Städalliansen

Schyssta villkor. Engagerade medarbetare. Kreativa lösningar. På på Städ & Servicealliansen är städfirman som gör skillnad på riktigt. När du väljer oss får du en städ och serviceleverantör som verkligen bryr sig. Vi vill vara städfirman som erbjuder riktigt rena tjänster, både i kvalité och utförande. Vi vill att du ska ha ett fint hem att tillbringa din lediga tid i, att kaffemaskinen ska vara påfylld på kontoret och så klart att kontorsstädningen är riktigt bra.
När du anlitar Städalliansen kan du välja på ett riktigt utbud av service- och städtjänster. Våra mest populära städtjänster är hemstädning, flyttstädning och kontorsstädning. Vi kommer gärna ut på en kostnadsfri presentation och berättar mer om våra städtjänster och varför du ska välja oss som städfirma för ditt hem och kontor.
Städalliansen består utav lokala entreprenörer som gått samman för att bli en stark kraft. Vi kan erbjuda lokalt ägarskap på varje ort vilket är en nödvändighet för att kunna erbjuda dig som kund riktigt bra service- och städtjänster. Välkommen!
  • Nöjd-kund-garanti på alla våra tjänster
  • Endast fastanställningar och schyssta villkor för våra anställda
  • Moderna och miljövänliga
Städalliansen
"Mycket bra storstädning! Hälsa Marta att det var fantastiskt fint hemma, otroligt trevlig medarbetare ni har!"
Madalena K anlitade Städalliansen Göteborg
"Godkänd flyttstädning! Allt gick mycket smidigt. Rekommenderar"
Agneta W anlitade Städalliansen Göteborg

Huskvarnavägen 105, Huskvarna
Romstadsvägen 2, Karlstad
Kardanvägen 37, Trollhättan

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar