Städfen AB

2.8 / 5 i betyg — 4 rekommendationer
Badrumsverket
Badrumsverket
Adrian M:
Mycket bra företag - hög kvalité till en rimlig pris
Hemsida
Adress
Stora gråmunkegränd 11
11127 Stockholm

Läs vad 4 användare tycker om Städfen AB

• hanna
    hanna skrev om Städfen AB
    Anlitar Städfen, tycker dom är bra.
    Hade samma städerska väldigt länge men fick tyvärr byta då hon flyttade och resan till mig blev lite svår, men den nya städerskan funkar lika bra.
    Kändes bra att de ringde innan och förklara allt så att det inte kom som en överraskning.
  • Lisa T
    Lisa T skrev om Städfen AB
    Jag rekommenderar absolut INTE Städfen. I deras provstädning skadade städerskan våra ceramiska spishäll med stora repor. Personalansvarig på Städfen hävdade att städerskan inte orsakat skadan.

Efter många otrevliga samtal och mejlväxlingar mellan mig och personalansvarige där hon var oförskämd och extremt oproffesionell var vi tvungna att ta ärendet vidare till Allmänna reklamationsnämnden.

Dagen innan tvisten skulle prövas, ångrade personalansvarig sig och gick med på att erkänna skadan och betala skadeståndet. Totalt tog hela processen sex månader.
  • Lovisa H
    Lovisa H skrev om Städfen AB
    Använde mig utav Städfen innan jag bytte till en annan städfirma. Jag bytte eftersom att jag gång på gång blev missnöjd med städningen pga av att det ibland inte var dammsugit ordentligt, våt torkat och för att städerskorna ofta kom sent eller avbokade samma dag.

När det städas dåligt är det ganska naturligt att man ringer och berättar varför man är missnöjd. Tyvärr får man ett väldigt dåligt bemötande från Jennifer och i från Ida som jobbar där. De är otrevliga, inte tillmötesgående och verkar inte bry sig om att göra mig som kund nöjd.
  • John C
    John C skrev om Städfen AB
    Utmärkt kundtjänst. Jag provade nyligen Städfen till en flyttstädning. Jenny (på telefonen) var otroligt tålmodig och hjälpsam, och själva städningen var bra, inget problem alls. Jag anlitar dem gärna igen.

Företag nära Städfen AB:

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

Sveavägen 147, STOCKHOLM
Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm
Richard O:
Det bästa är att dom har längre visningar än de flesta andra Mäklarna. Speciellt bra då det är mycket visn samtidigt. Kunnig o trevlig Mäkla...

Grooming.se

Ranhammarsvägen 20A, BROMMA
Grooming.se
Owe E:
Snabb leverans och rätt varor är ju en bra grej

Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen

Elsa Brändströms gatan 219, HÄGERSTEN
Fastighetsbyrån Hägersten/Älvsjö/Skärholmen
Anna S:
Mer än nöjd! Första intrycket av Adam var att han är mycket kunnig och påläst inom bostadsrättsmarknaden i vårt område men även väldigt ins...

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, Stockholm
Fastighetsbyrån Södermalm
Marianne G:
Jag rekommenderar varmt Fastighetsbyrån om du/ni planerar att köpa en bostad. Allt fungerade tillfredställande! Trevligt bemötande och sakli...

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
Edward & Partners
Max D:
Otroligt bra! Christian var väldigt proffsig, snabb och kunnig. Bästa mäklaren vi stött på under vår process med att köpa lägenhet.