Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Stockholm Hägersten-Liljeholmen Västberga Speedy Speedy Bilservice Västberga

En del av Speedyspeedybilservice.se

Västberga allé 40, 126 30 Hägersten — Visa karta

Välkommen till Speedy Bilservice i Västberga!

Vi levererar snabb hjälp genom att erbjuda service medan du väntar. Flexibilitet, ansvar och trygghet är våra värdeord som vi strävar efter.

Vi är idag Sveriges mest omtyckta verkstadskedja och finns här för dig, oavsett vilket bilmärke du har. Våra bilmekaniker sätter alltid kunderna i fokus och vi tror att våra kunder uppskattar oss eftersom de kan känna sig trygga. Vi lämnar tre års garanti på arbetet och alla reservdelar.

Genom att erbjuda både drop-in-tider och tidsbokning har vi en mycket hög tillgänglighet. Medan vi ger din bil service kan du antingen vänta på plats, eller passa på att uträtta något annat ärende. Vi värdesätter ärlighet. Därför får du som kund alltid ett fast pris för att du ska veta vad det kommer kosta redan från början. Givetvis erbjuder vi även dokumentation på allt arbete som utförts. Varmt välkomna!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 56 kunder tycker om Speedy Bilservice Västberga

• Cengiz H
    Cengiz H skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Tack för Good service. Bra personal blev bra bemött av mackan.
  • Arne K
    Arne K skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Jag lämnade också in min bil för bromsar. Ja, bilen hade lampor som ett tivoli efter dem var klara med bilen. Bromsarna fungerade inte och andra verkstäder bland annat Volkswagen undrade vad det här var för amatörer som dessutom filmade hur dåligt gjort det var! De frågade också jag önskade anmäla. Bedrövligt. De svävade dessutom med osanning eftersom dem sa att bilen var klar när den inte var det och då hade jag faktiskt lämnat tillbaka bilen tidigare och påpekat att så här dåligt får det inte vara.

Dem dumpade i praktiken ut bilen.

Bortsett från skyhöga kostnader från andra verkstäder som sedan fick laga bilen på riktigt så var bilen dessutom skitig med tumavtryck och annat som inte går att få bort.

Jag kommer aldrig åka till denna verkstad. Fullständigt oseriöst.
    2017-09-16 Speedy Bilservice Västberga svarar Arne K
    Hej Arne!

Du får gärna ta kontakt med oss så att vi kan reda ut vad som faktiskt hänt.

Är det så att det skulle vara något som är dåligt utfört eller att det skulle vara något fel på delarna som använts vid reparationen kan ni alltid utnyttja vår garanti (som gäller både för arbete och material), denna garanti gäller i 3 år efter utfört arbete.

Skulle det vara så att klädseln/inredningen har blivit smutsig under inlämningen så kan vi erbjuda tvätt.
    Detta skulle vi självklart bjudit på under omständigheterna.

Du kan kontakta mig direkt på verkstaden eller ta kontakt med Stefan Jakobsson (VD).

Markus - Verkstadschef
    Speedy bilservice Västberga
    2017-09-17 Arne K svarar Speedy Bilservice Västberga
    Ni hade chansen att göra rätt för er eftersom att jag påtalade felen i första omgången. Istället för att ta vara på den chansen så valde Ni att lämna tillbaka en trafik farlig bil en andra gång. Inte nog med det ni sa att den var färdig och när jag kom så lyste tre lampor!!! Det är inte hederligt tycker jag att göra så. Det är inte rimligt att det kan ha undgått Er.

Volkswagen löste problemet utan problem och fort gick det också. Tack ändå för er välvilja men jag tror det är bäst att jag inte är kund hos er.
    2017-09-18 Speedy Bilservice Västberga svarar Arne K
    Hej igen!

Det är jättetråkigt att höra att ni fått en sådan upplevelse.
    Vi är glada att höra att problemet i sig är löst och att inget allvarligt har hänt.

Vi arbetar konstant med att förbättra vår service och tar detta med största allvar!

Vi önskar er lycka till med bilen i framtiden.

