Städalliansen

Schyssta villkor. Engagerade medarbetare. Kreativa lösningar. Vi på Städalliansen är städ- och serviceentreprenören som gör skillnad på riktigt. När du väljer oss får du en leverantör som verkligen bryr sig. Vi vill att du ska ha ett fint hem att tillbringa din lediga tid i, att kaffet ska vara påfyllt på kontoret och att din flytt ska ske så smidigt som möjligt.
När du anlitar vår firma kan du välja bland ett rikt utbud av tjänster. Våra mest populära är hemstädning, flyttstädning, facility management och lokalvård, men vi erbjuder desto mer utöver detta. Vill du ha en presentation eller en kostnadsfri offert? Besök vår hemsida så fixar vi det.
Vi är moderna i vårt arbete och ligger alltid i framkant vad det gäller både miljö och utbildning. Alla våra medarbetare är certifierade och specialiserade och här kan du glömma städfusk - vi stannar den tid vi har avtalat.
Varmt välkommen till oss!
  • Nöjd-kund-garanti på alla våra tjänster
  • Endast fastanställningar och schyssta villkor för våra anställda
  • Moderna och miljövänliga
Städalliansen
"Mycket bra storstädning! Hälsa Marta att det var fantastiskt fint hemma, otroligt trevlig medarbetare ni har!"
Madalena K anlitade Städalliansen Göteborg
"Godkänd flyttstädning! Allt gick mycket smidigt. Rekommenderar"
Agneta W anlitade Städalliansen Göteborg

Romstadsvägen 2, Karlstad
5.0 / 1 recos
Kardanvägen 37, Trollhättan

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar