SS-Service

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby — Visa karta

SS-Service är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer. HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg. Varför betala extra pengar? Du behöver inte betala för framkörning, det ingår i priset. Vi jobbar fort och med hög kvalitet.Vill du mötas av rena, fräscha och välstädade lokaler eller trapphus? Eller få hjälp med; flytt, målning samt tapetsering? Vill du slippa krångel, klagomål och jobbiga telefonsamtal till andra företag som inte sköter sig? Vill du ha ett företag som GÖR det de lovat? Då är vi företaget för Dig!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-13:00

Läs vad 178 kunder tycker om SS-Service

• Birgitta P
    Birgitta P skrev om SS-Service
    Jag är väldigt nöjd med flyttkillarnas arbetsinsats de var glada och trevliga😄. De utförde sittuppdrag snabbt och proffsigt. Jag hade önskat att de hade trallor att köra flyttlådorna på för att spara sina ryggar. Inte för att någon av dem klagade.
  • Katarina F
    Katarina F skrev om SS-Service
    Hur bra som helst! Trevliga, lätta att ha att göra med och snabba 😊
  • Dennis L
    Dennis L skrev om SS-Service
    Snabba, effektiva och till ett bra pris! Väldigt nöjd
  • Jens H
    Jens H skrev om SS-Service
    Fantastisk flytthjälp. Vi valde nedpackning, flytt och städ.
    Inga anmärkningar...
  • Niklas L
    Niklas L skrev om SS-Service
    Snabba, noggranna, försiktiga med grejorna. Utöver det mycket trevliga.
  • Diana N
    Diana N skrev om SS-Service
    Väldigt duktiga och snabba! Tack för en smidig packning/flytt/städning!
  • Meral A
    Meral A skrev om SS-Service
    De var professionella, väldigt försiktiga och trevliga. Allt gick smidigt och utomordentlig. Jag är mer en nöjd med flyttstädningen också. Dessutom de har rimliga priser. Kan varmt rekommendera den här firman.
  • Studio T
    Studio T skrev om SS-Service
    Alldeles utmärkta.Kommer anlita dom igen.
  • Alexander B
    Alexander B skrev om SS-Service
    Trevliga, flexibla, tillmötesgående. Jättenöjd!
  • Caroline E
    Caroline E skrev om SS-Service
    Snabb och proffsig flytthjälp!
  • cecilia h
    cecilia h skrev om SS-Service
    Snabb, billig och professionell flytthjälp och städ. Vi är nöjda och kommer att anlita företaget igen.
  • Elisabeth S
    Elisabeth S skrev om SS-Service
    Seriösa och pålitliga, skötte mammas flytt utomordentligt!
  • Stefan L
    Stefan L skrev om SS-Service
    Beställde flytthjälp från SS-Service. De var punktliga, och mycket flitiga. Flyttar jag igen kommer jag anlita dem igen :)
  • Ehnhage A
    Ehnhage A skrev om SS-Service
    Storstädning av lägenhet.
    Jag är mycket nöjd och vill gärna anlita dem igen.
  • Jesper S
    Jesper S skrev om SS-Service
    Snabbt, smidigt och vänligt bemötande. Rekommenderas!
  • Per-Ingemar A
    Per-Ingemar A skrev om SS-Service
    funkade fint till bra pris, trevliga och snabba
  • Mattias Å
    Mattias Å skrev om SS-Service
    Köpte flytthjälp och flyttstädning. Är väldigt nöjd med deras arbete. Personalen är dessutom mycket trevlig och serviceinriktad.
  • Johannes H
    Johannes H skrev om SS-Service
    Väldigt nöjd med hela flyttinsatsen; grabbarna kom i tid, arbetade snabbt, stuvade grejer bra och bar tunga grejer fort utan knot. Alla möbler intakta, inga skador eller repor på nånting.
  • Lorenzo G
    Lorenzo G skrev om SS-Service
    5 stjärnor till killarna som har jobbat, och lastbilen var stor och ren.
    1 stjärna för att tappa nästan 2 timmar i oplanerad väntetid.
  • Emma B
    Emma B skrev om SS-Service
    De kom i tid, jobbade snabbt och effektivt. Inga skador, de plastade in ömtåliga möbler ordentligt! Jag är jättenöjd
  • Micke A
    Micke A skrev om SS-Service
    Bra bemötande, trevlig personal och bra utfört arbete.
  • Erik W
    Erik W skrev om SS-Service
    Företaget levererar snabb, effektiv flytthjälp och/ eller städning, med mycket bra resultat, till ett fördelaktigt pris för kunden. Jag kan absolut rekommendera detta företag till nya kunder som behöver flytthjälp eller städhjälp.
    Erik Wahlberg
  • Josefin S
    Josefin S skrev om SS-Service
    Jag anlitade SS-Service för hjälp med flytt och städning och är mycket nöjd med både bemötande och utfört jobb.
    Grabbarna jobbade på hårt, varav flytten snabbt blev klar. Allt var helt och möblerna skyddades väl.
    Trevliga, serviceminded och förtroendeingivande.

Lite missförstånd vid flyttstädningen då de dök upp en timme för tidigt samt på min nya adress. Dock lätt hänt och absolut inget som hindrar mig från att varmt rekommendera dem! Jag är jättenöjd! Så stort tack för hjälpen!
  • Torbjörn W
    Torbjörn W skrev om SS-Service
    Proffs! Utförde flytten effektivt, lyhört och rutinerat. Flyttpersonalen hjälpte till med att packa ned löst gods som inte fått plats. Städningen tog lite längre tid, men så blev det också bra utfört. Särskilt köket blev renare än någonsin förr. Jag kommer absolut att anlita detta bolag igen och igen. Tack!!
  • Johan W
    Johan W skrev om SS-Service
    Flytt och städ med kort varsel. Bra pris och utmärkt resultat
  • Ida G
    Ida G skrev om SS-Service
    De gjorde ett bra jobb till bra pris.
  • Anna W
    Anna W skrev om SS-Service
    Mycket bra service, vi ger högsta betyg till vår flytt av ett större bohag från villa till villa. Trevliga alerta och effektiva, i tid, hann även med flyttstädning samma dag vilket vi också är nöjda med. Inget krångel, lånade flyttlådor som levererades och även hämtas upp efteråt inom rimlig tid. Nöjda!
  • Guillaume M
    Guillaume M skrev om SS-Service
    Great Service! The movers were very effective and professionnal. They protected all the furnitures perfecly.
    The cleaning was spotless.

Very satisfied with their service.
    Highly recommended.
  • Christoffer S
    Christoffer S skrev om SS-Service
    Riktigt nöjd över både flyttstäd och flytthjälp. Proffsigt, snabbt och inga klagomål. Det städade min 4a och flyttade allt till ett hus. Vi pratade mestadels engelska, men det ser jag som positivt eftersom SS-Service ger jobb till människor som kanske har svårt att få jobb på andra ställen på grund av att man håller på att lära sig Svenska.
  • Ewa S
    Ewa S skrev om SS-Service
    De arbetade snabbt och effektivt. Vänliga och serviceminded. Kan varmt rekommendera dem.
  • Carl-Fredrik R
    Carl-Fredrik R skrev om SS-Service
    SS-Service svarade fort på min förfrågan, deras offert var mycket tydlig och de gav ett mycket förmånligt pris.

Jag kunde enkelt lägga till tjänster för min flytt och allt levererades punktligt.

Kartonger levererades på exakt utsatt tid, flytten utfördes mycket snabbt och effektivt. Personalen var proffsig och försiktig med möblerna. Alla stora möbler lindades i filtar och plast.

Flyttstädningen utfördes i direkt anslutning och var över förväntan. Resultatet var skinande rent.

Jag kommer anlita SS-service igen när jag vill ha lägenheten grundligt rengjord.
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om SS-Service
    Enkelt att boka en flytt och trevliga killar som flyttade, inget tjafs.
    det enda negativa var att hämtningen av kartongerna blev en vecka tidigare än bestämt, men då fick jag de kartonger jag inte hade hunnit packa upp.
  • nettan g
    nettan g skrev om SS-Service
    Bra bemötande och mkt väl utfört arbete! Vi är mycket nöjda:)
  • Per-Anders R
    Per-Anders R skrev om SS-Service
    Grym service! Snabba, proffsiga, noggranna. Vad mer kan man begära. Jag har använt tre flyttfirmor. SS-Service är bäst. Rekommenderas starkt.
  • Susanne H
    Susanne H skrev om SS-Service
    Jag är jättenöjd med både flytthjälp och flyttstädning. Noggranna, flexibla, pålitliga och ett professionellt bemötande. Jag rekommenderar SS-Service varmt.
  • Elena O
    Elena O skrev om SS-Service
    Jag är mycket nöjd med flytt och flyttstädning av SS-service.
    Personal var väldigt trevlig, jobbade snabt och hård med hög kvalitet.
  • Kim A
    Kim A skrev om SS-Service
    Mycket god service! Rent, fint. Snabbt.
  • Sofi S
    Sofi S skrev om SS-Service
    Jag hade turen att få hjälp med flytt och flyttstädning av SS-service och det var över all förväntan .
    Killarna som kom var snabba , proffsiga och supertrevliga , hjälpte till med sådant som ej ingick i priset också och hissen stod tyvärr still denna dag men killarna kämpade på utan att klaga :)
    Bar tillochmed upp allt som skulle till vinden 6trappor upp och jobbade nästan till 22.30 (obekväma arbetstider) som sagt helt underbara!

Kan varmt rekommendera till alla
    (Inget som var sönder eller ens kantstött , GREAT!

Mvh sofi Södergren
  • Alexandra V
    Alexandra V skrev om SS-Service
    Bra flytthjälp för bra pengar!
  • Anders T
    Anders T skrev om SS-Service
    Flyttning och flyttstädning fungerade utmärkt.
  • Amel A
    Amel A skrev om SS-Service
    Allt gick mycket smidigt, hög service , rimligt pris , snabbt, Tack SS service
  • Gillhög N
    Gillhög N skrev om SS-Service
    Snabb service och trevligt bemötande vid beställning. Punktligt och i tid kom det två trevliga flyttkillar som visade hög servicekänsla och en försiktighet och omtanke om flyttgodset. Detta dessutom till ett rimligt pris! Jag är mycket nöjd!
  • Kicki M
    Kicki M skrev om SS-Service
    Snabba och trevliga, flytten funkade perfekt och väldigt bra städat!
  • Doris G
    Doris G skrev om SS-Service
    Vi har fått hjälp med flytt från Nykvarn till Södertälje, samt flyttstädning av huset i Nykvarn. Vi är mycket nöjda - både med bemötande, punktlighet och utfört arbete! Bi kan varmt rekommendera företaget!
    Doris Granberg-Jove'r
  • Helena L
    Helena L skrev om SS-Service
    Det är tredje ggn jag anlitar SS-service för flytt och städ. Jag är supernöjd även denna gång och rekommenderar dem till alla som ska flytta. Effektiva, skickliga och otroligt prisvärda.
  • Hugo P
    Hugo P skrev om SS-Service
    Superbra service, professionella och serviceminded. Rekomenderas starkt. Flyttade 3:a till 4:a i Stockholms innnerstad allt fungerade smärtfritt.
  • Siw K
    Siw K skrev om SS-Service
    Flytttjänst!
    Jätte trevliga killar, snabba, starka. noggranna.
    Jag är toppen nöjd!
  • Maarit M
    Maarit M skrev om SS-Service
    Suveräna killar och tjej -bra bemötande, kom i tid, mycket bra packning och flytt. Flyttstädning var välutförd och det doftade rent. Vi är jätte nöjda med all hjälp vi fick med vår flytt. Rekommenderar verkligen SS-Service.
  • Magdalena K
    Magdalena K skrev om SS-Service
    Perfekt service! Väldigt nöjd!Tack!
  • Anna B
    Anna B skrev om SS-Service
    Punktliga killar och allt var helt efter flytten.

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby