Alla kategorier Städhjälp Kalmar Hultsfred Städbolaget

Städbolaget

Smedjegatan 37, 352 46 Växjö — Visa karta

Hos oss på Städbolaget får du en professionell och personlig städpartner!

Vi kan lokalvård och har sysslat med det länge. Oavsett om du behöver hemstädning eller kanske butik- eller kontorsstädning till företaget kan du kontakta oss och berätta om dina önskemål. Vi fixar det mesta när det kommer till rengöring!

Vår personal arbetar alltid med både miljö och kvalitet i omtanke. Vi använder högkoncentrerade och miljövänliga rengöringsprodukter och utför regelbundna besök och kontroller för att se att all städning går som den ska.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 17 kunder tycker om Städbolaget

• Bo D
    Bo D skrev om Städbolaget
    Städning av toaletter och allmänna utrymmen såsom omklädningsrum, matsalar mm.
    Vi blir bra bemötta av företaget.
    Förväntningarna kan ibland vara större men vi lever i en renoveringsprocess i de utrymmena som det gäller så att vi ger ibland inte rätt förutsättningar för en bra städning.

Helhetsintrycket är att Städbolaget är lyhörda och försöker att leva upp till våra förväntningar. Läs mer
  • Tina J
    Tina J skrev om Städbolaget
    Bra bemötande. Inga problem, enkla, tydliga.
    Städning av kontor, toaletter, duschutrymme 2 ggr/Vecka Läs mer
  • Åke S
    Åke S skrev om Städbolaget
    Jag tycker att Städbolaget är ett utmärkt företag med kompetent personal och ledning. Jag har haft hemstädning sedan ett tag tillbaka och det har svarat upp till mina förväntningar på städning och en bra dialog med personalen. Läs mer
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Städbolaget
    Hemstädning. Mkt bra bemötande. Inga klagomål. Läs mer
  • Mattias W
    Mattias W skrev om Städbolaget
    Vi har hela tiden haft en bra dialog och fått den hjälp vi behövt. Läs mer
  • Hans H
    Hans H skrev om Städbolaget
    Köpt slutstädning efter ombyggnad
    Bra bemötande från arbetsledning och personal på plats
    Slutprodukten blev vad jag hade förväntat och lite till Läs mer
  • Mia A
    Mia A skrev om Städbolaget
    Hej, vi är mycket nöjda med städningen tack vare den städerska tror hon heter Stefania som vi har här. Hon är väldigt noga och gör alltid det lilla extra som hon inte behöver men vill göra ett bra jobb. Vi vet att vi kommer till en välstädad förskola varje morgon. Läs mer
    2018-03-15 Philip R svarar Mia A
    Tack Mia för rekommendationen, vi hälsar Stefania:-)
  • Ingrid S
    Ingrid S skrev om Städbolaget
    jag är mycket nöjd med städbolaget för att dom levererar hög kvalité och dom återkopplar alltid efter utfört arbete att jag är nöjd!!
    Städbolaget är ett mycket prisvärt företag eftersom jag alltid måste ta in minst 3 offerter när jag ska göra fönsterputsning. Läs mer
    2018-03-14 Philip R svarar Ingrid S
    Hej Ingrid! Tack för din rekommendation, du håller oss på tårna:-)
  • Jerry T
    Jerry T skrev om Städbolaget
    Proffsiga, trevliga och gör ett fantastiskt bra jobb.

Kan varmt rekommendera dem till andra Läs mer
    2018-03-13 Philip R svarar Jerry T
    Tack för rekommendationen Jerry, hoppas på ett fortsatt långt och gott samarbete.
  • Christer D
    Christer D skrev om Städbolaget
    Vi är nöjda med städbolaget. endast dåliga rutiner vid sjukdomar. Läs mer
    2018-03-13 Philip R svarar Christer D
    Hej Christer! Tack för rekommendationen!
    Vi vet att vi haft en period där vi haft svårt att få ihop det när många varit borta på grund av Vab, sjukdomar och annat som ligger utom vår kontroll. Vi har stärkt upp och anställt fler teamledare som jobbar hårt med att hitta rätt rätt rekryteringar så Ni inte skall drabbas. Men vi tackar för Ert tålamod när vi haft det tufft.
  • Lisa N
    Lisa N skrev om Städbolaget
    Vi har städning av kontor,personalutrymmen. toaletter och matsal.
    Vi har även två timmar personal i lunchmatsalen.

Städbolaget lever upp till våra förväntningar och jag skulle rekommendera företaget till andra.

Vi upplever städbolaget som en bra leverantör av de tjänster vi köper. Läs mer
    2018-03-13 Philip R svarar Lisa N
    Tack Lisa, Hoppas på ett fortsatt långt samarbete.
  • Ann-louise E
    Ann-louise E skrev om Städbolaget
    Städning

Ja

Ja

Håller tider , snabba på att svara
    Bra utförda arbetsuppgifter Läs mer
    2018-03-13 Philip R svarar Ann-louise E
    Tack för rekommendationer Ann-Louise
  • Patrik A
    Patrik A skrev om Städbolaget
    Alltid trevligt bemötande med en vilja att alltid lösa kundens önskemål. Behövs mer insatser vid tex renovering eller mindre vid semester har det alltid ordnats. Läs mer
    2018-03-13 Philip R svarar Patrik A
    Tack Patrik! Skönt att höra att flexibiliteten uppskattas och att Ni är förstående när det motsatta önskas.
  • Mattias D
    Mattias D skrev om Städbolaget
    Allt fungerar precis som det ska. Läs mer
  • Christina B
    Christina B skrev om Städbolaget
    Jag har haft hjälp med fönsterputs två ggr/år. Har köpt denna tjänst snart tjugo år tror jag.
    Alltid varit nöjd o ett bra bemötande. Läs mer
    2018-03-13 Philip R svarar Christina B
    Tack Christina! Det känns fint att du alltid blir nöjd oavsett vem av våra putsare som kommer till er.
  • Birgit A
    Birgit A skrev om Städbolaget
    Punktliga, pålitliga, gör ett gott och professionellt arbete.
    Lätta att kommunicera med och har ett trevligt bemötande.
    M a o enbart ett positivt intryck. Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om Städbolaget
    Vi har städning på arbetsplatsen med städbolaget. De är helt ok. Varierar dock väldigt mycket beroende på vem som kommer och städar. Läs mer
    2018-03-13 Philip R svarar Emma J
    Hej Emma! Tack för rekommendationen, vi har haft en del problem med frånvaro senaste året, men jag är säker på att de rekryteringar vi gjort senaste tiden skall hjälpa till att öka kontinuiteten framöver. Vår ambition är ju att det skall vara samma kvalitet oavsett vem som kommer.

Smedjegatan 37, 352 46 Växjö