Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Tyresö Städjätten AB
Rekommenderat företag 2016 - Städjätten AB

Städjätten AB

Klara Östra Kyrkogata 7, 111 52 Stockholm — Visa karta

Vi på Städjätten har vårt fokus på våra kunder och vi strävar efter att utveckla en nära och
trygg relation med alla våra uppdragsgivare, stora som små. Vårt absoluta mål är att du som kund skall erhålla en tjänst som exakt motsvarar dina förväntningar! Vi försöker alltid utmärka oss genom väl genomtänkta upplägg, flexibilitet och vår inställning till jobbet. Grunden till detta utgörs av vår erfarna och noggranna personal som alla innehar SRY-yrkesbevis för städning. Med åren har vi lärt oss att den viktigaste marknadsföringen är nöjda kunder!

Läs vad 30 kunder tycker om Städjätten AB

• Emmi-lotta F
    Emmi-lotta F skrev om Städjätten AB
    Snabb återkoppling, vänligt bemötande och välutförd flyttstädning.
  • Malin F
    Malin F skrev om Städjätten AB
    Otroligt trevliga, pålitliga och snälla!
  • Linda R
    Linda R skrev om Städjätten AB
    Vi är så imponerade och tacksamma över att vår flytt kunde äga rum trots det stora snökaoset i onsdags. Den första lastbilen fastnade i snön på väg till oss, men två nya fixades fram. Vi var faktiskt inflyttade framåt kvällen, och det var verkligen ingen självklarhet den 9/11! Tusen tack för vänlighet och KÄMPANDE! //Linda m familj
  • Herman H
    Herman H skrev om Städjätten AB
    Först var det några smådetaljer jag inte var helt näjd med, men Städjätten fixade det väldigt snabbt och visade professionalitet.

/H.
  • Alexandra D
    Alexandra D skrev om Städjätten AB
    Toppen killar, riktiga arbetsmyror som kom i tid och vs försiktiga, rekommenderas starkt!!
  • Jussi S
    Jussi S skrev om Städjätten AB
    Trevlig bekantskap! Flytthjälp: Arbetsledararen pratade bra svenska. Mycket smidiga flyttkillar som dock hade begränsade svenskakunskaper. Det löste sig genom att min sambo kunde spanske och för övrigt gick det med gester och engelska att göra sig någorlunda förstådd. Mycket prisvärt med två stycken flyttkarlar och lastbil. Inga anmärkningar på flyttstädningen heller.
  • Sophia S
    Sophia S skrev om Städjätten AB
    Offert och bokning gick snabbt och enkelt. Trevligt och proffisionellt bemötande.
  • Anna B
    Anna B skrev om Städjätten AB
    Städat o fixat jättefint ;) jag bad dem ta med skräp och se till att det var tomt. Det blev väldigt fint och rent. De som flyttade in tyckte också att det var bra.
  • Thomas G
    Thomas G skrev om Städjätten AB
    Bra städning, snabbt att boka och bra kommunikation.
  • Deniz T
    Deniz T skrev om Städjätten AB
    Bra tillgänglighet, nöjd med servicen.
  • Michaela P
    Michaela P skrev om Städjätten AB
    Trevliga, punktliga och noggranna
  • Anna K
    Anna K skrev om Städjätten AB
    Funkade super, inga krångligheter!
  • Astrid R
    Astrid R skrev om Städjätten AB
    En räddare i nöden när jag omgående skulle fixa en flyttstädning efter en mycket snabb flytt. Vänliga, tillmötesgående, fixade allt och städningen var utan minsta anmärkning från hyresvärden. Kan varmt rekommenderas!
  • Jane M
    Jane M skrev om Städjätten AB
    Anlitade detta företag för en flyttstädning och blev jätte nöjd. Kan varmt rekommendera dom.
  • Peter J
    Peter J skrev om Städjätten AB
    Vi är nöjda, städningen var väl utförd !
  • Yasmine F
    Yasmine F skrev om Städjätten AB
    Alltså. Jag vet inte riktigt vart jag ska börja. Men kl 8.00 på fredag morgon var städning bokat. Fick ett samtal kl 08.15 ifrån städaren, som berättade att det uppstått en situation och att de inte kunde komma förren 15.00. Som tur var så hade vi inte tillträdet förrens på måndagen, så jag sa att det gick bra. Dem dök upp 15.40 och började städa.

Dagen efter åkte vi till lägenheten för att titta, vi möttes av en fruktansvärd stank. Det luktade ruttet och avlopp. Dessutom så var det inte städat ordentligt, det var damm kvar på många ställen, hår kvar vid golvbrunnen i duschen, kladd kvar i köksskåpen och skräp på golvet. Till råga på allt så var hörnet på bänkskivan sönderslaget, som om något väldigt tungt tappats eller slagits emot och krossat en del av hörnan. Vi hörde av oss till firman och sa att detta inte var okej. Jag upplevde servicen och bemötandet som väldigt bra då det inte var några problem att städa på nytt. Men något svar om vad som hänt med bänkskivan fick vi inte ifrån städaren.

Vid städning nr 2 så åkte vi dit för att släppa in städaren, vi frågade om den sönderslagna hörnan på bänkskivan och fick svaret att köket är gammalt och så började hon påpeka andra gamla mindre skador/märken i köket, men bänkskivan har definitivt inte varit krossad innan städningen. Hon sa att vi skulle prata med Junior. Doften förklarades med att hon inte hade stängt igen golvbrunnen ordentligt. Det stängdes efter städning nr2.

Vi hörde senare av oss till Junior och hade då även bild på skadan som blivit på bänkskivan, som syns väldigt tydligt då det verkligen var krossat (en vit laminatbänkskiva som ej går att laga eller slipa bort märken på). Doften satt kvar i badrummet när vi åkte dit på måndag morgon för att kolla till läget innan överlåtelsen, vilket var väldigt konstigt då vattenlåset varit stängt sedan i lördags. Sedan märkte jag att sladden till fläkten som även styr hela lägenhetens ventilation hade dragits ur utan att sättas i igen, så lägenheten hade inte haft någon ventilation på sedan fredag eftermiddag, inte så konstigt att doften inte försvann.

Att städningen inte var tipptopp är en sak, det åtgärdades väldigt snabbt. Men det var väldigt tråkigt att det var flera saker som gick fel. Det drar ned betyget. Men servicen och bemötandet är bra och skadan ska åtgärdas.
    2016-01-14 JLC Badrumsrenovering svarar Yasmine F
    Hej Yasmine,

Tack för att du tar dig tid och för feedbacken du ger oss.

Vi på städjätten eftersträvar alltid högsta kvalitet på våra tjänster och finner detta väldigt olycksamt.
    En miss från vår sida med vårt bokningssystem gjorde att städarna inte kunde komma förrän på eftermiddagen.
    Vi har bokat tid med den nya ägaren i början på nästa vecka, där vi tillsammans med en snickare ska åtgärda denna olycka.

Varma Hälsningar
    Städjätten
    Junior C.
  • M
    M skrev om Städjätten AB
    Dök upp på uttalad tid, ringde när de var klara, supertrevliga på både telefon och mail. Städningen var utmärkt, till och med golvbrunnen var rensad och skinande ren. Kan verkligen rekommendera deras flyttstädning (billigt dessutom!). :)
  • Lina B
    Lina B skrev om Städjätten AB
    Jag skulle rekommendera JLC till alla jag känner. Dom gjorde en flyttstädning hos oss, och jag svär lägenheten har aldrig varit så fin! Helt galet imponerad, sen var dom väldigt trevliga och tillmötesgående också, både på telefon och på plats.
    TACK!
    Lina
  • P
    P skrev om Städjätten AB
    Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan dammsugen och ren, sängen bäddad och badrummet skinande. Dom hade till och med rensat min hårborste på hår!!! Det kallar jag verkligen bra kvalité på städning. Bara plus från mig!
    JLC Badrumsrenovering gillar detta
  • Anders H
    Anders H skrev om Städjätten AB
    Kontakten innan och under var enkel och bra. Priset var bra baserat på mina jämförelser. De var lite sena till överenskommen starttid.

Dock missades några uppenbara städpunkter som t.ex. golvbrunnar, vilket jag fick påpeka. För en flyttstädning hade jag velat se att de själva kunde ta ansvar för att verifiera att allt gjorts korrekt, nu lämnade de över till mig att verifiera. Sakerna fixades dock direkt på plats vid påpekande.
  • lina g
    lina g skrev om Städjätten AB
    helt OK! trevligt bemötande, dock sprack tidsplanen lite
  • Kristoffer J
    Kristoffer J skrev om Städjätten AB
    Vi anlitade JLC Solutions för flyttstädning av vår lägenhet och blev mycket nöjda. Noggrant utfört arbete med gott resultat till ett helt okej pris. Dessutom pluspoäng för proffsig och tillmötesgående personal. Rekommenderas varmt!
  • Daniel B
    Daniel B skrev om Städjätten AB
    Ok. De dök upp i tid och gjorde det de skulle vid min flyttstädning. Däremot så var de inte klara i avtalad tid, vilket medförde problem med min nyckelinlämning efteråt.
  • Carl
    Carl skrev om Städjätten AB
    Smidigt, billigt och effektivt. Beställde en flyttstädning som gick väldigt smidigt och blev väldigt rent för under en tusenlapp.
  • Jan E
    Jan E skrev om Städjätten AB
    De skötte flyttstädningen mkt bra. De var dock 1 tim sena i förh till överenskommen tid.
  • Rasmus
    Rasmus skrev om Städjätten AB
    Har använt JLC till allt möjligt, och är mycket nöjd.

Dom är snabba, service-inriktade och ärliga. Ifall jag inte har varit nöjd med något så har det varit fixat dagen efter. Kalas!

Ett plus är att veta vad man vill ha - då går det extra snabbt.
  • Tomas
    Tomas skrev om Städjätten AB
    helt okej
  • Malin U
    Malin U skrev om Städjätten AB
    Jag fick kontakt med JLC via Servicefinder. De utmärkte sig direkt genom att skicka en utförlig offert, certificat samt underlag för skriftligt kontrakt. Då vi träffades på plats insåg jag att jag ville ha fler rum målade vilket inte var några problem för JLC. Samma kväll fick jag en ny offert på det extra jobbet. Vid genomgången av utfört arbete kunde jag konstatera att arbetet var mycket väl utfört och på avtalad tid. De hade även fixat till några extra saker som en liten bonus. Sånt gillas!
    Jag är mycket nöjd med företagets jobb, service och tillmötesgående och kommer utan reservationer att rekommendera JLC till mina vänner och bekanta.
    Jakob J, Björn W gillar detta
  • Johan W
    Johan W skrev om Städjätten AB
    JLC utförde flyttstädning och gjorde ett bra jobb till ett mycket bra pris. De mötte mina förväntningar, talade svenska och var lätta att ha att göra med.
  • Jenny V
    Jenny V skrev om Städjätten AB
    Lätta att ha och gör med, gjorde ett bra jobb.

Klara Östra Kyrkogata 7, 111 52 Stockholm