Alla kategorier Sanering Stockholms län Sollentuna Spoltjänst i Stockholm AB

Spoltjänst i Stockholm AB

Djupdalsvägen 7, 192 51 Sollentuna — Visa karta

Stopp i avloppet? Kontakta oss på Spoltjänst!

Ofta beror inte stopp i avloppet på dåliga eller utslitna rör, utan snarare på att vi idag använder mer fett och olja i matlagning och sparar energi med hjälp av minskade flöden och lägre vattentemperatur. Vi på Spoltjänst hjälper privatpersoner och företag med underhåll och rensning av avloppssystem, både i förebyggande syfte och akut.

Vi arbetar i hela Stockholm, med modern och pålitlig utrustning. Många jobb utför vi på uppdrag från fastighetsägare som bryr sig om sina hyresgäster. Kontakta oss för en fri konsultation.

Vår jour är öppen dygnet runt för akuta VVS-problem!

Läs vad 127 kunder tycker om Spoltjänst i Stockholm AB

• Marie D skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Trevligt bemötande, väldigt serviceminded, snabba och proffsiga. Väldigt måna om att jag som kund är nöjd! Tack! Läs mer
  • Angelique G skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Rensa röret i köket.
    Snabb återkoppling och snabbt på plats! Läs mer
  • Ulf C skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Vi hade stopp i vasken i köket.
    Jag blev bra bemött.
    Stoppet har upphört men det bubblar i vasken, vatten trycks upp i diskhon , vid avrinning. Hur ska det åtgärdas ?
    Vänliga hälsningar
    Ulf Christiansson Läs mer
    2018-09-09 Ali . svarar Ulf C
    Hej Ulf.
    Upplever ni att avrinningen i köket inte är helt felfri så ber vi er att kontakta vår kontaktnummer på 08-50865508 så bokar vi en ny tid för ytterligare spolning
  • Emma G skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Proffsigt, snabbt och effektivt. Dock väldigt dyr tjänst. Läs mer
  • Virjine F skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Jätte trevliga och hjälpsamma! Läs mer
  • Stina T skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Proffsiga, snabba och hjälpsamma! Läs mer
  • Ari H skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Stop i toalettens avlopp fixades snabbt. Priset på ett sådant quickfix kan man väl alltid diskutera men skönt att få det gjort på ett bra sätt. Läs mer
  • Jonas B skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Trevligt och progessionellt utfört Läs mer
  • Carl O skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Spolning av köksavlopp.
    Mycket bra bemötande.
    Ja företaget levde upp till dem.
    Trevligt möte med yrkesstolt företagare. Läs mer
  • Anna Ulrika J skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Vi hade dåligt utrinn i golvbrunnen i tvättstugan plus att det luktade illa vid tvätt. Spoltjänst kom snabbt och spolade och kittade även golvbrunnen för att bli av med lukten. Utmärkt jobb och supertrevligt bemötande!!! Rekommenderar dem varmt till skillnad från det andra bolaget jag kontaktade i samma ärende. De kom inte på utsatt dag, skyllde på trasig bil och har inte hört av sig tre veckor senare. Läs mer
  • Jenny N skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Snabbt, snyggt och proffsigt. Extra plus för analys på ursprungsproblemet. Läs mer
  • Oskar Ö skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Proffsiga i både bemötandet och i utförandet! Rekommenderas skarpt! Läs mer
  • Kristina N skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Snabb respons o på plats dagen efter. Tyvärr ett fel som de inte kan avhjälpa men hjälpte mig vidare i avloppsbranschen. Läs mer
  • Morgan N skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Snabba, duktiga och seriösa. Rekommenderas! Läs mer
  • Daniel B skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Bra och effektivt samt snabb service Läs mer
  • George H skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Vi fick stopp i avloppen och äckligt vatten kom upp i nedervåningen. Detta skedde sent på söndagskvällen. Hjälpen kom inom 1 timme och problemet kunde lösas innan skadan förvärrades. Vi fick ett proffsigt och vänligt bemötande. Läs mer
  • Lise-lotte B skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Snabbt och proffesionellt bemötande! Jättebra jobb och trevlig personal Läs mer
  • Johan W skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Proffsigt snabbt o trevligt bemötande! Läs mer
  • Lars S skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Hej STOPP i avlopp lite jobbigt men spoltjänst grejade det på 10 min innan hade jag försökt själv i några veckor yta att lyckas.
    Lasse Läs mer
  • Kent W skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Spolning
    Kanonpersonal, snabba, trevliga, ordentliga. Gav ett väldigt förtroende. Läs mer
  • Hans K skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Stopp i köksavlopp stopp i brunn i garaget underhållsspolning allt gick väldigt smidigt trevlig personal Läs mer
  • Andras H skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Trevligt bemötande, snabba och effektiva! Läs mer
  • Carl O skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Exceptionellt trevligt bemötande och professionell hjälp, ett svårt stopp i köket hanterades effektivt och tog inte längre än 20 minuter. Rekommenderas, 5/5! Läs mer
  • Andreas B skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Vi har fått väldigt bra och snabb hjälp. Otroligt nöjd både med han som hjälpte oss och att avloppet fungerar igen. Läs mer
  • Access Rehab
    Access Rehab skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Snabb och väldigt trevlig hjälp. Kan verkligen rekommenderas! Läs mer
  • Roger P skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Snabbt och snyggt jobb. Trevliga killar. Läs mer
  • Per-hugo J skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Jättebra jobb! Snabbt, smidigt till full belåtenhet.
    Helnöjd!
    Hälsningar PH
    . Läs mer
  • Carina A skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Det höll på att bli stopp i köksvasken och i toaletten så jag ringde Spoltjänst och bad dem komma. De kom redan dagen efter och fixade problemet. Jag fick ett trevligt och proffsigt bemötande från början till slut.
    Jag är 100% nöjd.
    Carina Läs mer
  • Mats T skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Kul killar, bra jobb, fungerande administration. Läs mer
  • Helena N skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Det blev bra och avloppet fungerar utmärkt nu Läs mer
  • Johan T skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Företaget har agerat mycket snabbt, trevlig och professionellt genom hela processen. En söndag förmiddag mailade jag dem en fråga kring de problem vi upplevde med vårt avloppssystem. Efter en kort mailväxling under söndagen bokades en tid med dem och innan lunch på måndagen var hela avloppssystemet spolat och åter i god funktion. Jag kunde inte vara mer nöjd! Läs mer
  • Jhonny H skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Rekommenderar dem. Fixade problemet och var trevligt och hjälpsam. Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    De kom med kort varsel, var trevliga och höll rent och snyggt där de arbetade. Mycket nöjd! Läs mer
  • Dagmar T skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Bra hjälp och trevligt bemötande. Läs mer
  • Ulf O skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Bra på alla sätt. Jag kommer att rekommendera er Läs mer
  • Hans F skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Snabba och professionella.
    Kom samma dag. Läs mer
  • Emelie L skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Snabb och effektiv hjälp när vi hade stopp i toaletten, men snordyrt! Läs mer
  • Leon W skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Snabba svar, kom på samma dag, rensade köksrören, önskvärt resultat när de var klara. Grym service, toppen killar som kom o gav service!
    Kan bara rekommendera! Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Suveränt, proffsigt, koncentrerat och informativt. Vi är mycket nöjda med utförandet och glada att ha fått den snabba och effektiva service vi fick (bra teamwork!). Särskilt nöjd med att de gjorde så rent och snyggt efter sig. Tack för det! Läs mer
  • Susanne K
    Susanne K skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Snabb service, bra pris, bra jobb, supertrevlig personal! Vad mer kan man begära?! :-) Läs mer
  • Maria F skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Professionella och trevliga! Snabb respons på förfrågan. Kom på avtalad tid och spolade rent avloppen i köket. Rent och snyggt under hela tiden. Fasta priser. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • David S skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Jättetrevlig och professionellt bemötande personal. Dök upp precis som avtalat och fixade ett krånglande köksavlopp på nolltid. Snyggt! Läs mer
  • Christina L skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Idag ringde jag till Spoltjänst. De kunde komma samma dag på eftermiddagen, när jag hade möjlighet att vara hemma.
    De kom exakt vid avtalad tid. Fixade avloppet. Gjorde rent efter sig. Torkade badrumsgolvet och tvättstället. Detta uppskattar jag otroligt mycket. Det vittnar om att företaget bryr sig om kunden. Jag har lång erfarenhet av hantverkare, eftersom jag arbetat inom fastighetsbranschen i 25 år och Spoltjänst i Stockholm, Sollentuna rekommenderar jag å det varmaste. Jag blir varm i hjärtat över deras bemötande och kunnande!
    Christina Lundström Läs mer
  • Simon B
    Simon B skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Trevliga och löste jobbet perfekt, filmerna på vårt avloppet hade vi tillgång till redan på kvällen. Läs mer
    2017-10-23 Ali . svarar Simon B
    Tack för din feedback, det är viktigt för oss att få veta ni var nöjd med våran service...
  • Aina E skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Trevlig personal och bra bemötande mp Läs mer
  • Mohamad S skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Det var verkligen bra
    Hjälp med avloppet i tvätt stugan Läs mer
  • Maj E skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Stopp i toalett. Tycker att det gick snabbt att få hjälp ( det var ingen kris ) . Tycker att man skulle frågat när de var på plats pm de skulle spola igenom rören , även om det skulle blivit en merkostnad tycker jag att frågan skulle ställts . Kollarna hade med sig slangen ingen använde den inte . Gav mig rådet att byta toastolen . Vilket jag gjort😄 Läs mer
  • Johan W skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Fick snabb hjälp med hetspolning i köksavloppet, de kom redan nästa dag. Utmärkt service och trevlig personal! Läs mer
  • Touran K skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Hjälp med filmning och spolning av avlopp. Mkt bra bemötande och hjälp. Väldigt nöjd Läs mer
  • Maria T skrev om Spoltjänst i Stockholm AB
    Jag är supernöjd med servicen o bemötandet av Spoltjänst i Stockholm AB. De var snabbt på plats och löste problemet prickfritt! Läs mer

Djupdalsvägen 7, 192 51 Sollentuna