Markus - Verkstadschef
    2017-09-18 Arne K svarar Speedy Bilservice Västberga
    Jag vet inte om du inte förstår. Det var katastrof dåligt och livsfarligt. Polisen hade utfärdat körförbud direkt om dem hade sett bilens skick. Så här gör man inte och som personen innan skrev så får man känslan av att kränga bilar går före och problem som man inte kan lösa gör man inget åt men tar ändå betalt. I mitt fall så lyste lampor på instrumentbrädan som inte lyste innan! Ditt svar berättar tycker jag om vilka ni är!
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Malin V
    Malin V skrev om Speedy Bilservice Västberga
    VARNING!

Den 8/6 lämnar vi vår husbil på service inför en resa till Norge. På rekommendation från bilprovningen byter vi även bromsskivor fram. Vi lämnade in bilen och möttes som tidigare av trevlig personal. Bilen lovades bli klar samma dag då vi skulle bo i den samma natt.

Under dagen ringer de och säger att vi även bör byta länkarmar. Vi godkänner detta med reservation att bilen ändå blir klar samma dag, detta får vi bekräftat. Sent på eftermiddagen får vi ett samtal att bilen trots allt inte hinner bli klar på utlovad tid. Tur nog går bilen att köra. Vi kör en mycket kort sträcka för att sova i området och kontrollerade inte det utfodra arbetet så noga.
    Dagen efter så kände vi att bromsarna var konstiga, bromsverkan avtog när man bromsade flera gånger. Vi påpekade detta allvarliga fel när vi lämnade in den igen. Vid lunch meddelar de att bilen är klar och inget fel på bromsarna?!
    Vi bad dem för säkerhetsskull att kontrollera bromsarna igen då vi skulle köra drygt 400 mil på branta Norska vägar. De skulle göra detta omgående och höra av sig kort därefter. 4,5 timmar senare får vi ett samtal med informationen att huvudbromscylindern är trasig. De hade alltså lämnat ut en bil med TRASIGA BROMSAR!

En ny del beställdes från Volkswagen och dröjde ytterligare en dag. Nu skickade vi även ett mail till dem där vi punktade upp alla brister som följt arbetet med vår bil, även från tidigare arbeten samma månad. Detta mail besvaras aldrig.
    Efter helgen lämnar vi åter in bilen för bytet av huvudbromscylinder. Detta skulle bli klart under dagen då den beställda delen skulle komma kl 11:00 "det går fort att byta". Strax innan stängning meddelar de oss att de fått fel del.
    När vi sedan frågar vad som gått fel vid bromscylindern möts vi av ett osäkert, nervöst och opålitligt svar, bara att "den är trasig".
    Vi börjar nu tappa förtroendet men är under tidspress samt att bilen står isärplockad, vi kan inte ens hämta ut den. Vi låter dem slutföra arbetet med reservation om att få avvakta med betalning tills vår ordinarie kontaktperson är tillbaka. Vi får det godkänt. Det största arbetet är betalt så det handlar endast om en mindre summa, av princip, då vi anser att detta är en reklamation.

Till slut är bilen klar och vi åker för att hämta den. De har dragit bort kostnaden för arbetet men inte för komponenten. Vi påminner om löftet att avvakta med betalning tills allt är utrett. Då hämtas chefen till disken. Han är mycket ointresserad av detta men lyssnar med halvt öra på vår berättelse, bokstavligen, han säljer bilar i handsfree samtidigt!!
    När jag ifrågasätter deras kontroll av bromsarna berättar han att han måste "väga kostnader och tid i alla arbeten, dyra mekaniker". Han gör alltså avkall på säkerheten för kostnaderna!
    Förtroendet är nu helt borta och jag avbryter honom och påminner om att de lämnat ut en bil med trasiga bromsar till en familj som ska på bilsemester.
    Nu blir han arg och mycket otrevlig. Han säger att han inte ens tänker diskutera vår reklamation. Samtidigt fortsätter han att sälja bilar i mobilen. På bara en månad har vi spenderat drygt 30.000 kr på denna verkstad.

