Sportamore AB

2.7

6 omdömen om Sportamore AB

Yessica A
Skrev om Sportamore AB

Vill varna för att handla på Sportamore. Förvisso konkurrenskraftiga priser, men usel kundtjänst. Sportamore har gjort upp för att det ska extremt krångligt att returnera varor. Dålig återkoppling från kundtjänst, ingen bekräftelse på att varor har returnerats. Då jag betalat för mycket var jag tvungen att kontakta dem flera gånger för att säkerställa att pengarna kom tillbaka, då mitt ärende fallit mellan stolarna. Ingen kompensation för detta. All fakturering är outsourcat till annat bolag, vilket gör att jag som kund...

Karin F
Skrev om Sportamore AB

Riktigt bra service och supertrevlig support! Min jacka från didrikson gick sönder, inga problem med reklamation. När mitt paket returnerades pga att jag missat hämta ut det fixade de även detta i ett nafs👍😀. Tack Elin på support! Rekommenaderas!

sandra d
Skrev om Sportamore AB

Kommer aldrig handla här igen! 2 veckors leveranstid så julklappen kom efter jul! Rekommenderas inte!!!

Kalle K
Skrev om Sportamore AB

Bra utbud, bra priser och fri frakt. Snabb leverans av beställda varor. Retursedel bifogad så var inga problem att skicka tillbaka vara för att byta storlek. Inga konstigheter och ny storlek kom inom någon dag. Rekommenderas!

Stina T
Skrev om Sportamore AB

Tevlig support som fixat snabbt och rätt om du är trevlig. Bra utbud samt bra rabatter om du är villaägaremedlem.

Bengt E
Skrev om Sportamore AB

Dessa skickar fakturor på varor som inte är beställde , påpekar att varor beställts i dennes namn , bedregeri och hot ,lurar av folk pengar som inte kan försvara sig (anmäld till polisen)