigt. Mycket trevligt bemötande, man känner sig väl omhändertagen av Speedy Västberga! :) Läs mer
    2017-02-03 Speedy Bilservice Västberga svarar Millad B
    Tack Millad för din kommentar!

Vi arbetar jämt och ständigt med att bli bättre på våra bemötande och för att höja nöjdheten hos våra kunder.
    Vi är riktigt glada över att du gick härifrån nöjd och glad!

• 2016-11-08

Alexander Y skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Riktigt trevligt bemötande, snabb service och bra pris. Samt gott kaffe. Läs mer
  • 2016-11-06

Nicklas A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bästa tänkbara bemötande, full service . Läs mer
  • 2016-11-03

Fredrik B skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Snabba och bra, trevliga och hjälpsamma Läs mer
  • 2016-09-22

Joel skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Trevligt bemötande. En vanlig service. Fick ett pris som diffade på några hundralappar och självklart hamnade det i den övre delen av intervallen. Ändå billigare än på VW Läs mer
    2016-09-29 Speedy Bilservice Västberga svarar Joel
    Hej Joel
    Tack för att du lämnade in din bil till oss.
    Eftersom vi inte kunde se de tekniska specifikationerna på bilen när du ringde, fick du ett ungefärligt prisintervall. Priset beror på exakt hur mycket olja som din bil ska ha. På 99,9% av alla bilar kan vi se det när man ringer in, men för övriga 0,1% måste vi få in bilen till verkstaden för en exakt prisuppgift.
    Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till Speedy Västberga
  • 2016-09-19