Det går upp för oss att vi kommer tvingas betala denna del för 2650kr för att ens få ut bilen som står omringad av andra bilar på gården. Vi betalar och får lamt nycklarna slängda över disken och ett kvitto på en reservdel.
    Först efter ytterligare en veckolång process får vi dem att skriva ett kvitto på att de faktiskt utfört arbetet. Vi bad även att få tillbaka den trasiga delen. Denna vågade de inte lämna ut utan skyllde på att den redan skickats till tippen, en timme efter utfört arbete?!
    I hopp om ett professionellt bemötande vänder vi oss nu till högsta ledningen på Speedy för att begära pengarna tillbaka för reservdelen. Vi beskriver tydligt allt som hänt i ett mail till samtliga tre huvudpersoner då det är sommar och folk tenderar vara lediga. Den 6/7 skickas mailet och efter tre påminnelser med några dagars mellanrum får vi svar först den 17/7, 11 dagar senare!
    De beklagar kort det inträffade och går med på att betala tillbaka vårt principiella krav på 2650kr. Även detta ska komma att dröja 23 dagar. Allt som allt har service, bromsbyte och reklamation tagit 2 månader!

Sammanfattningsvis kan vi konstatera att om du ska vara konsument hos Speedy, specifikt Speedy Västberga (Tanto bilservice) ska du vara, glad, inte ställa några frågor och tycka det är okej att de hellre säljer bilar än lagar din bil på ett tryggt och säkert sätt. Du ska även ha mycket gott tålamod vid eventuella reklamationer samt många timmar över för att skicka mail, prata i telefon och leta kontaktpersoner.

VI AVRÅDER STARKT FRÅN ATT ANLITA SPEEDY OCH TANTO BILSERVICE FÖR ATT LAGA ELLER UTFÖRA SERVICE PÅ DIN BIL!!
    Arne K gillar detta
  • Jocke A
    Jocke A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Lämnade in vår VW-Transporter-camper-projekt för kopplingsbyte. Allt gick snabbt och det utlovade priset hölls på kronan när allt var klart. Efter att ha kört bilen någon timme "lossnade" växelspaken. Jag ringde till verkstaden och fick komma förbi direkt efter helgen (det va såklart påsk). De åtgärdade felet direkt på plats utan strul då det var relaterat till kopplingsbytet. Behövde inte heller betala för detta, precis som det ska vara. Trevligt och proffsigt bemötande, kan absolut rekommendera Speedy (Tanto Bilservice)
    Andrei K, Speedy Bilservice Västberga gillar detta
  • Björn S
    Björn S skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Alltid snabba och trevliga. Jag har fått 3 jobb fixade och det har gått snabbt och varit proffsigt utfört. De vet vad kundservice innebär och därför vill jag ge dem högsta betyg.
    Andrei K, Speedy Bilservice Västberga gillar detta
  • Edwin B
    Edwin B skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bra och snabb service vid mitt däckskifte.

De som gjort det innan hade slarvat bort låsbultsnyckeln men det löste Speedy Västberga till en bra och vettig summa!

Så stort tack för hjälpen!
  • Chrisopher S
    Chrisopher S skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Har använt mig av Tanto/Speedy Västberga i flera år. Både vid omläggning av däck samt däckskiftre. Personalen är trevlig och välkomnande, speciellt Markus.

Finns oftast tider och de löser allting väldigt snabbt!

Kan inte göra annat än att rekommendera dem.

//Christopher
  • Puppyburre K
    Puppyburre K skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Mycket bra service och kundkrets, väldigt seriös företag som verkligen är kunnig på meck
  • Daniel R
    Daniel R skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Jag har besökt verkstaden för bara service för både av mina bilar Passat och Subaru. Dem gjorde noggrann undersökning och jag fick spara stora reperations kostnader eftersom dem reparerade små men avgörande felen i tid. Annars skulle orsaka större skada om man hade låtit va. Så jag tackar Speedy att dem varit uppmärksamma och åtgärdade i tid.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Vi kan starkt rekomendera Speedy Bilservice i Västberga.

Dom har en service vi inte trodde fanns på en bilverkstad, dom har ett bra pris och dom gör jobbet väldigt bra och snabbt.

Dom hade till och med tvättat vår bil utan att vi visste om det eller att det ens kostat oss något.

Jag och min fästmö och supernöjda :)

/ Andreas och Caroline
  • Mattias U
    Mattias U skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Väldigt trevligt personal! Bästa verkstan i stan helt klart!!
    2017-02-13 Speedy Bilservice Västberga svarar Mattias U
    Tack för så varma ord Mattias!

Speedy Västberga
  • Daniel A
    Daniel A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Här går det undan och bra blir det också.
    Väldigt trevlig, kunnig och serviceinriktad personal.
  • Anne B
    Anne B skrev om Speedy Bilservice Västberga
    De tar hand om våra 20 bilar på ett mycket bra sätt.
  • ANDERS O
    ANDERS O skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Snabbt, effektivt och billigt. Högsta betyg för service!
  • Lars F
    Lars F skrev om Speedy Bilservice Västberga
    bra flow, kunnig kundmottagning, effektiva
  • Maria R
    Maria R skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Trevligt bemötande och proffsig service. Mycket nöjd med besöket där och kommer definitivt tillbaka nästa gång bilen krånglar!
  • Wisam I
    Wisam I skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bästa verkstaden jag någonsin haft att göra med.
    Snabb och professionell hjälp!
  • Mehmet A
    Mehmet A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bästa bilservice de har koll bättre mig på min bil
  • Bashdar M
    Bashdar M skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Jag rekommenderar Speedy till alla kunder som letar efter en bra bilverkstad för service till sina bilar.
    Allting genomföras professionellt på denna verkstad.
    Jag är mycket nöjd kund.
  • Millad B
    Millad B skrev om Speedy Bilservice Västberga
    jag va där och lämnade in min bil på service. fick bra pris och allt gick snabbt och smidigt. Mycket trevligt bemötande, man känner sig väl omhändertagen av Speedy Västberga! :)
    2017-02-03 Speedy Bilservice Västberga svarar Millad B
    Tack Millad för din kommentar!

Vi arbetar jämt och ständigt med att bli bättre på våra bemötande och för att höja nöjdheten hos våra kunder.
    Vi är riktigt glada över att du gick härifrån nöjd och glad!

Speedy Västberga
  • Alexander Y
    Alexander Y skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Riktigt trevligt bemötande, snabb service och bra pris. Samt gott kaffe.
  • Nicklas A
    Nicklas A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bästa tänkbara bemötande, full service .
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Snabba och bra, trevliga och hjälpsamma
  • Joel
    Joel skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Trevligt bemötande. En vanlig service. Fick ett pris som diffade på några hundralappar och självklart hamnade det i den övre delen av intervallen. Ändå billigare än på VW
    2016-09-29 Speedy Bilservice Västberga svarar Joel
    Hej Joel
    Tack för att du lämnade in din bil till oss.
    Eftersom vi inte kunde se de tekniska specifikationerna på bilen när du ringde, fick du ett ungefärligt prisintervall. Priset beror på exakt hur mycket olja som din bil ska ha. På 99,9% av alla bilar kan vi se det när man ringer in, men för övriga 0,1% måste vi få in bilen till verkstaden för en exakt prisuppgift.
    Vi önskar dig varmt välkommen tillbaka till Speedy Västberga
  • Markus K
    Markus K skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Snabb hjälp och trevlig personal. 10/10
  • Suat K
    Suat K skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Allt gick jätte bra. Det blev super :) Tack så mycket.
  • Tobias O
    Tobias O skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bra service och trevlig personal. Rekommenderas!
  • Mohammed A
    Mohammed A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Kommer aldrig gå dit igen. Jag fick förklara på en annan verkstad vad dessa herrar hade försökt göra med min bil och då undrade märkesverkstaden om jag önskade att de skulle ta protokoll på felen, så att jag kunde anmäla/reklammera/kräva pengar tillbaka etc.. Märkesverkstaden undrade vad detta vad för amatörer. Kommer som sagt aldrig anlita dessa herrar. Jag vågade helt enkelt inte lämna in bilen en 3:e gång då bilen bara blev i ett sämre skick, oavsett ersättningar etc. I övrigt verkar ju dessa herrar vara mer upptagna med att kränga bilar än att reparera dessa. Man får ett kaos och cirkus liknande intryck. Rena torghandeln.
  • BMWanders A
    BMWanders A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Riktigt uselt betyder betyget. Det ska symbolisera hur min bil blev behandlad och det ska också representera hur jag som kund blev behandlad. De ringde upp och sa att min bil var fixad. De ljög. Bilen var inte fixad utan allt annat än fixad. De sa inte det dock i luren utan där sa de att bilen var fixad. På plats kommer de med billiga ursäkter till varför det inte var fixat men de gav ingen förklaring till lögnen. Jag tycker det var obegripligt. Att man inte skäms!

I övrigt kostade det skjortan och bilen var dessutom skitig.

Jag kommer aldrig låta dessa vidröra min bil ever again.
    Speedy Bilservice gillar detta
  • yusuf E
    yusuf E skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Grym bra service,grymt bra jobb och trevligt bemötande mycket bra priser

Rekommendera Speedy Västberga 10/10
  • Erik J
    Erik J skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Jag är missnöjd på flera punkter:

* Bilen var skitig med svarta fingavtryck som är omöjligt att få bort. Det ser ut som oljesmuts.
    * Bilen lämnades dessutom tillbaks trasig på saker som inte var trasiga innan jag lämnade in den, det var dessutom allvarliga saker! (Ingen självkritik fanns)
    * Delarna var slarvigt tillbaka monterade.
    * Delarna var inte rätt monterade.
    * Förmodligen tror jag delar byttes som inte behövdes byta med åtanke på vad den andra verkstaden uppgav vad de hade reparerat.
    * Saker som är helt uppenbara att en verkstad ska kunna fixa, var inte fixat.
    * Ovanstående förutom smutsen inne i bilen fick en annan verkstad montera såsom de faktiskt skulle monterats.
    * Jag fick betala först denna verkstad som inte kunde åtgärde problemen. Sedan fick jag betala den andra verkstaden för att de skulle åtgärda saker som den förstnämnda hade ställt till med.

De erbjöd sig inte heller att betala eller ta bort fakturan för sin undermåliga service på bilen.

Det här är obestridliga fakta. Jag kommer lämna bilen hos en annan verkstad i fortsättningen, för det spelar ingen roll hur billigt man är eller hur tillgänglig man är om bilen inte kan repareras när man lämnar in den på verkstaden.
  • Arin  A
    Arin A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Härmed vill jag tacka Speedy Västberga så mycket både för deras gedigna arbete, för det trevliga bemötandet och för deras snabba hantering av min bil. Jag är jätte nöjd som kund och rekommenderar de för andra bilägare.

//Arin
  • Flyttfabriken
    Flyttfabriken skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Kom förbi för att skifta däck.Efter arbetet visade det sig att ena däcket var förstört,nämligen hade ett stort hål.När vi reklamerade detta fick vi höra från bossen att det var omöjligt att åstadkomma nåt sånt under reparations gången och nåt åtgärd gällande detta kan vi inte räkna med.Mycket oseriöst utförande och ansvarslös kundhantering.
    2016-04-19 Speedy Bilservice Västberga svarar Flyttfabriken
    Du som kund ber oss om en enkel skifte. Och under arbetets gång upptäcker vi att ett av dina vinterdäck som vi ska montera av bilen är skadat. Detta talar vi om för dig. Och denna skada kan omöjligen uppkomma under dessa förhållanden då vi endast ska montera av hjulet genom att skruva av muttrarna. En muttermaskin kan aldrig någonsin göra en skada på 10 cm på insidan av däcket. Det kan vilken verkstad som helst intyga för dig. Det värsta som kan hända i samband med däckskifte är att någon mutter som rostat går sönder, något annat har vi aldrig varit med om. Så vi tycker att du själv bör ta ansvaret för ditt trasiga däck och stå för kostnaderna för det. Att lägga över ansvaret för det på oss är varken passande eller ärligt. Det är inte heller ansvarsfullt att anklaga oss för det.

2016-04-19 Flyttfabriken svarar Speedy Bilservice Västberga
    Det var vi som har upptäckt skadan då vi har lastat av däcken in på lagret.Det var jag personligen som har valt att åka och visa upp denna skadan för er på en gång.En kille som heter Markus gick ut och undersökt skadan och först lovade att han skulle behålla däcket för eventuell renovering eller utbyte mot nåt likvärdigt.Min chaufför kunde inte komma till er med ett däck med 7-8 cm hål i.
    Det är fult att ljuga!!!
    2016-04-20 Speedy Bilservice Västberga svarar Flyttfabriken
    Det är sant att jag gick ut och bedömde skadan på däcket, då jag också nämnde att det är osannolikt att någon av våra mekaniker skulle lyckats skada däcket på detta sätt.
    Inga löften om något gavs, utan jag sa endast att vi kunde ta en titt och kolla vad vi kan göra och bedöma skadan ytterligare.
    Och att jag eventuellt skulle behöva hänvisa er till min chef, vilket jag senare också gjorde.
    Att försöka säga att jag gett några löften om något som jag omöjligt kunnat gjort är INTE okej.

Med vänliga hälsningar/
    Markus på Speedy Västberga
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Anton S
    Anton S skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Oärliga och uselservice. Det där med "kom tillbaka" innebär bara fler fel och större kostnader har jag nu lärt mig. Billigt ptja, samma priser som övriga håller. Inget speciellt tycker jag iaf. Jag går nu vidare till annan verkstad som jag vågar lita på! En mycket tråkig historia.
  • Andreas E
    Andreas E skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bilcervice. Bra bemötande och uppskattar en redogörelse för prisbild före arbetet utförs.

Upplevelsen upplever jag som väldigt positiv och kommer rekommendera Speedy från och med nu.
  • Håkan B
    Håkan B skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Mycket bra service och trevligt bemötande
  • Nikola S
    Nikola S skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Jag tycker ni är fantastisk bra jag kan inte tänka mig någon annan Bil verkstad
    Tack för att ni finns
    MVH
    Nikola Stepanovic
    Styrelse ledamot Taxi Stockholm
  • Aktan S
    Aktan S skrev om Speedy Bilservice Västberga
    trevlıgt personel och bra bemötande
  • Lars T
    Lars T skrev om Speedy Bilservice Västberga
    En av de få verkstäder i Stockholm som jag under 40 års bilägande mött en attityd som det "går att snacka med" både prismässigt och servicemässigt.
    Suveräna på snabba reparationer över dagen där man även kan vänta på plats och få bilen på någon eller några timmar
  • Armin W
    Armin W skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Grym Service, fixade mitt problem billigt och bra. Jag rekommenderar starkt denna verkstad. Väldigt fint mottagande också.
  • Bayram P
    Bayram P skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Personalen var snälla och hjälpsamma.
    Jag gjorde service och var jätte nöjd
  • Bwar A
    Bwar A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Hej! Jag brukar lämna in min bil hos dom som jag är jätte rädd om, och är jätte nöjd med hur dom tar hand om min bil alltså servicen. Man blir jätte bra bemöt och bra kvalitet.
  • Rebin A
    Rebin A skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Riktigt nöjd med personalens kundbemötande och deras service på Speedy bilservice.
    Personalen där respekterade och tog till hänsyn att jag hade väldigt brottom, vilket jag är riktigt nöjd med !
  • Fredrik B
    Fredrik B skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Jag ringde på eftermiddagen och de bokade in mig direkt samma dag. På 1,5 timmar satt det nya avgassystemet på plats. Trevligt bemötande och snabb service, kan varmt rekommenderas!
  • Isak B
    Isak B skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Vi på Svedens Fisk AB får alltid det bästa serviceen på Speedy Västberga. Rekomenderar starkt!!
  • Ahmet Ö
    Ahmet Ö skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Bästa servicen har upplevt på länge,fotsätt så grabbar
  • Ulf K
    Ulf K skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Trevligt bemötande och snabba besked
  • Birgitta R
    Birgitta R skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Snabb service, bra pris och trevligt bemötande.Mycket nöjd!
  • Anders Ö
    Anders Ö skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Utmärkt Service!
    Jag har använt denna verkstad under flera år, det har aldrig varit några problem.
    Jag har fått tid samma dag varje gång det har varit brottom, de ringer alltid och frågar innan något utförs som inte varit överenskommet innan.
    Trevlig personal och proffsigt bemötande.
  • Senay K
    Senay K skrev om Speedy Bilservice Västberga
    Snabb och bra service, jättenöjd!!!

Västberga allé 40, 126 30 Hägersten