Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stadshagen Städgiganten i Stockholm AB

Städgiganten i Stockholm AB

Franzéngatan 74, 112 15 Stockholm — Visa karta

Städgiganten AB har under 10 års tid hjälpt kunder med allt från städning i vardagen till trädgårdsskötsel eller trivseltjänster. Vi strävar alltid efter att ständigt ha 100 procent nöjda kunder, att leverera kvalitet i våra utförda tjänster och att ha konkurrenskraftiga priser.

För oss kommer kundens behov i första hand. Vi arbetar självklart med flexibla lösningar för att kunna tillmötesgå alla önskemål. Här får du allt du behöver under ett och samma tak.

Njut av livet, så tar vi hand om hemmet. Välkommen med din förfrågan!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 114 kunder tycker om Städgiganten i Stockholm AB

• Jennie S
    Jennie S skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Det funkade fint med både flytt och städhjälp. De var snabba med flytten och det gick smidigt. Läs mer
  • Jocke B
    Jocke B skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Jag är jättenöjd med städningen och de som utförde den var väldigt trevliga.
    Tipp topp! Läs mer
    2018-01-12 Siarhei M svarar Jocke B
    Hej Jocke.

Stort tack för ditt fina omdöme och att du tog dig tid att skriva några rader om oss. Vi är glada att du är nöjd och vi finns bara ett samtal bort om du skulle behöva vår hjälp igen.

Ha en fortsatt bra dag.

Städgiganten B
  • ron c
    ron c skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Städgiganten håller världsklass rakt igenom! I särklass den bästa servicen jag varit med om i leverantörsväg och erbjuder alltid det där "lilla extra". Städmässigt finns det inget att klaga på men det som sticker ut mest är det snabba service och förstklassiga nivå att hela tiden hitta bra lösningar för kunden. Läs mer
    2017-12-15 Siarhei M svarar ron c
    Hej Ron,

Tack så mycket för din rekommendation och feedback.
    Vi försöker alltid göra vårt bästa, Kateryna var glad att höra sådana varma ord om hennes jobb. Ha en bra helg!

• Anna M
    Anna M skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Jättebra flyttstädning! Noggrannt, rent och snyggt och både vi och nya ägarna blev mycket nöjda! Även rak, snabb och tydlig organisation och kommunikation vilket uppskattas i stressiga flytttider. Vi kan verkligen rekommendera Städgiganten! Läs mer
    2017-12-08 Siarhei M svarar Anna M
    Hej Anna!

• Shaun R
    Shaun R skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    We have been using Städgiganten for a long time for our large house in Nacka and very impressed with the high quality cleaning and friendly staff. Our current cleaner Olga is excellent who always leaves our house perfectly clean and nicely decorated. Very happy 👍 Läs mer
    2017-11-29 Siarhei M svarar Shaun R
    Dear Shaun,

It is a pleasure for us to hear such words about our work. Olga said that it is always inspiring to recieve positive feedbacks from the customers. We are really appreciate that you choose our team for home cleaning service and we hope to meet your requirements and expectations further.

Have a great day!
  • Kim F
    Kim F skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Hur bra som helst!
    Flyttstäd i en lägenhet på 60 kvm. Köparna hade inga som helst anmärkningar(inte vi heller).
    Funderar starkt på att anlita er igen för kommande storstädningar i nya lägenheten. Förutom bra städat lämnade servicen inget att önska, smidiga och tillmötesgående.

5/5 Läs mer
    2017-10-27 Siarhei M svarar Kim F
    Hej Kim!

Tack för att du gett oss förtroendet att utföra din flyttstädning! Toppen att vi har levt upp till dina förväntningar och du är alltid välkommen som kund!

Ha en bra helg!

• Yvonne Å
    Yvonne Å skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Kom i exakt rätt tid, trevlig tjej som städade i 2 timmar (lgh på 35 kvm) och det var jättefint när hon var klar. Supernöjd Läs mer
    2017-10-17 Siarhei M svarar Yvonne Å
    Hej Yvonne,

Jättekul att du är så nöjd med våra duktiga medarbetare.
    Vi är endast ett samtal bort om du behöver oss igen.

• Alexander H
    Alexander H skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Väldigt nöjda! alltid det lilla extra. Läs mer
    2017-09-22 Siarhei M svarar Alexander H
    Tack Alexander!

Väldigt roligt att höra att du trivs som kund hos oss.

• Emil J
    Emil J skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Hej.
    De svarar fort på email och de är alltid tillmötesgående. Vi köper städning av dem varannan vecka och vi är nöjda varje gång när vi kommer hem. Läs mer
    2017-09-22 Siarhei M svarar Emil J
    Hej Emil,

Vad kul att ni gillar städningen som Ekaterina gör. Hör gärna av er till oss om ni har synpunkter eller kommentarer.

• Saara H
    Saara H skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Har städning varannan vecka är inte nöjd med städningen, har planer att säga upp städningen .. måste bara hitta ngt bättre Läs mer
    2017-09-19 Siarhei M svarar Saara H
    Hej Saara,

Vad tråkigt att du känner så. Ännu mera så eftersom du aldrig har gett oss några synpunkter från din sida på städningen. Jag vet att det var något mindrie missförstånd gällande det administrativa, men det var vi snabba att rätta till!

Vi försöker att alltid ha en bra dialog och åtgärdar snabbt det som våra kunder inte är nöjda med. Kvinnan som städar hos dig, Ekaterine, har bara nöjda kunder vanligtvis. Hon har jobbat hos oss väldigt länge.

Hoppas att vi kan ha en diskussion om detta i framtiden oavsett hur du väljer att göra med din städning. Ha en bra dag!

• Sebastian P
    Sebastian P skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Smidig hantering och vid all kontakt, dessutom väl utfört arbete. Läs mer
    2017-09-19 Siarhei M svarar Sebastian P
    Hej Sebastian,

Stort tack för en bra recension!

• Carina S
    Carina S skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Vi har städning av lägenhet varannan vecka. Det har fungerat mycket bra med kontakten på företaget (via email och telefon). Vi har snabbt fått svar på våra frågor. Den kvinnan som städar hos oss gör ett mycket bra jobb och vi har så här långt inte haft något att klaga på, tvärt om!! Företaget känns seriöst och tjänsten är definitivt prisvärd. Jag rekommenderar definitivt detta företag till andra som har behov av städhjälp Läs mer
    2017-09-19 Siarhei M svarar Carina S
    Hej Carina,

Stort tack för din väldigt positiva recension. Otroligt kul att höra att våra kunder är nöjda och trivs med vår personal och deras jobb.

Personalen på Städgiganten
  • Thomas R
    Thomas R skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Alltid utmärkt och punktlig service. Kan varmt rekommendera dem. Läs mer
    2017-09-19 Siarhei M svarar Thomas R
    Hej Thomas,

Stort tack för din recension. Ha en bra dag!

• Sara P
    Sara P skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Bra städning och trevlig kundservice Läs mer
    2017-09-19 Siarhei M svarar Sara P
    Hej Sara,

Stort tack för din recension. Ha en bra dag!

• Fredrik O
    Fredrik O skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Vi har använt oss av Städgiganten när vi behövt flyttstädning 2 gånger, och de har båda gångerna utfört ett jättebra jobb utan anmärkning, dykt upp i tid och varit väldigt professionella och hjälpsamma i sitt bemötande. Vi kommer utan tvekan använda oss av dem igen! Läs mer
    2017-09-19 Siarhei M svarar Fredrik O
    Hej Fredrik,
    Vi tackar så mycket för den positiva omdömet! Vad roligt att du blev nöjd med jobbet. Du är välkommen att höra av dig när du behöver hjälp igen.
  • Gitte H
    Gitte H skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Fungerade perfekt
    Jätteduktiga flyttkillar, bra flyttstädning
    Kan verkligen rekommendera detta företag Läs mer
    2017-06-01 Siarhei M svarar Gitte H
    Hej Gitte,

Ett stort tack för de värmande orden! Det är trevligt att höra !
    Stort tack för din rekommendation!

• Göran Z
    Göran Z skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Vi har haft en visningsstädning inför försäljning av vår lägenhet och sedan flyttstädning. Allt har fungerat fint.
    Vi har rekommenderat Städgiganten till andra bekanta. Läs mer
    2017-05-29 Siarhei M svarar Göran Z
    Tack för din rekommendation! Jättekul att du är så nöjd med våra duktiga medarbetare.
    Så härligt att höra!

Städgiganten i Stockholm AB
  • Lisa W
    Lisa W skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Beställde flyttstäd av Städgiganten och varenda millimeter av lägenheten var skinande ren! Den mycket noggranna och kritiska hyresvärden var helnöjd. Tack för er hjälp! Läs mer
    2017-03-10 Siarhei M svarar Lisa W
    Hej Lisa W,

Så härligt att höra! Tack för rekommendationen!
    Vi är endast ett samtal bort om du behöver oss igen.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
  • Gun R
    Gun R skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    De utfördevett alldeles utmärkt arbete. Det enda negativa var att de inte talade svenska Läs mer
    2017-03-09 Siarhei M svarar Gun R
    Jättekul att du är så nöjd med våra duktiga medarbetare.

Vi kommer att ta hänsyn till era kommentarer för vidare utveckling av vårt företag och framtida utbildning av anställda.

MVH,
  • Anki F
    Anki F skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Bra städning mef noggrann personal.
    Tyvärr svåra att kommunicera med pga språk. Läs mer
    2017-02-07 Siarhei M svarar Anki F
    Hej Anki.
    Stort tack för rekommendation! Vi jobbar ständigt på att förbättra oss och vår personal. :-)
  • Christian C
    Christian C skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Mycket nöjd med snabbt svar och väl genomfört arbete. Läs mer
    2017-01-17 Siarhei M svarar Christian C
    Ett stort tack, Christian, för de värmande orden och rekommendationen.

Du är välkommen åter som kund!
  • Samuel L
    Samuel L skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Städgiganten skötte vår flyttstädning på ett utmärkt sätt till ett bra pris. De svarade snabbt och tydligt via mail och telefon på frågor. Vi var själva utomlands så vi kom överens om att de skulle hämta ut nycklarna hos mäklaren, ringa upp mäklare och köpare för besiktning en timme före städningen var klar och sedan lämna nycklarna åt mäklaren. Allt detta gick galant: köparna var väldigt nöjda med städningen och vi var nöjda med att Städgiganten skötte allt enligt överenskommelse. Skulle helt klart anlita igen. Läs mer
    2017-01-13 Siarhei M svarar Samuel L
    Samuel L., stort tack för din rekommendation!

Vi är glada att höra att vi har levt upp till dina förväntningar!
    Du är välkommen åter som kund!
  • Claus Henrik P
    Claus Henrik P skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    All kontakt med Städgiganten, från första mottagandet och klargörandet av uppdraget (ett ganska stort städuppdrag, samt även flytt av bohag), till den personliga kontakten med städpersonalen senare, och fram till kontakten i samband med avslut av uppdrag, har jag upplevt som bara, bara trevligt. Både kompetent och vänligt, från början till slut. Jag kan alltså inte annat än varmt rekommendera Städgiganten för alla liknande uppdrag. Läs mer
    2017-01-12 Siarhei M svarar Claus Henrik P
    Vad roligt att ni är så nojda. Tack för rekommendationen!

• Anders B
    Anders B skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Hej jag anlitade Städgiganten för en flyttstädning som dom utförde mycket bra
    jag skulle absolut anlita dom igen om jag behöver mer städning. Läs mer
    2017-01-12 Siarhei M svarar Anders B
    Så härligt att höra! Tack för din rekommendation.

• Andre G
    Andre G skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Jätteduktiga killar som plastade in alla möbler och sängar. Levererades utan att ngt gick sönder (inte ens en liten repa).
    Plastade av och satte ihop allt samt ett fantastiskt
    städteam på det för en billig peng.
    Helt magiskt bra!!!!/Andre Läs mer
    2016-12-22 Siarhei M svarar Andre G
    Hej Andre.
    Tack för att du gett oss förtroendet att utföra din flyttstädning samt hjälpa med flytten! Toppen att vi har levt upp till dina förväntningar! Våra medarbetare gör ett fantastiskt jobb tycker vi också.
  • Ann L
    Ann L skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    bra bemötande men en del missförstånd, språkproblem, bristfälligt utfört arbete som fick göras om ett par dagar senare. Läs mer
    2017-01-12 Siarhei M svarar Ann L
    Stort tack för din recension.

• Kenny K
    Kenny K skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Bra kontakt med Städgiganten under hela förloppet. Punktliga vid städdatumet.
    Har inte hört något från köparna så förutsätter att de var nöjda med städningen :) Läs mer
  • Emma B
    Emma B skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Prisvärt, pålitligt och mycket väl utfört arbete. Läs mer
  • Nicole L
    Nicole L skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Super service med snabb och noggrann flyttstädningen. Hade ett väldigt tajt tidsschema men det fixade dom utan problem. Kan inget annat än att rekommendera Städgiganten. Läs mer
  • Erik  O
    Erik O skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Jag måste dessvärre instämma med de som har gett 1/5 tidigare. Slarvigt utfört jobb med missade avtorkade ytor, vägguttag, dörrkarmar och fönsterbänk. De har visserligen städgaranti men vill man undvika krånglet med det så anlita en annan firma. Läs mer
  • Victor B
    Victor B skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Value for money. Incredibly professional with a 'can do' attitude that puts the clients needs first. Highly recommended! Läs mer
  • Petra K
    Petra K skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Den tjänst vi anlitat dom för var flyttstädning av en trea i Hässelby. Både bemötande, genomförande, resultat och uppföljning sköttes mycket bra. Vilket vi också framfört till firman. Läs mer
  • Joel N
    Joel N skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Vill ni betala för städning och flytt men i slutändan göra allt själva ändå, då ska ni välja Fuskgiganten! Efter visningsstädningen var det bl.a. fortfarande smutsigt på dörrar, dörrkarmar, armaturer och väggar, vilket vi själva då blev tvugna att åtgärda. En påminnelsefaktura skickades dock, inkl. extraavgift, trots att ingen orginalfaktura skickats. Vid packning så inställde sig två unga oförmågor utan packningsmaterial och kunde knappt kommunicera på engelska. De hann bara att packa en bråkdel av sakerna som skulle med. Dagen därpå kom flyttkillarna med för liten lastbil, så långt ifrån allt fick plats. Ny tid avtalades och då kom de med en ännu mindre lastbil, så de lyckades inte få med sig det som var kvar då heller! Så vi fick låna ett släp och köra över de sista lådorna själva. Som om det inte vore nog med jobb med försäljning och flytt, så får man själv fixa sånt man betalat för att få hjälp med. Så otroligt dåligt och oproffsigt. Funderar ni på att välja Fuskgiganten som leverantör, tänk om! Läs mer
  • Emelie H
    Emelie H skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Vi flyttade in i en lägenhet som hade anlitat städgiganten för flyttstädning. När vi kommer in i lägenheten doftar det väldigt gott och det såg först bra ut. När vi börjar flytta in våra saker märker vi dock att det inte är rent. Ytorna är fortfarande smutsiga, fläckar kvar på skåpen, fettfläckar på bänkskivan, diskmaskinen är inte avtorkad, dammigt och fettigt på gångjärnen till köksluckorna, grusigt på golven och tvättmaskinen är inte rengjord... Vilket var väldigt tråkigt när vi hade längtat efter att få flytta in. När vi ringer och meddelar detta får vi till svar att "hon som hade varit så noggran" och att hon nu var på väg hem, men kunde återkomma dagen efter, vilket iofs var bra, men då står man där i flyttkaoset och nån ska komma in och städa? Då tycker jag att hellre att man gör ett noggrant jobb till att börja med.
    Jag rekommenderar tyvärr inte städgiganten. Läs mer
  • Jargenius M
    Jargenius M skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Vi började med ett erbjudande och har stannat. Har varannveckorsstädning och haft fönsterputs. Mycket nöjda med allt! Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Städning 4 Tim var 14e dag av hus på 96 m2 har utförts mycket väl, oftast av en och samma person. Utöver övenskomna prioriterade åtgärder har hon alltid på eget intiativ, i mån av tid t ex rensat golvbrunn eller stdat ur kylskåp. Läs mer
  • Thor N
    Thor N skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Städgiganten är pålitlig, mycket bra och tillgänglig personal. Vi har anlitat dem i flera år och är nöjda. Personalen är väldigt tillgänglig. På grund av egna tidsbrist måste jag ofta kontakta dem via SMS och epost och jag brukar få ett snabbt svar. Läs mer
  • Annika J
    Annika J skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Jag har anlitat Städgiganten under flera år för båda städning och fönsterputs. Jag är väldigt nöjd. När jag har klagat på nåt har detta genast åtgärdats och inte upprepats. Det är flexibelt med avbokningar och man får väldigt snabbt svar på mejl. Läs mer
  • Stil S
    Stil S skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Oftast bra och noggrann städning men enstaka gånger har det varit mindre noggrant.
    Bäst blir det när samma person städar som känner till lokalen.
    Sista gången den 11 juli blev det mindre bra tyvärr.
    Annars mycket tillmötesgående personal och god kommunikation med ansvariga.
    Med vänlig hälsning, Lena Läs mer
  • Lilian S
    Lilian S skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Bra bemötande från början, men ibland är responsen inte bra vid t.ex kontakt via mail. Prisvärd service annars.
    Fakturahanteringen är däremot "skakig", senaste gången kom fakturan samma dag som "sista betalningsdatum" Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Trevlig, noggrann, punktlig och duktig personal! Supernöjd med både veckostäd och fönsterputsning. Även stort plus till administrationen som hör av sig vid minsta fråga eller ändring. Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Bra och snabb service. Trevliga och jätteduktiga på att städa! Mycket prisvärda! Läs mer
  • Leo S
    Leo S skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Redan direkt efter bokning var det lite förvirrat. Man verkade inte ha läst min bokningsförfrågan helt och ringde tillbaka två gånger, dels för att man såg att jag hellre önskade ett annat datum och dels för att jag önskade städ av balkong. Helt ok bemötande och det blev bokat, men det var inte en helt trygg känsla redan där.

Flyttstädning av vår fyra var bokad till kl 08 en vardagsmorgon. Sent kvällen innan ringer en George och säger att man inte skulle hinna klart med en annan städning pga att en städare skadat sig och man ville flytta min städning till ett par timmar senare. Det var ok, så länge man skulle hinna klart eftersom lägenheten skulle lämnas över dagen efter. Det skulle inte vara några problem, man skulle vara flera som städade en så stor lägenhet.

Strax efter 08 på städdagen ringde städaren som inte kom in i lägenheten. Eftersom jag hade blivit meddelad att dom skulle vara sena på kvällen innan tog jag det lugnare på morgonen. Jag stressade över och släppte in en ensam städare.

Städningen tog lång tid och var klar först sent på kvällen, 13h senare. Jag åkte över för att inspektera och träffade samma städare samt dennes teamchef(?). Städaren hade städat hela lägenheten, inkl fönsterputs helt själv hela tiden. Hennes "chef" förklarade att om det fanns några synpunkter skulle hon stanna kvar och fixa det och bad mig gå genom samtidigt som dom väntade på att få komma därifrån. Jag fick skriva under på ett papper som inte var tänkt som checklista.

Städningen var ok, men det var en del småsaker som var missat, men jag hade inte mage att säga till om det där när hon som jobbat i över 13h skulle få stanna kvar och göra färdigt. Det förstår vem som att man inte orkar vara noggrann själv så länge. På hemsidan står det att man har kollektivavtal men det ställer jag mig väldigt undrande till och det var verkligen inte en human känsla man fick av företagets hantering av personalen.

Det var inte dåligt städat, men jag skulle inte rekommendera detta företag till någon! Läs mer
    2016-07-12 Siarhei M svarar Leo S
    Hej
    Som företag är det väldigt tråkigt för oss att läsa ett brev som ditt Leo. Vi ringde dig en extra gång för att försäkra oss om att allting var rätt bokat och att du fick alla tjänster som du ville ha.

Din städning blev aldrig flyttad till ett senare tillfälle, däremot blev det förseningar i din lägenhet därför att en städerska hade skadat armen och fick köras till sjukhus av vår arbetsledare. Men även i denna situation lyckade vi få ditt extra personal för att göra klart städningen.

Städningen skulle ha blivit klar samma dag, men du och din bror sade att vi absolut inte kunde fortsätta städa på kvällen. Det var inte ert problem att nån hade skadat sig, ni fick inte tjänsten som ni hade beställt! Även då vi erbjöd att köra nyckeln till valfri plats i Stockholm efter att städningen var färdig.

Jag förstår att det hände en olycka och din städning blev några timmar försenad, men olyckor händer ibland och det kommer man inte ifrån.

Vi har kollektivavtal, och personalen får betalt för den övertid de jobbar. Därför så är det inte ett problem att de jobbar över ibland då de tjänar mer på det.

Vi önskar dig lycka till och från din sida vara lite mer human när det kommer till människor som jobbar hårt och utför sitt arbete på ett bra sätt
    Mvh Personalen från Städgiganten AB
    2016-07-12 Leo S svarar Siarhei M
    Hej Nataliya,

Du blandar ihop min städning med en annan. Det var ingen som skadade sig hos oss, det hände dagen innan. Min bror är inte inblandad och jag har inte sagt att ni inte kunde städa på kvällen. Läs gärna vad jag skrev igen ordentligt.

Att personalen får betalt för den tid dom jobbar är väl en förutsättning och innebär inte att det inte är några problem att dom jobbar över Det innebär inte att det är ok att en arbetsledare säger att en städerska stannar kvar och fixar alla synpunkter efter en redan 13h lång arbetsdag.

Hade jag vetat att ni bara har en person på att städa en stor fyra inklusive inglasad balkong (som jag hade beställt) hade jag aldrig bokat er. Det är inte rimligt att en person orkar göra det med full kvalitet.

Du ber mig vara lite mer human. Att städa 13, 14h, är det humant? Att en arbetsledare säger åt en städare att stanna kvar själv och åtgärda synpunkter i ytterligare någon timme efter 13h kl halv tio på kvällen, är det humant?

JAG var human, jag sa att städningen var ok och gjorde själv klart det sista morgonen efter i en timme.

Jag vill vara tydlig med att detta inte är en synpunkt på städerskan, hon gjorde ett så bra jobb hon kunde / orkade.

Vänliga hälsningar,
    Leo
    2016-07-13 Siarhei M svarar Leo S
    Hej Leo,

Vi måste ha blandat ihop dig med en annan kund. Ber om ursäkt för misstaget.

Arbetstiderna kan som du skriver vara ganska långa vid vissa städpass. Men detta är något som endast händer ett fåtal gånger per månad. De sista datumen i slutet på månaden är det alltid väldigt mycket jobb för att alla vill ha städningar just då.

Vid de tidpunkterna väljer många att jobba övertid för att det inte alltid finns lika mycket jobb i mitten på månaden. Det är något som är specifikt för denna bransch.

Understryker ännu en gång att alla städarna får lön enligt kollektivavtal, och är intresserade av att jobba över därför att de får extra betalt.

Anledningen till at vi blandade ihop dig är just för at det hände en incident den dagen som du skrev. I vanliga fall försöker vi alltid ha minst en person per 50 m2 städning.

När du beställer städning av oss har du alltid städgaranti i minst tre dagar. Om du inte var nöjd med städningen kunde vi ha skickat någon annan ur personalen nästa morgon för att åtgärda det du inte var nöjd med. Detta blev inte gjort eftersom vi inte visste att du inte var nöjd med städningen.

Önskar dig en trevlig dag!

Personalen på Städgiganten
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Annika R
    Annika R skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Bra städning, smidigt arrangerat, tack Läs mer
  • Göran J
    Göran J skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Utmärkt bemötande, snabb service och trevlig personal samt väldigt väl städat. Läs mer
  • Kaj A
    Kaj A skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Fungerar bra dock så kunde det språkmässiga varit bättre Läs mer
  • Lindsay S
    Lindsay S skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Great service. Our apartment was left spotless. Fully recommend. Läs mer
  • Johanna Maria E
    Johanna Maria E skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Flyttstäd. Bra och klar kommunikation.
    kontrollerade inte resultatet själv men köparna var nöjda med undantag för fönstren. Läs mer
  • Otto P
    Otto P skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Bra pris och utförande! De är även väldigt flexibla. Läs mer
  • Carl Johan G
    Carl Johan G skrev om Städgiganten i Stockholm AB
    Enkelt och smidigt. Allt utfördes enligt utlovat och enligt offert! Rekommenderas! Läs mer

Franzéngatan 74, 112 15 Stockholm