Alla kategorier Övrigt Stockholms län Solna Stackens helhetsupplevelser och events AB

Stackens helhetsupplevelser och events AB

Övriga företag nära Stackens helhetsupplevelser och events AB:

Torplyckegränd 134, Vällingby
Kontakta oss för mer info! Läs mer ›
Björn F:
Fräste ett gäng stubbar åt mig. Snabbt och smidigt. Toppservice!

Läs vad 2 kunder tycker om Stackens helhetsupplevelser och events AB

• Johan
    Johan skrev om Stackens helhetsupplevelser och events AB
    Jag blev bjuden på ett event utav ingen mindre än Stackens Events verkställande direktör Markus. En trevlig prick som verkar ha en gedigen säljarkarriär bakom sig.
    Man skulle kunna kalla eventet för en helhetsupplevelse där champagne mixades med mingel, skagenwraps, spännande nya bankkontakter och en fantastisk filmföreställning.
    Jag kan verkligen rekommendera Stackens Events och Helhetsupplevelser till alla er som vill uppleva det där lilla extra, som känner att ni inte har fått den där extra kicken i vardagen.

Ännu en gång, tack Stackens Event och Helhetsupplevelser för att ni alltid levererar med klass och stil!!

/Trogen kund
  • Johan