Städfen AB, sid 2

Barnängsgatan 52C, 116 48 Stockholm — Visa karta

Städfen är en geniun städfirma som har städat hemma hos privatpersoner i Stockholmsområdet sedan 2009. Vår verksamhet präglas av ledorden trygghet, flexibilitet och kvalitet. Varje dag jobbar vårt 30-tal anställda på att förbättra vår service så att du som kund får en så bra upplevelse som möjligt!

Från början var Elena ensam i företaget, hon tog emot beställningar, städade och skötte bokföringen. Dessa erfarenheter som följt med Elena från starten har byggt upp hela verksamheten. Många av de kunder vi har idag har följt med från starten som ett resultat av den relationen vi byggt upp, de har med åren blivit goda vänner och det är precis så vi vill ha det - tryggt, personligt och där vi har en ömsesidig förståelse. Välkommen!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 257 kunder tycker om Städfen AB

• Peter D
    Peter D skrev om Städfen AB
    Den enda städfirma som vår katt accepterat :) Hon brukade vara orolig och skrika på nätterna när vi anlitat andra städfirmor. Dem är enkla att kommunicera med och gör små ändringar i hemmet (förutom att städa) som vi uppskattar mycket. Läs mer
  • Jen J
    Jen J skrev om Städfen AB
    Har bokat Städfen för enstaka städningar. Har funkat väldigt bra varje gång! Läs mer
  • Jan L skrev om Städfen AB
    Skapar schema för långa perioder
    Aldrig problem med ombokningar
    Trevlig personal, både den som utför jobbet och på kontoret
    Altid ersättare om ordinarie person är förhindrad
    Bra och noggran städning Läs mer
  • Femiline A skrev om Städfen AB
    Grymma, snabba och flexibla. För min del funkade det hela väldigt bra. Läs mer
  • Anneli R skrev om Städfen AB
    Ett bra bemötande av samtlig personal från början och framåt...
    De är noggranna och pålitliga och flexibla om man behöver ändra tid el dyl. En trygg firma som jag varmt kan rekommendera. Läs mer
  • Åsa E skrev om Städfen AB
    Bra bemötande.
    Städning var annan vecka.
    Nöjd Läs mer
  • Anastasia S
    Anastasia S skrev om Städfen AB
    Jag är nöjd som kund och rekommenderar företaget varmt till mina vänner och bekanter.
    Storstädning utfördes med kvalité och service och välbemötande Läs mer
  • Laila N
    Laila N skrev om Städfen AB
    Den person som tog emot min beställning i våras var inte så trevlig ag gorde fel men fick inte ändra. Men däremot den person som kom och tvätta fönster är duktiga lite dåliga på svenska, det har varit bra när dom är färdiga. I stora hela är ag nöjd kan tänka mig en rekommendation till vänner. Läs mer
    2018-04-25 Städfen A svarar Laila N
    Hej Laila,

Den kundtjänsten jobbar inte kvar hos oss. Tack snälla för din feedback.
    Jag är glad att du var nöjd <3
  • Furusjö T skrev om Städfen AB
    Hemstädning.
    Mycket bra allt igenom. Fördel när samma person återkommer.
    Kan rekommendera företaget. Läs mer
  • Åsa K skrev om Städfen AB
    Vi är supernöjda. Fantastiskt noggrann och duktig. Kan verkligen rekommendera Städfen. Läs mer
  • Babett H skrev om Städfen AB
    Vi har bokat regelbundet hemstädning hus Städfen och de är otroligt proffsiga och noggranna. Vår städerska är Natalia och hon är alltid supersnabbt och gör ett kanonjobb. Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Lia Z
    Lia Z skrev om Städfen AB
    Snabbt och fint.
    Vi fick hjälp av Städfen i april det här året: flyttstädning av radhus på 120km2. Bemötandet var bra och proffsigt, vi fick önskad tid och själva arbetet var gjort fint. Dessutom var piset rimligt.
    Rekomenderas! Läs mer
  • Lotta A skrev om Städfen AB
    Vi har stort behov av städhjälp för att få vardagen att gå ihop. Genom Städfen har vi fått ett upplägg som passar oss. Vi har samma proffsiga medarbetare varje gång och vi är nöjda. Läs mer
  • Linnea S skrev om Städfen AB
    Det utfördes en flytt städ där vi är väldigt nöjda. Mycket proffsigt. Läs mer
  • Annika T skrev om Städfen AB
    Har anlitat företaget två gånger. Är mycket nöjd med städningen båda gångerna. Läs mer
  • Hanna U skrev om Städfen AB
    Superbra städning med samma person varje gång. Lätt att avboka och Städfen svarar alltid snabbt på mail. Läs mer
  • Christina M skrev om Städfen AB
    Jag har redan besvarat alla dessa frågor. Att ni frågar igen visar hur urusla ni är. När jag senast besvarade alla era frågor talade jag om hur missnöjd jag var och den städningen som utfördes var den sämsta jag erfarit, men har därefter inte hört ett ord från er.. Tydligen tar ni inte alls kunden på allvar eftersom ni nu sänder ett nytt frågeformulär!!! Läs mer
    2017-11-21 Städfen A svarar Christina M
    Hej Christina,

Tack så hemskt mycket för att du hör av dig!
    Precis som du säger genomförde vi en stor kundundersökning, men du angav tyvärr inte ditt fullständiga namn i formuläret vilket gjorde det omöjligt för oss att veta vem du var och kontakt dig.
    Jag lägger otroligt mycket tid för att göra alla Städfens kunder nöjda, därav kundundersökningen, det var absolut inte meningen att störa.

Vi på Städfen VILL göra rätt för oss, jag har försökt ringa dig under morgonen idag och skulle uppskatta om du hörde av dig, jag drar iväg ett sms så kan du ringa precis när det passar dig!

/MVH Jennyfer
  • Anna S skrev om Städfen AB
    Min upplevelse av Städfen är väldigt positiv. Jag har en underbar kvinna som städar hos mig varannan vecka. Jag älskar att komma hem varannan fredag och njuta av ett nystädat hem. Förstår inte hur hon lyckas att få speglar och duschväggar så rena det är ett mysterium. Läs mer
  • Filip C skrev om Städfen AB
    Bra städning över lag. Köpt storstädning. Inga problem med bokning. Läs mer
  • Gunhild R skrev om Städfen AB
    Storstädningen fick vi göra om! Konstiga rengöringsmedel användes bland annat på toaletten, spolknappen eroderade så vi fick köpa ny! Svårt att kommunicera med städarna då de inte var svensktalande! Kommer aldrig att rekommendera detta städföretaget Läs mer
    2017-11-21 Städfen A svarar Gunhild R
    Hej Gunhild,

Tack för din återkoppling.
    Det är absolut inte okej att du fick städa om och att spolknappen fick bytas ut.

Jag ska in på möte med dom två anställda som utförde arbetet senare under dagen och vi ska gå till botten med det här!
    Vi jobbar endast med ekologiska och organiska medel på Städfen för att våra anställda inte ska riskera sin hälsa framför allt, men även för att kunder inte ska få allergier eller att inredning som förstörs.

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt och vi på Städfen vill självklart kompensera dig och hör av oss omedelbart!
    Vi hörs vidare per telefon!

/MVH Jennyfer
  • Mats P skrev om Städfen AB
    Jag är mycket nöjd med min 14-dagars städning. Läs mer
  • A. A skrev om Städfen AB
    Snabb, smidigt och besvärsfritt! Jag har månadsstädning från Städfen och varje månad kommer samma städerska till mig som är noggrann, har lärt sig hur jag vill ha det och därmed är min lägenhet alltid i perfekt skick när jag kommer åter efter hennes besök! Läs mer
  • Susanna L skrev om Städfen AB
    Det har varit mycket bra. Jag har fått städhjälp av min lägenhet. Läs mer
  • Agneta W skrev om Städfen AB
    Väldigt tillmötesgående och proffsigt företag som alltid är snabba på att svara och lätta att komma i kontakt med.
    Trevliga personer som kommer och städar, när vi inte har varit nöjda så har det inte varit några problem att byta städerska. De ligger även på en väldigt bra prisnivå.

Viktigast av allt tycker jag är att de har schyssta villkor för sina anställda med kollektivavtal. Läs mer
  • Ursula B skrev om Städfen AB
    Vi har anlitat Städfen två ggr för att utföra flyttstädningen. Bra bemötande från kundtjänst vid bokning, snabb offert och handläggning. Kommer i tid och utför ett sanslöst bra jobb! Läs mer
  • Fredrik N skrev om Städfen AB
    Trevligt bemötande av de två herrarna, som städade hos mig. En känsla som fick mig att lita på dem. Läs mer
  • Therese S
    Therese S skrev om Städfen AB
    Vi har veckostädning varannan vecka och är mycket nöjda. Pålitligt företag med god kvalité. Information och kommunikation fungerar bra. Läs mer
  • Robert B skrev om Städfen AB
    Vi var nöjda med bemötandet samt det arbete som utfördes. Allt blev klart i tid. Läs mer
  • Susanne E skrev om Städfen AB
    Vi passade på att boka en vårstädning i samband med att vi skulle bort på en veckas semester! Vår blomvakt släppte in städarna som kom på överenskommen tid. Vi är verkligen supernöjda med Städfens arbete! Rent precis överallt, inkl. ugnen som vi själva inte lyckats få helt ren tidigare! Att även få alla fönster putsade var helt klart värt pengarna. Kunde knappt se en prick! Kan rekommendera Städfen till 100%! Läs mer
  • Bitte H skrev om Städfen AB
    Effektiv och punktlig och jag uppskattar stt få samma städare varje gång även om jag inte kan planera med regelbundna tider Läs mer
  • Minna H skrev om Städfen AB
    Jag beställde storstädning av Städfen AB en gång i augusti 2015 och var mycket nöjd med resultatet. Allt från bemötande från kundservice till resultatet av städningen och fakturering efteråt var mycket bra. Läs mer
  • Richard K skrev om Städfen AB
    Bemötandet från företaget och personalen är mycket bra och professionellt. Läs mer
  • Maria L skrev om Städfen AB
    Jättenöjd. Noggrann städerska. Alltid bra service när man ringer. Läs mer
  • Kerstin L skrev om Städfen AB
    Jag har hemstädning från Städfen och jag har bara goda erfarenheter från företaget! Även om vi har haft olika personer som kommit och städat har resultatet alltid varit bra!
    Jätteduktig personal! Läs mer
  • Mia S skrev om Städfen AB
    Bra bemötande ,det som är svårt är att personalen ej talar svenska .Önskat veckostädning och strykning. Städningen ok för det mesta strykningen totalt sett mindre bra. Läs mer
  • Åsa K skrev om Städfen AB
    Bra bemötande, bra service och trevlig personal.
    Har använt deras tjänst fönsterputs och storstädning och har varit nöjd med resultatet Läs mer
  • Jan N skrev om Städfen AB
    Jag är nöjd med den städning som Städfen låtit utföra hos mig. Bemötandet har varit bra Läs mer
  • Andreas R skrev om Städfen AB
    Bra städning till bra pris. Upplevde dock stor variation i resultatet beroende på personal. Snabba att åtgärda eller kompensera när de missat något. Läs mer
  • Barbro P skrev om Städfen AB
    Duktig personal, en fröjd att komma hem till ett skinande rent hem. Bra och personlig kundservice. Läs mer
  • Lena-karin V skrev om Städfen AB
    De senaste åren har vi köpt fönsterputs två ggr om året. Vi har alltid varit mycket nöjda med bemötandet vid bokning och med slutresultatet. Tidigare har vi även köpt städning 2ggr i månaden. Även då var vi nöjda med allt. Vi kände oss trygga med städerskan och lämnade nyckeln till henne. Läs mer
  • Barbro S skrev om Städfen AB
    Jag har köpt städning en gång per månad, samt fönsterputs. har använt städfen i c:a 5 år till min fulla belåtenhet. Läs mer
  • Ingemo H skrev om Städfen AB
    Bra bemötande både från administration samt städare, men det har varit problem med ihopblandning av bokningar vid några tillfällen Läs mer
  • Katarina W skrev om Städfen AB
    Städning där vi haft samma städerska i flera år. Väldigt väldigt nöjda med henne! Läs mer
  • Kerstin T skrev om Städfen AB
    Hemstädning var fjärde vecka är jag mycket nöjd med. Läs mer
  • Mats G skrev om Städfen AB
    Bra bemötande och städservice. Nöjd. Läs mer
  • Anita N
    Anita N skrev om Städfen AB
    Bra bemötande och snabba svar på min städhjälp varannan fredag. Saknar dock
    någon form av återkoppling från företaget. T ex synpunkter som Marianna har om det finns något som saknas vad gäller städmaterial eller förslag på saker som kan städas om det finns tid över. Eftersom Marianna inte är svensktalande och har ibland svårt att förklara på engelska undrar jag om hon gör någon avrapportering till företaget som jag behöver veta. Jag har inte haft något problem, mest en undran hur rapporteringen går till. Läs mer
  • Åsa L skrev om Städfen AB
    Bokade för andra gången en storstädning. Första gången var jag supernöjd. Den här gången var jag inte alls nöjd, och hade en dialog med företaget om kvaliteten på städningen, skickade foton etc. Efter lite korrespondens kom vi överens om att jag skulle betala ett lägre pris än vad vi kommit överens om från början. Det kändes ok, och bemötandet från företaget var då mycket bra. Men kvaliteten på arbetet var långt från godkänt och jag fick efterarbeta en hel del. Läs mer
  • Owe S skrev om Städfen AB
    Mycket bra bemötande Städning var 14:de dag av lägenhet
    Mycket bra utförande Läs mer
  • Henrietta T skrev om Städfen AB
    Jättetrevlig tjej som städade. Trist dock att de inte städar under badkar och ovanpå bokhyllor som rutin eller för den delen över köksskåp. I övrigt ok. Läs mer
  • Karolina N skrev om Städfen AB
    Mycket bra städföretag. Flexibla lösningar och god service. Läs mer