SS-Service

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby — Visa karta

SS-Service är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer. HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg. Varför betala extra pengar? Du behöver inte betala för framkörning, det ingår i priset. Vi jobbar fort och med hög kvalitet.Vill du mötas av rena, fräscha och välstädade lokaler eller trapphus? Eller få hjälp med; flytt, målning samt tapetsering? Vill du slippa krångel, klagomål och jobbiga telefonsamtal till andra företag som inte sköter sig? Vill du ha ett företag som GÖR det de lovat? Då är vi företaget för Dig!
Öppet just nu
Mån-Tor: 09:00-19:00
Fre: 09:00-18:00
Lör: 10:00-15:00
Sön: 11:00-13:00

Läs vad 136 kunder tycker om SS-Service

• Kicki M
    Kicki M skrev om SS-Service
    Snabba och trevliga, flytten funkade perfekt och väldigt bra städat!
  • Doris G
    Doris G skrev om SS-Service
    Vi har fått hjälp med flytt från Nykvarn till Södertälje, samt flyttstädning av huset i Nykvarn. Vi är mycket nöjda - både med bemötande, punktlighet och utfört arbete! Bi kan varmt rekommendera företaget!
    Doris Granberg-Jove'r
  • Helena L
    Helena L skrev om SS-Service
    Det är tredje ggn jag anlitar SS-service för flytt och städ. Jag är supernöjd även denna gång och rekommenderar dem till alla som ska flytta. Effektiva, skickliga och otroligt prisvärda.
  • Hugo P
    Hugo P skrev om SS-Service
    Superbra service, professionella och serviceminded. Rekomenderas starkt. Flyttade 3:a till 4:a i Stockholms innnerstad allt fungerade smärtfritt.
  • Siw K
    Siw K skrev om SS-Service
    Flytttjänst!
    Jätte trevliga killar, snabba, starka. noggranna.
    Jag är toppen nöjd!
  • Maarit M
    Maarit M skrev om SS-Service
    Suveräna killar och tjej -bra bemötande, kom i tid, mycket bra packning och flytt. Flyttstädning var välutförd och det doftade rent. Vi är jätte nöjda med all hjälp vi fick med vår flytt. Rekommenderar verkligen SS-Service.
  • Magdalena K
    Magdalena K skrev om SS-Service
    Perfekt service! Väldigt nöjd!Tack!
  • Anna B
    Anna B skrev om SS-Service
    Punktliga killar och allt var helt efter flytten.
  • Patricia S
    Patricia S skrev om SS-Service
    Jag rekommenderar . De är snabba och har humana priser
  • Johan P
    Johan P skrev om SS-Service
    Effektivt och trevligt att anlita SS Service!
  • Jubin G
    Jubin G skrev om SS-Service
    Bra bemötande, punktliga och serviceinriktade!
  • Dina Z
    Dina Z skrev om SS-Service
    Jag tror SS var bra förr men har börjat tappa ordentligt. De har jättebra personal på både flytt och städ som gör ett kanonjobb. Jag skulle rekommendera de till alla som flyttar.
    Däremot har de en ledning som är inkonsekventa och otrevliga. För oss började bra, vi fick svar snabbt och offerten kom direkt, men sen fick jag jaga de flera gånger för att få dag och datum bekräftat.
    De var trevliga i telefon, (det tar inte längre tid att ge kunden ett vänlig bemötande) och la på i örat på mig. Ett tips är också skriv era namn i mailen. Jag vet inte vem det är som skrivit vad och får inte någon personlig känsla.
  • Per A
    Per A skrev om SS-Service
    Vi bokade packning, flytt och städ via dem och är tyvärr väldigt besvikna. De var 5 timmar sena när de skulle packa och bad inte om ursäkt eller så trots att jag tagit ledigt från jobb för att möta dem. Det hade vi kanske kunnat ha överseende med om det inte vore för att de var sena även med städningen trots att vi betalat extra för att de skulle vara klara ett visst klockslag. Samma där, ingen ursäkt eller så. Värst var ändå att de slarvade med städningen så köparna inte godkände den, och när det påtalades så var de FRUKTANSVÄRT otrevliga och vägrade rätta till det. De var otroligt oproffsiga och otrevliga, skickade otrevliga sms mm ( en chef gjorde det..). Det var först när vi hotade att gå vidare till högre instans som de åtgärdade städningen. Som grädde på moset saltade de fakturan, rättade till det först när vi påtalade det. VARNING FÖR DETTA FÖRETAG!
    2017-02-13 SS-Service svarar Per A
    Hej Per. Det är tråkigt att du blev onöjd. Du har bokat nedpackningen eftermiddag ca kl 13-15 och det stämmer att vi har kommit försent och pratade om det på telefonen då du sa att för dig spelar inger roll men vi måste packa samma dag och vi har packat samma dag som har lovat.
    Flyttstädningen var gjort också bra men finns folket som tror att efter flyttstädningen köket, badrum, toa m.m. måste bli som ny renoverade, det är inte sant, vi städar och bygga inte om köket, badrum eller toan. Ibland städerskor missar lite, men vi har städgaranti innan nya ägare flyttar in. Vi fick anmärkningar av nya ägare på flyttstädningen men har åtgärdat brister och nya ägare(man) har besiktat och sa att det är godkänn, 1-2 dagar efter du ringde och sa att hans fru har kontrollerat städningen en gång till och var onöjd med städningen, vi åtgärdar anmärkningar en gång och om hyresvärden eller ny ägare har kontrollerat då det betyder godkänt.
  • Tomas N
    Tomas N skrev om SS-Service
    Anlitade SS-Service för att måla/tapetsera, bygga en vägg samt byta bänkskiva i köket. Skulle inte rekommendera dom till någon annan.
    2017-02-13 SS-Service svarar Tomas N
    Hej Tomas. Vi var försent bara 2 dagar och har förklarat dig pga snökaos och vi kunde inte köra bilar och en hantverkare har drabbat i en olyka första dagen. Du var nöjd 100% och de sista 2 dagar som har påverkat, tyvärr men finns saker som man kan inte påverka sim t.ex. snökaos i Stockholm. Hela Stockholm står still 2 dagar. En gång till säger vi att vi beklagar för 2 dagar försening pga snökaos. Mvh SS-service
  • Pål W
    Pål W skrev om SS-Service
    Jag skulle vilja ge flytthjälpen som helhet 5 stjärnor av 5 möjliga. Det var mycket trevliga och duktiga flyttare och städare. Effektiviteten i flytten var i det närmaste klinisk det tog endast 3 timmar. Städningen var oklanderlig och nya lägenhetsägaren var väldigt nöjd. Bra jobbat och dessutom till ett mycket rimligt pris!
  • Martin W
    Martin W skrev om SS-Service
    Snabba och noggranna flyttkillar och bra flyttstädning till ett bra pris. Kan verkligen rekommendera.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om SS-Service
    Suveräna killar som fixade allt - kom i tid, mycket bra packning och inplastning av de saker som kunde vara ömtåliga och bra bemötande. Rekommenderar verkligen SS-Service.
  • Nancy  S
    Nancy S skrev om SS-Service
    SS-service gav oss extremt dålig service i samband med en flyttstädning i vår lgh i Bromma nyligt. Förvaltaren godkände inte städningen. Ytlig, slarvig, i kök och badrum särskilt samt golven. Fönsterputsningen var ok. Företaget skickar tillbaka samma två städare som gör ett nytt slarvigt jobb. Svårighet att kommunicera pga språkförbistringar. Vid det här laget är vårt förtroende brutet för firman. Vi vill betala bara för fönsterputsningen , kr 600 av de 1.200 kr men de blir otrevliga och raljanta i tonen och vägrar detta. Hotar med inkasso via mejl. Kommer aldrig att anlita denna firma igen, varning alltså.
    Betyg: minus noll
  • Janne J
    Janne J skrev om SS-Service
    Kom på utsatt tid, gjorde det de skulle, och grejerna kom fram i som de skulle. Tack för hjälpen!
  • Joakim K
    Joakim K skrev om SS-Service
    Ett seriöst företag som gör ett helt ok jobb.
  • Poria F
    Poria F skrev om SS-Service
    Väldigt professionella, snabba och bra priser. Rekommenderas!!!!!!
  • Charlotte Z
    Charlotte Z skrev om SS-Service
    Packade och flyttade mitt bohag. Allt enligt ök, inget strul och precis i tid. Nöjd!
  • Erik O
    Erik O skrev om SS-Service
    Kom på utsatt tid, fixade allt i ett lass och blev klar rekordsnabbt. Mycket proffsiga och prisvärda. Tog väl hand om ömtåliga saker och effektivt bar upp sakerna. Fem plus!
  • Charlotte Ö
    Charlotte Ö skrev om SS-Service
    De dök upp i tid, var varsamma med våra möbler och tavlor, etc. och vi fick chansen att visa vart vi ville att kartonger och prylar skulle placeras i den nya lägenheten. Vi var nöjda och anlitar gärna SS-Service vid nästa flytt.
  • Mary
    Mary skrev om SS-Service
    Jag gillar SS-Service, de har hjälpt oss flera gånger - men är ganska försvånad att nästan ALLA omdömen har skivits av någon med status "1". Luktar lite fusk?
    2015-08-06 SS-Service svarar Mary
    Hej Mary. Tack för positiv omdömen. Alla omdömena är riktiga och vi har många på flera olika sajter:
  • Patrik B
    Patrik B skrev om SS-Service
    Enda minuspoängen till detta proffsiga företag är följande:
    Lite opersonligt när man mailar, då det endast står "Hälsningar SS-service"
    samt visst språkproblem.
    Vi köpte både flytthjälp från villa i Hässelby till lägenhet i Bromma, samt flyttstädning av villan.
    Vi är mycket nöjda med resultaten vad gäller båda tjänsterna! Killarna var noggranna och varsamma med våra möbler, och huset glänste som aldrig förr efter städningen. Vill varmt rekommendera detta företag!!
  • Päivi H
    Päivi H skrev om SS-Service
    Vi ger gärna mer än 5 stjärnor!
    Pålitliga, noggranna, professionella
    Servicemind och trevliga.
  • Martin H
    Martin H skrev om SS-Service
    Kom på exakt utsatt tid och var effektiva och trevliga att ha att göra med.
  • Ronny H
    Ronny H skrev om SS-Service
    Anlitade SS-service när vi skulle flytta från Haninge till Lidingö. Allt gick perfekt och trots att de fick slita i värmen (det var 30 grader varmt den dagen) så körde de på enligt tidplan. Allt kom fram och inget blev skadat. Jag är mycket nöjd.
  • Emelie C
    Emelie C skrev om SS-Service
    Flytt och flyttstäd, mycket snabb och effektiv flytt och kanonbra städat!
  • Karl N
    Karl N skrev om SS-Service
    Jättenöjd!

Anlitade SS-Service för både flytthjälp och flyttstädning. De var så försiktiga och noggranna med våra möbler. Plastade in och skyddade dem prefekt under transporten. Inget blev skadat eller kantstött. Fick kartonger levererade och hämtade innan och efter flytt. De höll alla tider vi kommit överens om.

Flyttstädningen var toppen- lägenheten hr aldrig varit så ren!
  • Zuzanna L
    Zuzanna L skrev om SS-Service
    Mycket bra bemötande, punktliga möten om renoveringsobjektet. Inga krångel, smidigt och väl utfört arbete. Så som det administrativa arbetet som tillhör.
    Rekomenderar varmt detta företag för stora som små renoveringsarbeten!
  • Margareta W
    Margareta W skrev om SS-Service
    Fantastiskt bra företag från allra första kontakten till sista uppburna flyttkartong. Proffsiga trevlig snabba punktliga och starka. Flyttstädningen likaså. Om jag flyttar någon mer gång blir det ss-service som får uppdraget. Rekommenderas starkt!
    Margareta
  • Jonas L
    Jonas L skrev om SS-Service
    Flytten gick smidigt och utan krångel. Möblerna packades fint med både filtar och skyddsplast, och lådor hanterades varsamt.

Rekommenderas!
  • Melissa V
    Melissa V skrev om SS-Service
    Jättenöjda med flytthjälpen, rekommenderas verkligen! Killarna var punktliga och jobbade på. Kommer garanterat anlita företaget igen
  • Catalina G
    Catalina G skrev om SS-Service
    Jag rekomenderar verkligen SS- Service. Otroligt proffsiga och noga. Trevligt bemötande och verkligen väl utfört arbete
  • Rickard M
    Rickard M skrev om SS-Service
    Snabbt, säkert och prisvärt. De var en fröjd att jobba med. Leverans i världsklass. Rekommenderas starkt
  • Sami F
    Sami F skrev om SS-Service
    Personalen dök upp i tid och skötte flytten varsamt och omsorgsfullt. Beställde även städ på kort varsel vilket utfördes mycket väl. Jag kan varmt rekommendera denna firma.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om SS-Service
    Jag var nöjd med såväl bemötande som utförande.
  • Sara S
    Sara S skrev om SS-Service
    Tusen tack för all hjälp! Vi kommer garanterat att höra av oss till er igen vid nästa flytt :-)
  • Therese G
    Therese G skrev om SS-Service
    Grabbarna dök upp punktligt och allting sköttes mycket smidigt. Ett seriöst företag som jag skulle anlita igen.
  • Matilda B
    Matilda B skrev om SS-Service
    Mycket nöjd! Tre mycket seriösa och trevliga killar kom för att hjälpa till med vår flytt. De jobbade på bra och var försiktiga med våra saker.
  • Sema S
    Sema S skrev om SS-Service
    Jag skulle vilja ge flyttfirman en extra guldstjärna för det extremt välorganiserade och noggranna utförda arbete. Djupt imponerad och all respekt till killarna som så varsamt hanterade vårt hem. Tjänst vi köpte var packning, flytt och flyttstäd.
  • Anna L
    Anna L skrev om SS-Service
    Vi anlitade SS-Service att genomföra vår flytt från villa till lägenhet. De var supersnabba, försiktiga med våra saker. Inte ett enda litet missöde. Jag skulle definitivt boka dem igen. Enda avdraget blir för att kommunikationen var lite svårt då deras engelska var undermålig och de kunde ingen svenska. Men, allting flöt på så det blev aldrig något problem.
  • Malin N
    Malin N skrev om SS-Service
    Utmärkt service. Trevliga, artiga, punktliga och noggranna killar som gjorde jobbet. Allting var superbra!
    Städningen var utmärkt genomförd. Jag kan verkligen rekommendera SS-service! Jag är mer än nöjd!
  • Jonas N
    Jonas N skrev om SS-Service
    Proffsig offert, snabbt och bra bemötande och killarna som gjorde jobbet var toppen - både packning, städning och flytt.
  • Jovanka G
    Jovanka G skrev om SS-Service
    Jag behövde en flytt och det var svårt att välja en rätt firma då de är så många och alla har en bra reklam.Valde SS-Service och ångrar ej.Jag fick träffa två punktliga,och trevliga killar som bjuder på både flyttjänst och humöret.Med andra ord de är suveräna.
  • Jacob H
    Jacob H skrev om SS-Service
    Trevliga och pålitlig flyttfirma som gjorde vår flyttdag enklare.
  • Helena d
    Helena d skrev om SS-Service
    Mycket bra städning och ett väldigt bra pris. Rekommenderas verkligen!
  • Niklas B
    Niklas B skrev om SS-Service
    Punktliga och trevliga. Även bra pris.

Viltorpsbacken 55, 162 70 Vällingby