Svensk Spoltjänst AB

Svensk Spoltjänst AB

www.spoltjanst.se
  • BadgeEightYears

Stopp i avloppet? Kontakta oss på Spoltjänst! Ofta beror inte stopp i avloppet på dåliga eller utslitna rör, utan snarare på att vi idag använder mer fett och olja i matlagning och sparar energi med hjälp av minskade flöden och lägre vattentemperatur. Vi på Spoltjänst hjälper privatpersoner och företag med underhåll och rensning...

464 omdömen om Svensk Spoltjänst AB

Sedan starten hos Reco 2017

Claes G
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Mycket nöjda, smidigt och snabbt!

Anna B
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Kom på utsatt tid. Jobbet gick snabbt och blev bra utfört. Mycket trevligt bemötande. Sammanfattningsvis är jag mycket nöjd.

Jenny A
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Mycket snabb och bra service.

Yngve P
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Vi hade en erfaren hjälp av personen som hjälpte oss med vårt ärende pch en mycket trevlig person.

Evert H
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Anlitade bolaget för en avloppsspolning. Bra bemötande och kommunikation. Teknikern påpekade ett konstruktionsfel i avloppet under diskhon. 4300:- efter Rotavdrag är dock rätt saftigt för ett halvtimmes jobb, men om man slår ut det över 10 år är det inte så mycket. Och nu rinner allt bort utan problem.

Kaj T
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Bra bemötande. Snabbt på plats. Effektivt utfört arbete med bra information. Ingav bra förtroende. Jobb: spolning och kontroll av köksavlopp.

Mats K
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Ali kontollerar oss snabbare än en ambulans och hjälpte oss perfekt. Med hjälp av en filmning kunde vi få veta status på vårt avlopp och fick klart att problemet kom från kommuns VA-nät.

Staffan Å
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Bra och snabb service. Trevlig personal. Bra jobbat Ali!

Kerstin S
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Avloppet fungerar igen! Mycket nöjd!

Ulla-Britt N
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Proffsigt bemött! Gav mycket bra information.

Stefan G
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Ni löste vårt stopp i avloppet sent på kvällen snabbt och effektivt och filmade och dokumenterade avloppet så vi vet vilka problem vi behöver lösa,

Svenskt A

Alltid bra jobb 👍 Ali levererar till 100 %. Snabbt fixat

Mikael J
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Bara gott att säga. Smidig, effektiv jourspolning

Bo J
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Hej. Jag blev väldigt imponerad av hur snabbt mitt problem löstes. Hela jobbet tog max 20 minuter Två saker drog ner betyget: vi hade bestämt att spolbilen skulle komma mellan 9 och 11. 8.00 ringde ert ombud och sa att han skulle vara på plats om 30 minuter. Oturligt nog var jag på annan ort och hade planerat vara på plats 9.00 i Rönninge. Därför blev jag tvungen att stressa iväg. Det andra som drog ner var att ert ombud traskade in utan att ta av sig skorna. Han borde ha frågat då det naturliga hade varit att gå in...

Tina F
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Lätta att nå, trevligt bemötande, kom i tid. Vi behövde inte vänta och få tid över en hel dag. Snabbt jobbat på plats och jättetrevlig kille som var här. Så nöjd!

Lars L
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Köksavloppsspolning Mycket snabb service både från första kontakt till besök och på plats. Jättetrevligt bemötande Livechat kvällstid Perfekt resultat!

Hans-Erik J
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Trevlig effektiv ringde innan han kon

Fredrik Ö
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Snabbt, bra och fixade jobbet. Tydligt vad som var felet.

Anette O

Bra kontakt Snabb åtgärd Bra återkoppling

Erik D
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Bra och snabb service! Dekompression inom en timme och spolade bort stoppet.

Jan L
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Beställde jourspolning. Mycket trevligt bemötande både vid beställning och av killen som kom med solbilden. Lite fundersam dock eftersom det gurglar i rören nu igen. Blev det ordentligt spolat?

Emma J
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Snabba, effektiva och kunniga!

Jan Å
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Eftersom det inte var bråttom, sköts det bokade arbetet några veckor framåt i tiden. Redan vid telefonkontakten fastställdes ett fast pris för en helrengöring av hela avloppssystemet i en trevåningsvilla. Efter att ha undersökt flera aktörer på marknaden föll valet på denne entreprenör, delvis på grund av hans anknytning till Sollentuna. Företaget hade dessutom en imponerande samling positiva omdömen, vilket var en viktig faktor i mitt beslut. Vid besöket kom han punktligt och agerade mycket professionellt. Han var...

Jan S
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Snabba och löste mitt problem på ett proffesionellt sett.

Conny H
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Trevligt bemötande. Bra service.

Monica L
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

effektiv. bra. snabb. punktlig. tillmötesgående. och lite dyr

Fredrik B
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Snabbt, effektivt och bra kommunikation.

Sven B
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Snabb och mycket trevlig service 👍

Alex G
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Enkla att ha göra med, trevliga, snabba och effektiva

Diana Sherley H
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Får en 3:a pga av att de inte kunde garantera att stoppet är borta.

Iris P
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Snabb service och vänligt bemötande!

Jonas N
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Bra. De kom snabbt och gjorde ett bra jobb. Tack för det.

Dennis A
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

I tid, väldigt effektiva, och väldigt trevliga.

Barbro R
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Trevlig och kunnig, kom snabbt och löste alla problem!

Anna Ö
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Trevlig & proffsig personal + perfekt resultat!

Bostadsrättsföreningen
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Kunniga, effektiva och mycket professionella.

Mats L
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Enligt förväntan. Snabbt och bra.

Viktorija N
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Bra kontakt, snabb service, trevlig personal. Helt nöjd med spolningen!

Lasse
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Snabbt och effektivt . Mycket nöjfa. Tack !!!!!!!!

Stina A
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

snabb och mycket trevlig service!

Anna L
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Fick tid för filmning av mitt WC-avlopp redan dagen efter jag ringde. Det kom en mycket flexibel medarbetare som såg lösningar istället för problem när det inte gick att filma som planerat.

Madeleine L
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

trevlig och mycket hjälpsam personal

Bo H
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Löste problemet snabbt och effektivt på under 2 timmar från första kontakt.

Karin M
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Snabb och proffsig service. Vänligt bemötande. Kontaktar dem gärna igen om hjälp behövs

Björn L
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Köpte underhållsspolning av vårt hus och det gick jättesmidigt. Kanske att prissättningen kunde vara ännu tydligare men generellt är jag väldigt nöjd.

Daniel I
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Bra kille, duktig och väldigt trevlig att ha att göra med

Petra L
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Snabba och effektiva. Väldigt trevligt bemötande

Nelli L
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Trevlig rörkille Åtgärden hjälpte inte mycket pengar för ingenting. Anlitar annat företag för riktig åtgärd

Siv W
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Toppen allt var bra, arbetet och bemötandet

Louise H
Skrev om Svensk Spoltjänst AB

Väldigt trevligt bemötande och god service,arbete utfört snabbt och smidigt