Städarna i Göteborg AB

Välkommen till Städarna i Göteborg AB!

På Marieholmsgatan 54A i Göteborg hittar du Städarna i Göteborg AB. Vi hjälper dig med allt vad städning innebär. Behöver du städa hela huset efter en fest? ska du flytta och behöver hjälp med en flyttstädning. Kanske har du börjat känna att det finns roligare saker att lägga din tid på än att städa? Då finns vi på Städarna i Göteborg AB här för dig och städar rubb och stubb.

Städtjänster: Flyttstäd, hemstädning, fönsterputsning, kontorsstäd, golvvård och mycket mer.

Våra anställda har kollektivavtal och arbetar alltid diskret och professionellt. Med lång erfarenhet inom städbranschen är vi ett serviceföretag att räkna med. Varmt välkommen till oss på Städarna i Göteborg AB!

Läs vad 437 kunder tycker om Städarna i Göteborg AB 2

2022-11-29 Verifierad kund
    HAr haft städningen 3 ggr nu Stör mig på att det är nytt folk varje gång o inte kan svenska.
    Fönsterputsen gjordes bra men sista städningen kändes inte ren när man går barfota på golvet. inte bra resultat.
    2022-11-29 Verifierad kund
    Blev tyvärr platt fall. Fick ut städare som nye kunde städa alls. Dem fick en chans till men lyckades ändå inte städa. Dem gillar inte att dammsuga golven, vilket jag tycker är ett måste.
    2022-11-15 Verifierad kund
    Jag hade bokat en storstädning och jag känner mig supernöjd. Så skönt att komma hem efter en lång dag och uppleva ett skinande rent hem.
    Hej Karin! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad roligt att du är 100% nöjd med storstädningen, ett skinande rent hem är en härligt känsla. Ha en fortsatt fin torsdag! Mvh Julia på Städarna 🍁 Städarna i Göteborg AB
    2022-11-04 Verifierad kund
    Hej på er. Svårt för Bosse att delta i er enkät, då han är död sedan över en månad. Ni bör således kolla era uppdrag, beställare, äldreboende. e.t.c. Se över era system, inför ödmjukhet, betänksamhet i systemet. Kvalitetsystemet bör också innehålla Etik! Hur som helst så är städningen godkänt av boende!.
    Beställare samt den avlides bror Lars Forsström
    Hej Lars,
    Tack för ditt omdöme🌸 Ber om ursäkt om detta rört upp känslor, det var verkligen inte vår mening. Beklagar verkligen! Vi skickar dessa förfrågningar via en extern part och kan tyvärr inte sålla mellan vilka som får våra förfrågningar. Vi har god kommunikation med Reco och jag tar med mig detta i arbetet med att utveckla hur våra förfrågningar skickas ut. Beklagar återigen om vi har upprört dig🌷Önskar dig en fin vecka! Mvh, Jenny på Städarna
    2022-11-04 Verifierad kund
    Köpte flyttstäd,

Blev bra bemöt av företaget på.telefon

Hade stora förväntningar på städet då företaget var ett av de dyrare alternativen.

