SS-Service

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby — Visa karta

SS-Service är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer. HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg. Varför betala extra pengar? Du behöver inte betala för framkörning, det ingår i priset. Vi jobbar fort och med hög kvalitet.Vill du mötas av rena, fräscha och välstädade lokaler eller trapphus? Eller få hjälp med; flytt, målning samt tapetsering? Vill du slippa krångel, klagomål och jobbiga telefonsamtal till andra företag som inte sköter sig? Vill du ha ett företag som GÖR det de lovat? Då är vi företaget för Dig!
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-13:00

Läs vad 159 kunder tycker om SS-Service

• Emma B
    Emma B skrev om SS-Service
    De kom i tid, jobbade snabbt och effektivt. Inga skador, de plastade in ömtåliga möbler ordentligt! Jag är jättenöjd
  • Micke A
    Micke A skrev om SS-Service
    Bra bemötande, trevlig personal och bra utfört arbete.
  • Erik W
    Erik W skrev om SS-Service
    Företaget levererar snabb, effektiv flytthjälp och/ eller städning, med mycket bra resultat, till ett fördelaktigt pris för kunden. Jag kan absolut rekommendera detta företag till nya kunder som behöver flytthjälp eller städhjälp.
    Erik Wahlberg
  • Josefin S
    Josefin S skrev om SS-Service
    Jag anlitade SS-Service för hjälp med flytt och städning och är mycket nöjd med både bemötande och utfört jobb.
    Grabbarna jobbade på hårt, varav flytten snabbt blev klar. Allt var helt och möblerna skyddades väl.
    Trevliga, serviceminded och förtroendeingivande.

Lite missförstånd vid flyttstädningen då de dök upp en timme för tidigt samt på min nya adress. Dock lätt hänt och absolut inget som hindrar mig från att varmt rekommendera dem! Jag är jättenöjd! Så stort tack för hjälpen!
  • Torbjörn W
    Torbjörn W skrev om SS-Service
    Proffs! Utförde flytten effektivt, lyhört och rutinerat. Flyttpersonalen hjälpte till med att packa ned löst gods som inte fått plats. Städningen tog lite längre tid, men så blev det också bra utfört. Särskilt köket blev renare än någonsin förr. Jag kommer absolut att anlita detta bolag igen och igen. Tack!!
  • Johan W
    Johan W skrev om SS-Service
    Flytt och städ med kort varsel. Bra pris och utmärkt resultat
  • Ida G
    Ida G skrev om SS-Service
    De gjorde ett bra jobb till bra pris.
  • Anna W
    Anna W skrev om SS-Service
    Mycket bra service, vi ger högsta betyg till vår flytt av ett större bohag från villa till villa. Trevliga alerta och effektiva, i tid, hann även med flyttstädning samma dag vilket vi också är nöjda med. Inget krångel, lånade flyttlådor som levererades och även hämtas upp efteråt inom rimlig tid. Nöjda!
  • Guillaume M
    Guillaume M skrev om SS-Service
    Great Service! The movers were very effective and professionnal. They protected all the furnitures perfecly.
    The cleaning was spotless.

Very satisfied with their service.
    Highly recommended.
  • Christoffer S
    Christoffer S skrev om SS-Service
    Riktigt nöjd över både flyttstäd och flytthjälp. Proffsigt, snabbt och inga klagomål. Det städade min 4a och flyttade allt till ett hus. Vi pratade mestadels engelska, men det ser jag som positivt eftersom SS-Service ger jobb till människor som kanske har svårt att få jobb på andra ställen på grund av att man håller på att lära sig Svenska.
  • Ewa S
    Ewa S skrev om SS-Service
    De arbetade snabbt och effektivt. Vänliga och serviceminded. Kan varmt rekommendera dem.
  • Carl-Fredrik R
    Carl-Fredrik R skrev om SS-Service
    SS-Service svarade fort på min förfrågan, deras offert var mycket tydlig och de gav ett mycket förmånligt pris.

Jag kunde enkelt lägga till tjänster för min flytt och allt levererades punktligt.

Kartonger levererades på exakt utsatt tid, flytten utfördes mycket snabbt och effektivt. Personalen var proffsig och försiktig med möblerna. Alla stora möbler lindades i filtar och plast.

Flyttstädningen utfördes i direkt anslutning och var över förväntan. Resultatet var skinande rent.

Jag kommer anlita SS-service igen när jag vill ha lägenheten grundligt rengjord.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om SS-Service
    Enkelt att boka en flytt och trevliga killar som flyttade, inget tjafs.
    det enda negativa var att hämtningen av kartongerna blev en vecka tidigare än bestämt, men då fick jag de kartonger jag inte hade hunnit packa upp.
  • nettan g
    nettan g skrev om SS-Service
    Bra bemötande och mkt väl utfört arbete! Vi är mycket nöjda:)
  • Per-Anders R
    Per-Anders R skrev om SS-Service
    Grym service! Snabba, proffsiga, noggranna. Vad mer kan man begära. Jag har använt tre flyttfirmor. SS-Service är bäst. Rekommenderas starkt.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om SS-Service
    Jag är jättenöjd med både flytthjälp och flyttstädning. Noggranna, flexibla, pålitliga och ett professionellt bemötande. Jag rekommenderar SS-Service varmt.
  • Elena O
    Elena O skrev om SS-Service
    Jag är mycket nöjd med flytt och flyttstädning av SS-service.
    Personal var väldigt trevlig, jobbade snabt och hård med hög kvalitet.
  • Kim A
    Kim A skrev om SS-Service
    Mycket god service! Rent, fint. Snabbt.
  • Sofi S
    Sofi S skrev om SS-Service
    Jag hade turen att få hjälp med flytt och flyttstädning av SS-service och det var över all förväntan .
    Killarna som kom var snabba , proffsiga och supertrevliga , hjälpte till med sådant som ej ingick i priset också och hissen stod tyvärr still denna dag men killarna kämpade på utan att klaga :)
    Bar tillochmed upp allt som skulle till vinden 6trappor upp och jobbade nästan till 22.30 (obekväma arbetstider) som sagt helt underbara!

Kan varmt rekommendera till alla
    (Inget som var sönder eller ens kantstött , GREAT!

Mvh sofi Södergren
  • Alexandra V
    Alexandra V skrev om SS-Service
    Bra flytthjälp för bra pengar!
  • Anders T
    Anders T skrev om SS-Service
    Flyttning och flyttstädning fungerade utmärkt.
  • Amel A
    Amel A skrev om SS-Service
    Allt gick mycket smidigt, hög service , rimligt pris , snabbt, Tack SS service
  • Gillhög N
    Gillhög N skrev om SS-Service
    Snabb service och trevligt bemötande vid beställning. Punktligt och i tid kom det två trevliga flyttkillar som visade hög servicekänsla och en försiktighet och omtanke om flyttgodset. Detta dessutom till ett rimligt pris! Jag är mycket nöjd!
  • Kicki M
    Kicki M skrev om SS-Service
    Snabba och trevliga, flytten funkade perfekt och väldigt bra städat!
  • Doris G
    Doris G skrev om SS-Service
    Vi har fått hjälp med flytt från Nykvarn till Södertälje, samt flyttstädning av huset i Nykvarn. Vi är mycket nöjda - både med bemötande, punktlighet och utfört arbete! Bi kan varmt rekommendera företaget!
    Doris Granberg-Jove'r
  • Helena L
    Helena L skrev om SS-Service
    Det är tredje ggn jag anlitar SS-service för flytt och städ. Jag är supernöjd även denna gång och rekommenderar dem till alla som ska flytta. Effektiva, skickliga och otroligt prisvärda.
  • Hugo P
    Hugo P skrev om SS-Service
    Superbra service, professionella och serviceminded. Rekomenderas starkt. Flyttade 3:a till 4:a i Stockholms innnerstad allt fungerade smärtfritt.
  • Siw K
    Siw K skrev om SS-Service
    Flytttjänst!
    Jätte trevliga killar, snabba, starka. noggranna.
    Jag är toppen nöjd!
  • Maarit M
    Maarit M skrev om SS-Service
    Suveräna killar och tjej -bra bemötande, kom i tid, mycket bra packning och flytt. Flyttstädning var välutförd och det doftade rent. Vi är jätte nöjda med all hjälp vi fick med vår flytt. Rekommenderar verkligen SS-Service.
  • Magdalena K
    Magdalena K skrev om SS-Service
    Perfekt service! Väldigt nöjd!Tack!
  • Anna B
    Anna B skrev om SS-Service
    Punktliga killar och allt var helt efter flytten.
  • Patricia S
    Patricia S skrev om SS-Service
    Jag rekommenderar . De är snabba och har humana priser
  • Johan P
    Johan P skrev om SS-Service
    Effektivt och trevligt att anlita SS Service!
  • Jubin G
    Jubin G skrev om SS-Service
    Bra bemötande, punktliga och serviceinriktade!
  • Dina Z
    Dina Z skrev om SS-Service
    Jag tror SS var bra förr men har börjat tappa ordentligt. De har jättebra personal på både flytt och städ som gör ett kanonjobb. Jag skulle rekommendera de till alla som flyttar.
    Däremot har de en ledning som är inkonsekventa och otrevliga. För oss började bra, vi fick svar snabbt och offerten kom direkt, men sen fick jag jaga de flera gånger för att få dag och datum bekräftat.
    De var trevliga i telefon, (det tar inte längre tid att ge kunden ett vänlig bemötande) och la på i örat på mig. Ett tips är också skriv era namn i mailen. Jag vet inte vem det är som skrivit vad och får inte någon personlig känsla.
  • Per A
    Per A skrev om SS-Service
    Vi bokade packning, flytt och städ via dem och är tyvärr väldigt besvikna. De var 5 timmar sena när de skulle packa och bad inte om ursäkt eller så trots att jag tagit ledigt från jobb för att möta dem. Det hade vi kanske kunnat ha överseende med om det inte vore för att de var sena även med städningen trots att vi betalat extra för att de skulle vara klara ett visst klockslag. Samma där, ingen ursäkt eller så. Värst var ändå att de slarvade med städningen så köparna inte godkände den, och när det påtalades så var de FRUKTANSVÄRT otrevliga och vägrade rätta till det. De var otroligt oproffsiga och otrevliga, skickade otrevliga sms mm ( en chef gjorde det..). Det var först när vi hotade att gå vidare till högre instans som de åtgärdade städningen. Som grädde på moset saltade de fakturan, rättade till det först när vi påtalade det. VARNING FÖR DETTA FÖRETAG!
    2017-02-13 SS-Service svarar Per A
    Hej Per. Det är tråkigt att du blev onöjd. Du har bokat nedpackningen eftermiddag ca kl 13-15 och det stämmer att vi har kommit försent och pratade om det på telefonen då du sa att för dig spelar inger roll men vi måste packa samma dag och vi har packat samma dag som har lovat.
