Alla kategorier Övrigt Stockholms län Huddinge Stadens VVS och Bygg i Trångsund AB

Stadens VVS och Bygg i Trångsund AB

Skogås Torgväg 6, 142 30 Skogås — Visa karta

Vi är ett familjärt företag med breda kompetenser och vår lycka är nöjda kunder, Er VVS och bygg entreprenör.Vi är ett företag, som inom organisationen har en lång och gedigen erfarenhet av olika typer av uppdrag inom byggbranschen.Vår affärsverksamhet och styrka innebär att du behöver bara ringa ett samtal och vi hjälper till med allt och underlättar därmed arbetet för er.För oss är inget jobb för stort eller för litet, då vi utför alla typer av jobb från ett vanligt blandarbyte till lokalanpassningar, om/ny byggnationer av villor, lyxsviter på ett av Sthlms största hotell samt fastighetsservice till BRF:er. Vi lämnar gärna referenser.Vi besitter kompetens bla inom:VVSSnickareElMålareKakelFastighetsskötselRivningsarbetenVentilationMarkarbetenGlas (bla fönster, uterum mm)SvetsSmidePlåtMöbelsnickeriArkitektVälkomna
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 2 kunder tycker om Stadens VVS och Bygg i Trångsund AB

• Simon H
    Simon H skrev om Stadens VVS och Bygg i Trångsund AB
    Bygger om våra badrum och detta företag har gjort ett superbra jobb. Trevliga och proffsiga arbetare. Kommer helt klart rekommendera dessa till vänner och även amvända igen framöver.
  • Jenny S
    Jenny S skrev om Stadens VVS och Bygg i Trångsund AB
    Behövde hjälp att montera ett kök, kakla ett badrum, dra om avlopp samt lägga trä parkett i hela min lägenhet på 84 kvadrat. Trevliga killar som gjorde ett väldigt bra jobb, snabbt och till ett bra pris. Absolut en firma jag
    rekommenderar! Enkelt att få kontakt och boka in jobbet.

Skogås Torgväg 6, 142 30 Skogås