Hemfrid Jönköping

Hemfrid Jönköping

En del av Hemfrid www.hemfrid.se
  • Badge2022
3.9

Välkommen till Hemfrid Jönköping! I vår värld är det detaljerna som verkligen gör skillnad. Oavsett om du väljer regelbunden hemstädning, bokar en flyttstädning eller en fönsterputs, kan du vara trygg med att vi strävar efter och levererar högsta möjliga kvalitet. Vårt dedikerade team består av noggrant utvalda och välutbildade...

133 omdömen om Hemfrid Jönköping

Sedan starten hos Reco 2021

Katarina S
Skrev om Hemfrid Jönköping

Trevligt bemötande, bra utförda uppgifter.

Stina G
Skrev om Hemfrid Jönköping

Det känns tryggt att samma städare kommer varje gång. De är trevliga och flexibla.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Stina! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin höst! Mvh, Alva på Städarna 💧

Catharina V
Skrev om Hemfrid Jönköping

Helt ok. Dåliga på att lyfta på saker och torka under prylar som står framme

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Catharina! Tack för din recension. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda med tjänsten, så jag beklagar verkligen att vi inte nått upp till detta. Vi tar tacksamt emot din feedback och jag ser till att den hamnar i rätt händer så vi kan bli ännu bättre! Ha en fortsatt fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Ulrika V
Skrev om Hemfrid Jönköping

Som helhet ok, det som drar ner betyget är att om en städare blir sjuk så kan en städning utbeli eller flyttas utan kompensation, Om däremot vi är sjuka eller behöver flytta en städning så debiteras städning fullt ut om det är mindre än 14 dagars framförhållning. Borde vara samma förutsättningar åt båda håll, antingen att man åtar sig att fullfölja städningen på bokad tid eller att det blir avdrag om den flyttas. Kvalitet på städningen bra och jag uppskattar att det är samma person som återkommer förutom vid sjukdom eller...

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Ulrika! Tack för ditt omdöme 🌸 Det låter som att det blivit ett missförstånd gällande debitering vid sjukdom. Självklart ska ni inte bli debiterade vid avbokning på grund av sjukdom. Jag har delat din recension till min kollega som återkommer till dig för att bena ut vad som kan ha gått snett i detta fall! Jag önskar dig en fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Hans Yngve B
Skrev om Hemfrid Jönköping

Det var ett av de sämsta städbolag vi har haft!

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Hans! Tack för din ärliga recension. Jag är hemskt ledsen över din upplevelse och att vi inte kunnat leverera den tjänst som vi faktiskt står för. Jag kan inte se dina kontaktuppgifter här via Reco men jag har självklart skickat vidare din recension till berörda personer som hanterar detta vidare. Jag önskar dig en fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Vanja Ingrid Susanne N
Skrev om Hemfrid Jönköping

Det fungerade rätt bra men jag insåg att det är för mycket jobb med förberedelse för städ. Känns som att jag plockar så mycket dagen innan att jag redan städat och betalar dyrt för att någon ska städa golven typ. Handlar mest om min egen upplevelse. Kvaliteten på städningen var ok. De första var ok men inte super. Den sista var jättebra, det var två andra som städade då.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Vanja! Tack för ditt ärliga omdöme och att du delger din upplevelse 🌟 Det är självklart inte meningen att du ska städa innan städningen. Ibland kan det upplevas otydligt hur mycket som faktiskt behövs plockas undan i hemmet innan våra städhjältar kommer. Vi benar gärna ut detta i hopp om att din upplevelse i helhet ska bli bättre! Du har alltid 7 dagars kvalitétsgaranti och uppmanar självklart att nyttja detta för att vara tillfredsställd med resultatet. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men säkerställer...

Marcus H
Skrev om Hemfrid Jönköping

Efter att genom åren haft hjälp till och från av > 20 olika personer från 7-8 olika företag så har Städarna nu gett mig den överlägset bästa prestationen. Det är dessutom väldigt enkelt att kommunicera med planering/ arbetsledning. Bravo!

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej ! Stort tack för ditt omdöme🌟 Fint att höra att våran hjälp var till belåtenhet och att ni är nöjda med oss som bolag. Du är välkommen att ta kontakt med oss igen för fler uppdrag. Jag önskar er en trevlig fortsatt underbar dag. Mvh, Emil med personal på Städarna i Jönköping 🌸

Johan A
Skrev om Hemfrid Jönköping

Varierande kvalitet i sitt utförande. Oklart vad som utförs under den perioden som personal är på plats. Städarna kommunicerar bra kring sjukdom, frånvaro mm.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Johan! Tack för din recension. Jag är hemskt ledsen över din upplevelse och att vi inte kunnat leverera den tjänst som vi faktiskt står för. Jag kan inte se dina kontaktuppgifter här via Reco men jag har självklart skickat vidare din recension till berörda personer som hanterar detta vidare. Jag önskar dig en fin dag! Mvh Alva, Städarna 💧

Linda A
Skrev om Hemfrid Jönköping

Trevligt bemötande av både arbetsledare och städande personal

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej ! Vad glada vi blir! Stort tack för ditt omdöme🌟 Fint att höra att våran hjälp var till belåtenhet och att ni är nöjda med oss som bolag. Du är välkommen att ta kontakt med oss igen för fler uppdrag. Jag önskar er en trevlig fortsatt dag. Mvh, Emil på Städarna i Jönköping 🌸

Emina S
Skrev om Hemfrid Jönköping

Ett företag som utför sina tjänster på hög nivå. Flexibelt och bra samarbete. De hittar lösningar för alla våra behov.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Emina ! Vad glada vi blir! Stort tack för ditt omdöme🌟 Fint att höra att våran hjälp var till belåtenhet och att ni är nöjda med oss som bolag. Du är välkommen att ta kontakt med oss igen för fler uppdrag. Jag önskar er en trevlig fortsatt dag. Mvh, Emil på Städarna i Jönköping 🌸

Christina N
Skrev om Hemfrid Jönköping

Snabb och flexibel service. Väldigt väl utfört arbete av en trevlig och punktlig medarbetare Rekommenderar gärna Städarna i mitt fall var det fönsterputs som utfördes

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Christina ! Tack för ditt omdöme🌟 Vad roligt att höra att våran hjälp var till belåtenhet och att ni är nöjda med oss som bolag. Du är välkommen att ta kontakt med oss igen för fler uppdrag. Jag önskar er en trevlig fortsatt dag. Mvh, Emil på Städarna i Jönköping 🌸

Jonathan Lars Ola Ö
Skrev om Hemfrid Jönköping

Väldigt varierat städresultat. Ena veckan topp notch å övriga mediokra

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Jonathan! Tack för ditt omdöme och din feedback! Det är självklart viktigt att kvalitén alltid håller en hög kvalité. Upplever du att städningen vid nästa tillfälle inte är tillfredställande får du jättegärna inkomma direkt med feedback så vi kan se till att åtgärda eventuella brister och säkerställa kvalitén framåt. Psst! Du kan alltid rejta dina städningar i appen! ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Caroline S

Trevligt bemötande, flyttstäd

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Caroline! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är så nöjd! Vi ser självklart till att framföra dina fina ord till berörda städhjältar ⭐️ Ha en fortsatt fin sommar! Mvh, Alva på Städarna 💧

Stefan P
Skrev om Hemfrid Jönköping

Perfekt från början till slut Snabb återkoppling Snabb igångsättning av arbetet Mycket bra resultat Mycket prisvärt Kommer att anlita er igen

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Stefan ! Tack för ditt omdöme🌟 Vad roligt att höra att våran hjälp var till belåtenhet och att ni är nöjda med oss som bolag. Du är välkommen att ta kontakt med oss igen för fler uppdrag. Jag önskar er en trevlig fortsatt dag. Mvh, Emil på Städarna i Jönköping 🌸

Charlotte P
Skrev om Hemfrid Jönköping

Snabb, snygg och noggrann städning!

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Charlotte ! Tack för ditt omdöme🌟 Vad roligt att höra att städningen var till belåtenhet och att ni är nöjda med oss som bolag. Jag önskar er en trevlig fortsatt dag. Mvh, Emil på Städarna i Jönköping 🌸

Joakim K
Skrev om Hemfrid Jönköping

Aningen slarviga och krävdes en städning till för att kunna få det godkänt. Var detaljer vi ändå behövde göra efter avslutat arbete.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Joakim! Tack för ditt omdöme⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Emil på Städarna 🌸

Viktor P
Skrev om Hemfrid Jönköping

Otroligt snälla och professionell hjälpt. Garanterat de bästa städerna i hela Jönköping. Sedan så kan man ju självklart vara lite bättre med att hålla tiden vid inställelse. Fantastisk utfört arbete finns absolut inget att klaga på 🤗

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Viktor ! Tack för ditt omdöme🌟 Vad roligt att höra att städningen var till belåtenhet och att ni är nöjda med oss som bolag. Jag önskar er en trevlig fortsatt dag. Mvh, Emil på Städarna i Jönköping 🌸

Birgitta E
Skrev om Hemfrid Jönköping

Kom hem till ett rent hus i varje hörn, prio framför vikt toalettpapper etcetera som prioriteras av andra städbolag

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Birgitta ! Tack för ditt omdöme🌟 Vad roligt att höra att städningen var till belåtenhet och att ni är nöjda med oss som bolag. Jag önskar er en trevlig midsommar. Mvh, Emil på Städarna i Jönköping 🌸

Lillebil C
Skrev om Hemfrid Jönköping

Enkel och bra kommunikation, två återbesök krävdes för en godkänd besiktning men det gick väldigt snabbt och utan konstigheter! I det stora hela en väl genomförd städning, till slut!

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Lillebil! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag, Mvh, Emil på Städarna i Jönköping 🌸

Gun-Marie G
Skrev om Hemfrid Jönköping

Smidig och bra kommunikation Väl utfört arbete

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Gun-Marie! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag, tack för vi fick komma till er ! Mvh, Emil på Städarna i Jönköping 🌸

Anna Paula Rebecca G
Skrev om Hemfrid Jönköping

Köpte flyttstäd och hade kort varsel. De ordnade en tid snabbt och smidigt. Väldigt nöjda med resultatet, lägenheten gick igenom besiktningen utan anmärkning.

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Anna! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Emil på Städarna i Jönköping 🌸

Ulf G
Skrev om Hemfrid Jönköping

Öppna och trevlig personal. Gör alltid bra jobb. Företaget tar sig friheten att dribbla med städtiderna alltför mycket.

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Ulf! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Vi tar med oss er feedback till vårat utvecklingsarbete framöver. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Emil på Städarna i Jönköping 🌸

Fredrik K
Skrev om Hemfrid Jönköping

Fönsterputsaren gjorde ett bra jobb.

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Fredrik! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Rolf R
Skrev om Hemfrid Jönköping

Mycket bra i mitt tycke. Så rent haer jag aldrig haft det p golvet.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Rolf, Tack för ditt omdöme! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin fortsatt dag! Mvh, Emil med personal på Städarna i Jönköping 🚀

Anette Elisabeth R
Skrev om Hemfrid Jönköping

Bokade in Städarna i Jönköping för att flyttstädningen min mors lägenhet, då hon gått bort. Väldigt trevlig personal, som svarade snabbt när jag skrev. Åkte till lägenheten efter städningen. Tyvärr var det ganska mycket som de missat, då en flyttstädning ska utföras väldigt noggrant Pratade med Anton, arbetsledaren. Då de hade mycket att göra kom vi överens att jag skulle göra det de missat själv, mot att de drog av från fakturan. När jag kom dit igen och hade med något att stå på upptäckte jag fler missar. De hade inte...

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Anette! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Emil på Städarna i Jönköping 🚀

Katarina B
Skrev om Hemfrid Jönköping

Det var en trevlig kille men han städade inte ordentligt som jag upplevde det. Blev mycket trevligt bemött av företaget, klagade på städningen och killen kom tillbaka ock gjorde om lite i badrummet hade beställt en storstädning av lägenheten. Han var tyvärr ensam om jobbet och det blev nog lite för mycket för honom så jag är inte jättenöjd med resultatet

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Katarina! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Berit A
Skrev om Hemfrid Jönköping

Förväntade mig bra bemötande och ett rent hem. Det har jag fått. Är än så länge i allafall, väldigt nöjd. Har hemstäd, mellanpkt.

Kristina S
Skrev om Hemfrid Jönköping

Vi är mycket nöjda med städningen vi fick. Allt var skinande rent!

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag för ert uppdrag⭐️ Jag önskar dig en fin fortsatt dag! Mvh, Emil med personal på Städarna i Jönköping 🚀

Leif Anders K
Skrev om Hemfrid Jönköping

Väldigt bra och proffsigt bemötande! Bättre slutresultat än förväntat och det kändes att företaget var genuina och inte bara brydde sig om att städa och sen lämna utan brydde sig även om kunden och behovet. Stor lyhördhet och felixinilitet! Fick hjälp med sanering och städ i dödsbo.

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Leif! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag.⭐️ Jag önskar dig en fin fortsatt dag! Mvh, Emil med personal på Städarna i Jönköping 🚀

Anneli G
Skrev om Hemfrid Jönköping

Jag bokade dessa hjältar för tömning och städ av dödsbo. Snabb kontakt och snabbåterkoppling. Otroligt service inriktade. Jobbet var kanonbra och jag är så nöjd med deras arbete. Trevlig och positivt bemötande . Allt inom ramen för den tidsgräns jag önskade Kan absolut rekommendera Städarna i Jönköping! Tack till Emil och medarbetare

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Anneli! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag samt att vi nådde upp till era förväntningar ⭐️ Jag önskar dig en fin fortsatt dag! Mvh, Emil med personal på Städarna i Jönköping 🚀

Ziyu L
Skrev om Hemfrid Jönköping

Det är ganska bra upplevande att städarna kommer att städar våra lägenhet

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Ziyu L! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin fortsatt dag! Mvh, Emil på Städarna 🚀

Britt-Marie Ö
Skrev om Hemfrid Jönköping

Väldigt bra och trevligt bemötande Väldigt bra utförd städning som överträffade mina förväntningar med råge Köpte standard städning Skall med glädje rekommendera Er

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Britt-Marie! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Framför din feedback till våra Städhjältar. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Emil på Städarna 🚀

Annica Margareta H
Skrev om Hemfrid Jönköping

Det har fungerat bra med tider. Alltid rent och snyggt. Det enda negativa är att en del i personalen pratade väldigt dålig svenska.

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Annica! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Emil på Städarna 🚀

Lars H
Skrev om Hemfrid Jönköping

Bra och snabb respons, trevligt bemötande.

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Lars! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Carina G
Skrev om Hemfrid Jönköping

Mycket nöjd med en städare som varit hos oss, som jobbar som timvikarie. Ordinarie är inte lika nogran med dataljer. Jag vill att allt ska va på sin plats efter städning och inte behöva fixa till efteråt. Annars är jag ändå nöjd. Men det lilla extra gör mycket när man ändå betalar en viss sum värje månad.

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack Carina för ditt omdöme ⭐️Jag kan inte se dina uppgifter via reco.se - men är det något specifikt du upplever inte blir som förväntat med tjänsten så önskar jag att du återkopplar till oss så att våra städhjältar får veta vad som är viktigt för just dig i ditt hem. Önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna🌺

Manjit Singh S
Skrev om Hemfrid Jönköping

Dem missade ett par små grejor som vi kom överens om att dem skulle göra.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Manjit! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Vi vill alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Gun-Britt G
Skrev om Hemfrid Jönköping

Bra bemötande av Städarna. Däremot blev jag bestört över vilken dålig kvalitet det var på den som kom och skulle hemstäda hos oss Får de ingen utbildning alls innan de går hem och städar hos folk.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Gun-Britt! Tack för ditt omdöme ⭐️ Vad tråkigt att höra att städningen inte uppfyller era förväntningar. Alla våra medarbetare ska ha samma förutsättningar genom en och samma grundutbildning. Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Christofer L
Skrev om Hemfrid Jönköping

Alltid ett bra bemötande. Vi önskade flexibilitet och det fick vi. Vi har haft hemstäd i ett år samt även anlitat Städarna för fönsterputs.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Christofer! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Lina D
Skrev om Hemfrid Jönköping

+ snabba svar från ledare + för det mesta jättebra städat - svårt att kommunicera med städerskor pga språket

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Lina! Tack för ditt omdöme och din feedback, vad roligt att du är 100% nöjd med städningen⭐️ Ha en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 💧

Arne L
Skrev om Hemfrid Jönköping

Inledande kontakterna har varit bra och upplysande. Mina förväntningar har väl hittills infriats. Det känns ju skönt att komma hem, när man vet att det känns rent och fräscht. Däremot vet man ju inte riktigt vad som är gjort vid varje tillfälle, vilket jag tycker hade varit en fördel.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Arne! Tack för ditt omdöme och feedback ⭐️ Jag ser tyvärr inte dina kontaktuppgifter här på Reco men du är varmt välkommen att höra av dig till oss med din feedback så vi kan prata med berörd städhjälte. Mvh, Alva på Städarna 🌸

Inger E
Skrev om Hemfrid Jönköping

Jakob, trevlig kille gjorde sitt jobb noggrant. Hjälpte oss för första gången med fönsterputsen.

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Inger! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Maria G
Skrev om Hemfrid Jönköping

Vi köpte hemstäd. Tyckte vi fick för många olika städare och en rejäl höjning av priset.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Maria! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Christina N
Skrev om Hemfrid Jönköping

Duktig noggrann tjej.Lätt att ha kontakt med kontoret.köpt städning.3 Tim. Var 14:e dag

Svar från Hemfrid Jönköping

Tack för ditt omdöme Christina! Vad roligt att ni är nöjda med städningen och oss som bolag⭐️ Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🌸

Anna S
Skrev om Hemfrid Jönköping

Bra bemötande från början till slut, allt från bokning till utförd fönsterputsning! Nu ser jag äntligen bra ut igen, Tack! / Anna

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Anna! Tack för ditt omdöme och de fina orden⭐️ Det glädjer oss att höra att ni upplever att vi levererar en tjänst i galaxklass, det är så det ska vara. Jag önskar er en fin dag! 🚀 Mvh, Elin på Städarna

Inga-Rut N
Skrev om Hemfrid Jönköping

Rörigt när de kom, hade bråttom iväg.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Inga-Rut! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Henrik A
Skrev om Hemfrid Jönköping

Vore bra med betalning i månadsskiftet i stället för udda datum i mitten av månaden,

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Henrik! Tack för din feedback - den är viktig för oss. Vi vill alltid att du som kund ska känna dig 100% nöjd med tjänsten. Du är varmt välkommen att höra av dig till oss med dina önskemål så kan vi hjälpa till. Jag önskar dig en fin dag! Mvh, Elin på Städarna 🚀

Annelie G
Skrev om Hemfrid Jönköping

Bra bemötande och bra städ. Noggrann. Är nöjd med det jobb som utförs.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Annelie och tack för ditt omdöme ⭐️ Vad roligt att ni är 100% nöjda med tjänsten vi utfört, det är så det ska vara. Jag önskar dig en fortsatt fin dag! Mvh Julia på Städarna 🍁

Birgitta A
Skrev om Hemfrid Jönköping

Mycket proffesionellt. Jag köpte komplett storstädning som blev mycket väl utfört

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Birgitta, Tack för ditt fina omdöme🌟 Vad roligt att allt blev till belåtenhet och härligt med ett ordentligt städat hem inför juletiderna som snart kommer🎄 Önskar dig en fin vecka! Mvh, Jenny på Städarna

Inga R
Skrev om Hemfrid Jönköping

Jag fick gjort det som var viktigaste och lite Till vi hade trevlig tillsammans

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Inga, Tack för ditt fina omdöme🌸 Vad roligt att höra att tjänsten har varit som förväntat och mer därtill! Våra städhjältar är toppen så jag förstår att det var en trevlig stund om du var hemma under tiden de var hos dig😊 Önskar dig en fin vecka! Mvh, Jenny på Städarna

Pia V
Skrev om Hemfrid Jönköping

Bra bemötande av företaget. Första gången var jag jättenöjd andra gången var det några saker som glömts. Kakel ovan spisen och några köksluckor. Städning var 4 vecka.

Svar från Hemfrid Jönköping

Hej Pia, Tack för ditt omdöme🌟 Jag kan tyvärr inte se dina uppgifter via reco.se så jag hoppas att du har återkopplat till mina kollegor i Jönköping om du upplevde brister. Det är viktigt för oss att städningen blir bra och att alla moment utförs som de ska🌷 Önskar dig en toppenvecka! Mvh, Jenny på Städarna