Städfen AB

Stora gråmunkegränd 11, 111 27 Stockholm

Virebergsvägen 20, 16930, SOLNA
Tak & Bygg Mellansverige AB
Bitte M:
Takjour gjorde ett fint arbete från grunden. Allt bytte de ut, noggranna killargjorde ett kanonjobb. När vi ska byta tak på nästa hus är Tak...
Ändra min profil

Läs vad 4 kunder tycker om Städfen AB

• hanna
    hanna skrev om Städfen AB
    Anlitar Städfen, tycker dom är bra.
    Hade samma städerska väldigt länge men fick tyvärr byta då hon flyttade och resan till mig blev lite svår, men den nya städerskan funkar lika bra.
    Kändes bra att de ringde innan och förklara allt så att det inte kom som en överraskning.
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Städfen AB
    Jag rekommenderar absolut INTE Städfen. I deras provstädning skadade städerskan våra ceramiska spishäll med stora repor. Personalansvarig på Städfen hävdade att städerskan inte orsakat skadan.

Efter många otrevliga samtal och mejlväxlingar mellan mig och personalansvarige där hon var oförskämd och extremt oproffesionell var vi tvungna att ta ärendet vidare till Allmänna reklamationsnämnden.

Dagen innan tvisten skulle prövas, ångrade personalansvarig sig och gick med på att erkänna skadan och betala skadeståndet. Totalt tog hela processen sex månader.
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Städfen AB
    Använde mig utav Städfen innan jag bytte till en annan städfirma. Jag bytte eftersom att jag gång på gång blev missnöjd med städningen pga av att det ibland inte var dammsugit ordentligt, våt torkat och för att städerskorna ofta kom sent eller avbokade samma dag.

När det städas dåligt är det ganska naturligt att man ringer och berättar varför man är missnöjd. Tyvärr får man ett väldigt dåligt bemötande från Jennifer och i från Ida som jobbar där. De är otrevliga, inte tillmötesgående och verkar inte bry sig om att göra mig som kund nöjd.
  • John C
    John C skrev om Städfen AB
    Utmärkt kundtjänst. Jag provade nyligen Städfen till en flyttstädning. Jenny (på telefonen) var otroligt tålmodig och hjälpsam, och själva städningen var bra, inget problem alls. Jag anlitar dem gärna igen.

Övriga företag nära Städfen AB:

Svensk Stubbfräsning

Torplyckegränd 134, Vällingby
Svensk Stubbfräsning
Jonas S:
Snabbt och effektivt utfört jobb. Kan bara rekommendera Svensk Stubbfräsning.

Säker Trädvård Stockholm

STORA SÄLLSKAPETS VÄG 34, Skärholmem