Tyvärr levvererade inte företaget upp till den standarden vi hade önskat.
    Hej Johanna,
    Tack för ditt omdöme🌸 Vi har alltid nöjd-kund-garanti. Upplever ni brister så åtgärdar vi det! Jag hoppas att ni har varit i kontakt med mina kollegor i Göteborg gällande detta🌟 Lycka till med flytt och ha en fin dag! Mvh, Jenny på Städarna
  • Miguel A
    2022-11-01 Verifierad kund
    Vi hade tänkt oss ha hemstädning varannan vecka och började med en storstädning där 2 personer skulle städa grundligt. Bara en dök upp (Den andra var försenad).
    Jag gick runt och visade henne lägenheten. Hon uttryckte att allting såg fräscht ut och att hon skulle ha klarat storstädningen själv, utan bekymmer.
    Tyvärr så blev det ju ändå 2 personer som gjorde stäningen och det tog den tid som de hade sagt från början.
    Städningen blev inte alls bra så, vi sa upp tjänsten med detsamma.
    Hej Miguel,
    Tack för ditt omdöme🌸 Väldigt tråkigt att höra! Alla våra medarbetare utbildas hos oss och går i början med våra fantastiska mentorer för att lära sig städa på ett professionellt sätt. Vi vill ständigt utveckla våra medarbetare och jag hoppas därför att du har varit i kontakt med mina kollegor i Göteborg så att de har kunnat se vad som blev tokigt för städhjältarna som var på plats hos er! Önskar dig en toppendag☀️ Mvh, Jenny på Städarna
    2022-10-27 Verifierad kund
    Känns lite nonchalant.
    Ingen information om att städkit skulle levereras via bud inför första städtillfället
    Ändrad tid utan föregående information.
    En namngiven städare sades vara min städare i fortsättningen. Han har varit här en gång!
    Hej Aina,
    Tack för ditt omdöme🌷 Våra städkit informerar vi om vid det första samtalet med er och informationen står även i informationen i bokningsbekräftelse som vi rekommenderar alla våra kunder att ta del av! Jag tar med mig detta för att undersöka om vi behöver bli tydligare i vår kommunikation🌟 Vi strävar alltid efter att samma medarbetare återkommer till dig som kund - både för din skulle men även medarbetarens! Dock bidrar både sjukdom och ledigheter till att vi behöver justera i dessa scheman. Men alla våra medarbetare har samma utbildning och samma instruktioner som de arbetar utifrån👍🏼 Önskar dig en fin dag! Mvh, Jenny på Städarna
    2022-10-27 Verifierad kund
    Från första städningen har vi inte varit nöjda med städaren vi fick. Vi har lämnat återkoppling på appen, vilken jag misstror att de kollar, samt muntligt. Likväl kommer samma städare tillbaka, då han är ny och måste lära sig. Lokalkontoret är omöjligt att få tag på, man kommer alltid till växeln. Skulle inte rekommendera.
    Hej Carolin,
    Tack för ditt omdöme🌸 Väldigt beklagligt att höra att du inte fått den återkoppling som du önskat. Jag tar med mig detta till mina kollegor för att se vad som kan ha blivit tokigt. Våra städhjältar behöver bli upplärda och utbildade i att städa enligt vår standard. De börjar med en teoretisk utbildning och sen går de bredvid en mentor i början för att utöva kunskapen praktiskt. Arbetet är ett ständigt lärande eftersom varje hem är unikt - och därav har vi tagit fram en standard och checklista som våra städhjältar ska följa. Vår upplärningsprocess av nya medarbetare ska såklart inte påverka dig som kund och detta ber jag om ursäkt för och tar med mig till mina kollegor! Jag förmodar att de har uttryckt sig lite tokigt i sin förklaring till dig. Önskar dig en fin dag🌼 Mvh, Jenny på Städarna
    2022-10-26 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    mina förväntningar överträffades med vad jag fick. De var verkligen överallt när de städade. Hade beställt en storstädning vilket jag verkligen fick med råge.
    Hej Lotta,
    Tack för ditt omdöme🌿 Vad roligt att höra! Vi har många fina städhjältar som är proffs på sitt jobb! Mvh, Jenny på Städarna🌸
    2022-10-23 Verifierad kund
    Jag är inte jätte nöjd med resultatet. Hinner kanske att avboka
    Hej Jeremy! Vad tråkigt att höra att du inte är nöjd! Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀 Städarna i Göteborg AB
    2022-10-15 Verifierad kund
    Jag beställde storstädning för min lägenheten (en trea). Själva städningen var tyvärr en stor besvikelse. Jag var tvungen att göra en reklamation. Däremot var kundtjänsten väldigt bra och snabb att skicka en annan person för att åtgärda vad jag inte var nöjd med.
    Hej Maria! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyllde era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag hoppas att du blev nöjd med resultatet den andra gången, om inte så tveka inte att höra av dig till oss på kontoret. Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Göteborg AB
