Sports Car Center Smista

Smista Allé 15, 141 74 Segeltorp — Visa karta

Välkommen till Sports Car Center Smista!

I Smista Allé 15 i Segeltorp hittar du Sports Car Center Smista som säljer, köper och förmedlar bilar av typen exklusiv samt premium. Vår historia sträcker sig ända till 1984 då koncernen SCC grundades i Helsingfors. Vi omsätter idag 2 miljarder per år och säljer 10000 begagnade samt 4000 nya bilar.

Är du intresserad av att kika på vårt utbud får du gärna ta en titt in på vår hemsida där vi listar alla tillgängliga bilar till försäljning. Går du i tankarna av att sälja din bil så hjälper vi dig mer än gärna att sälja den. Värdera din bil enkelt med oss på Sports Car Center Smista. Varmt välkommen!

Läs vad 9 kunder tycker om Sports Car Center Smista

• Michael G

2020-03-06

Michael G skrev om Sports Car Center Smista
    Audi TT 2016
    Snabbt och bra bemötande, lite oklarheter runt priset då man först inte ville acceptera priset som bilen låg ute för på blocket.
    Snabb service vid leverans, proffsigt bemötande.
    Bilen har de spec som man har annonserat
    Kommer att återkomma när det blir dax att uppgradera Läs mer
  • 2020-03-05

Fredrik I skrev om Sports Car Center Smista
    Bytte in min fina 911 till ett pris jag var nöjd med, men mest nöjd var jag med servicen. Tack Andreas för rak och trevlig kommunikation samt den fina garantin ni bjöd på. Toppbetyg! Läs mer
  • 2019-10-25

Marcus V skrev om Sports Car Center Smista
    Sålt en Porsche. Otroligt smidigt och proffsigt bemötande Läs mer
  • 2019-10-24

Jonas H skrev om Sports Car Center Smista
    Jag köpte en Mercedes c63 amgs -18
    Bra känsla genom hela affären, kunnig och hjälpsam kille bakom disken.
    Rekommenderas
    Jonas från Värmland Läs mer
  • 2019-10-24

Alexander E skrev om Sports Car Center Smista
    Jag har nyligen köpt mitt livs första sportbil hos SCC och etablerade en fin kontakt med försäljningschefen Alexander Jurgel i Upplands Väsby redan i somras. Man kände sig genast väl omhändertagen och professionellt bemött!
    Därtill kände jag ett omedelbart förtroende för Alexander som både är sakkunnig och mycket serviceinriktad. När jag byter sportbil till våren vet jag redan nu vem jag kommer att ringa. Han heter Alexander Jurgel. Önskar SCC och särskilt Alexander sll lycka! Vi ses igen!
    Bästa hälsningar
    Alexander Engström Läs mer
  • 2019-10-23

Fredrik S skrev om Sports Car Center Smista
    Fick en fantastisk hjälp och service när jag köpte min Mercedes. Smidigt, snabbt och hög service. Världsklass! Linda, du är grym!! Läs mer

Klaus Z skrev om Sports Car Center Smista
    Efter att jag annonserat min bil på Blocket så hörde de av sig och erbjöd köp. Affären gjordes upp dagen efter och var lika smidigt som personalen utlovade. Professionellt bemötande och skäligt betalt Läs mer

Emilsson H skrev om Sports Car Center Smista
    Fick ett bra bemötande av Jakob vid köp av bil och lämnade företaget utan några frågor obesvarade Läs mer

Jonatan h skrev om Sports Car Center Smista
    Mycket nöjd på alla sätt. Bra service, kunnig försäljare. Åkte därifrån med ett leende på läpparna. MB 350 Bluetec Läs mer

Smista Allé 15, 141 74 Segeltorp