Sports Car Center Upplands Väsby

Sports Car Center Upplands Väsby

www.scc.nu
  • BadgeTwoYears

Välkommen till Sports Car Center Upplands Väsby! Är det dags att sälja bilen? Eller söker du en ny bil? Kontakta oss så letar vi upp bilen du söker eller gå in på vår hemsida och välj mellan en rad olika bilar. Vi erbjuder alla kunder hög kvalitet och trygghet oavsett om du köper exklusiv, premium eller standard. Är du nyfiken...

88 omdömen om Sports Car Center Upplands Väsby

Sedan starten hos Reco 2019

David H
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Proffsigt från första telsamtal till avslutad affär. Joakim är en riktigt bra säljare som verkligen ser till kundens behov och förväntningar. Tack för en fin affär!

Lars-Olof B
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Joacim på Sports Car Center i Upplands Väsby är en sådan bilförsäljare man vill träffa. Service minded och trevlig och överlag en trevlig person att göra en deal med. Lars Berglund Västerås

Martin K
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Jag hittade en Skoda Enyaq 2021 års modell. Välutrustad till ok pris. Så jag kontaktade bilföretaget. Joakim säljare var trevlig och var med igenom hel försäljningen allt gick väldigt smidigt och bra. Fick bilen levererad hem till Skåne. Så nöjd med det hela. /Martin

Andreas J
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Trevlig och lättsam försäljare. Bilen jag köpte var enligt mig finare än beskrivet.

Magnus J
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Blev fantastiskt möt. Mycket trevligt och va riktigt bra återkoppling snabbt. Allt stämde över vad ni sa. Mycket positiv upplevelse, vi kommer absolut o återkomma. Vi köpte en Volvo v60

Ronnie H
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Proffsigt bemötande. Affären gick smidigt av bilköp Volkswagen Amarok.

Jack L
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Sålde och köpte bil med Joacim Gaimer. Supertrevlig, hjälpsam och smidig affär.

Jonathan G
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Bra bemötande och seriösa. Väldigt nöjd med bilen!

Josefine D
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Kändes tryggt från början till slut. Trevligt bemötande, förståelse och respekt. Kan varmt rekommendera denna firma!

Rafael L
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Super nöjd med bilaffären. Fantastiskt bemötande av säljaren (Joacim), proffsigt och väldigt kunnig och inte minst super trevligt säljare. Rafael Larsson

Anthon O

Toppen. Bra bemött, seriös bilhandlare med kunskap om varumärkena. Rekomenderas

Jan G
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Bra bemötande från början till slut. Vårt ärende blev hanterat på ett sätt som var över förväntan. Vi köpte en bil som vi är mycket nöjda med samt att vi fick hjälp med finansiering, som inte var helt lätt att sy ihop. Men Carl på scc fixade det. Har inget negativt att säga om hela affären. Bra jobbat Mvh Jan Gelinder

Robin E
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Blev bra bemött av säljaren jag hade kontakt med, hade bra dialog över telefonen över hela affären! Jag var orolig att mitt första intryck på bilen skulle vara att den stod lortig då jag visste att den hade körts till verkstad för byte till vinterdäck men den var kliniskt ren, stor pluspoäng där! Mitt köp var en Dodge TRX och kommer definitivt kontakta denna firma vid mitt nästa köp.

Martin T
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Väldigt bra service och smidig transaktion. Kan varmt rekommendera detta företag.

Jan H
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Bemötande 10/10 Förväntningar 10/10 Bra förståelse och upplägg för långt avstånd och tidsbrist. Grym service. Inköpet blev en BMW M5 Competition 2019

Thomas G
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Det motsvarade helt våra förväntningar

Semlali I

Riktigt proffsigt och ärliga 😊

Erik K

Riktigt nöjd, sjukt bra service ! Snabb och smidig affär 💪🏻

Björn H

Bra bemötande. Trevlig personal

Teodor G
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Otroligt proffsigt och grym service! Allt kändes rätt så fort jag kom in i bilhallen. Joacim hjälpte mig med hela processen och var väldigt ärlig och berättade och visade de små defekterna på bilen utan att jag behövde fråga. Har kollat på bilar på olika firmor över hela landet men scc är klart bäst från min upplevelse.

Christer G
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Fick ett väldigt bra bemötande ankomst och under hela köpet processen. Kan rekommenderas

Daniel R
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Proffsigt bemötande rakt igenom, super smidigt! Hitilst min trevligaste bil affär med ärlig försäljare 👍

Johan A
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Företaget säljer en bil för 549 000 utan servicehistorik, med trasig infotainment-skärm, endast en nyckel, rost i dörrsidor och revor i skinnklädseln som upptäcks vid hemfärd. Försökte få köpet att gå tillbaka med avdrag för användning, rekond osv, men företaget vägrade trots att felen fanns där vid köpet. Komplett radiotystnad, så nu går ärendet till ARN. Avråder från att köpa eller sälja bil med SCC.

Mattias J
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Har aldrig varit med om samma bemötande, väldigt proffsigt skött. Kommer garanterat bli fler bilköp här i framtiden. Den killen kommer bli en succé. Tack för all hjälp otroligt.

Maggie J
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Köpte en mycket fin bil, blev väl bemött och omhändertagen, upplevde köpet, från början till avslutet som mycket seriöst, Joakim var serviceminded och mycket trevlig, har sällan varit så nöjd med en affär.

Thomas H
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Väldigt bra bemötande, trevliga och seriösa. Var verkligen mån om att jag skulle vara nöjd med bilen. Jag kommer rekommendera scc till vänner och bekanta.

Timm O
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Fantastisk service och allt man kan tänka sig fick en fantastisk bil och fantastisk bemötande köper bil där fler gånger!

Zetterberg M
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Super trevligt bemötande och bra service, topp betyg

Peter A
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Hej Jag tyckte att det var ett bra ställe att köpa bil på. Säljaren gjorde ett mycket gott intryck på mig. Det var raka puckar genom hela processen vilket är viktigt i en så här förhållandevis stor affär. Mycket bra Peter Angberg Jeep

Gustavsson M
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Grym support och bättre priser än konkurenterna. Snabb återkoppling.

Östen L
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Köpte en MB som dragkroken inte gick att fälla in på. Kom tillbaka så fixar vi det sa säljaren. Ett halvår senare skulle bilen besiktas, säljaren hade slutat. Jag kontaktar företagets nya Joakim som ber mig åka till Mekonomen. Där konstateras priset bli 26000:-. Jocke ber mig komma med bilen och fixar dragkrok och besiktning kostnadsfritt. Helt fantastisk service!!! Tack

FILIP L
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Bytte in min gamla bil mot ett nytt objekt. Avtalet gjorde våran säljare (Joakim) klart innan jag kom dit å skrev de sista. Sjukt enkel handlare att ha å göra med samt väldigt trevliga och tillmötesgående. Supernöjd med både bilköpet och bemötandet jag fick från dag 1. Rekommenderar verkligen.

ANDREAS E
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Var supernöjd med bemötandet, lätta att och göra med, fick bra känsla för säljaren. Fick dock lite vilseledande information som blev en oväntad surdeg. Enligt säljaren skulle Lexusen på service om ca 11 månader och det skulle vara en liten service. Det visade sig att det var en storservice som väntade 3 månader efter köpet, oväntade 9800kr skulle ut med kort framförhållning. Iom nybilsgarantin så måste servicen göras på utsatt datum så det var bara att göra. Detta drog såklart ner min helhelskänsla för köpet.

Mikael N
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Jag har varit kund hos SCC i rätt många år nu. Dom är kunniga, serviceminded och smidiga att göra affärer med. Rekommendera!

Jan S
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Bra, duktig säljare som uppträdde professionellt hela vägen. Köper gärna bil där igen.

Schjelderup M
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Fantastiskt bra upplevelse. Tack hela gänget. Framförallt Alex!

Hurtig J
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Köpte en bil av säljaren Andreas Hellström Och är mycket nöjd över hur jag har blivit bemött och hur smidigt allting har gått. Köpte den på distans då jag bor i Skåne och allt har stämt som jag har blivit lovad och bilens skick med. Och säljaren har varit super trevlig och återkopplat varje gång jag har sökt honom. Har bara bra upplevelse från denna affären Stort tack.

Mossberg F
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Sålde in min bil till Sports Car Center. Fick ett fair pris, trevligt och snabbt bemötande och en smidig affär.

Pelle P
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Min upplevelse av affären med Sports car center har varit utmärkt från första stund, säljaren Alexander hjälpte oss på ett väldigt professionellt och bekymmersfritt sätt genom hela affären. Jag kommer absolut att vända mig till Alexander och Sports car center när det är dags att byta bil igen!

Spångberg T
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Köpte en Audi Q8 och bytte in en volvo xc90. Bra bemötande kunnig personal. Bra villkor på inbytet direkt. Enkelt och smidigt.

Tomas C
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Riktigt bra ställe att köpa bil på. Dom är ärliga hjälpsamma och har riktigt fina bilar.kommer att fortsätta handlar från dom när det är dags att byta bil igen.

Niclas W
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Utmärkt köpupplevelse, köpte en BMW 330 som såg precis ut som väntat. Andreas var otroligt trevlig och gjorde bilköpet enkelt och snabbt. Han erbjöd sig att komma in på nyårsafton och göra klar köpet. Kommer definitivt handla är igen. Hälsningar Niclas

Hans Johan Gösta B
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Köpte en Tesla modell 3. Mycket proffsigt bemötande som skapade förtroende. Jag kände inte till företaget tidigare. Man gav utrymme för köparens beslutsprocess genom att ge chans till flera provkörningar och utan att forcera processen. Snyggt jobbat!

KENNERT L
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Bara positivt! Köpte min andra Bentley Continental från SCC alltid bra bemötande och en reko affär från början till slut! Gjorde affären på telefon och bilen var lika fin som säljaren Andreas beskrev den, kan varmt rekommendera SCC.

Ricky H
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Sjukt bra service och riktigt proffsig personal, är otroligt glad över att jag hittade en bil hos sports car center! Kan starkt rekommenderas!

Fredrik M
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Har bara positiva tankar om Sports Car Center Upplands Väsby. Direkt när man kommer in i bilhallen så kommer en säljare och frågar om man behöver hjälp med något. Bra service!

Henrik E
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Sålde en unik BMW 1M på väldigt låga mil som på nära va ny skick. En sån här bil kräver säljare med känsla och förståelse vad en bil betyder för kunden. Trotts svåra tider med Corona och rån för SCC så lyckades dom sälja bilen till Frankrike till en väldigt hängiven spekulant. Både jag och den nya ägaren uppskattar personalen som väldigt proffsiga från säljare till köpare. Nästa försäljning och nästa bil kommer med all säkerhet att inhandlas via SCC.

Sjöbo Tunga Trafikskola Ab A
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

En transportbil vw Caddy. Mycket trevliga säljare som hämtade mig på flygplatsen och skickade mig tillbaka till Skåne med full tank och några småfel som lätt kunde fixas på verkstaden hemma och fakturan tog dom hand om.

Gabriel A
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Köpte en BMW fick den hemlevererad. Visade sig att det fanns små fel på bilen och SCC tog hand om det utan diskussion. Jag är nöjd med de 😊

Niklas H
Skrev om Sports Car Center Upplands Väsby

Köpte lite av en drömbil. Trevligt. Personligt. Bytte till och med till vinterhjul åt mig.