Städfen AB

Stora gråmunkegränd 11, 111 27 Stockholm

2.8 / 5 i betyg — 4 rekommendationer
, 11331, STOCKHOLM
Anton J:
Håll käften är håll käften-bra!
Hemsida

Läs vad 4 kunder tycker om Städfen AB

• hanna
    hanna skrev om Städfen AB
    Anlitar Städfen, tycker dom är bra.
    Hade samma städerska väldigt länge men fick tyvärr byta då hon flyttade och resan till mig blev lite svår, men den nya städerskan funkar lika bra.
    Kändes bra att de ringde innan och förklara allt så att det inte kom som en överraskning.
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Städfen AB
    Jag rekommenderar absolut INTE Städfen. I deras provstädning skadade städerskan våra ceramiska spishäll med stora repor. Personalansvarig på Städfen hävdade att städerskan inte orsakat skadan.

Efter många otrevliga samtal och mejlväxlingar mellan mig och personalansvarige där hon var oförskämd och extremt oproffesionell var vi tvungna att ta ärendet vidare till Allmänna reklamationsnämnden.

Dagen innan tvisten skulle prövas, ångrade personalansvarig sig och gick med på att erkänna skadan och betala skadeståndet. Totalt tog hela processen sex månader.
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Städfen AB
    Använde mig utav Städfen innan jag bytte till en annan städfirma. Jag bytte eftersom att jag gång på gång blev missnöjd med städningen pga av att det ibland inte var dammsugit ordentligt, våt torkat och för att städerskorna ofta kom sent eller avbokade samma dag.

När det städas dåligt är det ganska naturligt att man ringer och berättar varför man är missnöjd. Tyvärr får man ett väldigt dåligt bemötande från Jennifer och i från Ida som jobbar där. De är otrevliga, inte tillmötesgående och verkar inte bry sig om att göra mig som kund nöjd.
  • John C
    John C skrev om Städfen AB
    Utmärkt kundtjänst. Jag provade nyligen Städfen till en flyttstädning. Jenny (på telefonen) var otroligt tålmodig och hjälpsam, och själva städningen var bra, inget problem alls. Jag anlitar dem gärna igen.

Företag inom övrigt nära Städfen AB:

Svensk Stubbfräsning

Torplyckegränd 134, Vällingby
Svensk Stubbfräsning
Jonas S:
Snabbt och effektivt utfört jobb. Kan bara rekommendera Svensk Stubbfräsning.

Säker Trädvård Stockholm

STORA SÄLLSKAPETS VÄG 34, Skärholmem

, STOCKHOLM
Anton J:
Håll käften är håll käften-bra!