Sports Car Center Smista

Smista Allé 15, 141 74 Segeltorp — Visa karta

Välkommen till Sports Car Center Smista!

I Smista Allé 15 i Segeltorp hittar du Sports Car Center Smista som säljer, köper och förmedlar bilar av typen exklusiv samt premium. Vår historia sträcker sig ända till 1984 då koncernen SCC grundades i Helsingfors. Vi omsätter idag 2 miljarder per år och säljer 10000 begagnade samt 4000 nya bilar.

Är du intresserad av att kika på vårt utbud får du gärna ta en titt in på vår hemsida där vi listar alla tillgängliga bilar till försäljning. Går du i tankarna av att sälja din bil så hjälper vi dig mer än gärna att sälja den. Värdera din bil enkelt med oss på Sports Car Center Smista. Varmt välkommen!

Läs vad 39 kunder tycker om Sports Car Center Smista

• 2020-11-08

Järfälla Låsservice AB skrev om Sports Car Center Smista
    Köpte en Dodge Ram 2018
    Trevlig säljare Läs mer
  • 2020-11-08

Alhasan H skrev om Sports Car Center Smista
    Tjänst var bra men inte riktigt nöjd. Läs mer
    2020-11-16 Sports Car Center Smista svarar Alhasan H
    Hej Alhasan. Tack för din recension. Vi är alltid mån om att göra våra kunder nöjda och vi har lite svårt att utläsa vad du är missnöjd med. Du får gärna maila oss på info@scc.se och förklara lite mer noggrant så vi kan se om vi kunde gjort något mer för dig så du skulle känt dig mer nöjd än vad du är.
  • 2020-11-07

Jim R skrev om Sports Car Center Smista
    Mycket bra service och en pålitlig bilfirma. Läs mer
    2020-11-16 Sports Car Center Smista svarar Jim R
    Tack Jim, hoppas du är nöjd med ditt andra bilköp av oss och Mercan brummar på ⭐️

Ab P skrev om Sports Car Center Smista
    Micke tillhandahåller Alltid grym service och smidig hantering när man vill köpa eller sälja bil! Läs mer
  • Fraidon A

2020-11-06

Fraidon A skrev om Sports Car Center Smista
    Köpte min Golf R32 hos SCC.
    Mycket trevlig & Proffesionellt bemötande av Jacob K. Service känsla i toppklass! Rekommenderar att handla er exklusiva bilar hos dem! Läs mer

Ascend Consulting Ab A skrev om Sports Car Center Smista
    Smidig och enkel process, transparent och enkel kontakt. De löste allt finansiellt med leasingbolaget snyggt och smidigt. Läs mer

Britt-marie V skrev om Sports Car Center Smista
    Trevligt bemötande snabbt ovh enkelt Läs mer

Afshin N skrev om Sports Car Center Smista
    SCC i Smista köpte jag min Ferrari ifrån, Mikael Balorda ansvarig säljare. Kan inte vara mer nöjd än det jag är idag: Högst trevligt bemötande, väldigt proffsig kundservice, seriös, punktlig, tog hand om FULL och KOMPLETT servicekostnader innan leverans av bil. Kan rekommendera STARKT, Mikael Balorda och SCC som bilfirma. Stort Tack, nöjd kund som återkommer mer än gärna :) Läs mer
    2020-11-16 Sports Car Center Smista svarar Afshin N
    Jag bockar och bugar Affe ☺️
    Att ha och göra med en kund som du som ger beröm och tackar gång på gång är något som gör att vi älskar vårt jobb ännu mer än vad vi gör idag.
    Tack Affe 🥇
  • 2020-08-26

Lars Roland H skrev om Sports Car Center Smista
    Köpte min dröm bil Mercedes SL 600 hos SCC.
    Blev proffsigt bemött.
    Rekommenderar gärna andra bilköpare att besöka SCC
    Jacob och Mikael gav ett förtroligt intryck. Läs mer
    2020-08-26 Sports Car Center Smista svarar Lars Roland H
    Hej Lars.
    Verkligen roligt att du hittade just din drömbil hos oss på SCC.
    Vi bockar och bugar för fin feedback så är du välkommen förbi oss på kaffe när du har vägarna förbi.
  • 2020-08-23

Hans E skrev om Sports Car Center Smista
    Hej
    Köpte bil av SSC.
    Letade länge efter just den här bilen.
    När den sedan dök upp hos SSC så var det bara att slå till.
    Sedan visade det sig att bilen hade två fel. Dessa åtgärdade direkt av deras verkstad. Inget krångel.
    Mycket proffsiga.
    Rekommenderar dom varmt. Läs mer
  • 2020-08-23

Per J skrev om Sports Car Center Smista
    Bra bemötande och kompetent säljare, utan att vara påtryckande Läs mer

Jenny S skrev om Sports Car Center Smista
    En begagnad bil
    Bra kontakt innan köpet
    Trevlig bemötande av säljaren Läs mer

Ab P skrev om Sports Car Center Smista
    Köpte en begagnad bil.
    Väl bemött. Trevlig och kunnig. Läs mer

Tina F skrev om Sports Car Center Smista
    Proffsig hantering och hög standard på fordon. Läs mer
  • 2020-07-10

Karl Ola Magnus P skrev om Sports Car Center Smista
    Köpte en Volvo xc60 T6 av Mikael på SCC. Bilens skick svarade mycket väl mot mina förväntningar och servicen och bemötandet var fantastiskt från början till slut. Jag säger stort tack för engagemang och tålamod. Jag kan varmt rekommendera killarna på SCC till alla som söker en spännande bil och vill göra en seriös affär. Läs mer
    2020-07-10 Sports Car Center Smista svarar Karl Ola Magnus P
    Stort tack Magnus för ditt omdöme. Vi på SCC uppskattar detta oerhört mycket. Du är välkommen åter när det är dags att byta in din pärla.
    Trevlig sommar :)
  • 2020-07-03

MARCUS C skrev om Sports Car Center Smista
    Tack för trevligt bemötande och för en väldigt smidig affär med Sefo Tarhan idag! Läs mer
  • Thomas G

2020-06-30

Thomas G skrev om Sports Car Center Smista
    Tycker att allting fungerade enkelt och utan problem. Bra servicenivå, återkopplade snabbt. har inga klagomål alls. Kan klart rekommendera företaget. Fick utmärkt hjälp av Jacob. Läs mer
  • 2020-06-29

Anna Camilla M skrev om Sports Car Center Smista
    - Porsche 911 Carrera -17

- Mycket trevligt och proffessionellt bemötande. Kul med sportbilsentusiaster som säljer sportbilar!

- Förväntade mig proffsighet och hög kompetens eftersom det gäller så speciella och dyra bilar. Förväntningarna infriades till 100%!

- Jag kan med gott samvete rekommendera SCC Smista som ett tryggt och kompetent val vid köp av sportbil. Läs mer
  • 2020-06-27

Fernando G skrev om Sports Car Center Smista
    Mercedes-amg
    Mycket bra
    Bra personal Läs mer
  • 2020-06-26

Amra A skrev om Sports Car Center Smista
    Grym service av all personal på plats! Är supernöjd med bilen. Läs mer

Niclas R skrev om Sports Car Center Smista
    Köpte en Mercedes GLC. Mycket smidig affär, trevlig och proffsig personal. Är väldigt nöjd med affären. Läs mer

Robertino P skrev om Sports Car Center Smista
    Otroligt bra kontakt. Trovärdig och håller vad dem lovar från start till slut. Kan inget annat än att rekommendera SCS. Kommer definitivt att köpa eller tilldela dem framtida försäljningsuppdrag. Jacob som var min säljare är ett föredöme för hela branschen lika så hans trevliga chef Micke. Läs mer

Christoffer S skrev om Sports Car Center Smista
    Mikael är toppen! Enkel att ha att göra med. Läs mer
  • IDA B

2020-06-10

IDA B skrev om Sports Car Center Smista
    Jag sålde min bil till Sports Car Center Smista och är så nöjd! Otroligt trevliga och proffsiga killar. Kände mig trygg genom hela affären. Snabbt och smidigt! Läs mer
    2020-06-10 Sports Car Center Smista svarar IDA B
    Stort tack Ida.
    Vi tycker om när allt går smidigt till och kunden känner sig trygg vid både köp och försäljning av bil.
    Ha en fortsatt trevlig sommar önskar grabbarna på SCC :)
  • Britt O

2020-05-26

Britt O skrev om Sports Car Center Smista
    Köpte bilar (mustang + Volvo). Blev trevligt bemött, erbjöds både handsprit + kaffe. Förväntade mig bilköp, vilket också infriades. En trevlig upplevelse med lagom lång utflykt hemifrån. Tack från oss Läs mer
    2020-05-26 Sports Car Center Smista svarar Britt O
    Bugar och bockar Britt. Hälsa maken din och ha en trevlig sommar.
  • 2020-05-25

Nathalie S skrev om Sports Car Center Smista
    Ett superbra bemötande från början till slut. Kan varmt rekomendera denna bilfirma! 👍🏼 Läs mer
    2020-05-26 Sports Car Center Smista svarar Nathalie S
    Vi tackar för denna fina Reco, trevlig sommar!
  • Ambjörn B

