Amadeus / Städenergi AB

Amadeus / Städenergi AB

www.stadenergi.se
  • Badge2021
4.5

Vi på Amadeus / Städenergi AB utför städ- och fastighetstjänster till privatpersoner och företag i hela Stockholms län. Vilken typ av städning behöver du? Flyttstädning, hemstädning eller kanske trädgårdstjänster? När du anlitar vår städfirma kan du få hjälp med det mesta. Vi har alltid miljön i åtanke. Alla våra bilar är miljöbilar,...

216 omdömen om Amadeus / Städenergi AB

Sedan starten hos Reco 2017

ÅKE H
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Jag vet inte vad företaget sysslar med men flyttstädning är inte en grej i alla fall. Ser att många kommer med positiva recensioner gällande flyttstädning men min var under all kritik. Hade väl otur. Fastbränt fett i hela taket i ugnen, smutsig toalett, dammiga lister i hela lägenheten och smutsiga luckor med matrester på i köket. Hela panelen som går längst golvet i köket var full av matstänk. Var en klassisk ytstädning snarare än flyttstädning. Utnyttjade deras "10 dagars nöjd kund-garanti på utförd städning" för...

Irma B
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Trevliga städare som gjorde en superbra jobb på en storstädning i min lägenhet. Jag kommer absolut använda dem igen.

Ronald C
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Städningen var av mer sanering, förstärkt storstädning. Städenergis uppskattning av tidsåtgång stämde bra. Underlaget för att få en uppfattning om slutkostnaden var ok. Slutresultatet av städningen var ok med tanke på utgångsläget. Dock kastades lite för mycket ist för att fråga dock ingen katastrof men boende undrade var vissa saker hade tagit vägen. Sammanfattning av Städenergi är en trea med lite över vikt mot fyra.

Fredrich B
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Utmärkt städat, jag är mycket nöjd!

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Fredrich Tack snälla för din kommentar. Vad glad jag blir att läsa att ni blev så nöjda med städningen. Tack för det =) Önskar dig allt gott. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Emma N
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Bra bemötande och en flyttstädning som uppfyllde våra förväntningar, allt gick smidigt och resultatet blev kanon!

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Emma. Tusen tack för din kommentar och feedback. Vad roligt att höra att ni blev nöjda städningen och att ni fått ett bra bemötande. Ni är hjärtligt välkomna åter =) Önskar dig allt gott och en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

JOHAN F
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Bokade en storstädning i god tid innan, fick meddelande dagen innan städningen att den skulle ske på eftermiddagen på en fredag. Önskade dock att det skulle ske på förmiddagen. Det gick inte att ringa till företaget så jag åkte till kontoret och blev trevligt bemött med bra hjälp. Efter städningen upptäcktes dock tydliga missar som att dammsuga och våttorka golv , eller damma av samtliga ytor. Ett uppenbart försök av personalen att kunden inte skulle upptäcka det, eller bry sig om att uppmärksamma det. Badrum och kök var...

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Johan Tack för din kommentar och feedback. Vad tråkigt att höra att vi denna gång brast i städningen. Självklart kommer vi tillbaka och åtgärdar om vi brustit då ni som kund har 10 dagars nöjd kundgaranti. Enligt överenskommelse så godkände ni avdraget på fakturan istället och åtgärdade felen själv. Vi beklagar om informationen i boknings-bekräftelsen var otydlig om att körschemat läggs 1-2 dagar innan. Vi kommer att se över den. Men vad bra att vi kunde lösa det, så att ni fick städning på förmiddagen som ni önskade....

Anders O
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Tvätt av balkongglasrutor. Trevliga killar som gjorde ett utmärkt jobb. Rutorna blev riktigt rengjorda - ett av de bästa utföranden som vi haft.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Anders Tack för din kommentar och feedback, Vad kul att höra att ni blev nöjda med fönsterputsningen. =) Önskar er allt gott och en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Joakim B
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Trevliga och duktiga! Kan rekommendera dom

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Joakim Tusen tack för din kommentar och feedback. Stort tack för att du rekommenderar oss =) Önskar dig allt gott och en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Marita Ö
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Storstädning. Förväntat att få huset städat efter deras ” lista ” på åtgärder. De var många människor på plats. De glömde damma på flera ställen, tavlor, lister ovan dörrar. Fönsterputsningen var jättebra.

Roger M
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Mycket bra städning. De fick bort allt det svåra fläckarna

Ami U
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Trevlig personal som kommer och är noggranna. Om man hittar en liten miss så rättar det till det på en gång. Mycket effektiva.

Anders A
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Vi köpte en grovstädning/sanering, och är supernöjda! På bara en dag fick de en lägenhet man trodde skulle vara omöjlig att få i acceptabelt skick att bli skinande blank. Alla på Städenergi var dessutom mycket smidiga och trevliga att ha att göra med. Rekommenderas varmt!

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Anders Tusen tack för din kommentar. Vad glad jag blir att läsa att ni blev supernöjda och stort tack för att du rekommenderar oss. =) Önskar dig allt gott och en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Jessika S
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Städenergi städar vårt hus en gång i månaden och gör det bra. om det inte är bra någon gång så ordnar de till så att vi alltid är nöjda.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Jessika Tack för din kommentar och feedback. Vad rolig att höra att ni är nöjda med oss. Självklart kommer vi tillbaka om vi missat något. Vi vill att du som kund ska känna dig helt nöjda med städningen vi utför =) Önskar er allt gott och en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Margaretha H
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Bra städning, bra fönsterputsning och trevlig personal. Bra priset också. Våra förväntningar helt uppfyllda och vi tackar för tipset om Er firma från en annan av Era kunder. Städenergi kan vi varmt rekommendera.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Margaretha. Tack snälla för din kommentar och feedback. Vad kul att ni blev nöjda med er fönsterputsning och städning, och stort tack för att ni rekommenderar oss vidare till andra kunder. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Monika M
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Högsta nivåer på allt: kundtjänst och städning. Snabb återkoppling, bra kvalité, bästa städbolaget. Jag är 100%nöjd med deras tjänster

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Monika. Tusen tack för din feedback och kommentar. Vad roligt att höra att du tycker vi är bäst. Tack! =) Önskar dig allt gott och en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Bijan Z
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Enkel kontakt och bra städning - det är städenergi.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Biljan. Tack för din kommentar. Vad kul att höra att du tycker att städningen är bra och att kontakten med oss är enkel. Önskar dig en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Eje H

Bra städerskor och flexibilitet

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Eje Tack för din feedback. Vad roligt att läsa att du upplever att vi är flexibla och har bra städerskor. Vi vill ge kunden den bästa kvalité vi kan på kundernas städning. Önskar dig en trevlig dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Katarina L
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Har anlitat företaget i flera år och är genomgående nöjd.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Katarina Tack för din kommentar. Vi är så glada att du varit kund hos i så många år, och tack för att väljer att stanna kvar hos oss. Önskar dig allt gott och en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Erik W
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Anlitat för att städa kontoret. Har funkat superbra och utan problem under två år.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Erik. Tack snälla för din kommentar och feedback. Vad rolig att höra att ni använder oss på ert företag och att det fungerar bra. Tack =) Önskar dig en trevlig dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Elisabeth A
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Regelbunden städning. Alltid i tid och gör ett noggrant fint arbete. Härligt komma hem till skinande hem.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Elisabeth Tack för din feedback. Ja visst är det härligt att få komma hem till ett skinande hem som luktar gott och nystädat. Vad roligt att höra att ni är nöjda och att vi kommer i tid. Önskar er en fin dag =) Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Lea A
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Städningen var bra. Bemötandet gott.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Lea Tack för din kommentar. Vad härligt att höra att ni tyckte att städningen blev bra =) Hjärtligt välkommen åter. Önskar dig en trevlig dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Madeleine S
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Lätta att komma i kontakt med, flexibla. Bra utfört.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Madeleine Tack för din feedback. Det glädjer mig att läsa att ni upplever oss flexibla och lätta att komma i kontakt med. Önskar dig allt gott och en trevlig dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Johan F
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Proffsiga och väldigt effektiva. Vi är oerhört nöjda

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Johan. Tusen tack för din kommentar. Blir superglad av att läsa att du upplever oss som proffsiga och effektiva. Vad roligt att höra att du är nöjd med oss =) Önskar dig allt gott och en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

LENA W
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Jag hade flyttstädning. Mycket bra och väl städat, har absolut inget att klaga på. Jag kan varm rekommendera Städenergi AB

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Lena Tusen tack för din fina kommentar, och för att du rekommenderar oss vidare till andra kunder. Vad roligt att höra att ni blev nöjda med städningen =) Önskar dig en trevlig dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Sara S
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Noggrann, alltid i tid, bra utfört. Väldigt bra kommunikation innan och efter varje besök. Alltid flexibla vid ev ombokning. Otroligt nöjda!

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Sara. Tack snälla för din fina kommentar och feedback. Vad glad jag blir att höra ni är nöjda med oss och att du upplever att vi är noggranna vid städningen och flexibla. Tack =) Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Petra A
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Regelbunden städning, varannan vecka. + vi tar normalt fönsterputs en gång per år + stor städning inkl fönsterputs en gång per år

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Petra Tack för din kommentar och för att ni är hemstädnings kund hos oss. Vad roligt att läsa att ni även bokar in fönster putsning och storstädningar =) Önskar er en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Magnus L
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Vi köper hemstädning varannan vecka av Städenergi och vi är väldigt nöjda med resultatet. Att komma hem till en nystädad och fräsch lägenhet är riktigt trevligt. Bra och flexibel kundservice och utmärkt städat!

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Magnus Tusen tack för din fina kommentar och feedback. Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss. Ja, visst är det härligt att få komma hem till ett skinande rent och fräsch hem. =) Önskar dig allt gott. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Mikael D
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Gör ett bra jobb, snabb och hjälpsam support

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Mikael. Tack för din feedback. Det gör mig glad att läsa att att du tycker vi är bra, snabba och hjälpsamma. Tack =) Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Sophie B
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Vi har använt oss av städenergi i flera år och har överlag varit väldigt nöjda med städenergi. Vi har använt både veckovisa städningar, flyttstädning samt fönsterputs. Bolaget är lyhörda för eventuella kommentarer eller klagomål.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Sophie. Tusen tack för din kommentar och feedback. Vi är så glada att du varit kund hos oss i så många år. Vi vill att kunden ska få den bästa kvalité på sin städning, och självklart åtgärdar vi om vi gjort något fel =) Vi hoppas på att få sammarbeta med dig i många år till framöver. Önskar dig en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Petra G
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Jag uppskattar flexibiliteten Städenergi erbjuder när vi har behövt boka om våra städningar.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Petra. Tack för din feedback. Vi tycker det är viktigt att kunden kan känna att vi är flexibla. Jag blir glad att läsa att du upplever det av oss. Önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Niclas H
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Har haft både storstädning och regelbunden hemstädning. Duktiga kompetenta trevliga städare som gör ett bra jobb, rent och fräscht blir det.

Maria Nathalie Caroline G
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Jättebra städning, rekommenderar Städenergi!

Charlotte B
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Trevligt bemötande. Städningen fungerar jättebra!

Siv H
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Kunniga personer som städar. Bra bemötande från kontoret.

Veronica W
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Så noggranna och duktiga! Alltid så nöjd!

Desiree S
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Allt fungerar smidigt med bra resultat.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Desiree. Tack för din feedback. Vad härligt att höra att du är nöjd med resultatet och att du upplever att allt fungerar smidigt. Tack. Önskar dig en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson.

Jennie A
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Tycker de levererar en bra tjänst och de är alltid väldigt tillmötesgående.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Jennie Tack för din kommentar och feedback. Vad roligt att höra att du är nöjd med oss =) Önskar dig allt gott och en fin dag, Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Richard A
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Jag är mycket nöjd med Städenergi! Både med resultatet av deras jobb men även deras engagemang och det sätt dom skött allt på! Tack! Jag kommer att anlita er igen! /Richard

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Richard. Tusen tack för din kommentar och feedback. Vad roligt att höra att ni är nöjda med oss, och vill anlita oss igen om behovet uppstår. =) Tack för det. Önskar dig allt gott Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Anna F
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Vi har haft Städenergi sedan ca 2010 för hemstädning så vi har haft några olika personer hemma hos oss under den perioden tiden. Med varierande kvalitet men jag är oftast mycket nöjd. När jag inte varit nöjd så har det meddelats och de har justerat till nästa gång vilket är jättebra. De är också flexibla och försöker möta behov om vi har behövt ändra dag eller frekvens. Det som jag skulle vilja se för att ge full pott är att man får någon typ av trogen kund-rabatt (typ att man får bra rabatt på fönsterputs eller storstädning)...

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Anna Tack för din feedback. Vad roligt att höra att ni varit kund hos oss så länge =) Jag blir glad att läsa att du tycker vi är flexibla och åtgärdar där vi brister. Ni som befintlig kund har kundrabatt. Kontakta gärna kontoret för mer information om den rabatten. Önskar dig en trevlig dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Olle A
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Bra kvalitet, prisvärt och trevligt kundbemötande

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Olle. Tack för din kommentar och feedback. Vad härligt att höra att ni är nöjda med vår kvalité och upplever ett trevlig kundbemötande. Tusen tack för det =) Önskar dig en fin dag. Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Fredrika F
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Väldigt nöjd. Duktiga att kommunicera med förändringar & närvaro.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Fredrika Tack för din kommentar och feedback. Vad kul att höra att ni är nöjda med oss och att kommunikationen fungerar, det är viktigt tycker vi. Önskar dig en trevlig dag. Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson.

Martin B
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Vi har haft Städenergi under flera år och är nöjda med dem. De är flexibla och det är lätt att byta eller avboka tider. De har även varit snabba med att ersätta oss de få gånger något har blivit skadat vid städningen. De är lätta att kontakta och lyssnar på kunden

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Martin. Tack för din kommentar. Vad roligt att höra att i varit kund hos oss i många år och att du upplever oss flexibla. Tack för det. Vi beklagar att olyckan ibland är framme och självklart ersätter vi om vi orsakat en skada. Jag hoppas att vi får fortsätta at städa hos er många år framöver =) Önskar dig en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Tora H
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Vi köpte flyttstäd som tyvärr inte alls blev bra. Det positiva är att det var inga problem att få det åtgärdat i efterhand, snabb och bra service. Men hade så klart önskat att det blev bra första gången :)

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Tora Tack för din kommentar och feedback. Vi beklagar att ni inte blev nöjda med flyttstädningen vi utförde. Självklart åtgärdar vi om vi missat något. Vad roligt att höra att ni upplevde en bra service och snabb åtgärd. Vi hoppas ni återkommer i framtiden, så att vi får en chans till att visa vad vi går för =) Önskar dig en fin dag. Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Lars Å
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Har städning varannan vecka och är mycket nöjd med resultatet.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Lars Tack för din kommentar. Vad glad jag blir att läsa att ni är nöjda med oss och resultatet. =) Önskar dig en trevlig dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Louise Ö
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Jag har köpt städning av mitt hem. De levererar enligt beställning, men inte över förväntan. Jag hade önskat att de också rengjorde glaskupor etc för ljusstakar.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Louise. Tack för din kommentar och feedback. Jag beklagar att vi inte kunde leverera den kvalité som du som kund förväntade dig utav oss. Vid engångsstädningar som t ex storstädning, så har ni som kund 10 dagars nöjd kundgaranti. Vilket innebär at vi kommer tillbaka om ni upplever att vi missat något i städningen. Vi hoppas att ni återkommer till oss i framtiden, så att vi får en chans till att visa vad vi går för =) Önskar dig en fin dag Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Tove H
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Alla städare vi haft via städenergi har varit toppen, trevliga och noggranna. Bra service och kontakt också vid avbokning av städtillfällen etc.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Tove Tack för din feedback. Vad roligt att höra att du är nöjd med oss, både med personalen och vår service =) Vi tackar så mycket och önskar dig en fin dag Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Ingela L
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Jag har använt Städenergi i många år. De är tillmötesgående och flexibla. Återkommer snabbt om man kontaktar dem. Resultatet av städningen har alltid varit fint.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Ingela Tusen tack för din kommentar. Vad glad jag blir att läsa att ni varit kund hos oss i flera år. Flexibilitet och kvalité är viktigt för oss och jag är glad att du uppmärksammar att vi är det =) Önskar dig en trevlig sommar Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Lisa J
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Har hemstädning via Städenergi. Trevlig personal och högservice. Rekommenderar dom varmt.

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Lisa Tack för din kommentar och feedback, och Tusen tack för att ni rekommenderar oss =) Högservice är viktigt för oss, så jag blir glad att läsa att ni upplever det. Önskar dig allt gott och en fin dag. Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Sara T
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Vi har haft städning varje vecka med Städenergi i flera år, och är fantastiskt nöjda. Överlag har vi bra kontinuitet och samma person långa perioder, de gör alla ett fantastiskt jobb och vi är alltid supernöjda! Mycket bra och trevlig respons på kontorssidan också. Rekommenderar varmt!

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Sara Tack snälla för din kommentar. Jag blir så glad av att läsa att ni är nöjda med oss, vad härligt att höra. =) Tusen tack för ett ni rekommenderar oss. Önskar dig en trevlig sommar Med vänliga hälsningar Lisa Jakobsson

Daniel W
Skrev om Amadeus / Städenergi AB

Vi har nu varit kunder i ca 2 år och är nöjda med både städningen samt kommunikationen med kundtjänst etc. för planeringar , frågor osv. Beställ gärna storstädning. Det är både skönt att få gjort men framförallt är de kanonduktiga!

Svar från Amadeus / Städenergi AB

Hej Daniel. Tack för din kommentar och feedback. Vad härligt att höra att ni är nöjda med oss =) Vad glad jag blir att läsa ni varit kund hos oss så länge, och tusen tack för att ni rekommenderar oss. Önskar dig allt gott och en trevlig sommar Vänliga hälsningar Lisa Jakobsson