Städade Hem

Städade Hem

stadadehem.se
  • BadgeEightYears

Städade Hem är ett städföretag i Nacka som erbjuder högklassiga städtjänster till små och stora hushåll i Stockholm. I en värld som blir allt mer krävande blir tiden knappare. Det finns få stunder som man kan koppla av och bara vara. Frihetskänslan av att komma hem när hela huset är städat skapar en speciell känsla i kropp...

158 omdömen om Städade Hem

Stefan L
Skrev om Städade Hem

Hej! Jag skulle vilja uttrycka min stora tacksamhet över att Städade Hem med kort varsel, åtogs sig uppdraget att flyttstäda en bostad i Älta, som säljarna inte hade städat innan flytt. Tack vare föredömligt och förstklassigt bemötande, god kommunikation, samarbete och förståelse kunde även städbolaget hämta bostadsnyckel på en för mig önskad plats innan och återlämna enligt instruktion. Hjärtligaste tack för ett utmärkt och väl utfört arbete. Mina varmaste rekommendationer att anlita Städade Hem – Proffsiga, seriösa och mycket trevliga.

Göran Å
Skrev om Städade Hem

Supernöjda med detta företag, alltid glada, trevliga och tillmötesgående om man har något önskemål. Plus att resultatet är tipptopp när man kommer hem.

Johan Kenneth G
Skrev om Städade Hem

Så glada att vi hittade städade hem. Professionellt bemötande & effektiv städning. Supernöjd!

Svar från Städade Hem

Tack snälla för det fina orden! Vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete. Önskar dig en fin helg! / Maritza

Therése N M F
Skrev om Städade Hem

Vi kunde inte vara nöjdare med val av städfirma. 5 stjärnor från all proffsig service från medarbetarna på kontoret till vår underbara städerska som underlättar vardagen för familjen. Rekommenderar verkligen Städade hem

Barbro I
Skrev om Städade Hem

Första kontakten med företaget var positivt och det verkade vara seriöst. Med stigande ålder är det skönt att få lgh städad så att det känns rent och fräscht.

Svar från Städade Hem

Hej Barbro, Tack snälla för det fina betyget! Vi ser fram emot ett fortsatt fint samarbete. Allt gott! / Maritza

Charline S
Skrev om Städade Hem

Aldrig varit så nöjd med städ som med Städade hem. Alla är så trevliga och städningen blir magisk! Det alla ger verkligen det lilla extra, vid varenda tillfälle!

Sten Bo Wärner L
Skrev om Städade Hem

Städade hem har städat bra och prisvärt samt varit lätta och trevlig att samarbeta med. Hade städarna kunna byta påsar i dammsugaren på rätt sätt hade dom fått 5 i betyg.

Sofie J
Skrev om Städade Hem

Väldigt trevliga och tillmötesgående personal på kontoret som alltid försöker lösa önskemål eller frågor som uppstår. Upplever att de är proaktiva inför storhelger etc. med sin schemaläggning. Är supernöjd med Iwona som är vår städerska, noggrann, trevlig och diskret. Upplever att de vill ha feedback, så väl bra som förbättringspunkter.

Svar från Städade Hem

Hej Sofie och tusen tack för fin feedback. Fint att läsa att du är så nöjd med Iwona och oss! Vi ser fram emot fortsatt fint samarbete! :) // Jessica Wolf

Ingela H
Skrev om Städade Hem

Vi har en fantastisk städerska. Kan inte vara mer än nöjd. När hon har semester eller varit sjuk har det alltid funkat med en vikarie. Kanske inte samma dag men inom rimlig tid. Vikarierna har också varit jättebra. Att just kunna få en vikarie - även på kort varsel - var en av anledningarna till att vi valde ett företag med lite fler anställda. Tycker att alla mina kontakter med företaget fungerat utmärkt. De har full fokus på kundnöjdhet och är väldigt proffsiga. Vi tog Städade Hem på rekommendation som stämde på pricken.

