Alla kategorier Städhjälp Västra Götaland Borås Städalliansen Städalliansen Borås

Städalliansen Borås

Lilla Brogatan 31, 503 35 Borås — Visa karta

Välkommen till Städalliansen i Borås!

Vi erbjuder dig kreativa kontorslösningar som ger utrymme för att kunan fokusera på jobbet. Vi hjälper till med städning, ser till att det finns kaffe, diverse vaktmästartjänster, fyller på med kontorsmaterial och ser till att allt annat fungerar.

Vill du stressa ner även hemma? Vi hjälper dig gärna med hemstäd och flyttstäd när du kanske inte hinner med, eller helt enkelt inte vill.

Vi är en allians av drivna entreprenörer som samarbetar för att underlätta för så många som möjligt. Hör av dig så får du en kostnadsfri presentation på hur vi kan underlätta din vardag.

Läs vad 2 kunder tycker om Städalliansen Borås

• Nesslan K
    Nesslan K skrev om Städalliansen Borås
    Anlitade Städalliansen för flyttstädning med bra resultat. Jag hörde inget från nyinflyttad och det kändes mycket välstädat. Lätt att boka och tillmötesgående städare på plats. Rekommenderas! Läs mer
  • Johan L
    Johan L skrev om Städalliansen Borås
    Anlitat Studentstäd sporadiskt under flera år och efter senaste uppdraget kände jag att det är dags att ta mig orken att skriva ett välförtjänt omdöme. Mamma blev fantastiskt glad över presenten, tack ska ni ha! Läs mer

Lilla Brogatan 31, 503 35 Borås