Städgiganten AB

Städgiganten AB

www.stadgiganten.se
  • BadgeElevenYears
4.5

Städgiganten AB har under 10 års tid hjälpt kunder med allt från städning i vardagen till trädgårdsskötsel eller trivseltjänster. Vi strävar alltid efter att ständigt ha 100 procent nöjda kunder, att leverera kvalitet i våra utförda tjänster och att ha konkurrenskraftiga priser. För oss kommer kundens behov i första hand....

486 omdömen om Städgiganten AB

Sedan starten hos Reco 2014

Gunnar O
Skrev om Städgiganten AB

Flyttstädning av villa. Oksana och hennes två kollegor som var där var mycket duktiga och resultatet blev mycket bra. Dessutom mycket sympatiska. Admin trevlig och lätt att ha kontakt med. Vi är nöjda och rekommenderar Städgiganten för den som behöver flyttstädning.

Elina N
Skrev om Städgiganten AB

Rena och fina fönster, trevlig personal! Varmt rekommenderar!

Inger Ida B
Skrev om Städgiganten AB

Gjorde ett bra jobb, smidigt med egen stege bl.a

Rafael P
Skrev om Städgiganten AB

They forgot to clean the balcony but fixed it fast in the next day

Martin J

Toppen! Rent och snyggt! hälsn. Martin Jonsson

Svar från Städgiganten AB

Hej Martin J, Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och att du tyckte att det var rent och snyggt. Det betyder mycket för oss att veta att våra ansträngningar för att skapa en trivsam miljö uppskattas av våra kunder. Tveka inte att kontakta oss om det är något mer vi kan göra för att göra din upplevelse ännu bättre. MVH, Städgiganten AB.

Fredrik B
Skrev om Städgiganten AB

Superbra och trevliga enkelt och rent

Eva B

Bra service . Trevlig personal. Kan verkligen rekommendera

Stefan C
Skrev om Städgiganten AB

Snabba på att ta kontakt och väldigt nöjd med arbetet de utfört

Svar från Städgiganten AB

Det låter fantastiskt att du var nöjd med både hastigheten på deras kontakt och det utförda arbetet! Snabb och effektiv kommunikation är verkligen värdefullt när man anlitar tjänster. Om du har ytterligare behov i framtiden kan det vara bra att veta att de lever upp till förväntningarna. Tack för att du delade din positiva erfarenhet!

Hanna S
Skrev om Städgiganten AB

Jag hade hyrt ut min lägenhet och hyresgästen hade lämnat bostaden i värsta skick! Städgiganten bokade in en ordentlig städning med kort varsel och fick vår lägenhet att se ut som ny igen! Kommer definitivt anlita de igen för framtida städningar 🌟

Svar från Städgiganten AB

Det är fantastiskt att höra att vi kunde hjälpa till på så kort varsel och återställa din lägenhet till ett nyskick! Tack för att du delade din positiva upplevelse!

Monica N
Skrev om Städgiganten AB

Lätt att kontakta och enkelt att få den önskade städningen utförd.

Svar från Städgiganten AB

Det är glädjande att höra att du fann det enkelt att kontakta oss och att få den önskade städningen utförd! Vi strävar alltid efter att göra processen så smidig som möjligt för våra kunder. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden!

David B
Skrev om Städgiganten AB

Everything went well. The booking process was easy and the personnel responsive.

Svar från Städgiganten AB

I'm glad to hear that everything went well! We aim to make the booking process easy and to be responsive to our customers. We appreciate your feedback and look forward to assisting you again in the future!

Tina K
Skrev om Städgiganten AB

Flyttade in i en lägenhet där Städgiganten "flyttstädat" och jag kan säga att deras insats var under all kritik. Ingenting var ordentligt städat, golven, alla garderober, skåp, lister, luckor, badrum, element osv var smutsiga/dammiga. De kom tillbaka två gånger för att städa om, men ingen av städarna förstod varken svenska eller engelska vilket gjorde kommuniceringen väldigt svår. Efter andra städningen skulle de göra om allt. Endast golv och element blev rengjorda. Jag rekommenderar verkligen inte firman för flyttstäd.