Svar från Städade Hem

Hej Ingela och tusen tack för ditt omdöme. Blir superglad att läsa det du skriver. Så kul att du är nöjd med städningen samt servicen från oss! :) Ha en grym dag! // Jessica Wolf

Sarah Johanna Thérese O

Vi är SÅ nöjda med städade hem. Städningen vi får hemma är alltid perfekt, trevlig personal etc. Kontakten med dem/kundsupport för bokningar/ändringar är super smidig, snabb återkoppling etc. Rekommenderas varmt.

Svar från Städade Hem

Hej Johanna! Wow vilket betyg. Det glädjer mig att ni är så nöjda. Ser fram emot ett fortsatt fint samarbete! :) Allt gott! // Jessica Wolf

Norma Kristina W
Skrev om Städade Hem

Beställde en storstädning inför hösten. Otroligt nöjd med servicen vid bokning av tider, återkoppling och effektivitet! Tre tjejer städade hos mig o gjorde ett superbra jobb, noggrant och efter mina specifika önskemål. Rekommenderas verkligen, det var en fröjd att komma hem!

Svar från Städade Hem

Hej Norma och tusen tack för fina omdömet. Så roligt att höra att du är nöjd! :) Ha en fin dag! // Jessica Wolf

Nina Ulrika S
Skrev om Städade Hem

Vi är alltid så otroligt nöjda när Städade Hem har varit hos oss, jättefint resultat och så trevlig personal!

Andreas F
Skrev om Städade Hem

Väldigt proffsiga och mycket kompetenta. Samma personer varje gång, bästa städservicen vi har haft. Stark rekommendation!

Albert Å
Skrev om Städade Hem

Den bästa städservice jag upplevt. Alltid snabba att svara, alltid lösningsorienterade. Rekommenderar med fem starka i betyg!

Svar från Städade Hem

Hej Albert och tusen tack för fina orden! Blir så glad av att läsa din recension och att du är så nöjd som du är! Allt gott! Mvh Jessica Wolf

Eva Johanna B
Skrev om Städade Hem

Bästa städbolaget vi haft hemma! Alltid hög kvalitet och toppenservice samt återkommande personal.

Svar från Städade Hem

Hej Johanna, Tack för ditt betyg. Det glädjer mig verkligen att höra! Önskar er en trevlig sommar 🌞 / Maritza

Jessica L
Skrev om Städade Hem

Varit kund hos Städade Hem i ca 2 år nu och är så nöjd! Varför? - Samma person som kommer varje gång - Fint och bra städat - Flexibla med ombokning vid sjukdom eller annat - Snabb och trevlig kommunikation med administrationen - Bra villkor för personalen (vad jag läst mig till, kollektivavtal bland annat) - Bra värde för pengarna Toppen helt enkelt! Stort tack för att ni förenklar vår vardag. 🌸

Svar från Städade Hem

Hej Jessica, Tack snälla för ditt fina betyg! Vi ser fram emot ett fortsatt bra samarbete. Önskar dig en fin sommar 🌞 / Maritza

Ola A
Skrev om Städade Hem

Fantastisk service från dag 1 med hembesöket och sen framförallt med K. som vi har som vår fasta städare varannan vecka. 5-stjärnig städning precis varje gång och så även med servicen från kontoret och Jessica! Har funkat bra från dag 1 och dörrkodlås, larm och 3 innekatter funkar klockrent. Blir mycket hår från 3 katter och 2 hundar... :-) Vi är oerhört nöjda och rekommenderar med glädje Städade Hem. /O & H, Värmdö

Svar från Städade Hem

Hej Ola! Tusen tack för dina fina ord. Blir jätteglad att läsa det du skriver! Önskar er en grym sommar!! Mvh Jessica Wolf

Lennart T
Skrev om Städade Hem

Vi har anlitat många städbolag i Stockholm under åren, men Städade Hem går inte att jämföra med de tidigare. Noggrannhet och excellens är de ord jag vill använda för att beskriva min upplevelse av ”Städade Hem”.

Svar från Städade Hem

Hej Lennart! Wow vilket betyg. Tusen tack för fina orden om oss. Glad att höra att ni är så nöjda! :) Ha en grym sommar! Mvh Jessica Wolf

Ellen E
Skrev om Städade Hem

Alltid bra service genom hela ledet, lyhörda och seriösa. Vi är nöjda kunder och inne på vårt 4:e år.