    2022-10-10 Verifierad kund
    Nja
    Så där ärligt talat
    Långsamma tycker jag
    3dje städfirman
    Jag inte speciellt petig
    Hej Thomas och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin måndag! Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-10-05 Verifierad kund
    Anlitade städarna i Göteborg för veckostädning. Från första stund till sista stund blev jag otrevligt bemött. Mina förväntningar var att komma hem till ett städat hem. Det var inte ordentligt städat. Luckor stod öppna spisen var smutsig dammigt på bänkar osv. Tyvärr inget jag kan rekommendera
    Tack Malin för ditt omdöme ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna🌺 Städarna i Göteborg AB
    2022-09-29 Verifierad kund
    Hello, I found some stains in the toilet and kitchen. I would like a bit of more thorough cleaning on the floors of both places. I am also not so happy with the products they use, and would prefer they use our products.
    Hello Astrid! Thank you for your review ⭐️ I am sorry to hear you are not pleased with our service - please get in touch with our office so that we can look into and move forward with this together. Have a great day! Best regards, Elin at Städarna 🌺 Städarna i Göteborg AB
    Vänligt bemötande
    Städar bra
    Städning var 14nde dag
    Hej Meiling! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-09-26 Verifierad kund
    Jag är supernöjd. fått fantanstisk service både av ansvarig ledare i Göteborg och dom som varit och städat hos oss. Supernöjd!
    Hej Sara! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-09-26 Verifierad kund
    Trevligt bemötande men har vid 3 tillfällen sökt kontakt och blivit informerad om att sökt person skall återkomma men det har inte skett
    2022-09-19 Verifierad kund
    De tvättade mina fönster så bra så jag gick rätt in i balkongdörren när den var stängd :)
    Hej Josefin! Tack för ditt omdöme och de fina orden, jag hoppas dock att du inte kom till nån större skada pga den glasklara balkongdörren 😅 Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-09-13 Verifierad kund
    Vi har hemstädning av lägenhet 1 gång/ månad.
    Har blivit mkt väl bemött av företaget.
    Hade önskat att jag kunde kommunicera lite mer med vår städerska.
    Jobbet väl utfört.
    Tack för ditt omdöme Elisabeth! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Göteborg AB
    2022-09-03 Verifierad kund
    Fick precis den tjänst vi behövde. Flyttstäd av möblerad lägenhet. Tillmötesgående personal både vid beställning av städning och av personalen som städade. Tack!
    Hej Eric! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-08-28 Verifierad kund
    Har hemstädning varannan vecka, och det är väl OK men aldrig det där ”lilla extra” som man känt med andra städfirmor. Till exempel tömmer dom inga soptunnor utöver de i köket, så badrum m.m. får man tömma själv
    Tack Magnus för ditt omdöme ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna🌺 Städarna i Göteborg AB
    2022-08-28 Verifierad kund
    Allt fungerar bra, vi är nöjda.
    Tack för ditt omdöme Elna! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Göteborg AB
    2022-08-21 Verifierad kund
    Jag blev mkt fint bemött av Madelena och fick ärliga råd och en bra resultat på min önskan om en att utföra en slutfinish av bostaden. Supernöjd😊
    Tack för ditt omdöme Ove! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Göteborg AB
    2022-08-21 Verifierad kund
    Just nu lite problem pga skada på mitt golv efter sista städningen som inte var lika bra som förra gången
    Hej Maria! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Göteborg AB
    2022-08-18 Verifierad kund
    Trevlig personal, noggrann, lösningsfokuserade
    Hej Helen! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-08-17 Verifierad kund
    Supernöjd! Rekommenderar att anlita Städarna!
    Hej Hanna!
    Tack för ditt fina omdöme☀️ Missa inte vår värvningskampanj om du har någon kompis som också vill ha hemstäd: https://www.stadarna.se/tjanster/kampanj/varvning/ 🤩 Ha en toppendag! Mvh, Jenny på Städarna🌷
    2022-08-17 Verifierad kund
    Allt var perfekt vid vår storstädning
    Hej Maria!
    Tack för ditt fina omdöme🌟 Härligt med ett nystädat hem och att det blev så bra! Önskar dig en toppenstart på veckan🌿 Mvh, Jenny på Städarna
    2022-08-15 Verifierad kund
    Fick en väldigt bra upplevelse och tjänst utav Städarna.

Blev bemött väldigt bra och städaren var över förväntan så super nöjd!
    Hej Farokh!
    Tack för ditt fina omdöme🌟 Roligt att höra att du blev så nöjd! Mvh, Jenny på Städarna🌷
    2022-08-15 Verifierad kund
    Städningen fungerar bra och komplikationsfritt.
    Hej Tomas!
    Tack för ditt omdöme🌷 Härligt att höra att allt flyter på bra! Önskar dig en fin start på veckan☀️ Mvh, Jenny på Städarna
    2022-08-13 Verifierad kund
    Jag har bara haft er 2gånger, så det är för kort tid att redogöra hur ni är, men jag har träffat 2 trevliga o duktiga städare så det blir nog fortsättning bra.
    Hej Bengt🌷
    Stort tack för ditt fina omdöme! Hoppas att det fortsätter lika bra😊 Skulle det vara något så är det bara att återkoppla så hjälper vi dig☀️ Önskar dig en fin dag! Mvh, Jenny på Städarna
    2022-08-01 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande när man ringer företaget.

Fantastiskt duktig städerska (Fatima). Skinande rent när hon går.
    Slarvar aldrig. Mer än nöjda med henne.
    Hej Jan! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-07-30 Verifierad kund
    Blivit väldigt bra bemött. Trevliga killar som städade och gjorde ett bra jobb!
    Det som är synd är att dom kan inte svenska och det försvårar kommunikationen och det kan uppstå missförstånd!
    Hej Eva! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag! Vi är väldigt glada att vara en arbetsgivare där vi kan ge alla chansen till ett jobb - oavsett språk. Självklart är kommunikationen viktig och det finns många bra sätt att kommunicera på. Är det något som är klurigt att försöka förklara så är du varmt välkommen att höra av dig till kontoret så hjälper vi dig gärna 🌸 Trevlig dag! Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-07-13 Verifierad kund
    Inte varit nöjd vid något tillfälle tyvärr.
    Slarvat o lämnat utan att göra klart.
    Ingen förbättring trots påpekanden, bildbevis osv.
    Hej Karin och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en trevlig helg! 🌸 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-07-12 Verifierad kund
    Av Företaget blev jag trevligt bemött från starten. De är dock svårt att komma i kontakt med dem per telefon. De ringer inte tillbaka på flera dagar!
    Vad beträffar själva städningen, som vi har 4 tim/månad, (1gång/månad) så har vi inte hunnit få det utfört mer än 2 ggr med olika städare.
    Hittills har utförandet varit till belåtenhet.
    Tack för ditt omdöme Gull-Britt! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Gällande feedbacken ang återkoppling tar jag med mig den till mina kollegor. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Göteborg AB
  • Danijel I
    2022-07-06 Verifierad kund
    Toppen betyg till städarna.
    Jag lämnade koden till dörren och när jag kom hem va huset spotless.

Tach Emma och ditt fantastiska städ team.
    Hej Danijel! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-07-06 Verifierad kund
    Bra bemötande.
    Nöjd med städningen som ex badrummet och köket. Enda negativa var att det inte var dammsugit under sängen.
    Tack för ditt omdöme Sara! Vad roligt att ni är 100% nöjda med tjänsten⭐️ Gällande din feedback kring dammsugningen så tar jag med mig den - den är viktig för oss. Ha en fortsatt fin vecka! Mvh, Elin på Städarna🌸 Städarna i Göteborg AB
    2022-07-05 Verifierad kund
    Bra bemötande av admin personalen.

Tjänsten levde inte upp till förväntningarna, speciellt inte med tanke på priset.

Köpte storstödning, men det var svårt att märka skillnad från en vanlig veckostädning vi hade med förra städfirman.

Till exempel var inte kakel mm avtorkat alls i badrummen, golven var klibbiga av såpa-rester och ett par små krukor med växter i var kraschade men inget meddelande eller lapp om det.
    Väldigt dyrt i förhållande till vad jag fick.

