Städbolaget

Smedjegatan 37, 352 46 Växjö — Visa karta

Hos oss på Städbolaget får du en professionell och personlig städpartner!

Vi kan lokalvård och har sysslat med det länge. Oavsett om du behöver hemstädning eller kanske butik- eller kontorsstädning till företaget kan du kontakta oss och berätta om dina önskemål. Vi fixar det mesta när det kommer till rengöring!

Vår personal arbetar alltid med både miljö och kvalitet i omtanke. Vi använder högkoncentrerade och miljövänliga rengöringsprodukter och utför regelbundna besök och kontroller för att se att all städning går som den ska.

Varmt välkommen till oss!

Läs vad 55 kunder tycker om Städbolaget

• 2020-04-25

Jan B skrev om Städbolaget
    Min ordinarie städhjälp Lina städade ordentligt i tre timmar, fakturan har ännu inte kommit. Chefen på bolaget medföljde och tvättade fönstren. Enkelt vändbara fönster, snabbt arbete. Faktura kom snabbt. 1000 kr varav 500 föll på mig mht RUtavdrag. Jag tyckte fönstertvätten var dyr och jag har oftast utan större ansträngning ägnat mig åt densamma. Mycket trevliga företagsrepresentanter. Gott bemötande och väl utfört arbete. Förmodligen kostar fönstertvätt mycket i förh till vanlig städning och jag blev bara något överraskad av priset, dock har jag inte klagat i vidare mån än det n u sagda. Läs mer
  • 2020-04-24

Ingegerd G skrev om Städbolaget
    Utmärkt! Trevlig personal! Anlitar er gärna igen. Läs mer
  • 2020-04-23

Marina K skrev om Städbolaget
    Jättenöjda med denna tjänst! Noggrann, proffsigt och vänligt bemötande. Rekommenderas Läs mer

Linnea J skrev om Städbolaget
    Mycket nöjd med allt gällande min flyttstädning som ni utförde! Läs mer

Ebba B skrev om Städbolaget
    Superbra flyttstädning och prisvärt, tack! Läs mer

Anders L skrev om Städbolaget
    Fick hjälp snabbt
    Godkänd städning Läs mer
  • 2020-03-06

Richard J skrev om Städbolaget
    Vi beställde flyttstäd till vår hyresrätt. Städbolaget hade ett trevligt bemötande, proffsigt utförande och vi är mycket nöjda. Skulle varmt rekommendera Städbolaget till vänner och bekanta. Läs mer
    2020-03-06 Philip R svarar Richard J
    Hej Richard!
    Tack för din rekommendation och hoppas Ni kommit in fint i det nya:-)
    Richard J gillar detta
  • 2020-03-06

Elin S skrev om Städbolaget
    Dålig kontakt, uppföljning och saker som inte blir utförda. Ska inte behöva ta kontakt och hålla koll på att arbetet vi betalar för genomförs. Läs mer
    2020-03-06 Philip R svarar Elin S
    Hej Elin!
    Det var tråkigt att vi inte levt upp till Era förväntningar.
    Vad jag kan se så har vi utfört solskydds /markistvätt i november. I vår mailkonversation kan vi inte hitta någonting om vad vi missat att genomföra, jag ber ansvarig att kontakta dig så vi kan lösa det vi missat även om det är ett tag sedan. Tack för feedbacken, den är viktig för oss.
  • 2020-03-05

Camilla S skrev om Städbolaget
    Har tagit hjälp med både städning och fönsterputs. Professionella, tillmötesgående, effektiva och alltid med bra slutresultat. Kan starkt rekommendera Städbolaget till såväl privatperson som företag. Läs mer
    2020-03-06 Philip R svarar Camilla S
    Hej Camilla!
    Tack snälla för din feedback, det uppskattas och vi ser fram emot ett fortsatt gott samarbete:-)
  • 2020-03-05

Ingrid F skrev om Städbolaget
    Fönsterputs och flyttstädning
    Trots att det körde i hop sig med flytttjänst och städning arbetade personalen flexibelt och smidigt
    Fönsterputs i nya lägenheten snabbt och lätt Läs mer
    2020-03-06 Philip R svarar Ingrid F
    Hej Ingrid!
    Vår ambition är alltid att vara lösningsorienterade, i samband med en flytt kan så mycket oförutsett hända och det är vi väl medvetna om. Kul att vi kunde hjälpa till och att hoppas allt gått bra med det nya. Tack för din feedback
  • 2019-12-06

Jessica L skrev om Städbolaget
    Jag är nöjd med både bemötande och service. Om jag inte är nöjd, så kan jag lyfta det och det blir en förändring.. Läs mer
  • 2019-12-05

Martina L skrev om Städbolaget
    Vi är nöjda med ert resultat av vår fönster.
    så vi har anlitat er till nästa år igen.

Hälsningar Martina /waterboys AB Läs mer

Anette W skrev om Städbolaget
    Fönsterputs - snabbt och utmärkt utfört som vanligt! Läs mer

Anna E skrev om Städbolaget
    Jag köper städtjänst regelbundet och fönsterputs ibland.
    Personalen är väldigt hjälpsamma och är lätta att få kontakt med. De försöker alltid göra sitt bästa för att tillgodose önskemål, t.ex om man tillfälligt behöver ändra städdag.
    Städningen är alltid noggrann och det vi har kommit överens om är gjort. Ber jag om något extra är det aldrig några problem. Väldigt trevlig personal. Jag kan verkligen rekommendera Städbolaget 😊 Läs mer

Marita L skrev om Städbolaget
    Flyttstädning
    På ett trevligt sätt
    Fantastiskt bra arbete, 4 toppenkillar
    kanonduktiga, och jättetrevliga
    Högsta betyg!!💕 Läs mer

Birthe C skrev om Städbolaget
    Fönsterputsning. Trevligt bemötande. Ville ha rena fönster och det fick jag. Återkommer gärna.. Vår och höst. 😘 Läs mer

Maj-britt E skrev om Städbolaget
    Abonnemang 4 tim. i månaden.
    Har blivit bemött med trevlig artighet.
    Jag har stora förväntningar på att man ska kunna sitt jobb, ren kunskap om den systematik man arbeta efter. Sen behöver man ha ögonen med sig dessutom.
    Min nuvarande är helt perfekt, men föregående hade varken kunskap eller ögonen öppna. Alla måste ha utbildning och något slags schema att gå efter.
    Men jag tycker att städbolaget är seriöst och jag kan rek företaget till mina vänner. Olycksfall i arbetet som okunnigt
    städ kan jag ju säga till om.
    Jag anser att ha ett städarbete är ibland illa sett, men det
    är så viktigt och kräver kunskap, noggrannhet
    och social kompetens. Läs mer
    2019-12-03 Philip R svarar Maj-britt E
    Hej Maj-Britt och tack för rekommendationen!
    Vi strävar hela tiden efter att utbilda oss att leva upp till våra kunders förväntan, där ingår det att ha tydlighet i instruktioner och arbetssätt. Vi arbetar ständigt efter att förbättra oss och är glada över att Ni fortsätter vara kund hos oss.

Karoline T skrev om Städbolaget
    Fönsterputsning.
    Bra bemötande. Läs mer
    2019-12-03 Philip R svarar Karoline T
    Tack Karoline för rekommendationen:-)
  • 2019-03-03

Jannike P skrev om Städbolaget
    Super duktiga och trevlig personal!! Läs mer
    2019-03-04 Philip R svarar Jannike P
    Tack Jannike!
    Vi tackar för din rekommendation, jag skall vidarebefordra det till berörd personal:-)
  • 2019-03-01

Åsa K skrev om Städbolaget
    Har precis fått hjälp med flytt-städ av min villa 👍bättre service o så vänligt bemötande kan man inte få 😀med kort varsel så fixade de det såå bra 💕rekommenderar alla städbolaget 😍 Läs mer
    2019-03-04 Philip R svarar Åsa K
    Hej Åsa!
    Tack för rekommendationen och samtalet, det var gulligt av dig att du tog dig den tiden.
  • 2018-11-15

Margareta S skrev om Städbolaget
    Använt fönsterputs i många år och är supernöjd
    Trevliga människor som jag litar på. Läs mer
    2018-11-16 Philip R svarar Margareta S
    Hej Margareta! Tack för din rekommendation, vi hoppas på ett fortsatt gott samarbete i många år till:-)
  • 2018-11-14

Martina L skrev om Städbolaget
    Städ till kontoret varje vecka. Blev trevligt bemött och fick bra service och förslag på hjälp.
    Förväntade mig at tdet löper på utan att behöva kontrollera at tsakerna blir gjorda.
    Mycke tnöjd! Läs mer
    2018-11-16 Philip R svarar Martina L
    Hej Martina! Kul att du upplevt samarbetet positivt och att vi levt upp till förväntningarna.

Birgitta H skrev om Städbolaget
    Köpt fönstertvätt och rengöring av golv i rel stor äldre vila .
    Blev vänligt och artigt bemött.
    Blev helt nöjd med utfört arbete.
    Stor avlastning. Positivt att se två yngre män vara så noggranna med det som tidigare var "kvinnogöra". Läs mer
    2018-11-16 Philip R svarar Birgitta H
    Tack Birgitta för rekommendationen

Camilla T skrev om Städbolaget
    Fönsterputs. Blev bemöt på ett bra sätt. Mina förväntningar blev besannades, han glömde innsidan på ett fönster annars är jag jättenöjd. Läs mer

Eva P skrev om Städbolaget
    Positivt överraskad av både proffsigt bemötande och utförande! Läs mer

Ann-li K skrev om Städbolaget
    Fönsterputs och golvstäd.
    Trevligt bemötande, rent och fint. Toppen Läs mer
  • Karin B

2018-09-30

Karin B skrev om Städbolaget
    Är mkt nöjd! Levererar det vi kommit överens om på ett smidigt sätt . Läs mer
    2018-10-03 Philip R svarar Karin B
    Hej Karin!
    Tack för din rekommendation:-)
  • 2018-09-25

Birgitta J skrev om Städbolaget
    Jag har köpt fönsterputs, fantastiskt fint, trevligt bemötande Läs mer
  • 2018-09-25

Sandra B skrev om Städbolaget
    Städtjänst 1 dag per vecka

Bra service, snabb återkoppling, flexibla m.m Läs mer
  • 2018-09-24

Roger M skrev om Städbolaget
    Vi köpte slutstädning av vår villa. både fönster och invändigt, en riktig storstädning kan man säga.
    Vi blev väldigt nöjda med resultatet och hur vi blev bemötta. Läs mer
  • 2018-09-23

Tomas I skrev om Städbolaget
    Städning av lägenheter renoverade och avflyttade.
    Bra bemötande.
    Dom försöker att fixa städning med kort varsel. Läs mer
  • 2018-09-22

Cassandra J skrev om Städbolaget
    Helt OK. Företaget gjorde missar angående städning som borde ha utförts noggrannare. Vi som kunder är besvikna och kommer inte använda föreliggande bolag igen. Läs mer
    2018-09-24 Philip R svarar Cassandra J
    Hej Cassandra!
    Tack för din rekommendation, Det var trist att vi inte lyckades lämna en kvalitet som var till er belåtenhet. Ingen av våra ansvariga kan påminna sig om att de fått någon feedback om att något inte var bra. Vi hade givetvis åtgärdat de brister som i sådana fall inte var bra. Jag ber någon återkoppla till Er för att se om vi kan kompensera Er på något sätt.
  • 2018-09-22

Margareta N skrev om Städbolaget
    Glatt överraskad från första besöket som då var fönsterputsning Snabba duktiga trevliga killar som verkligen kunde visa upp ett finfint resultat .
    Har nu anlitat dem för städningen också och jag är mer än nöjd .Snabba noggranna och använder miljövänliga varor.
    Namnet Städbolaget stämmer bra ty det blir verkligen rent och snyggt...
    Man märker att det är ytkesfolk som kan sin sak.. Läs mer
    2018-09-22 Philip R svarar Margareta N
    Tack för rekommendationen Margareta, jag skall vidarebefordra det till killarna:-)

Petter R skrev om Städbolaget
    Storstäd
    Första dagen var jag jätte impad och nöjd, sen tappade vi helt den härliga känslan dag två då det kom två nya som inte alls var intresserade av sitt jobb utan bara ville hem kändes det som. Dag tre kom en som vi gillade och städade klart. Sen fick vi ungen repad och det påtalade jag och skulle bli återkopplad med en lösning men den uteblev... Så nja vi kommer nog testa någon annan firma för nästa uppdrag om nu inte ungs frågan löser sej. Läs mer
    2018-09-21 Philip R svarar Petter R
    Hej Petter!
    Jag ber vår ansvarige återkoppla till dig i ärendet, tråkigt att vi varit lite ojämna i servicen i samband med den här storstädningen och tack för feedbacken.

Jennie S skrev om Städbolaget
    Snabba och noggranna! Inget att klaga på! Vi kör fönsterputs två gånger om året med städbolaget och jag har inte tänkt byta. Läs mer
    2018-09-20 Philip R svarar Jennie S
    Hej Jennie! Tack för betyget och ska hälsa berörda.

Jane N skrev om Städbolaget

Claudia B skrev om Städbolaget
    Fönsterputsning. Snabbt svar. Trevlig personal. Läs mer
  • 2018-03-27

Bo D skrev om Städbolaget
    Städning av toaletter och allmänna utrymmen såsom omklädningsrum, matsalar mm.
    Vi blir bra bemötta av företaget.
    Förväntningarna kan ibland vara större men vi lever i en renoveringsprocess i de utrymmena som det gäller så att vi ger ibland inte rätt förutsättningar för en bra städning.

Helhetsintrycket är att Städbolaget är lyhörda och försöker att leva upp till våra förväntningar. Läs mer

Tina J skrev om Städbolaget
    Bra bemötande. Inga problem, enkla, tydliga.
    Städning av kontor, toaletter, duschutrymme 2 ggr/Vecka Läs mer

Åke S skrev om Städbolaget
    Jag tycker att Städbolaget är ett utmärkt företag med kompetent personal och ledning. Jag har haft hemstädning sedan ett tag tillbaka och det har svarat upp till mina förväntningar på städning och en bra dialog med personalen. Läs mer

Margareta L skrev om Städbolaget
    Hemstädning. Mkt bra bemötande. Inga klagomål. Läs mer

Mattias W skrev om Städbolaget
    Vi har hela tiden haft en bra dialog och fått den hjälp vi behövt. Läs mer

Hans H skrev om Städbolaget
    Köpt slutstädning efter ombyggnad
    Bra bemötande från arbetsledning och personal på plats
    Slutprodukten blev vad jag hade förväntat och lite till Läs mer
  • 2018-03-14

Mia A skrev om Städbolaget
    Hej, vi är mycket nöjda med städningen tack vare den städerska tror hon heter Stefania som vi har här. Hon är väldigt noga och gör alltid det lilla extra som hon inte behöver men vill göra ett bra jobb. Vi vet att vi kommer till en välstädad förskola varje morgon. Läs mer
    2018-03-15 Philip R svarar Mia A
    Tack Mia för rekommendationen, vi hälsar Stefania:-)
  • 2018-03-14

Ingrid S skrev om Städbolaget
    jag är mycket nöjd med städbolaget för att dom levererar hög kvalité och dom återkopplar alltid efter utfört arbete att jag är nöjd!!
    Städbolaget är ett mycket prisvärt företag eftersom jag alltid måste ta in minst 3 offerter när jag ska göra fönsterputsning. Läs mer
    2018-03-14 Philip R svarar Ingrid S
    Hej Ingrid! Tack för din rekommendation, du håller oss på tårna:-)

Jerry T skrev om Städbolaget
    Proffsiga, trevliga och gör ett fantastiskt bra jobb.

Kan varmt rekommendera dem till andra Läs mer
    2018-03-13 Philip R svarar Jerry T
    Tack för rekommendationen Jerry, hoppas på ett fortsatt långt och gott samarbete.

Christer D skrev om Städbolaget
    Vi är nöjda med städbolaget. endast dåliga rutiner vid sjukdomar. Läs mer
    2018-03-13 Philip R svarar Christer D
    Hej Christer! Tack för rekommendationen!
    Vi vet att vi haft en period där vi haft svårt att få ihop det när många varit borta på grund av Vab, sjukdomar och annat som ligger utom vår kontroll. Vi har stärkt upp och anställt fler teamledare som jobbar hårt med att hitta rätt rätt rekryteringar så Ni inte skall drabbas. Men vi tackar för Ert tålamod när vi haft det tufft.

Lisa N skrev om Städbolaget
    Vi har städning av kontor,personalutrymmen. toaletter och matsal.
    Vi har även två timmar personal i lunchmatsalen.

Städbolaget lever upp till våra förväntningar och jag skulle rekommendera företaget till andra.

Vi upplever städbolaget som en bra leverantör av de tjänster vi köper. Läs mer
    2018-03-13 Philip R svarar Lisa N
    Tack Lisa, Hoppas på ett fortsatt långt samarbete.

Ann-louise E skrev om Städbolaget
    Städning

Ja

Ja

Håller tider , snabba på att svara
    Bra utförda arbetsuppgifter Läs mer
    2018-03-13 Philip R svarar Ann-louise E