Annelie H

Proffsigt bemötande. Trevlig persona som kommer och städar. Helt nöjd

Svar från Städade Hem

Hej Annelie, Fint att höra att ni är så nöjda. Det värmer i hjärtat! Ha en underbar dag! //Jessica

Malin S
Skrev om Städade Hem

Städade hem utför städningen på ett mycket professionellt sätt. En av de bästa dagarna i veckan är när man kommer hem till ett nystädat hem. En positivt konsekvens är också att tjafset om städningen hemma försvinner. Väl investerade pengar!

Svar från Städade Hem

Hej Malin, Vi är så glada att ni är nöjda och tack för fina omdömet! :) Ha en underbar dag! //Jessica

Anna Maria Therese Y

Vi är så glada att vi valde att anlita städade hem! Inte nog med att dom städar så bra dom gör det där lilla extra också som gör att det känns som att komma in på ett hotell!

Svar från Städade Hem

Hej och tack Therese för fina omdömet. Det värmer i hjärtat! Ha en fin dag! :) //Jessica

Aneta M
Skrev om Städade Hem

Vi har köpt städtjänst av Städade hem i ett par år. Vi är mycket nöjda! Personalen är trevlig och vi har upplevt en jämn och hög kvalitet på städningen. I de fall vi har önskat byta dag eller frekvensen på städningen t.ex. under semestern har de varit väldigt flexibla och tillmötesgående. Rekommenderas starkt!

Svar från Städade Hem

Hej Aneta, Tack för fina betyget. Det glädjer oss att allt känns så bra! :) Ha en underbar dag! //Jessica

LISA J
Skrev om Städade Hem

Jag är väldigt nöjd med Städade Hem. Dom är noggranna och det blir alltid fint och rent. Jag gillar att dom alltid är lyhörda och öppna för om något extra behövs göras.

Svar från Städade Hem

Hej Lisa, tack för de fina orden. Vi ser fram emot att hjälpa till i framtiden :) Ha en fin helg! / Maritza

Elin Kristina Elisabet S

Supernöjda! Trevligt bemötande från all personal och städningen överträffar förväntningarna. Kan varmt rekommendera!

Hej Elin, vad kul att höra! Önskar dig en jättefin dag. / Maritza

Anna Maria Helena L

Vi har haft städning med städade hem i drygt ett år och är fantastiskt nöjda. De har även hjälpt oss med städning i samband med airbnb uthyrning och även i de speciella situationerna har det funkat toppen. De är flexibla och proffsiga.

Svar från Städade Hem

Hej Anna, Så kul att vi har kunnat hjälpa er med städningen! Vi hoppas på ett långt samarbete framöver. Allt gott! / Maritza

Gunnel K
Skrev om Städade Hem

Bemötandet från början var mycket trevligt. Fick en städerska trevlig och duktig och gör bra jobb. Jag är jättenöjd!

Svar från Städade Hem

Hej Gunnel, Tack så mycket för ditt fina betyg. Det glädjer oss väldigt mycket att allt känns så bra! :) Ha en fortsatt fin dag! //Jessica

Anette L
Skrev om Städade Hem

Nöjd med allt, bemötande, smidigt och framför allt ett fantastiskt bra jobb.

Svar från Städade Hem

Hej Anette, Gud så roligt att höra. Tack så mycket för ditt betyg. Det värmer! Ha en fortsatt fin dag! //Jessica

Marie H
Skrev om Städade Hem

Vi har haft den första grundstädningen och det blev jättefint. Till och med bättre än förväntat.

Svar från Städade Hem

Hej Marie, Vilket fint betyg du gett. Tusen tack för den, verkligen! Det glädjer oss att allt känns så bra! :) Önskar dig en fin dag! //Jessica

Susanne Marléne H

Vi får hjälp med städning varannan vecka av Barbara på städade hem. Varje gång överraskar hon oss med kvaliteten på städningen och med att göra ”det lilla extra”. Vi uppskattar verkligen den hjälp vi får. Städade hem har en hög servicegrad och är lyhörda och flexibla på önskemål från mig som kund. Rekommenderar er att testa deras tjänster!

Susanne Marléne H gillar detta
Noah Marcel Lars E

Städningen vi fick idag utav Kamila var helt fantastisk! Hon var snabb, utförlig, trevlig, och nu ser det så otroligt fint ut hemma hos oss. Är otroligt nöjd!

Bodil W
Skrev om Städade Hem

Allt bra. Räcker som betyg, tycker vi.

Christian D
Skrev om Städade Hem

Några städare jätte noga andra mindre. Men skulle ändå rekommendera. Jätte trevligt bemötande och personal oavsett. Safe företag och känns trygg hemma.

Malin L
Skrev om Städade Hem

Det blir rent och fräscht, precis som man vill ha det. Personalen är både vänlig och otroligt serviceminded.

Hans Gabriel A
Skrev om Städade Hem

Jättenöjd med Städade Hem. Både för storstädning och fönsterputsning. Tack vare snabb återkoppling kring offert och bra serivce samt ett fint resultat så kan jag gott rekommendera företaget :) /Tre Kronors väg 19 Nacka

Svar från Städade Hem

Hej Gabriel, Känns super att ni blev nöjda med städningen och fönsterputsningen, det är vårt ultimata mål att ni skall kunna komma hem och njuta av ett rent hem efter en tuff vecka på jobbet :) Bästa hälsningar, Maritza

LISA S
Skrev om Städade Hem

Otroligt nöjd med städande hem från start. Proffesionellt bemötande redan vid första kontakt & städningen överträffade våra förväntningar. Helt klart värt varenda krona! Varje städning följs upp och det märks att Städande Hem är ett företag som vill ligga i framkant både med service & bemötande. Rekommenderar det varmt till alla som vill ha en proffesionellt städfirma som lever upp till det som utlovas och mer därtill.

Svar från Städade Hem

Hej Lisa, Jättekul att höra! Vi ser fram emot att hjälpa er i framtiden likväl :) Varma hälsningar, Maritza

Bo J
Skrev om Städade Hem

Jag tycker Städade Hem är ett proffesionellt och seriöst företag med ett utmärkt kundbemötande. Mina förväntningar var en normal veckostädning som de överträffar med råge- det är skinande rent överallt.

Svar från Städade Hem

Hej Bo, Tack så mycket för er recension och vi är glada att vi kan hjälpa er med veckostädningen och att ni är nöjda. Vi fortsätter på samma spår framöver! Med vänliga hälsningar, Malin

MIKAEL R
Skrev om Städade Hem

Ett proffsigt företag som håller vad de lovar - Kan verkligen rekommenderas!

Svar från Städade Hem

Hej Mikael, Tack för er recension, det värmer att höra. Önskar en fin helg! Med vänliga hälsningar, Malin

Lena Anne-Christine C

Fantastiskt mycket noggrann och supertrevlig personal, mycket nöjd

Svar från Städade Hem

Tack Lena, vi ser fram att hjälpa er här framgent likväl :) Med vänliga hälsningar, Malin

BJÖRN E
Skrev om Städade Hem

Anlitade Städade Hem för flyttstädning. Blev hur bra som helst. Pangrent resultat! Nu vill man nästan ångra säljet och flytta in igen.

Patrik A och BJÖRN E gillar detta
Svar från Städade Hem

Hej Björn, Vi tackar för förtroendet och för betyget du lämnat om oss! Vi hoppas att du trivs i din nya bostad! :) Bästa hälsningar, Oscar

Mattias Peter F
Skrev om Städade Hem

Blir mer än nöjd varenda gång. Uppskattar även att företaget följer upp samtliga tillfällen med hur nöjd man är. Klockrena.

FELIX R
Skrev om Städade Hem

Otroligt engagerat företag som fixade storstädning hos mig inom loppet av bara några dagar. Riktigt bra resultat och smidigt på alla tänkbara sätt. Kommer definitivt anlita igen och rekommendera till alla jag känner!

Svar från Städade Hem

Tack Felix för väldig fin feedback, det värmer :) Önskar dig en fantastisk eftermiddag Med vänlig hälsning, Malin Lindström

MOA R
Skrev om Städade Hem

Otroligt proffesionellt styrt med allting. Bra kommunikation och personligt bemötande från alla. Städningen blev fantastiskt gjord, väldoftande (sitter kvar än idag 2 dagar efter) och skinande rent bakom, framför under och ovanpå. Kommer alltid använda mig utav Städade Hem hädanefter, kände mig hur säker som helst att lämna över en nyckel i deras händer och bara det är ett bra betyg i sig. Riktigt snyggt jobbat!!

Svar från Städade Hem

Moa! :) Mycket roligt att läsa igenom detta och kul att ni är nöjda! Vi ser fram emot att hjälpa er i fortsättningen likväl! Ha en fin helg! Bästa hälsningar, Oscar

Juan Pablo C
Skrev om Städade Hem

En toppen städfirma!! Tar alltid konstruktiv kritik (de fåtal gånger det behövts) och åtgärdar direkt. Lyhörda städerskor som kommer i tid och städar utefter våra önskemål. Vi kommer fortsätta att använda ”Städade hem” trots att vi flyttar.👍🏼 Pablo Cepeda

Svar från Städade Hem

Hej Pablo, Stort tack & jättekul att läsa igenom din recenssion. Det värmer. Vi ser fram emot att fortsatt hjälpa er med städningen hemma. Önskar en fin helg😊 Bästa hälsningar, Oscar

Ulf Johan U
Skrev om Städade Hem

Allt fungerat väldigt bra sedan dag 1, bra kvalitet på städning och bra information från städerskan, är hon sen ringer hon och meddelar och är dessutom ofta kvar längre än debiterad tid.

Svar från Städade Hem

Hej Ulf, Tack så mycket för din fina recension :) Önskar en fin midsommar! Bästa hälsningar, Oscar

MAGDALENA H
Skrev om Städade Hem

Det är underbart att lämna sitt hem i professionella händer och komma hem efter ett antal timmar till ett skinande rent och väldoftande resultat. Tack Tetiana!

Svar från Städade Hem

Hej och tack så mycket för ditt betyg Magdalena! Det värmer att höra. Önskar en fin midsommar! Bästa hälsningar, Oscar

Johan Anders G
Skrev om Städade Hem

Vi har anlitat Städade hem i mer än ett år nu och är mycket nöjda med både städning, strykning och får dessutom alltid ett bra bemötande. Det märks att det finns ett engagemang att hela tiden vilja göra ett bra jobb.

Svar från Städade Hem

Hej Johan, Mycket kul att höra! Tack! Önskar en fin midsommar! Bästa hälsningar, Oscar

Danielle H
Skrev om Städade Hem

Idag kom jag återigen hem till en skinande ren lägenhet! Jag har vid ett flertal tillfällen valt att ta hjälp av Städade Hem när tid och ork inte finns i vardagen och som alltid levererar dem ett toppenjobb. Kommunikation genomgående med information innan, på aktuell dag och även återkoppling på resultat efteråt gör att det känns seriöst och personligt. Det är för mig tryggt och säkert att lämna mitt hem i deras händer och jag vet att jag kommer anställa dem igen.

Svar från Städade Hem

Tack så jättemycket Danielle för din fina recension, väldigt härligt att höra! Jag ser fram emot att höra av dig igen :) Bästa hälsningar, Malin

Linda Elinor H
Skrev om Städade Hem

Vi har varit kund hos Städade hem flera år. Vi är alltid nöjda med snabb kontakt och återkoppling med kundservice och ser alltid till våra behov för att vi ska bli nöjda. Städningen är verkligen toppen och håller den höga kvaliteten som vi förväntar oss. Vi kommer fortsätta att vara kund hos Städade hem för den höga kvalitén och goda service de ger.

Amanda Claire R
Skrev om Städade Hem

Jag är supernöjd med Städade hem. Har haft två olika personer från dem som städat hos oss. De är väldigt trevliga och jag det är så skönt att komma hem efter at tde varit hos oss. Jag har aldrig något att klaga på, något de glömt eller något som gjorts halvdant.

Svar från Städade Hem

Hej Amanda, Tack för ditt betyg och recension. Detta värmer att höra, vi ser fram emot att fortsatt hjälpa till. Ta hand om er! Bästa hälsningar, Oscar