SS-Service

Viltorpsbacken 19, 162 70 Vällingby — Visa karta

SS-Service är ett företag med kvalitet. Vi utför regelmässig städning, flytt, målning samt tapetsering med kvalité, service och miljö som fokus. Vi gör rent och fräscht och får våra tjänster att fungera utan krångel och bekymmer. HUR LYCKAS VI MED DET? Vi jobbar 7 dagar i veckan, vardagar som helg. Varför betala extra pengar? Du behöver inte betala för framkörning, det ingår i priset. Vi jobbar fort och med hög kvalitet.Vill du mötas av rena, fräscha och välstädade lokaler eller trapphus? Eller få hjälp med; flytt, målning samt tapetsering? Vill du slippa krångel, klagomål och jobbiga telefonsamtal till andra företag som inte sköter sig? Vill du ha ett företag som GÖR det de lovat? Då är vi företaget för Dig!
Spjutvägen 5B, 17561, JÄRFÄLLA
Martin H:
SKBD flytspackla, la tätskikt och klinka golv i en tvättstuga. Kommunikationen var enledningvist lite trög men när arbetet väl kom igång gic...

Köksrenoverare nära SS-Service:

Vällingbyvägen 154, VÄLLINGBY
Jag har en lång och gedigen erfarenhet, då jag varit verksam inom branschen i nä... Läs mer ›
Erna Z:
Målnings- och snickerijobb. Trevligt bemötande, jobbade flitigt och höll tider. Bra utfört jobb. Tydlig redovisning av nedlagt jobb.

Orionvägen 97, Järfälla
Kontakta oss så kan vi se hur vi kan hjälpa er förverkliga ert byggprojekt. Läs mer ›
Sandra B:
Det bästa med AO bygger är att man knappt märker att man har hantverkare hemma. De städar efter sig varje dag när de går hem. Duktiga och på...

Spjutvägen 5B, JÄRFÄLLA
Att göra om sitt badrum är en kul process. En chans att förvekliga idéer. i färg... Läs mer ›
Martin H:

Älghagsstigen 20, HÄSSELBY
Kontakta oss gärna för en kostnadsfri offert! Läs mer ›
Henrik N:
Kompetenta och proffsiga. Trevliga och lätta att kommunicera med. Levererar det de lovar

Läs vad 123 kunder tycker om SS-Service

• Tomas N
    Tomas N skrev om SS-Service
    Anlitade SS-Service för att måla/tapetsera, bygga en vägg samt byta bänkskiva i köket. Skulle inte rekommendera dom till någon annan.
  • Pål W
    Pål W skrev om SS-Service
    Jag skulle vilja ge flytthjälpen som helhet 5 stjärnor av 5 möjliga. Det var mycket trevliga och duktiga flyttare och städare. Effektiviteten i flytten var i det närmaste klinisk det tog endast 3 timmar. Städningen var oklanderlig och nya lägenhetsägaren var väldigt nöjd. Bra jobbat och dessutom till ett mycket rimligt pris!
  • Martin W
    Martin W skrev om SS-Service
    Snabba och noggranna flyttkillar och bra flyttstädning till ett bra pris. Kan verkligen rekommendera.
  • Magnus A
    Magnus A skrev om SS-Service
    Suveräna killar som fixade allt - kom i tid, mycket bra packning och inplastning av de saker som kunde vara ömtåliga och bra bemötande. Rekommenderar verkligen SS-Service.
  • Nancy  S
    Nancy S skrev om SS-Service
    SS-service gav oss extremt dålig service i samband med en flyttstädning i vår lgh i Bromma nyligt. Förvaltaren godkände inte städningen. Ytlig, slarvig, i kök och badrum särskilt samt golven. Fönsterputsningen var ok. Företaget skickar tillbaka samma två städare som gör ett nytt slarvigt jobb. Svårighet att kommunicera pga språkförbistringar. Vid det här laget är vårt förtroende brutet för firman. Vi vill betala bara för fönsterputsningen , kr 600 av de 1.200 kr men de blir otrevliga och raljanta i tonen och vägrar detta. Hotar med inkasso via mejl. Kommer aldrig att anlita denna firma igen, varning alltså.
    Betyg: minus noll
  • Janne J
    Janne J skrev om SS-Service
    Kom på utsatt tid, gjorde det de skulle, och grejerna kom fram i som de skulle. Tack för hjälpen!
  • Joakim K
    Joakim K skrev om SS-Service
    Ett seriöst företag som gör ett helt ok jobb.
  • Poria F
    Poria F skrev om SS-Service
    Väldigt professionella, snabba och bra priser. Rekommenderas!!!!!!
  • Charlotte Z
    Charlotte Z skrev om SS-Service
    Packade och flyttade mitt bohag. Allt enligt ök, inget strul och precis i tid. Nöjd!
  • Erik O
    Erik O skrev om SS-Service
    Kom på utsatt tid, fixade allt i ett lass och blev klar rekordsnabbt. Mycket proffsiga och prisvärda. Tog väl hand om ömtåliga saker och effektivt bar upp sakerna. Fem plus!
  • Charlotte Ö
    Charlotte Ö skrev om SS-Service
    De dök upp i tid, var varsamma med våra möbler och tavlor, etc. och vi fick chansen att visa vart vi ville att kartonger och prylar skulle placeras i den nya lägenheten. Vi var nöjda och anlitar gärna SS-Service vid nästa flytt.
  • Mary
    Mary skrev om SS-Service
    Jag gillar SS-Service, de har hjälpt oss flera gånger - men är ganska försvånad att nästan ALLA omdömen har skivits av någon med status "1". Luktar lite fusk?
    2015-08-06 Representant för SS-Service svarar Mary
    Hej Mary. Tack för positiv omdömen. Alla omdömena är riktiga och vi har många på flera olika sajter:
  • Patrik B
    Patrik B skrev om SS-Service
    Enda minuspoängen till detta proffsiga företag är följande:
    Lite opersonligt när man mailar, då det endast står "Hälsningar SS-service"
    samt visst språkproblem.
    Vi köpte både flytthjälp från villa i Hässelby till lägenhet i Bromma, samt flyttstädning av villan.
    Vi är mycket nöjda med resultaten vad gäller båda tjänsterna! Killarna var noggranna och varsamma med våra möbler, och huset glänste som aldrig förr efter städningen. Vill varmt rekommendera detta företag!!
  • Päivi H
    Päivi H skrev om SS-Service
    Vi ger gärna mer än 5 stjärnor!
    Pålitliga, noggranna, professionella
    Servicemind och trevliga.
  • Martin H
    Martin H skrev om SS-Service
    Kom på exakt utsatt tid och var effektiva och trevliga att ha att göra med.
  • Ronny H
    Ronny H skrev om SS-Service
    Anlitade SS-service när vi skulle flytta från Haninge till Lidingö. Allt gick perfekt och trots att de fick slita i värmen (det var 30 grader varmt den dagen) så körde de på enligt tidplan. Allt kom fram och inget blev skadat. Jag är mycket nöjd.
  • Emelie C
    Emelie C skrev om SS-Service
    Flytt och flyttstäd, mycket snabb och effektiv flytt och kanonbra städat!
  • Karl N
    Karl N skrev om SS-Service
    Jättenöjd!

Anlitade SS-Service för både flytthjälp och flyttstädning. De var så försiktiga och noggranna med våra möbler. Plastade in och skyddade dem prefekt under transporten. Inget blev skadat eller kantstött. Fick kartonger levererade och hämtade innan och efter flytt. De höll alla tider vi kommit överens om.

Flyttstädningen var toppen- lägenheten hr aldrig varit så ren!
  • Zuzanna L
    Zuzanna L skrev om SS-Service
    Mycket bra bemötande, punktliga möten om renoveringsobjektet. Inga krångel, smidigt och väl utfört arbete. Så som det administrativa arbetet som tillhör.
    Rekomenderar varmt detta företag för stora som små renoveringsarbeten!
  • Margareta W
    Margareta W skrev om SS-Service
    Fantastiskt bra företag från allra första kontakten till sista uppburna flyttkartong. Proffsiga trevlig snabba punktliga och starka. Flyttstädningen likaså. Om jag flyttar någon mer gång blir det ss-service som får uppdraget. Rekommenderas starkt!
    Margareta
  • Jonas L
    Jonas L skrev om SS-Service
    Flytten gick smidigt och utan krångel. Möblerna packades fint med både filtar och skyddsplast, och lådor hanterades varsamt.

Rekommenderas!
  • Melissa V
    Melissa V skrev om SS-Service
    Jättenöjda med flytthjälpen, rekommenderas verkligen! Killarna var punktliga och jobbade på. Kommer garanterat anlita företaget igen
  • Catalina G
    Catalina G skrev om SS-Service
    Jag rekomenderar verkligen SS- Service. Otroligt proffsiga och noga. Trevligt bemötande och verkligen väl utfört arbete
  • Rickard M
    Rickard M skrev om SS-Service
    Snabbt, säkert och prisvärt. De var en fröjd att jobba med. Leverans i världsklass. Rekommenderas starkt
  • Sami F
    Sami F skrev om SS-Service
    Personalen dök upp i tid och skötte flytten varsamt och omsorgsfullt. Beställde även städ på kort varsel vilket utfördes mycket väl. Jag kan varmt rekommendera denna firma.
  • Stefan K
    Stefan K skrev om SS-Service
    Jag var nöjd med såväl bemötande som utförande.
  • Sara S
    Sara S skrev om SS-Service
    Tusen tack för all hjälp! Vi kommer garanterat att höra av oss till er igen vid nästa flytt :-)
  • Therese G
    Therese G skrev om SS-Service
    Grabbarna dök upp punktligt och allting sköttes mycket smidigt. Ett seriöst företag som jag skulle anlita igen.
  • Matilda B
    Matilda B skrev om SS-Service
    Mycket nöjd! Tre mycket seriösa och trevliga killar kom för att hjälpa till med vår flytt. De jobbade på bra och var försiktiga med våra saker.
  • Sema S
    Sema S skrev om SS-Service
    Jag skulle vilja ge flyttfirman en extra guldstjärna för det extremt välorganiserade och noggranna utförda arbete. Djupt imponerad och all respekt till killarna som så varsamt hanterade vårt hem. Tjänst vi köpte var packning, flytt och flyttstäd.
  • Anna L
    Anna L skrev om SS-Service
    Vi anlitade SS-Service att genomföra vår flytt från villa till lägenhet. De var supersnabba, försiktiga med våra saker. Inte ett enda litet missöde. Jag skulle definitivt boka dem igen. Enda avdraget blir för att kommunikationen var lite svårt då deras engelska var undermålig och de kunde ingen svenska. Men, allting flöt på så det blev aldrig något problem.
  • Malin N
    Malin N skrev om SS-Service
    Utmärkt service. Trevliga, artiga, punktliga och noggranna killar som gjorde jobbet. Allting var superbra!
    Städningen var utmärkt genomförd. Jag kan verkligen rekommendera SS-service! Jag är mer än nöjd!
  • Jonas N
    Jonas N skrev om SS-Service
    Proffsig offert, snabbt och bra bemötande och killarna som gjorde jobbet var toppen - både packning, städning och flytt.
  • Jovanka G
    Jovanka G skrev om SS-Service
    Jag behövde en flytt och det var svårt att välja en rätt firma då de är så många och alla har en bra reklam.Valde SS-Service och ångrar ej.Jag fick träffa två punktliga,och trevliga killar som bjuder på både flyttjänst och humöret.Med andra ord de är suveräna.
  • Jacob H
    Jacob H skrev om SS-Service
    Trevliga och pålitlig flyttfirma som gjorde vår flyttdag enklare.
  • Helena d
    Helena d skrev om SS-Service
    Mycket bra städning och ett väldigt bra pris. Rekommenderas verkligen!
  • Niklas B
    Niklas B skrev om SS-Service
    Punktliga och trevliga. Även bra pris.
  • Roger G
    Roger G skrev om SS-Service
    SS-Service flytta o städda åt oss kom 3 killar o bil på utsatt tid packa in känsliga möbler i filt o plast var väldigt aktsamma när dom bar upp möblerna städade bra allt till ett fast pris kommer att rekommendera till andra mvh Roger o Helena
  • Niklas N
    Niklas N skrev om SS-Service
    Toppen allt var kanon!
    Proffsigt!
  • Marie R
    Marie R skrev om SS-Service
    Duktiga killar som flyttade mitt bohag snabbt och väl inpackat till rätt plats i rätt tid!
    Tack!
  • Henrik
    Henrik skrev om SS-Service
    Kom i tid, var mycket försiktiga och skött allt perfekt.
  • Emil S
    Emil S skrev om SS-Service
    Vi flyttade inom Åkersberga, Stockholm och SS-service skötte flytten galant. Tre snabba, duktiga och noggranna killar tog väl hand om vårt bohag. Rekommenderas!
  • Daniel
    Daniel skrev om SS-Service
    Utmärkt leverans, speciellt själva flytten där flyttherrar med Jay i spetsen (osäker stavning) var mycket professionell och med ett bra bemötande. Viktigast av allt: hög kvalitet. Att de var mkt snabba var dessutom en stor bonus.
    Rekommenderas!
  • Maria Å
    Maria Å skrev om SS-Service
    Supernöjda! Rekommenderar verkligen SS-service. Noggranna,snabba och trevliga.
    De tar inget extra för helgflytt heller, vilket de flesta andra verkar göra.
  • Johan P
    Johan P skrev om SS-Service
    Jag använde SS-Service för flytt och flyttstädning när jag flyttade från Uppsala till Stockholm. De var punktliga och snabba, och när det uppstod problem (stopp i avloppet) i Uppsalalägenheten, och jag var i Stockholm, så var de mycket hjälpsamma.
  • Malin N
    Malin N skrev om SS-Service
    Otroligt bra service och en smidig genomförd flytt! Blev väldigt nöjda över både flytt och städ.
  • Peter B
    Peter B skrev om SS-Service
    SS-service hjälpte till med vår flyttning och flyttstäd. De var båda snabba och noggranna och jag skulle gärna rekommendera mina vänner och bekanta att använda deras tjänster.
  • Tony P
    Tony P skrev om SS-Service
    Mycket nöjd! Effektiva och proffsiga.
  • Cecilia J
    Cecilia J skrev om SS-Service
    Vi har använt SS-service två gånger för både flytt och städ och har varit väldigt nöjda båda gångerna. Flyttkillarna är noggranna och effektiva. Städningen har varit utan anmärkning. Jag har och kommer rekommendera SS-service!
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om SS-Service
    Riktigt bra!

Vi använde oss av SS-service när vi flyttade, både flytthjälp och städning. Vi är väldigt nöjda med flyttkillarna och jobbet de gjorde. De var väldigt duktiga och effektiva, men ändå mycket försiktiga om våra saker. Flyttstädningen var också utan anmärkning och vi kan absolut rekommendera er att välja SS-service för flytt och städning.

Viltorpsbacken 19, 162 70 Vällingby