Städarna

Välkommen till Städarna AB!
Vi är ett auktoriserat städ- och serviceföretag vilket innebär att vi följer de kriterier som Almega har satt upp för att få kalla oss auktoriserat serviceföretag. Vårt mål på Städarna är att du som kund ska få mer fritid medans vi tar hand om städningen. Tjänster: Hemstäd, putsa fönster, kontorsstäd, storstädning, golvvård, byggstäd, flyttstäd, hemstäd och mycket mer.
Vi ger dig full koll på vem det är som du släpper in i ditt hem. Vi förstår att tryggheten av att veta vem som städar hos just dig är viktig. Vi utbildar och kontrollerar våra anställda noggrant. Vårt fokus ligger på människan och att göra gott för andra människor är något vi brinner för.
Vi vet att det finns ett negativt rykte kring städbranschen och detta vill vi ändra på. Genom att hjälpa dig i vardagen med alla typer av städning på ett tryggt och smidigt sätt hoppas vi på att du ska ha samma positiva bild som vi har av städbranschen.
  • Nöjd-kund-garanti
  • Alla medarbetare kontrolleras mot brottsregistret
  • Ansvarsförsäkring
  • Alla anställda har kollektivavtal
Städarna
"Riktigt nöjd över både bemötande och resultat!"
Eleonor L anlitade Städarna i Katrineholm AB
"Flyttstädning. Proffsigt och rent."
Jens Ö anlitade Städarna i Göteborg AB
"Mycket nöjd med flyttstädningen! Därutöver trevligt bemötande och smidig kontakt! Anki Andersson"
Anki A anlitade Städarna i Göteborg AB
"har använt Örgryte Städ i snart 1 år och jag kan bara säga att det är en riktigt bra firma med känsla för service. kommer alltid i tid samt återkopplar alltid med snabba svar samt har riktigt bra pris..."
Alexander W anlitade Städarna i Göteborg AB

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Registrera företag

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar