Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Huddinge Spodra Lux AB
Rekommenderat företag 2016 - Spodra Lux AB
Rekommenderat företag 2015 - Spodra Lux AB

Lännavägen 113, 141 34 Huddinge — Visa karta

Företaget Spodra LUX AB grundades i Huddinge i juli år 2010 och har varit verksam sedan januari 2011 .Vi arbetar för både privatpersoner och företag och tillhör nätverket Företagarna och är försäkrade hos IF Skadeförsäkring AB.

Vi förmedlar tjänster inom städsektorn, byggsektorn, flyttbranschen och trädgårdsbranschen.

Spodra LUX grundades 1999 i Lettland. Genom åren har vi därmed fått en rik erfarenhet av att serva olika typer av objekt och anläggningar och vi är stolta över våra kunders förtroende och rekommendationer.Vi levererar våra tjänster i Storstockholm och i hela Stockholms län med kontor i Huddinge.

För mer omfattande objekt kan vi åka inom hela landet och även utomlands för att utföra våra tjänster.

Läs vad 167 kunder tycker om Spodra Lux AB

• Hans S
    Hans S skrev om Spodra Lux AB
    Anlitade Spodra för flytt samt flyttstäd. Oerhört seriösa, de utförde jobbet snabbt, smidigt och utan något att anmärka på överhuvudtaget. Dessutom var samtliga personer vi hade att göra med väldigt trevliga och tillmötesgående. Ett konkurrenskraftigt pris gjorde inte heller ont.
  • Agneta Å
    Agneta Å skrev om Spodra Lux AB
    Flytt av möbler och flyttstädning. Allting proffsigt och bra. Vill absolut anlita Spodra igen
  • Agneta Å
    Agneta Å skrev om Spodra Lux AB
    Vänliga. Proffsiga och kommer säkert anlita dem igen vid behov.
  • Anders G
    Anders G skrev om Spodra Lux AB
    Pratade inte svenska. Tog inte betalt för framkörningstiden. Tog 500kr inkl moms och rot per timme för en lastbil och två bärare.
  • Anna H
    Anna H skrev om Spodra Lux AB
    Snabb respons och effektivt utfört arbete med flytten.

Det som drar ner betyget är att det var lite otydliga, kommunikationssvårigheter och dålig på att planera tiden och beräkna hur mycket som fick plats i skåpbilen vilket ledde till att de lämnade flera kartonger och saker utanför källaren (vid postfacken) och sen efter sådär 1,5 timme (efter att ha lämnat av alla andra saker och kommit tillbaka) kunna hämta grejerna som var kvar och som stod i praktiken helt öppet för andra i huset att stjäla. Lyckligtvis skedde inte det. I övrigt var det mesta bra och snabbt utfört arbete.

Flyttstädningen var utmärkt utförd! Inget att klaga på alls där. Även fönstren var bra putsade (vilket jag sett på det hus vi flyttade till inte var fallet.)
  • Maryam A
    Maryam A skrev om Spodra Lux AB
    Har använt de för två flyttstäd, en flytthjälp, transport av lånekratonger. Är mycket nöjd!
    Spodra L gillar detta
  • Kristin H
    Kristin H skrev om Spodra Lux AB
    Väldigt nöjd med flyttstädningen
  • Mathias L
    Mathias L skrev om Spodra Lux AB
    Jag använda Spodra Lux AB för hjälp med flytt. Dom skötte jobbet på allra bästa sätt. Dom var väldigt effektiva och hade proffesionellt bemötande. Jag fick säga åt dom att ta det lite lugnt ibland till och med!
    Så jag kan varmt rekommendera Spodra Lux AB både med hjälp med flytt samt städning!
    Kommer absolut använda dom igen!
    Vänligen,
    Mathias
  • Maria F
    Maria F skrev om Spodra Lux AB
    Excellent städning. Lite dyrare men värt pengarna.
  • Bendik C
    Bendik C skrev om Spodra Lux AB
    Jag har använt Sporda Lux 2 ggr och har varit mycket nöjd med hela processen. Bra bemötande, snabb service och duktiga flyttkillar. Rekommenderas !
    2016-08-15 Spodra L svarar Bendik C
    Hej. Tack Bendik för dina fina ord. Vi strävar alltid efter den bästa servicen för våra kunder. Vi vill att de ska bli så pass nöjda att de återvänder till oss fler gånger samt rekommenderar oss vidare. Vi på Spodra LUX AB vill tacka dig för att du har valt oss. Du är varmt välkommen åter!
  • Qun G
    Qun G skrev om Spodra Lux AB
    I have used Spodra moving service as well as the cleaning service in connection with the moving at the end of June this year (before summer holidays), and I am happy and satisfied with both their service. The leader of the moving team is very experienced, he instructed his guys and moved the big & heavy furniture through narrow gangway after having calcuated carefully, so the furnitures were moved smoothly without any scratch on walls or doors etc. I am also very happy with the cleaning service, these grils are very efficient and did an excellent job.
  • Alexander P
    Alexander P skrev om Spodra Lux AB
    Beställde flytt/städ och var mycket nöjd med resultatet. Flyttgubbarna var noggranna och mycket effektiva. Städningen var professionell.
    Rekommendras!
  • Olga V
    Olga V skrev om Spodra Lux AB
    Otroligt vårdslöst och oprofessionellt! Man blir chockad att upptäcka att städare från Spodra Lux förbehåller sig rätten att prova sprit och mat från kundens vinkyl, flytta på alla saker i huset och inte följa tydliga instruktioner.
    Som företagare själv förstår man att det är inte direkt firmans fel, utan en konkret medarbetare som misskött uppdraget, kränkt förtroende och därmed städfirmans renomme, dock ändå önskar man som kund att Spodra Lux har bättre kontroll över sina anställda i fortsättningen.
  • Staffan W
    Staffan W skrev om Spodra Lux AB
    Spodra Lux genomförde en välplanerad och proffsig flytt. Och med kort varsel fixade de tilläggsuppdrag som uppackning, möblering och liknande. En bra firma med serviceinriktad personal.
  • Nils-eric S
    Nils-eric S skrev om Spodra Lux AB
    Mkt kompetenta personer som var hos mig. Häcken fixades o sen kämpade de på med mkt besvärliga rötter till tre cypresser. Jag är helnöjd.

Jag återkommer om ung ett år.

N-E Schultz
    Tjäderv 8, Ösmo
  • AnnaGreta V
    AnnaGreta V skrev om Spodra Lux AB
    Två vänliga unga män som gjorde vad de skulle på ett mycket smidigt och skickligt sätt. Inga problem eller skador uppstod. Jag är helnöjd och ger dem de allra bästa rekommendationer.
  • Ann-Catrin L
    Ann-Catrin L skrev om Spodra Lux AB
    Jättenöjda med flytt och städningen efteråt. Kan inte förstå hur man hinner med och inget var trasigt.
    Ett stort tack.
  • Robin B
    Robin B skrev om Spodra Lux AB
    Jag fick snabbt en offert via offerta och ävenett förklarande telefonsamtal från Katja. Trevligt bemötande och flexibla enligt mina önskemål. Allt gick väldigt smidigt och jag är supernöjd med resultatet.
  • Markku R
    Markku R skrev om Spodra Lux AB
    Fantastiskt bra resultat som alltid! Rekommenderas!
  • Sinikka H
    Sinikka H skrev om Spodra Lux AB
    Trevliga killar, jobbade hårt utan att sluta le. Att det tog tid var absolut inte deras fel. Var SÅ glad över att jag slapp göra det själv den här gången! Tusen tack!
  • Martin P
    Martin P skrev om Spodra Lux AB
    Bra arbete utfört. Tråkigt kundbemötande dock. Jag har anlitat städ och fönsterputsfirmor tidigare. Då har alltid priset varit det timpris vi kommit överens om gånger antal timmar som de arbetar. Det var den uppfattningen jag fick även denna firma. Då jag inte anlitat trädgårdsmästare tidigare och kunden inte bedöma hur många timmar det skulle ta så sa jag att de fick vara hos oss i max 5 timmar vilket företaget bekräftade i telefon. att de fick göra så mycket som de han på den tiden.

När jag sedan får fakturan så står det 6 timmar. Jag påtalar bristen och då ringer de upp och säger att de även ska ha betalt för tiden där de tar bort skräpet. fullt rimligt dock bör de har berättat det innan. att få 20% högre pris än vad vi kom överens om känns olustigt. De påtalade att då skulle det stått skriftligt exakt vad vi kom överens om i offerten. att ha den hållningen gör att jag inte inte vill jobba med dem igen.
  • Annele W
    Annele W skrev om Spodra Lux AB
    Superbra hjälp med min flytt. Trevlig personal som skötte sitt jobb proffsigt!
  • Cecilia E
    Cecilia E skrev om Spodra Lux AB
    Företaget skickade 2 st killar som verkligen jobbade hårt och ambitiöst. Vi kunde inte fått bättre hjälp med vår flytt!
    Att även vår kontaktperson hörde av sej är ett extra plus för att kolla att vi var nöjda.
    5-stjärnigt!
  • Annica
    Annica skrev om Spodra Lux AB
    Den här recensionen gäller endast deras hemstädning, jag har ingen erfarenhet av deras flytthjälp som nedan verkar uppskattas mycket.
    Hemstädningen har tyvärr inte sköts lika bra. Första städerskan städade inte rent, det var damm och smuts kvar och i vissa rum var det inte ens dammat. Detta påtalades och hon fick komma tillbaks men lyckades inte städa rent då heller. Vi bytte då städerska och det fungerade bättre. Dock har det inte känts lika rent de senaste gångerna och då kom det av en slump fram att de bytt ut vår städerska för ett tag sedan utan att tala om det för oss! Det är rätt allvarligt att man ger ut vår nyckel till någon för oss okänd person, jag har varit noga med att påpeka från början att jag vill veta vem som städar i mitt hus. Att folk slutar och behöver bytas ut har jag förståelse för men att man inte informerar om det är jag emot.
    Nu har det gått mer än 2 veckor sedan vi sa upp städningen (det gjorde vi pga av hur detta sköts och att vi helt tappat förtroendet för företaget) och vi har fortfarande inte fått tillbaks vår nyckel vilket heller inte känns bra.
  • Gunilla M
    Gunilla M skrev om Spodra Lux AB
    För någon månad sedan genomförde jag min flytt. När jag nu läser igenom hur jag beskriver det sätt Spodra Lux genomförde uppdraget låter det nästan för bra för att vara sant. De genomförde flytten på mindre tid än beräknat, lyckades få in alla lådor (många) vid en enda tur. Respektfullt och professionellt. Det som också var utmärkande var hur trevliga och artiga de var. Inget var omöjligt och de lät till och med alla damer i huset konsekvent stiga före genom dörrar under hela dagen :). Inte vilken insats som helst minsann. Nu vid uppackningen har jag inte lyckats hitta en, enda trasig pryl. Imponerande och jag har flyttt ett antal gånger i mitt liv. Snyggt jobbat Spodra - om några veckor kommer mina vänner att ringa er för sin flytt.
    Spodra Lux AB L gillar detta
  • Lisa E
    Lisa E skrev om Spodra Lux AB
    Trevligt bemötande genomgående. Flexibelt upplägg.
  • Goran Y
    Goran Y skrev om Spodra Lux AB
    Riktigt bra utfört flytthjälp med händiga och flitiga killar som jobbade extremt effektivt till ett mycket bra pris. Därefter gjordes en mycket grundlig och professionell städhjälp, värt varenda krona.
    /Goran
  • Jerry F
    Jerry F skrev om Spodra Lux AB
    Killarna dök upp i tid, De är väldigt proffsiga, snabba och prisvärda. Tog väl hand om ömtåliga saker och effektivt bar upp sakerna. Fem plus! Rekommenderas!!!
    2016-04-11 Spodra Lux AB L svarar Jerry F
    Hej Jerry!

Tack för ditt utlovade omdöme Jerry, som betyder allt för oss och för våra kommande kunder :)
    Vi är glada över att allt har fungerat så bra och att du är NÖJD, för det är det viktigaste för oss.

Tack än en gång och välkommen åter!

• Alexander R
    Alexander R skrev om Spodra Lux AB
    Gick in på offerta.se, beskrev vad jag ville, Tilek på Spodra hörde av sig efter typ någon timme. Han var jätte trevlig, lyssnade in mina önskemål och levererade precis vad som efterfrågades till mycket bra pris. Flyttgubbarna Joakim och Yassin kom fram i tid och snabbt och organiserat började de flytta så fort som de hade kommit fram. Mycket professionella. Joakim är svensk och Yassin Bulgar. Yassin pratar bara engelska och är en packmästare och organisatör utan like. Joakim är jätte duktig chafför, trevlig som bara den, följer alla regler och är mycket kunnig. Rekommenderar varmt detta flyttbolag
  • Matthew W
    Matthew W skrev om Spodra Lux AB
    Had a great experience with Spodra Lux. Very clear communication on price and logistics throughout the process (thanks Tilek!). On the day, the move between properties was smooth and the two employees handled our items professionally and with care. Would highly recommend this service! Thanks again for the help!
    Matthew & Kristina
  • Linda J
    Linda J skrev om Spodra Lux AB
    Vi anlitade Spodra Lux för både flytt och flyttstäd. Att kunna ha kontakt med försäljningschefen under hela processen gjorde att det aldrig fanns några frågetecken. Allt har skötts proffsigt, minutiöst, varsamt och ändå snabbt. Jag visste inte att folk inom denna bransch kunde jobba så intensivt. Städningen var helt klanderfri och vi kommer att teckna avtal med Spodra Lux för hemstädning framöver.
    Stort tack för all hjälp, vi är er evigt tacksamma!
    Med vänlig hälsning, Linda Josdal med familj
  • Emma B
    Emma B skrev om Spodra Lux AB
    Fantastiska flyttkillar! Snabba, hjälpsamma, noggranna, trevliga och enormt kompetenta. De stuvade grejerna i bilen på ett mycket imponerande sätt. Den ena killen pratade dessutom väldigt bra, kanske tillochmed akademisk, engelska.

Dessutom var de mycket tillmötesgående när vi själva strulade och bytte datum och ändrade starttiden i sista sekund.

Vi har flyttat två bohag och de var lika bra båda gångerna. Andra flytten gick dessutom betydligt snabbare än uppskattat och då behövde vi bara betala för den faktiska tiden.

Vi kan verkligen rekommendera Spodra Lux och har redan spridit ordet i bekantskapskretsen!
  • Abdolkhalegh J
    Abdolkhalegh J skrev om Spodra Lux AB
    Mycket bra. Trevliga , gjorde ett toppen jobb.
    2016-04-07 Spodra Lux AB L svarar Abdolkhalegh J
    Hej Abdolkhalegh,

Tackar så mycket för ditt omdöme och dina betyg som betyder mycket för Spodra Lux AB!
    Du är alltid välkommen att höra av dig vid fler bokningar.

Önskar dig en underbar dag och mycket sol! :)

• Joanna B
    Joanna B skrev om Spodra Lux AB
    Jag vet inte vart jag ska börja, men först: jag blev misstänksam över alla positiva referenser, bli inte det för dom stämmer faktiskt.

Offertförfrågan 5/5:
    Jag kastade iväg drygt 20 förfrågningar på nätet då jag skulle flytta ifrån landet - även till de som inte annonserat flytt mellan länder. 1 svarade, ringde upp direkt. Gissa vilka?
    Offerten kom dagen efter, med duktigt med research om resvägar.
    Pris 5/5:
    Riktigt bra pris, antagligen marknadens bästa (av att döma på de andra offerterna jag fick).
    Service 5/5:
    Trevliga, serviceminded och genuint snälla personer. Dom gick above and beyond när det gäller hjälp, dom t om hjälpte till att montera upp möbler på plats.
    Kommunikation 5/5:
    Så bra den kan bli, uppföljning inför varje steg i ledet - för mig som flyttade land var det enormt viktigt så jag slapp undra och stressa.
    Tidshållning 5/5:
    Igen, dom beräknade tiden perfekt - inga förseningar i när dom kom, lastade eller till båten. Här, igen, måste jag säga att allt fungerade över alla förväntningar.
    Bemötande 5/5:
    Kunde inte bli bättre. Trevliga, rättfram och kunniga - inga höftanden utan om det var något som dom inte hade svar på så bad dom att få återkomma - och gjorde det med korrekt svar. Snabbt.

Slutsats, ja - dom låter för bra för att vara sanna. Men dom lever upp till vart enda positivt omdöme dom har. Med råge.
    2016-03-14 Spodra Lux AB L svarar Joanna B
    Hej Joanna!

Tack för den utlovade rekommendationen/omdömet! Det uppskattas!

Jag tror inte jag har träffat en sådan verkligen STRÅLANDE person på VÄLDIGT länge. Du är ett exempel för många. Jag är glad att du valde oss ( inte för att vi tjänade på det) utan för att du delade med din ljusa personlighet med oss alla.

Vi är glada att allt gick bra (det var ju första gången vi flyttade till Åland)! Det viktigaste är att du nöjd :)

Du har nu mina uppgifter och tveka inte på att höra av dig vid fler liknande uppdrag.

Tack ännu en gång för en härlig upplevelse!

Tilek
  • Kelley L
    Kelley L skrev om Spodra Lux AB
    Jag har använt Spodra Lux vid 2 tillfällen, både för flytt och flyttstädning. Båda gångerna har jag varit MYCKET nöjd! Allt gick bra hela vägen, från beställning till flyttdagen. Personalen är mycket trevliga och proffsiga. Flyttgubbarna är duktiga och städarna är helt suveräna! Jag kan verkligen rekommendera Spodra Lux.
    2016-03-08 Spodra Lux AB L svarar Kelley L
    Hej Kelley,

Vi är minst lika glada att allt har gått så bra som det gjorde. Allt bara flöt på, det kanske var en sådan dag :)
    Vi försöker att alltid göra vårt bästa men det är inte bara vi utan kunden spelar en stor roll i det hela och vi tyckte verkligen om att jobba med dig och hjälpa dig med flyttningen och städningen!
    Så tack till dig för att du var en sådan underbar kund.

Hoppas på att höra ifrån dig i framtiden och hjälpa vid liknande uppdrag.

Du är så hjärtligt välkommen!

Tack ännu en gång för ditt omdöme.

Spodra Gänget!
  • Sandra K
    Sandra K skrev om Spodra Lux AB
    Vi är mycket nöjda med hjälpen vid vår flytt! Killarna jobbade på hela tiden och slet som djur. Noggranna och snabba
    2016-03-01 Spodra Lux AB L svarar Sandra K
    Hej Sandra!

Är ni nöjda så är vi MYCKET nöjda! Tack för ditt omdöme Sandra, det uppskattas mer än vad du tror :)
    Jag älskar uttrycket "Slet som djur". Hoppas att det var något positivt, för som du märkte så försöker vi alltid göra mer än vad vi behöver. Kunden behöver alltid det lilla extra ;)

Tack ännu en gång Sandra och ha en toppendag!

Med vänlig hälsning,
    Tilek
  • Pranvera M
    Pranvera M skrev om Spodra Lux AB
    Företaget har varit väldigt tillmötesgående. De tog kontakt via telefon, vilket jag uppskattar, istället för att enbart skicka ett formellt mail. De har svarat på alla mina frågor och varit till stor hjälp så fort jag har ringt och pratat med dem om min oro över flytten.
    2016-02-24 Spodra Lux AB L svarar Pranvera M
    Hej Pranvera,

Tack för ditt omdöme och tiden som det tog för dig att skriva detta :)

Vi försöker att alltid vara tillmötesgående och flexibla (det är vad kunden brukar önska). Vi är glada att du tyckte om vår telefonkontakt (detta brukar uppskattas av dem flesta, då det handlar om mer personligare kontakt och mer individuellt). Vi är allmänt glada över att det gick så bra som du beskriver och hoppas på att hjälpa dig även i framtida uppdrag.

Tack ännu en gång Pranvera!

Spodras GLADA GÄNG!
  • Christer N
    Christer N skrev om Spodra Lux AB
    Jag kan rekommendera Spodra Lux. Bra bemötande , från personalen. Snabb service. Prisvärt!
    2016-02-24 Spodra Lux AB L svarar Christer N
    Hej Christer!

Tack för rekommendationen! Vi försöker att alltid sticka ut från mängden genom att verkligen LEVERERA det vi lovar :)
    Hoppas på ett samarbete även i framtiden.
    Vi hörs hoppas vi!

• Erika B
    Erika B skrev om Spodra Lux AB
    Vi fick en mycket proffsig flytthjälp av Spodra Lux, högsta betyg på alla sätt. Effektivt, otroligt varsamt hanterande och väldigt trevligt bemötande innan, under och efter flytten. Rekommenderas varmt. Tack!!!!!
    2016-02-24 Spodra Lux AB L svarar Erika B
    Hej Erika!

Tackar verkligen för ditt omdöme och vi är glada över att du upplevde oss som proffsiga (vi kan inte säga att vi är 100% proffs men vi försöker) Vi tycker att varenda kund är värt det bästa! Tackar även för din rekommendation. Hoppas verkligen på att vi kan hjälpa dig med fler kommande uppdrag :)

Önskar dig en toppen dag!

Spodra gänget!
  • Mylaine L
    Mylaine L skrev om Spodra Lux AB
    Spodra Lux har hjälpt mig att flytta. Jag har bara gott att säga om dem: klart och tydliga vilkor från början, trevligt bemötande av all personal och väl utfört arbete.
    2016-02-24 Spodra Lux AB L svarar Mylaine L
    Hej Mylaine,

Tackar för dina varma ord som verkligen värmer oss i denna kyla och motiverar oss att satsa ännu mer i våra kunder och i vårt arbete.
    Tack ännu en gång för ditt omdöme :)

• Anneli Von Krusenstjerna V
    Anneli Von Krusenstjerna V skrev om Spodra Lux AB
    Mycket bra bemötande redan vid första kontakten och under hela flytt och städprocessen. Trevliga, proffsiga och hjälpsamma killar. En liten liten minus kan man säga om att killarna pratade bara med engelska men de flesta kan ju det i Sverige.
    2016-02-24 Spodra Lux AB L svarar Anneli Von Krusenstjerna V
    Hej Anneli!

Tackar för ditt omdöme och tackar för din värdefulla tid! Vi uppskattar verkligen att du kunde ta dig tiden att rekommendera oss, för det betyder jättemycket för oss.

Vi förstår att språket kan ställa till ibland men skulle vi ha fått ett önskemål om svensktalande personal så skulle vi skicka ut dem utan att tveka men som du säger så pratar nästan alla engelska i Sverige :) Vi hoppas att det inte var allt för jobbigt för dig men vi är glada att det gick bra och hoppas på att hjälpa dig i framtiden i liknande uppdrag.

Önskar dig det bästa!

• Maria M
    Maria M skrev om Spodra Lux AB
    Mkt proffsigt och bra bemötande från början till slut av min flytthjälp. Kan varmt rekommendera att ta hjälp av Spodralux vid flytt.
    2016-02-24 Spodra Lux AB L svarar Maria M
    Hej Maria!

Tack så hemskt mycket för ditt omdöme och din fina rekommendation!
    Hoppas verkligen att vi kan hjälpa dig i kommande uppdrag.

Med varma hälsningar,
  • Ann-marie H
    Ann-marie H skrev om Spodra Lux AB
    Vi anlitade både flytt och städhjälp. Vi är mycket nöjda. Jag kommer absolut anlita samma firma igen om behov uppkommer.
    2016-02-25 Spodra Lux AB L svarar Ann-marie H
    Hej Ann-Marie,

Tackar för ditt omdöme och tack för att du känner dig säker med oss :) Vi hjälper dig mer än gärna vid nästa flytt eller städning.
    Tackar ännu en gång och önskar dig en underbar dag!

• Sepp S
    Sepp S skrev om Spodra Lux AB
    Jag fick hjälp med att flytta. Mycket bra och professionell bemötande. Strukturerad arbetssätt, De levde deffinitivt upp till mina förväntningar.
    2016-02-26 Spodra Lux AB L svarar Sepp S
    Hej Sepideh,

Tack så hemskt mycket för att du kunde lägga ner din dyrbara tid för att lägga ett omdöme! Det uppskattar vi verkligen.
    Vi är glada att allt har gått så som du har förväntat dig.

Hoppas på att kunna hjälpa dig i framtiden med liknande uppdrag.

Spodra gänget!
  • Patrik N
    Patrik N skrev om Spodra Lux AB
    Fantastiska killar som kämpade på från tidig morgon till sen kväll. Vi hade mycket mer grejer än vi trodde. Det blev 3 fulla lastbilar. Men de var tålmodiga och försiktiga hela tiden. Kan varmt rekommendera dem.
    2016-03-08 Spodra Lux AB L svarar Patrik N
    Hej Patrik!

Tack för att du tagit dig tiden att lämna ett underbart omdöme!
    Va härligt att se att du verkligen tyckte om upplevelsen med oss och Spodra Lux AB vill tacka dig för att du valde oss som leverantör.

Önskar dig en toppendag och hälsar dig välkommen åter.

Bästa hälsingar,
    Spodra TEAMET!
  • Daod A
    Daod A skrev om Spodra Lux AB
    Personal med mycket gott bemötande. Uppvisar prov på tidseffektivitet och flexibilitet. Har incitament för att rekommendera detta företag till andra!
    2016-03-08 Spodra Lux AB L svarar Daod A
    Hej Daod!

Tack! Vi försöker att alltid bemöta våra kunder på bästa sätt och vi tycker att man måste göra det som företag om man satsar på långsiktiga relationer med kunderna, därför är vi så nöjda med vi lyckades med att visa det :) Tackar även för rekommendationen!

Spodra Lux AB önskar dig en toppendag!

Med trevliga hälsningar,

Spodra Gänget!
  • Parisa K
    Parisa K skrev om Spodra Lux AB
    Jätte nöjd.
    Seriösa och duktiga personer.
    Snabba och punktliga att utföra arbetet.
    Lätt att komma i kontakt med företaget.
    Försiktiga med sakerna.
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Spodra Lux AB
    Jag anlitade Spodra Lux med hjälp att packa, flytta mina möbler från Stockholm till Halmstad samt städning av lägenhet. Jag är så nöjd med all hjälp, de var trevliga, professionella och i övrigt hjälpsamma och tillmötesgående. När jag önskade flytta saker till två olika adresser var det inget problem och ett stort plus för mig var att jag kunde åka med i flyttbilen.
  • Ronn E
    Ronn E skrev om Spodra Lux AB
    Snabba, effektiva och enormt serviceminded.
  • Staffan B
    Staffan B skrev om Spodra Lux AB
    Detta är andra gången jag anlitar Spodra Lux för en flytt. Jag var nöjd första gången men nu har blivit betydligt bättre. Mycket trevligt bemötande både i telefon och vid flyttillfället. Punktliga, effektiva och framför allt försiktiga med mitt flyttlass.
    Rekommenderas starkt.

Lännavägen 113, 141 34 Huddinge