2020-05-22

Ambjörn B skrev om Sports Car Center Smista
    Köpte en Chevrolet Camaro som jag är mycket nöjd med. Tack vare oerhört trevlig och tillmötesgående personal som ger ett proffesionellt intryck kunde jag i coronatider genomföra affären på telefon. Inga problem med inbyte av annat fordon, allt gick superbra. Rekommenderar detta företag. :) Tack än en gång. Med vänlig hälsning, Ambjörn Läs mer
    2020-05-22 Sports Car Center Smista svarar Ambjörn B
    Ett stort tack Ambjörn. Det var jättetrevligt att både göra affär och leverera bilen till dig.
    Du är välkommen förbi oss på kaffe om du har vägarna upp till Stockholm.
    Trevlig sommar.
  • 2020-05-22

Björn H skrev om Sports Car Center Smista
    Seriös som uppfyllda muntliga övernskommelser i efterhand ( att sommardäck ingår) Läs mer
    2020-05-22 Sports Car Center Smista svarar Björn H
    Stort tack Björn för din Reco.
    Kör försiktigt och ha en trevlig sommar.
  • 2020-05-22

Elin F skrev om Sports Car Center Smista
    Fantastisk service! Vi fick hämta bilen på en helgdag, otroligt trevlig säljare och kände mig trygg med köpet. Läs mer
    2020-05-22 Sports Car Center Smista svarar Elin F
    Hej Elin.
    Verkligen kul att ni är nöjda med oss på Sports Car Center och även er nyinköpta bil.
    Ni är välkomna åter när det är dags att byta in pärlan.
    Trevlig sommar :)
  • 2020-04-21

AZUR S skrev om Sports Car Center Smista
    Åkte från Växjö för att köpa en bil. Hade mycket kontakt med säljaren (Mikael) under veckan innan som var väldigt behjälplig. Köpet blev fördröjt från vår sida på grund av förseningar med banken men säljaren var väldigt tålmodig mot oss och kunde till och med komma in på en röd dag för att överlämna bilen. Riktigt bra upplevelse av säljare, service och fräsha lokaler. Kan definitivt rekommenderas! Läs mer
  • Michael G

2020-03-06

Michael G skrev om Sports Car Center Smista
    Audi TT 2016
    Snabbt och bra bemötande, lite oklarheter runt priset då man först inte ville acceptera priset som bilen låg ute för på blocket.
    Snabb service vid leverans, proffsigt bemötande.
    Bilen har de spec som man har annonserat
    Kommer att återkomma när det blir dax att uppgradera Läs mer
  • 2020-03-05

Fredrik I skrev om Sports Car Center Smista
    Bytte in min fina 911 till ett pris jag var nöjd med, men mest nöjd var jag med servicen. Tack Andreas för rak och trevlig kommunikation samt den fina garantin ni bjöd på. Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-10-25

Marcus V skrev om Sports Car Center Smista
    Sålt en Porsche. Otroligt smidigt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-10-24

Jonas H skrev om Sports Car Center Smista
    Jag köpte en Mercedes c63 amgs -18
    Bra känsla genom hela affären, kunnig och hjälpsam kille bakom disken.
    Rekommenderas
    Jonas från Värmland Läs mer
  • 2019-10-24

Alexander E skrev om Sports Car Center Smista
    Jag har nyligen köpt mitt livs första sportbil hos SCC och etablerade en fin kontakt med försäljningschefen Alexander Jurgel i Upplands Väsby redan i somras. Man kände sig genast väl omhändertagen och professionellt bemött!
    Därtill kände jag ett omedelbart förtroende för Alexander som både är sakkunnig och mycket serviceinriktad. När jag byter sportbil till våren vet jag redan nu vem jag kommer att ringa. Han heter Alexander Jurgel. Önskar SCC och särskilt Alexander sll lycka! Vi ses igen!
    Bästa hälsningar
    Alexander Engström Läs mer
  • 2019-10-23

Fredrik S skrev om Sports Car Center Smista
    Fick en fantastisk hjälp och service när jag köpte min Mercedes. Smidigt, snabbt och hög service. Världsklass! Linda, du är grym!! Läs mer

Klaus Z skrev om Sports Car Center Smista
    Efter att jag annonserat min bil på Blocket så hörde de av sig och erbjöd köp. Affären gjordes upp dagen efter och var lika smidigt som personalen utlovade. Professionellt bemötande och skäligt betalt Läs mer

Emilsson H skrev om Sports Car Center Smista
    Fick ett bra bemötande av Jakob vid köp av bil och lämnade företaget utan några frågor obesvarade Läs mer

Jonatan h skrev om Sports Car Center Smista
    Mycket nöjd på alla sätt. Bra service, kunnig försäljare. Åkte därifrån med ett leende på läpparna. MB 350 Bluetec Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte