Städhjälpen

Rosenschöldsgatan 2, 256 54 Ramlösa — Visa karta

Välkommen till Städhjälpen!

Som namnet antyder jobbar vi med städning av alla dess slag och befinner oss i Helsingborg med omnejd. Vi hjälper dig att få ditt hem eller arbetsplats ren. Vi städar varje dag från 8:e januari till 22:a december och vårt mål är att ge dig hög kvalitet till lågt pris.

Vi erbjuder Flyttstädning, Hemstädning, Fönsterputsning, Kontorsstädning, Byggstädning och städning för Hotellverksamhet.
Vill du anlita oss på Städhjälpen? Kontakta oss redan idag och få en kostnadsfri offert på valfri tjänst.
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 79 kunder tycker om Städhjälpen

• 2019-12-03

Eva V skrev om Städhjälpen
    Hemstädning, jag är mycket nöjd! Vänligt bemötande av både Städhjälpen och städerskor.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Anki O Rolf P

2019-11-20

Anki O Rolf P skrev om Städhjälpen
    Bra utförande,hjälpsamma trevlig personal Läs mer
    2019-11-20 Rasmus M svarar Anki O Rolf P
    Tack för er rekommendation. Verkligen kul att höra :)
  • 2019-11-01

Therese N skrev om Städhjälpen
    Jag får städat på tisdagar varannan vecka.
    Det är så skönt att komma hem, öppna dörren & känna lukten av nystädat & synen av att allt står i ordning .
    Allt precis som jag förväntade mig.
    Hemsida är tydlig & bra, fick även snabbt svar när jag kontaktade kontoret.
    Tack för ett bra jobb tjejer! Läs mer
    2019-11-20 Rasmus M svarar Therese N
    Hej Therese.
    Super Roligt att ni är nöjd. Tveka inte att höra av er om det är något.

• 2019-10-26

Ditte Ö skrev om Städhjälpen
    Kunde vara bra om någon på kontoret pratade samma språk som städarna då dom försökte fråga mig något som verken jag eller dom på kontoret förstod. Läs mer
    2019-11-20 Rasmus M svarar Ditte Ö
    Hej Ditte.

Städaren är väldigt trevlig och ville väl men det gick inte att förstå hennes Engelska. Vi fick koppla in vår andre admin här på kontoret som pratar Litauiska flytande för att förstå vad hon menade. Vi fixade det men inte just då :)
  • 2019-10-21

Million M skrev om Städhjälpen
    Bra duktiga städare, rekommenderas varmt! Läs mer
    2019-11-20 Rasmus M svarar Million M
    Åh vad kul att höra Million. :)

Roligt att ni är nöjd.

• 2019-10-11

Ulf S skrev om Städhjälpen
    Väldigt tillmötesgående och hjälpsamma Läs mer
    2019-11-20 Rasmus M svarar Ulf S
    Hej Ulf.

Tack för er rekommendation.

• 2019-09-26

Johan A skrev om Städhjälpen
    Jag har köpt tjänsten hemstädning.
    + Bra städning

- Företaget:
    -- Svårt att få kontakt
    -- Fullständigt förrvirrade och rör ihop saker
    -- Kommer med felaktiga uppgifter
    -- Felaktiga fakturor, även efter begärd rättning
    -- Skyller på kunden
    -- Ljuger

Jag har haft olika städfirmor under ganska många år och detta var den i särklass sämsta upplevelsen jag haft. Själva tjänsten utföres väl av städpersonal och det var jag mycket nöjd med, men själva företaget ingav allt annat än gott förtroende. Att göra sig omöjlig att få kontakt med och att ständigt göra fel på i princip allt. Mitt förtroende för företaget är helt i botten. Rekommenderas verkligen inte! Läs mer
    2019-09-30 Rasmus M svarar Johan A
    Hej Johan.

Tack för er input.

Jag har läst igenom mejlhistoriken och jag förstår faktiskt inte riktigt vad du hängt upp dig på. Det verkar som du missförstår oss i det vi skriver?
    Det är allvarliga påståenden du kommer med. Jag vill gärna komma i kontakt med dig så vi får pratat ut om vad felet är. Jag kommer försöka få tag på dig här under veckan. Ni får jätte gärna ringa till mig.
    Väldigt tråkigt att du har upplevt det så och det är verkligen inte den bilden vi vill du ska ha om oss. Vi vill att ni ska vara nöjd med vårt företag i alla dess delar från städning till kontakt.
    Min upplevelse av det jag har läst av dom punkterna du angav är:

- Svårt att få kontakt. - Jag kan se att ni har haft massor av kontakt via mejl? På vilket sätt menar du att det är svårt o få kontakt?

- Fullständigt förvirrande och rör ihop saker. - Jag kan se att vår administratör har försökt få ihop era önskemål och krav på tidsåtgång men kan ha missförstått er i hennes försök att sy ihop det. Jag kan också se att ni själv inte har varit glasklar i era beskrivningar och det kan ha gjort det svårt för administratören att förstå er rätt. Men det är i så fall bara missförstånd.

- Kommer med felaktiga uppgifter- Här vet jag inte vad du syftar till? Vi har all information på hemsidan om hur vi debiterar, vilka priser vi har osv. Om du syftar till att vi agerat utöver det som står på hemsidan så ska jag ge dig rätt men det verkar inte så?
    Om ni haft telefonkontakt och upplevt att inte all information kom fram så har ni inte ställt rätt frågor. Det är inget vi hymlar med. Vi vet vikten av att vara tydliga och har därför förevigat det via hemsidan för alla att kunna ta del av vid intresse.

- Felaktiga fakturor, även efter begärd rättning- Stämmer. Ni fick en felaktig faktura första gången som ni påpekade och fick direkt en ny korrigerad faktura. Ingen stor sak. Ni fick dessutom rabatt på strykningen av kläderna. Så ni hade inte rätt i vad ni ansåg slutsumman skulle vara på. Ni glömde att räkna med momsen först och främst och att vi har ett annat pris på hemstädningen.

- Skyller på kunden- Jag vet inte vad du menar med att vi skyller på kunden? Administratören har försökt förklara för dig vårt sätt att arbeta och hur vi ser på städningen men även att vi vill att ni skall bli nöjd i slutändan. Ni verkar ha missförstått varandra bara.

- Ljuger- Denna är allvarlig och jag kan inte se att vi har ljugit någonstans i mejlhistoriken. Detta vill jag gärna prata med dig om på telefon för det måste jag få veta vad detta kommer ifrån. Jag tar högst avstånd från detta o det är inte så som vi bedriver vår företagspolicy över huvud taget. Om du har upplevt att vi ljuger så ber jag om ursäkt för det. Jag tror och hoppas verkligen att det handlar om missförstånd. Om det inte skulle vara så som kommer vi självklart ta tag och reda ut detta.

Vänligen återkoppla via telefon så vi kan reda ut det.

• Jonathan G

2019-09-18

Jonathan G skrev om Städhjälpen
    Hemstädning 2h, löpande, varannan vecka.

Väldigt trevlig personal. Läs mer
    2019-09-30 Rasmus M svarar Jonathan G
    Hej Jonathan. Toppen roligt att höra!
    Tack för er rekommendation.

• 2019-09-16

Joakim J skrev om Städhjälpen
    Ej nöjd över städningen, missades en del. Dock snabb handläggningstid och städarna var på plats snabbt men överlag inte nöjd. Läs mer
    2019-09-16 Rasmus M svarar Joakim J
    Hej Joakim.

Oj det var sämsta möjliga betyg du gav oss där?

jag gick in och kollade mejlhistoriken. Jag kan endast se att vi har skickat mejl till dig o hoppades att städningen blev bra och att du blev nöjd men vi har inte fått något svar? Om du var så missnöjd med städningen som du har angett här så borde du verkligen ha hört av dig till oss så vi kunde förstå varför.
    Svara oss gärna och beskriv vad som var dåligt.

• 2019-08-28

Camilla H skrev om Städhjälpen
    Vanlig städ, blev vänligt bemött men de kom 15 min sent. städningen tod längre tid än beräknat. Läs mer
    2019-09-16 Rasmus M svarar Camilla H
    Hej Camilla.

Ok. Det var ju lite synd att vi kom sent. Säkert bara en stressig vardag mellan andra projekt eller stopp i trafiken. Normalt sett brukar vi komma i tid men ibland kan vi inte alltid styra över situationen.
    Skicka gärna ett mejl till oss och beskriv hur vi skulle ha agerat i det för att du skulle blivit 100% nöjd.

• 2019-08-05

Annika K skrev om Städhjälpen
    Vanlig städning
    Bemötandet var bra o motsvarade mina förväntningar. Läs mer
    2019-09-16 Rasmus M svarar Annika K
    Tack för rekomendationen Annika. Mycket kul att läsa!

• 2019-08-05

Bertil W skrev om Städhjälpen
    Städning av villa.

Det var utomordentligt gjort och jag är mycket nöjd. Läs mer
    2019-09-16 Rasmus M svarar Bertil W
    Härligt att höra Bertil.
    Mycket glädjande

• 2019-07-31

Cathrin L skrev om Städhjälpen
    Hemstäd. Städningen var väldigt bra utfört. Gick snabbt mellan första kontakt och utförd städning. Läs mer
  • 2019-07-15

Roger F skrev om Städhjälpen
    Beställde en provstädning. Vi fyllde i en inresseanmälan på nätet. Dom återkom med en tid som passade oss. Två städare kom i tid och bad oss visa huset. Det blev ordentligt, noggrant städat. Inte så mycket vackert pysslande som andra städfirmor gör, det är bra. Pratar dock inte svenska. Förvånad att det inte var en träff innan hur/var vi vill ha städat. Antar att man får ta det som erbjuds. Läs mer
  • 2019-06-12

Peter B skrev om Städhjälpen
    Hemstädning med fönsterputs.
    Bra bemötande även om det var svårt att få kontakt och det dröjde innan man fick svar via mail.
    Lite besviken över att de inte putsade fönsterna mellan glasen, trodde det ingick i fönsterputs.
    Men nöjd och kommer att anlita dem fortsättningsvis. Läs mer
    2019-09-16 Rasmus M svarar Peter B
    Hej Peter B.

Ja det ska egentligen ingå. Jag har förstått efteråt att Städarna inte kunde öppna fönsterna då dom satt fast? Så det blev ju lite synd där. O så någon miss i kommunikationen.
    Men jag tror vi löste det tillslut? Annars så får du hör av dig till oss igen.

Tack för input.

• 2019-06-11

Maria B skrev om Städhjälpen
    Väldigt nöjda! Trevlig personal, uppskattar att det är samma personal. Personalen frågar emellanåt om något ska göras annorlunda, vilket också är mycket positivt! Tack för ni håller vårt hem snyggt! Läs mer
    2019-09-16 Rasmus M svarar Maria B
    Hej Maria.
    Kul att Höra!
    Tack för rekommendationen.

• 2019-06-10

Emmeli G skrev om Städhjälpen
    Provstädning
    Jag blev bemött bra
    Ja, företaget levde upp till mina förväntningar, väntar nu på offert
    Possitiv Läs mer
  • 2019-06-03

Elin L skrev om Städhjälpen
    Flyttstädning. Stökigt med bokningen och killen som tog emot nycklar visste inte vad som bestämts. Men bra städat, det gick igenom besiktningen utan någon kommentar. Läs mer
    2019-09-16 Rasmus M svarar Elin L
    Hej Elin.
    Killen som tog emot nycklarna var jag. Det var ju synd att du upplevde det totala 3/5. Från mitt håll kunde du gärna ha överlämnat nycklarna tidigare än på kvällen dagen innan så hade jag sluppit att stressa runt och försöka få ihop det på min tänkta fritid.
    All stress lite meningslös när det uppfattades som dåligt i slutändan.
    Men tack för din åsikt.

• Carina A

2019-05-20

Carina A skrev om Städhjälpen
    Flyttstädning. Bra städat. Kunde varit lite flitigare på att svara på mailen. Läs mer
    2019-09-16 Rasmus M svarar Carina A
    Hej Carina.

tack för input och omdömet.
    Det ska vi såklart bli vassare på.
  • 2019-04-24

Jenny J skrev om Städhjälpen
    Privat städ.
    Kunde inte svenska och lite engelska.
    Vissa missar men överlag bra Läs mer
    2019-05-15 Rasmus M svarar Jenny J
    Hej Jenny. Tack för input.

Svenskan är sådär hos städpersonalen då dom är från Litauen. Vi har den informationen på hemsidan. Men får kanske försöka hitta ett sett att göra den tydligare.
    Arbetsledningen är kontaktbar via telefon och mejl och vi pratar iallafall flytande svenska vid behov.
    Synd att vi missade något. Hör av dig till oss om sånt via telefon eller mejl så fixar vi till det så det blir bättre.

• 2019-04-03

Arthur G skrev om Städhjälpen
    Städning av två kontorsrum. Städningen gick snabbt och med mycket bra resultat. Enda anmärkningen är att det på grund av språk inte går att ge instruktioner till städarna så det får man vara tydlig med till företaget istället. Läs mer
    2019-05-15 Rasmus M svarar Arthur G
    Hej Arthur.

Tack för rekommendationen.

Precis som du skriver. Det är viktigt att om ni har speciella krav att vi på företaget får ta del av det så vi får in det i städarnas arbetsorder. Viss mindre viktig information går att ta med städarna. Men säkrast är att vi får den informationen så städarna vet vad som är överenskommet.

• 2019-04-03

Denise B skrev om Städhjälpen
    Super duktig tjej som rengjorde min ugn Läs mer
  • 2019-04-01

Ann-Charlotte P skrev om Städhjälpen
    Prisvärd tjänst. Duktig städerska. Bra kontakt med företaget. Läs mer
  • 2019-03-11

Dennis H skrev om Städhjälpen
    De har nu gjort rent i mit hjem de sidste 4 mdr. Hvilket jeg er meget tilfreds med. Läs mer
  • 2019-03-11

Margareta S skrev om Städhjälpen
    Väldigt trevliga o hjälpsamma, la om scheman o allt för att kunna uppfylla mina önskemål 😄👍 Läs mer
    2019-05-15 Rasmus M svarar Margareta S
    Hej Margaretha.

Vad roligt att ni upplevde det bra och att ni blev nöjd.
    tack för er rekommendation.

• 2019-03-08

Eva J skrev om Städhjälpen
    Köpte städtjänst fick erbjudande om städ om fredagar med tid 9:30 , vi pratade om denna tid och jag sa att denna var mkt bra då vi har hund och vi kan ha honom med på jobb enbart om fredagar . Jag ville ha städ en gång innan jag bestämde mig , då nämnde man inte att då skulle tiden om fre inte vara kvar . Så en dag efter kom städ och jag var mkt nöjd , jätteduktig o trevlig tjej, mejlar tillbaka att vi vill gå vidare då var inte tiden längre kvar , mkt tråkigt att bli bemött så, om jag varit chef så hade jag varit säker på att kunden skulle bli nöjd och reserverat tiden istället för att erbjuda annan kund tiden jag precis blivit lovad . Med detta blev de då ingen fortsättning , då tiden som finns kvar är 17:30 om fre kvällar Läs mer
    2019-03-08 Rasmus M svarar Eva J
    Hej Eva.

Tycker att det var ett orättvist betyg ni gav oss om ni var nöjd med städningen?
    Ni blev erbjuden fredagstiden på återkommande schema på grund av att vi vet att det är väldigt sällan att vi får lediga tider på fredagar då dom är extremt populära. Ni tackade nej till att boka in er på den tiden och ville som du skriver vänta med att se om ni blev nöjd med städningen.
    Du måste förstå att vi har ett stort kundflöde med många som är intresserade av fredagstiderna och även andra tider så vi kan inte chansa på att sitta med tomma tider för att ni eventuellt ska bestämma er om ni vill ha en tid eller inte.

Det är aning orimligt att ni tycker att vi skall säga till andra intresserade kunder som vill ha fredagstider att vänta tills ni har bestämt er??

Är man väldigt låst till just en tid och dag som ni var så bör man vara snabb på att boka den tiden. Det kostar ju inget att säga upp städningen så du hade allt att vinna på att boka in det. Vi erbjöd er senare tid på fredagen och även tid på en annan dag men ni kunde inte detta.
    Så väldigt orättvist förhållningssätt du har där tycker jag.

Olle H skrev om Städhjälpen
    Vi är verkligen nöjda med städhjälpen. Läs mer

Rasmus M skrev om Städhjälpen
    Hemstädning varannan vecka funkar perfekt. Kommer när dom ska. Vid ändringar så meddelar dom i förväg. Kunde varit svensktalande men det är inga större problem då dom vet vad dom skall göra. Priset talar för sig. 5 av 5.
    Rasmus Läs mer

Daniel N skrev om Städhjälpen
    Försenade till plats.
    Kunde inte prata svenska.
    Ugnen blev inte ordentligt rengjord.
    50 % prispåslag pga ”över normalt nedsmutsat” och då hade jag t.o.m dammsugit innan dom kom till plats. Läs mer
    2019-03-06 Rasmus M svarar Daniel N
    Hej Daniel.

Det står mycket information på vår hemsida, bland annat att städarna inte pratar Svenska utan engelska och Litauiska. Vi här på kontoret pratar flytande svenska och kan nås antingen via mejl eller på telefon vid behov.
    Vi hade gjort fel när vi registrerade er som kund. Det glömdes att lägga till er städadress så städarna åkte till er faktureringsadress. Det är vi så klart ledsna för.
    Om du hade kontaktat oss att ugnen inte var bra så hade vi skickat ut städarna igen för att fixa till det. Det ingår i vår garanti som finns att läsa om på hemsidan tillsammans med priser och påslag om hur vi debiterar.

Att du har dammsugit innan har ingen betydelse då vi ändå måste dammsuga över hela lägenheten. Det går snabbare för städarna att dammsuga över den ytan du har dammsugit än att gå o leta efter var du har dammsugit. Det som har betydelse för tiden är just att du i så fall hade tagit bort kalk och avlagringar samt ingrodd smutts och fett. Rengjort ugn och kök o andra svårt utsatta områden inan vi kom på plats.

Ang. prispåslaget var det ert eget val. Vi gick med på att städa utsatt tid, men ni ville vi skulle färdigställa det mot kostnadspåslaget. Vi har instruktioner och referensbilder på när vi använder ett kostnadspåslag och vad ni som kund är skyldiga att informera oss om innan om projektet inte överensstämmer med normal efterhållning.
    Kostnadspåslaget är till för att täcka upp den kostnaden det tar i tid för städarna att rengöra en lägenhet om den är skitigare jämfört med en familj som löpande rengjort och hållit efter sin lägenhet, Då går städningen snabbare och dom ska inte behöva betala lika mycket.
    Vi lägger inte heller på en kostnad utan att ni har godkänt det. När vi ser att lägenheten inte överensstämmer med normal skitighet så kontaktar städarna oss om status varpå vi kontaktar er om det är onormalt skitigt eller så städare vi vidare om lägenheten är normalt skitig.

Med vänlig hälsning
  • 2019-01-12

Malin J skrev om Städhjälpen
    De har provstädat hos oss. Hon som städade var punktlig och städade bra, men kunde inte prata varken svenska eller engelska. Kommer nog ändå fortsätta med dem. Läs mer
  • 2019-01-09

Agneta W skrev om Städhjälpen
    Vi köpte en provstädning som vi var nöjda med. Sedan skickade vi en önskan om ny städtid och pratade även med Linda. Vi har fortfarande inte hört något från Städhjälpen. Där står vi idag, så jag vet inte vad jag skall svara på era frågor. Läs mer
    2019-05-15 Rasmus M svarar Agneta W
    Hej Agneta.

Oj det var ju inte bra om det är så. Där får vi bättra oss.
    Tack för input

• 2019-01-09

Aleksandra S skrev om Städhjälpen
    Städhjälp varannan vecka. Bemötandet är trevligt och bra. Jag har väldigt höga förväntningar på städ och detta uppnås inte alltid! Jag tänkte göra en checklista på vadjag vill ska göras och då missas det inget! En checklista är inte fel att användas i det dagliga arbetet. Rekommenderar dock varmt städhjälpen!!! Läs mer
  • 2018-12-15

Stefan N skrev om Städhjälpen
    Flyttstäd. Absolut inte städat efter fyra gånger. Fick göra det själv tillslut. Läs mer
    2019-05-15 Rasmus M svarar Stefan N
    Hej Stefan.

Jag håller med att den gången blev väldigt konstigt. Det är under all kritik att vi inte fick till det iallafall efter 2:a gången. Det ska inte få hända igen.
    Vi har lagt in tydligare instruktioner till städarna men även till er som kund att det är viktigt när ni kommer in och gör en kontroll att ni får med samtliga moment som underkänns direkt och inte kommer med nya andra moment efter vi har gjort dom noterade missarna.
    Vi godkänner nu mera endast moment som underkänts efter första tillfället. Annars tappar vi kontrollen helt. Är nämnda momenten fortfarande underkända så korrigerar vi dom självklart men inte nya tillkommande moment. Så var noggrann första gången.

• 2018-12-12

Sofie O skrev om Städhjälpen
    Väldigt nöjd med Lauras städinsatts och noggrannhet. Läs mer
  • 2018-12-08

Bengt A skrev om Städhjälpen
    Städning alltid utmärkt utförd, alltid på plats vid rätt tid. Läs mer
  • Cibylla D

2018-12-07

Cibylla D skrev om Städhjälpen
    Städning dåligt bemötande ofullständing fakturering städningen är bra men viss personal kan inte engelska höga förväntningar men företaget går inte att nå på telefon Städhjälpen upplevs som väldigt anonym Läs mer
    2018-12-17 Rasmus M svarar Cibylla D
    Hej Cibylla.

Jag förstår inte var det dåliga bemötandet ligger? Varken administrationen eller jag har fått telefon eller mejl angående något som ni inte var nöjd med? Ni kanske blandar ihop oss med någon annan? Jag har läst igenom hela inkorgen och det finns ingen information där om att ni varit missnöjd med något. När jag fick reda på att ni ville säga upp abonnemanget så ville jag gärna veta anledningen om det kunde vara pga oss. Då förklarade du en rad händelser och var jätte sur. Vi har ingen aning om att något inte fungerar om ni inte berättar det för oss. Ni måste kommunicera med oss innan om vi ska kunna ha en chans att hinna korrigera något. Lite orättvist förhållningssätt från din sida där tycker jag.
    Vi vill göra alla våra kunder nöjda men vet vi inget så är det svårt att göra något åt det.

• Johan W

2018-12-07

Johan W skrev om Städhjälpen
    Trevlig personal, bra städning till ok pris Läs mer
  • 2018-12-06

Boris P skrev om Städhjälpen
    Tillmötesgående och mycket trevliga flickor som städar vårt hus
    gör ett bra arbete Läs mer
  • Jeanette F

2018-12-06

Jeanette F skrev om Städhjälpen
    Jag är jättenöjd med Städhjälpen. Trevlig personal som städar bra. Alltid rent och fräscht och mycket prisvärt. Läs mer
  • 2018-12-05

Per-ulrik M skrev om Städhjälpen
    Vi har sedan en dryg månad städning varannan vecka. Vår städerska är mycket duktig, alltid glad och tillmötesgående och kommer alltid när hon lovat. Hon lever verkligen upp till högt ställda förväntningar.
    I början var det lite svårt, att få tag på administratörerna, men det behövs inte nu när vi har direktkontakt med städerskan.
    Vi ser fram emot ett långt samarbete!
    Vänliga hälsningar
    Per-Ulrik Läs mer
  • 2018-12-05

Louise G skrev om Städhjälpen
    Trevligt bemötade, lyssnar på mina önskningar och vi kommer alltid hem till ett nystädat fint hus Läs mer
  • 2018-12-04

Johan G skrev om Städhjälpen
    Lite för mycket ändringar av personal för min smak Läs mer
  • 2018-12-03

Linda J skrev om Städhjälpen
    Städning.
    Bra kvalité men struligt med information kring tiderna. Läs mer
  • Ulf J

2018-12-01

Ulf J skrev om Städhjälpen
    Totalrenovering av hus.

Lätt att få kontakt med företaget både på email och telefon, blev aldrig väntandes särskilt länge.

Trevligt litet byggföretag som kan utföra det mesta med ärlig och ansvarstagande ägare.
    Punktliga, dyker upp på avtalade tider och lyssnar på önskemål orosmoment. Läs mer
  • Lillian J

2018-11-30

Lillian J skrev om Städhjälpen
    Lägenhetsstädning. Trevlig och hjälpsam personal på företaget. Trevlig tjej som kommer varannan vecka och städar rent och snyggt och t o m diskar! Kan varmt rekommendera detta. Läs mer

Heléne S skrev om Städhjälpen
    Hemstad o mycket nöjd. Trevlig personal. Läs mer

Thomas H skrev om Städhjälpen
    Mycket bra. Lite oklart bara var jag ska betala. Har inte fått någon faktura vad jag kan se. Läs mer

Elin W skrev om Städhjälpen
    Kanon städ. Sämre service . Svåra att få tag på . Men som sagt super städ o bra pris Läs mer
    2019-09-16 Rasmus M svarar Elin W
    Hej Elin.

Oj. Hårt betyg om ni tyckte städning och priset var bra?
    Skicka gärna ett mejl till oss och beskriv vad som var dåligt med servicen.

• Micke G

2018-11-27

Micke G skrev om Städhjälpen
    Flexibla lösningar, mycket duktiga och effektiva städare och naturligtvis ett bra pris för tjänsten. Så skönt med ett nystädat hem när man kommer hem och på ledig tid kan man göra annat med familjen. Utländska städare men pratar engelska och är mycket trevliga Läs mer
  • 2018-11-26

Karoline H skrev om Städhjälpen
    Vi har städhjälp varannan vecka och är supernöjda! Tjejerna är helt fantastiska, de är nogranna och det är en fröjd att komma hem när de varit där! Läs mer
    2018-12-17 Rasmus M svarar Karoline H
    Hej Karoline.

Vad skoj att höra. jag ska hälsa tjejerna detta!

Rosenschöldsgatan 2, 256 54 Ramlösa