    Flyttstädningen var gjort också bra men finns folket som tror att efter flyttstädningen köket, badrum, toa m.m. måste bli som ny renoverade, det är inte sant, vi städar och bygga inte om köket, badrum eller toan. Ibland städerskor missar lite, men vi har städgaranti innan nya ägare flyttar in. Vi fick anmärkningar av nya ägare på flyttstädningen men har åtgärdat brister och nya ägare(man) har besiktat och sa att det är godkänn, 1-2 dagar efter du ringde och sa att hans fru har kontrollerat städningen en gång till och var onöjd med städningen, vi åtgärdar anmärkningar en gång och om hyresvärden eller ny ägare har kontrollerat då det betyder godkänt.
  • Tomas N
    Tomas N skrev om SS-Service
    Anlitade SS-Service för att måla/tapetsera, bygga en vägg samt byta bänkskiva i köket. Skulle inte rekommendera dom till någon annan.
    2017-02-13 SS-Service svarar Tomas N
    Hej Tomas. Vi var försent bara 2 dagar och har förklarat dig pga snökaos och vi kunde inte köra bilar och en hantverkare har drabbat i en olyka första dagen. Du var nöjd 100% och de sista 2 dagar som har påverkat, tyvärr men finns saker som man kan inte påverka sim t.ex. snökaos i Stockholm. Hela Stockholm står still 2 dagar. En gång till säger vi att vi beklagar för 2 dagar försening pga snökaos. Mvh SS-service
  • Pål W
    Pål W skrev om SS-Service
    Jag skulle vilja ge flytthjälpen som helhet 5 stjärnor av 5 möjliga. Det var mycket trevliga och duktiga flyttare och städare. Effektiviteten i flytten var i det närmaste klinisk det tog endast 3 timmar. Städningen var oklanderlig och nya lägenhetsägaren var väldigt nöjd. Bra jobbat och dessutom till ett mycket rimligt pris!
  • Martin W
    Martin W skrev om SS-Service
    Snabba och noggranna flyttkillar och bra flyttstädning till ett bra pris. Kan verkligen rekommendera.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om SS-Service
    Suveräna killar som fixade allt - kom i tid, mycket bra packning och inplastning av de saker som kunde vara ömtåliga och bra bemötande. Rekommenderar verkligen SS-Service.
  • Nancy  S
    Nancy S skrev om SS-Service
    SS-service gav oss extremt dålig service i samband med en flyttstädning i vår lgh i Bromma nyligt. Förvaltaren godkände inte städningen. Ytlig, slarvig, i kök och badrum särskilt samt golven. Fönsterputsningen var ok. Företaget skickar tillbaka samma två städare som gör ett nytt slarvigt jobb. Svårighet att kommunicera pga språkförbistringar. Vid det här laget är vårt förtroende brutet för firman. Vi vill betala bara för fönsterputsningen , kr 600 av de 1.200 kr men de blir otrevliga och raljanta i tonen och vägrar detta. Hotar med inkasso via mejl. Kommer aldrig att anlita denna firma igen, varning alltså.
    Betyg: minus noll
  • Janne J
    Janne J skrev om SS-Service
    Kom på utsatt tid, gjorde det de skulle, och grejerna kom fram i som de skulle. Tack för hjälpen!
  • Joakim K
    Joakim K skrev om SS-Service
    Ett seriöst företag som gör ett helt ok jobb.
  • Poria F
    Poria F skrev om SS-Service
    Väldigt professionella, snabba och bra priser. Rekommenderas!!!!!!
  • Charlotte Z
    Charlotte Z skrev om SS-Service
    Packade och flyttade mitt bohag. Allt enligt ök, inget strul och precis i tid. Nöjd!
  • Erik O
    Erik O skrev om SS-Service
    Kom på utsatt tid, fixade allt i ett lass och blev klar rekordsnabbt. Mycket proffsiga och prisvärda. Tog väl hand om ömtåliga saker och effektivt bar upp sakerna. Fem plus!
  • Charlotte Ö
    Charlotte Ö skrev om SS-Service
    De dök upp i tid, var varsamma med våra möbler och tavlor, etc. och vi fick chansen att visa vart vi ville att kartonger och prylar skulle placeras i den nya lägenheten. Vi var nöjda och anlitar gärna SS-Service vid nästa flytt.
  • Mary
    Mary skrev om SS-Service
    Jag gillar SS-Service, de har hjälpt oss flera gånger - men är ganska försvånad att nästan ALLA omdömen har skivits av någon med status "1". Luktar lite fusk?
    2015-08-06 SS-Service svarar Mary
    Hej Mary. Tack för positiv omdömen. Alla omdömena är riktiga och vi har många på flera olika sajter:
  • Patrik B
    Patrik B skrev om SS-Service
    Enda minuspoängen till detta proffsiga företag är följande:
    Lite opersonligt när man mailar, då det endast står "Hälsningar SS-service"
    samt visst språkproblem.
    Vi köpte både flytthjälp från villa i Hässelby till lägenhet i Bromma, samt flyttstädning av villan.
    Vi är mycket nöjda med resultaten vad gäller båda tjänsterna! Killarna var noggranna och varsamma med våra möbler, och huset glänste som aldrig förr efter städningen. Vill varmt rekommendera detta företag!!
  • Päivi H
    Päivi H skrev om SS-Service
    Vi ger gärna mer än 5 stjärnor!
    Pålitliga, noggranna, professionella
    Servicemind och trevliga.