Hemfrid Karlstad

Hemfrid Karlstad

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
  • BadgeThreeYears
4.3

Välkommen till Hemfrid Karlstad! Hos oss är det de små detaljerna som verkligen skapar en skillnad. Oavsett om du väljer regelbunden hemstädning, bokar en flyttstädning eller en fönsterputs, kan du vara försäkrad om att vi strävar efter och levererar högsta möjliga kvalitet. Vårt engagerade team består av noggrant utvalda och...

239 omdömen om Hemfrid Karlstad

Sedan starten hos Reco 2021

Eva P
Skrev om Hemfrid Karlstad

Det är ingen skillnad från Hemänglarna. Vi har samma kvinna Emelie som varit här flera år och hon är toppen!

Suzanne P
Skrev om Hemfrid Karlstad

För dyra! Nesibi den bästa men som sagt för dyrt!

Gustaf E
Skrev om Hemfrid Karlstad

Har ännu ingen längre erfarenhet av Hemfrid, det är ju alldeles nyss som Städarna gick upp i Hemfrid. Men hittills verkar det funka bra, liksom förut. En bra nyhet är appen.

Anna W
Skrev om Hemfrid Karlstad

Trevlig kontakt och fint städat till ett rimligt pris!

Marie E
Skrev om Hemfrid Karlstad

Köper städ sedan många år från Städarna (som i sin tur köpte upp det första företaget som vi anlitade). Med Hemfrid kommer det fler sms och mejl vilket jag inte uppskattar. Appen är bra men tycker allmänt det är mer opersonligt nu. Var restriktiva med sms och mejl som ni skickar ut är mitt tips.

Inger K
Skrev om Hemfrid Karlstad

Superbra städat. Underbart att komma hem när det luktar gott och toapappret har hotellvikning. Mycket tevlig personal på kontoret också.

Göran F
Skrev om Hemfrid Karlstad

Bra bemötande Det viktiga är den rara trevnadstekniker som hjälper oss att sköta och ta hand om vårt hem.

Vivi-anne G
Skrev om Hemfrid Karlstad

Vi har bara haft städning av Hemfrid vid ett tillfälle och det var bra, en mycket trevlig och duktig tjej.

Eva L
Skrev om Hemfrid Karlstad

Har månadsavtal. Önskar om möjligt samma personal. Är ofta möjligt men inte alltid De som kommer är snabba och duktiga på sitt jobb. Även flexibla i vad som för dagen är viktigast för mig att få gjort. Negativt ät att det ofta vill bli byte av dag/tid eller person. Förstår problemet men har lite svårt att ibland hantera ändringar.

Örjan J
Skrev om Hemfrid Karlstad

Företagets representant är jättetrevlig och hon som städar hos oss gör ett kanonjobb.

Lisbeth Jorunn B
Skrev om Hemfrid Karlstad

Jag uppskattar att jag får hjälp av samma person varje gäng; en person som jag dessutom är nöjd med.. Ska jag lyfta fram något negativt är det att det är olika personer från planeringen/ledningen som kontaktar mig, från olika telefonnummer, så det är svårt att förstå deras funktion och verksamhetens organisation.

Annica Elisabeth N
Skrev om Hemfrid Karlstad

Till oss kommer en gång i månaden en fantastisk tjej. Hon är väldigt, snabb och effektiv. Uppskattar också att det är samma person som kommer varje gång.

Lena N
Skrev om Hemfrid Karlstad

Bra bemötande då jag bokade. Städningen var ok men tog alldeles för lång tid. Fönsterputsningen har utförts bättre förut när jag anlitat er.

Britt E
Skrev om Hemfrid Karlstad

Beställningen avsåg storstädning och vi fick ett mycket välstädat hem. Jag är mycket nöjd och kommer troligen anlita Hemänglarna igen..

Margareta B
Skrev om Hemfrid Karlstad

Har inte anlitat Städarna mer än några månader, men hittills är jag mycket nöjd. Mvh

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Margareta! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Pia A
Skrev om Hemfrid Karlstad

Bra, känner oss nöjda med utförandet.

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Pia! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Josefin K
Skrev om Hemfrid Karlstad

Vi har företagsstäd och har haft ett superbra bemötande från start med bra uppföljning med oss som kunder. Vi hade förväntningar om att kunna ha en bra dialog och att eventuella önskemål eller synpunkter skulle tas emot på ett bra sätt vilket det verkligen gjort. Vi är också jättenöjda med städningen då städaren på plats verkligen gör det lilla extra för att få det fint hos oss. Kan rekommendera Hemänglarna i Karlstad till alla!