Svar från Städgiganten AB

Hej Tina K, Tack för din feedback. Efter noggrann analys av din återkoppling gällande vårt arbete vill vi informera dig om att vissa av dina krav tyvärr inte tidigare har avtalats med oss, de överensstämmer inte med våra checklistor och framkom inte under själva arbetsprocessen. Vi rekommenderar starkt att våra kunder går igenom vår checklista och vid behov diskuterar eller inkluderar ytterligare tjänster, såsom städning av möbler eller skåp som har fyllts med disk. Enligt våra villkor utför vi inte flytt av möbler på...

Sofia Safoora J
Skrev om Städgiganten AB

Är verkligen supernöjd med storstädet - över förväntan!

Svar från Städgiganten AB

Det gläder oss att höra att du är supernöjd med storstädningen och att den överträffade dina förväntningar! Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativa tjänster och det är fantastiskt att höra när vi lyckas göra våra kunder så nöjda. Om det finns något specifikt du uppskattade extra mycket eller om du har ytterligare önskemål i framtiden, är vi här för att hjälpa. Tack för din positiva feedback!

Karin P
Skrev om Städgiganten AB

Funkade bra, var lätta att få tag på och allt flöt!

Svar från Städgiganten AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att våra tjänster fungerade bra för dig och att det var lätt att få tag på oss. Vår strävan är att göra hela processen så smidig och effektiv som möjligt för våra kunder. Om du har ytterligare behov eller om det är något annat vi kan hjälpa dig med, är vi här för att assistera. Tack igen för din feedback och för att du valde våra tjänster!

Skrev om Städgiganten AB

Fönsterputs Två kvinnor gjorde ett bra jobb men de sa ingenting, De bara kom in och sen gick de ?? Kändes lite konstigt

Svar från Städgiganten AB

Tack för din feedback, och jag ber om ursäkt om det kändes konstigt. Vi strävar efter att inte bara leverera högkvalitativ service utan också ge en trevlig och kommunikativ upplevelse för våra kunder. Jag kommer att vidarebefordra din kommentar till vårt team för att förbättra och säkerställa att våra personal är mer interaktiva och kommunikativa i framtiden. Om du har ytterligare önskemål eller frågor är du välkommen att kontakta oss. Tack för att du valde våra tjänster.

Lennart E
Skrev om Städgiganten AB

Bra, snabbt och noggrant utfört arbete, efter de förutsättningar som rådde. Lite språkförbristningar uppkom, då svenska språket var nästan obefintligt, men med lite engelska, teckenspråk och leenden fixades det sig. Är helnöjd med städningen, och grymt jobbat av dessa medarbetare, kommer att rekommendera Städgiganten till folk, som behöver städhjälp.// Tommy

Svar från Städgiganten AB

Hej Lennart. Tack för din värdefulla feedback. Det glädjer oss att ha kunnat hjälpa dig och vi ser fram emot framtida samarbeten. Vi investerar kontinuerligt i utbildning för vår personal, och vi arbetar tillsammans för att övervinna eventuella språkbarriärer. Vi är övertygade om att vår kommunikation kommer att förbättras ytterligare vid kommande beställningar.

Nicole D
Skrev om Städgiganten AB

Kunde inte ha blivit bättre! Mycket seriöst och bra företag! Vi kommer använda Städgiganten igen!

Svar från Städgiganten AB

Hej Nicole, Tack så mycket för din värdefulla feedback. Vi ser fram emot att betjäna dig igen och hjälpa dig med dina framtida beställningar.

Maja W
Skrev om Städgiganten AB

Gör ett bra jobb till ett bra precis!

Svar från Städgiganten AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du upplever att vi gör ett bra jobb till ett rimligt pris.

Ulla N
Skrev om Städgiganten AB

Städerskan Bella var mycket trevlig och effektiv. Kontoret var flexibla när jag ville byta tid. Trevligt bemötande.

Svar från Städgiganten AB

Tack så mycket för din positiva recension! Det gläder oss att höra att du uppskattade städerskan Bella's trevliga och effektiva service. Vi strävar alltid efter att ge flexibilitet och ett trevligt bemötande till våra kunder. Om du har ytterligare önskemål eller om det är något annat vi kan hjälpa dig med, är vi här för att assistera. Tack igen för att du delade din positiva upplevelse, och vi ser fram emot att fortsätta ge dig högkvalitativ service.

Elisabeth E
Skrev om Städgiganten AB

Mycket professionellt genomfört arbete!

Marita J
Skrev om Städgiganten AB

Personalen som städade min lägenhet var trevlig, professionell och utförde ett mycket bra arbete.

Svar från Städgiganten AB

Hej Marita. Tack för dina fina ord. Vi uppskattar din feedback ! Härligt att höra att du är nöjd med städningen och vår tjänst.

Marcus P
Skrev om Städgiganten AB

Köpte flyttstädning. Bra jobbat! Bra service och trevlig personal. Så nöjd. Tack så jättemycket.

Narin D
Skrev om Städgiganten AB

Jag beställde en flyttstädning. Mycket nöjd med service och resultatet. Tack så mycket för hjälpen.

Gia C
Skrev om Städgiganten AB

De städade fint. De var professionella.

Astrid D
Skrev om Städgiganten AB

Flyttade in i en lägenhet flyttstädad av städgiganten. Städningen var under all kritik kunde dra fingret på köksbänken och fingret var fullt av damm. Golven var inte städade och var fortfarande fyllda av matfläckar. Aldrig varit med om en så dålig flyttstädning.

Svar från Städgiganten AB

Hej Astrid. Tack för din feedback, din åsikt är mycket viktig för oss. Så vi vet var vi behöver förbättra och utbilda vår personal. Jag hoppas att du är nöjd med våra tjänster och slutresultatet.

Jesper S
Skrev om Städgiganten AB

Beställde en visningsstädning. Det som utfördes var, upplever jag, en standardstädning av medioker kvalitet. Dessutom till 3x priset av en vanlig städning.

Svar från Städgiganten AB

Tack för din ärliga feedback och vi beklagar verkligen om våra tjänster inte levde upp till dina förväntningar. Vi strävar alltid efter att erbjuda högkvalitativa städtjänster och det är beklagligt att du inte upplevde det så i det här fallet. Tack för att du tog dig tid att dela din åsikt, och vi hoppas få en chans att göra det rätt för dig i framtiden.

Nicolina Marie B
Skrev om Städgiganten AB

Mycket bra på alla sätt! Vi anställde Städgiganten för att flyttstäda 2 lägenheter och båda blev kanonbra. Kommunikationen var också mycket bra, trots att jag flyttade på städningen flera gånger pga renovering.

Peter M
Skrev om Städgiganten AB

Bra genomfört och kändes att det var ett bra resultat. Mycket nöjd!

Svar från Städgiganten AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du är nöjd med det genomförda arbetet och att resultatet uppfyllde dina förväntningar. Det är vårt mål att leverera högkvalitativa tjänster, och det glädjer oss när våra kunder är nöjda. Om du har några ytterligare önskemål eller om det är något annat vi kan hjälpa dig med, är vi här för att assistera. Tack igen för att du valde våra tjänster!

Irma M
Skrev om Städgiganten AB

Personal som är serviceinriktade.

Carl Johan B
Skrev om Städgiganten AB

Mycket noggranna och skickliga.

Jelena M
Skrev om Städgiganten AB

Flyttstädning och flytthjälp. Allt var bra.

Lina J
Skrev om Städgiganten AB

Mycket bra på alla sätt. Kan varmt rekommendera städgiganten.

Barbro A
Skrev om Städgiganten AB

Proffsig städning och vänligt positivt bemötande. Jag är mycket nöjd med Larysa som städar hos mig. Med vänlig hälsning, Barbro Andersson

Svar från Städgiganten AB

Hej Barbro, Tack för ditt fina omdöme, Det glädjer oss att du är nöjd med hemstädningen och vår service, Ha en bra dag, Med vänliga hälsningar,

Matilda L
Skrev om Städgiganten AB

Otroligt bra bemötande, tillgängliga och trevliga! Inte alltid noggranna i städningen men lyssnade ändå in behov!

Svar från Städgiganten AB

Hej Matilda, Tack för ditt omdöme, Vi är glada att du är nöjd med vår kundbemötande. Vi gör vårt bästa för att uppfylla er önskemål. Med vänliga hälsningar,

Lisa W
Skrev om Städgiganten AB

Är otroligt nöjd kund sedan flera år tillbaka! Har veckostädning hemma. Alltid perfekt städat och hemtrevligt fixat, det "lilla extra". Dessutom supertrevlig och lättillgänglig kundsupport. Aldrig några problem. Rekommenderas varmt!

Svar från Städgiganten AB

Hej Lisa, Tack för ditt omdöme, Vi är glada att höra att du är nöjd med veckostädningen och vår kundservice. Och vi uppskattar att du är trogen kund hos oss. Med vänliga häslningar,

ALEXANDER H
Skrev om Städgiganten AB

Lägenheten var otroligt smutsig & behövde verkligen en ordentlig städning. Jag anlitade Städgiganten för detta och fick en otrolig bra hjälp utav dem. Resultatet blev mycket bättre än jag trodde & jag kommer garanterat anlita dem igen. Rekommenderar dem verkligen.

Maria Z
Skrev om Städgiganten AB

Proffsigt bemötande och mycket bra flyttstädning.

Margareta Å
Skrev om Städgiganten AB

Blev mycket bra bemött av företaget och även städpersonalen- Det jag köpte var storstädning och var i stort sett nöjd med köket, duschrummen och tvättstugan där jag förväntat mig att torkskåpet inuti skulle ha tagits. I de anrdra rummen tyckte jag att tavlorna borde ha dammats av lite bättre men i stort sett är jag väl nöjd. Med vänlig hälsning Margaretha

Gunnel B
Skrev om Städgiganten AB

Anlita Städgigantrn för fönsterputs o puts av inglasad balkong. De var noggranna och snabba.

Tobias A
Skrev om Städgiganten AB

Snabba att svara, otroligt hjälpsamma och professionella. Kommer definitivt anlita dem igen!

Leif N
Skrev om Städgiganten AB

Bra bemötande Allt genomfördes över förväntan Profesionella medarbetare. Jag köpte flytt och flyttstädning

Samantha López C
Skrev om Städgiganten AB

Very good service. Would use this service again.

Carolina T
Skrev om Städgiganten AB

Toppen städfirma. Snabb respons, väldigt trevligt bemötande och jättefint resultat! Bokar er igen vid nästa flytt:)

Svar från Städgiganten AB

Hej Carolina, Tack för ett fint omdöme, Vi är glada att höra att du är nöjd med vår bemötande och med våra tjänster, du är välkommen tillbaka vid nästa flytt! :) Ha en bra dag,

Solofelang O
Skrev om Städgiganten AB

Great experience, people cleaning came before time to set up, they finished well within 3 hours and the place looked sparkling when they were done.

Svar från Städgiganten AB

Hi Solofelang, Thank you for the review, We are glad to hear that you are happy with our services, you are always welcome back if you need any help with cleaning services in the future :) Regards, Städgiganten

Erik Gunnar W
Skrev om Städgiganten AB

Enkla att ha att göra med. De kunde lösa städningen vid en tidpunkt på sommaren när nästan ingen firma var tillgänglig.

Malin E
Skrev om Städgiganten AB

Köpte flyttstäd och det var smidigt att boka, de kom i tid och städade bra! Billiga priser är också ett plus.

Ingrid B
Skrev om Städgiganten AB

Mycket bra och trevliga städare som gjorde ett utmärkt jobb

Per S
Skrev om Städgiganten AB

Har anlitat Städgiganten för hemstädning i flera år och alltid varit nöjda. Snabbt, tillmötesgående och okomplicerat bemötande vid eventuella behov av ändringar.

Salong A
Skrev om Städgiganten AB

Mkt bra städat. Storstädning av frisörsalong, blev rent och fint. Kunde dock inte göra mig förstådd till personalen som kom, men blev uppringd av receptionist efter en stund som sedan kunde förmedla till personalen om vad jag ville framföra. Det löste sig på ett bra & smidigt sätt.

Alisa M
Skrev om Städgiganten AB

I had apartment cleaning done by this company and I am very happy.

Svar från Städgiganten AB

Hi Alisa, Thank you for the review, We are glad to hear that you are happy with our services, you are always welcome back if you need any help with cleaning services in the future :) Regards, Städgiganten