Mvh.
    Martin
    Hej Martin! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Göteborg AB
    2022-06-27 Verifierad kund
    Det har varit varierande resultat beroende på vem som städat
    Hej Inger! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vi strävar alltid efter att det kommer samma städhjälte varje tillfälle men ibland är det en utmaning. Självklart tar vi med oss din feedback - den är viktig för oss. Trevlig dag! Mvh, Elin på Städarna 💧 Städarna i Göteborg AB
    2022-06-16 Verifierad kund
    Mycket dålig städning! Uselt måste jag säga!
    Fakturan överensstämmer inte med det man har förhandlat!

Lita inte på detta företaget!!! Bara en massa strul. Mycket prat men ingen verkstad!
    Hej Nalan och tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att tjänsten inte uppfyller era förväntningar, så ska det inte vara. Vi vill alltid att du som kund ska vara 100% nöjd med den tjänst vi levererar. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss på kontoret med din feedback - den är viktig för oss. Ha en fin dag! ❄️ Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-06-13 Verifierad kund
    Jag hade två städare från er hemma hos mig då jag hade bokat storstäd och var verkligen besviken på hur resultatet blev. Det levde inte alls upp till det avtal som var satt och det var flera saker som inte var gjorda. Av det som faktiskt var gjort var resultatet inte heller 100% då det exempelvis fortfarande fanns damm och smuts på golven, fläckar och smulor på diskbänken, befläckad vask och så vidare. Anser ändå att detta är grundläggande fix vid en städning?
    Hej Rebecca! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Göteborg AB
    2022-05-31 Verifierad kund
    Toppen! Kom i tid och tvättade fönstren riktigt fina.
    Hej Helene! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-05-30 Verifierad kund
    Jag har blivit jätte nöjd med bemötandet och de som varit på plats och städat har gjort ett jättebra jobb.
    Hej Christina! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-05-06 Verifierad kund
    Totala bönder som inte visste vad fan dom höll på med. Dom kom, två, och putsade fönster. Resultatet var värre än ursprunget. Efter jag klagade så skickade dom ut någon som faktiskt visste vad dom höll på med.
    Nu är fönstren rena. Men det krävdes tre pers för två rum.
    Hej Tobias och tack för ditt omdöme! Vad tråkigt att du inte blev nöjd med tjänsten, du får gärna höra av dig till oss på kontoret så kikar vi närmare på det. Däremot uppskattar vi inte ditt språk och hur du benämner våra städhjältar. Känner du att dina värderingar inte matchar våra rekommenderar jag att du anmäler dig på stadarna.se/stadpaus. Ha en fortsatt fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
  • Lennart T
    Lennart
    Toftberger
    Hagabäcksleden 6
    428 32 Kållered
    Hej Lennart! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
  • Teija K
    2022-05-04 Verifierad kund
    Bra kommunikation, nöjd med resultatet!
    Tack för ditt omdöme Teija! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Göteborg AB
    2022-05-03 Verifierad kund
    Trevligt bemötande från start till mål. Flexibla och trevlig personal. Hade inga speciella förväntningar vid beställningen. Beställde veckostädning av lägenheten, inkl kök o badrum som städades till full belåtenhet.
    Tack för ditt omdöme Peter! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸 Städarna i Göteborg AB
    2022-04-26 Verifierad kund
    Enkel och bra kommunikation med bolaget och bra städat. Så en fröjd att ha dem både privat samt på företaget.
    Hej Anders! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
  • Anders E
    2022-04-22 Verifierad kund
    Kanonbra service. Så sjukt skönt att komma hem och bara känna doften av rent när man kommer hem.

Har hjälp av dem både privat och i företaget.

Kan helt klar rekommendera Städarna till alla.
    Hej Anders! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Vill du rekommendera Städarna till en vän så vill jag tipsa om vårt värvningserbjudande på stadarna.se/varvning. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB
    2022-04-18 Verifierad kund
    Supertrevligt bemötande, däremot hade själva städningen mer att önska. Valde i slutändan ett annat företag.
    Hej Adele! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀 Städarna i Göteborg AB
    2022-04-08 Verifierad kund
    Bra och proffsigt bemötande. Snabb återkoppling och bra utfört jobb.
    Hej Fredrik! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna Städarna i Göteborg AB