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Josefin! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att ni är så nöjda! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Mattias P
Skrev om Hemfrid Karlstad

Tycker att personalen är trevliga och gör ett otroligt bra jobb

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Mattias! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Anna-Lena G
Skrev om Hemfrid Karlstad

Alltid trevligt bemötande vid kontakt med personal, oavsett vad saken gäller. Alltid hjälpsamma om vi skulle behöva ändra tid eller dyl. Vi har hemstäd varannan vecka och det fungerar väldigt bra. Josefine som vi har förmånen att ha är duktig, trevlig och anpassar sig alltid efter våra behov.

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Anna-Lena! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Birgitta J
Skrev om Hemfrid Karlstad

Trevligt bemötande. Inte svårt att ändra i schemat för städning. Mycket nöjd med städningen .

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Birgitta! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Elin B
Skrev om Hemfrid Karlstad

Jihan på Städänglarna i Karlstad är superduktig, effektiv och proffsig! Hemstäd varannan vecka.

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Elin! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörd städhjälte ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Ann Charlotte B
Skrev om Hemfrid Karlstad

Jättebra städat och alltid tillmötesgående och sevicemindedl de gånger vi varit i kontakt med personal oavsettt position i företaget. Våra bästa rekommendationer.

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Ann Charlotte! Tack för ditt fina omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Mina K
Skrev om Hemfrid Karlstad

Otroligt samarbetsvilliga och öppenhjärtliga. Bra service, tillmötesgående och löjligt bra städat. Tredje gången gillt hittade jag en rimlig och riktigt bra städfirma 🙌🙏

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Mina! Tack för ditt fina omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! 💙 Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Dan W
Skrev om Hemfrid Karlstad

Trevligt bemötande vid beställning av tjänsten och ett väl utfört arbete, men städarna var 45 minuter försenade och hörde heller inte av sig om att de var sena. Det drar ner betyget. Mvh Dan Winander

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Dan! Tack för ditt omdöme och din feedback! 🌸 Det är självklart jätteviktigt att tiderna hålls, vi vill alltid leverera en så smidig tjänst som möjligt, där ni som kund ska få den bästa möjliga kundupplevelsen. Det glädjer mig ni är nöjda med bemötandet och själva utförandet. Det framför jag självklart! Jag tar även med din feedback gällande tiden! Ha en fortsatt fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Kristina H
Skrev om Hemfrid Karlstad

Trevligt bemötande. Fönsterputsningen var till stor belåtenhet

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Kristina! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Fred W
Skrev om Hemfrid Karlstad

Fick våra fönster putsade, blev jättenöjda med resultatet samt väldig trevligt bemötande från alla hål

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Fred! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Håkan L
Skrev om Hemfrid Karlstad

Den som kommer hit och städar är trevlig och gör ett bra arbete, jag rekommenderar städarna åt mina bekanta.

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Håkan! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Missa inte vårt värvningserbjudande: När din vän blir löpande hemstädskund hos oss får ni båda 500 kronor rabatt på nästa faktura, läs mer på: www.stadarna.se/varvning-500/ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Berit D
Skrev om Hemfrid Karlstad

Städning av rum på äldreboende såg ej själv hur det blev men inga anmärkningar från boendet Trevligt bemötande

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Bertil! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Catarina A
Skrev om Hemfrid Karlstad

Ni har bra och mycket trevlig personal.

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Catarina! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Marianne L
Skrev om Hemfrid Karlstad

Fönsterputs. Kontakten med företaget fungerade bra, överenskommen tid fick ändras på grund av brist på personal. Arbetet utfördes noggrant men tog längre tid än beräknat då det utfördes i lite långsamt.

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Marianne! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad bra att du i slutändan är nöjd med resultatet trots att det uppkom lite hinder på vägen. Vi ser självklart till att framföra dina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin dag! Mvh, Alva på Städarna 💧

Bengt A
Skrev om Hemfrid Karlstad

Som vanligt bra bemötande både av kundtjänst och städare. Kvalitetsmässigt är jag mkt nöjd med städningen även om man alltid kan ha synpunkter på detaljer, har varit kund i många år och lär så förbli

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Bengt! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Marie Kristina M
Skrev om Hemfrid Karlstad

Bra bemötande. Fint jobb trots semestertider. Köpt hemstäd varannan vecka. Jättenöjd.

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Marie! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sensommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Bertil Leif R
Skrev om Hemfrid Karlstad

Mitt bemötande av företaget har varit jätte bra. Våra förväntningar som vi hade har dom levt upp till och över det så vi är nöjda.

Eva P
Skrev om Hemfrid Karlstad

Trevlig personal Vanlig veckostädning Problemet är att det ofta är nya personer som kommer för då kan man inte lägga upp några rutiner tex lite mindre tid i ett gästrum för att göra lite mer i tex köket

Svar från Hemfrid Karlstad

Tack Eva för ditt omdöme 🌸 Vad tråkigt att höra att du har haft så otur med medarbetarbyten. Vi strävar alltid efter att det ska vara samma medarbetare som kommer hem till dig. I perioder med mycket frånvaro kan detta bli en utmaning för oss! Vårt mål är att du som kund inte ska bli så påverkad av dessa byten som ibland behöver ske eftersom kvalitén ska vara på en jämn nivå oavsett om det är er ordinarie eller en vikarie. Jag tar tacksamt emot feedbacken från dig då den är otroligt viktig för vår utveckling 🌷 Önskar dig en magisk dag!

Charlotte R
Skrev om Hemfrid Karlstad

Kändes inte som om han som kom visste hur man putsar fönster. Glömde vissa fönster. Hade inte med sig rätt utrustning (stegar). Vi fick vänta länge efter utsatt tid då han for till fel stad. Vet att detta inte var utförarens fel.

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Charlotte! Tack för ditt omdöme och din feedback - den är viktig för oss 🌸 Det låter onekligen som att det har blivit en hel del missförstånd inför utförandet av fönsterrengöringen, som resulterat i ett inte så lyckat slutresultat. Jag är hemskt ledsen för detta och ser självklart ser vi till att din feedback hamnar i rätt händer! Ha en fortsatt fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Tomas B
Skrev om Hemfrid Karlstad

Fick bakslag på städningen vid flyttstädningen På flera ställen , så jag fick fixa en del själv då på besiktningen, det är inte bra .

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Tomas! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Anneli J
Skrev om Hemfrid Karlstad

Jätte bra bemött och väldigt nöjd med mina fönster kommer att ringa dom senare i höst att rekommendera Tack

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Anneli! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Madeleine B
Skrev om Hemfrid Karlstad

Det fungerade bra med flyttstädningen. Bra service och återkoppling.

Svar från Hemfrid Karlstad

Tack för ditt omdöme Madeleine! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Maria N
Skrev om Hemfrid Karlstad

Trevlig o punktlig personal. Alltid rent o fint när dom är klara

Svar från Hemfrid Karlstad

Tack för ditt omdöme Maria! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Ryno G
Skrev om Hemfrid Karlstad

Städning Har fungerat perfekt hittills och ser fram emot lika bra fortsättning

Svar från Hemfrid Karlstad

Tack för ditt omdöme Ryno! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Kenneth S
Skrev om Hemfrid Karlstad

Den kvinnan vi har vid namn Agnes helt suverän, det är hon som gör att vi har Hemänglarna var rädd om henne men så klart hoppas jag att ni har fler sådana då står ni er starkt.

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Kenneth! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Eva-Britt J
Skrev om Hemfrid Karlstad

Vi hade för några år haft Städarna Hemälglarna som städare ca 2ggrper månad och var då väldigt nöjda! Men när vi nu tog kontakt med företaget inför en försäljning rasade allt. 5,6 personer som kom till lägenheten och efter första dagen, som de lämnat tidigt, ville de ha en förmiddag till för att bli klara. När vi sedan anlände till vår lägenhet kunde vi torka damm på tavelramar och många ställen som vi såg att man inte hade gjort jobbet. Ex. Vis diskbänken, hyllor i vardagsrum,sovrum mm. Vi krävde att en ansvarig chef...

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Eva-Britt och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. 🌸 Ha en fin dag! Mvh, Elin på Städarna

Lena J
Skrev om Hemfrid Karlstad

Trevlig personal som gör ett bra jobb

Svar från Hemfrid Karlstad

Tack för ditt omdöme Lena! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Rebecca L
Skrev om Hemfrid Karlstad

Jag är väldigt nöjd över storstädet hemma. Att få städat det där lilla extra som jag själv ofta inte prioriterar var guld värt!

Svar från Hemfrid Karlstad

Tack för ditt omdöme Rebecca! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Frida B
Skrev om Hemfrid Karlstad

Super bra jobb och snabb service

Svar från Hemfrid Karlstad

Tack för ditt omdöme Frida! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Britt-Marie C

Trevliga, duktiga på sitt jobb. Milo och Malin är fantastiska❤️

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Britt-Marie! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Ing-Marie S
Skrev om Hemfrid Karlstad

Bra bemötande och väl utfört arbete. Köpte en storstäd.

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Ing-Marie! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Kim S
Skrev om Hemfrid Karlstad

Ett seriöst bolag som är lätta att få kontakt med vid behov och som utför ett väl godkänt arbete

Svar från Hemfrid Karlstad

Tack för ditt omdöme Kim! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Hans M
Skrev om Hemfrid Karlstad

Perfekt städning!Jättebra personal!De är fantastiska!Gör rent så lägenheten glänser!och jag med den!

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Hans! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Annelie H

Pålitliga städare. Effektiva och duktiga

Svar från Hemfrid Karlstad

Hej Annelie! Tack för ditt omdöme och de fina orden ⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna