Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Norrmalm Städjätten

Städjätten, sid 2

Folkungagatan 44, 111 52 Stockholm — Visa karta

Vi på Städjätten har vårt fokus på våra kunder och vi strävar efter att utveckla en nära och
trygg relation med alla våra uppdragsgivare, stora som små. Vårt absoluta mål är att du som kund skall erhålla en tjänst som exakt motsvarar dina förväntningar! Vi försöker alltid utmärka oss genom väl genomtänkta upplägg, flexibilitet och vår inställning till jobbet. Grunden till detta utgörs av vår erfarna och noggranna personal som alla innehar SRY-yrkesbevis för städning. Med åren har vi lärt oss att den viktigaste marknadsföringen är nöjda kunder!

Läs vad 57 kunder tycker om Städjätten

• Carl
    Carl skrev om Städjätten
    Smidigt, billigt och effektivt. Beställde en flyttstädning som gick väldigt smidigt och blev väldigt rent för under en tusenlapp. Läs mer
  • Jan E
    Jan E skrev om Städjätten
    De skötte flyttstädningen mkt bra. De var dock 1 tim sena i förh till överenskommen tid. Läs mer
  • Rasmus
    Rasmus skrev om Städjätten
    Har använt JLC till allt möjligt, och är mycket nöjd.

Dom är snabba, service-inriktade och ärliga. Ifall jag inte har varit nöjd med något så har det varit fixat dagen efter. Kalas!

Ett plus är att veta vad man vill ha - då går det extra snabbt. Läs mer
  • Tomas
    Tomas skrev om Städjätten
    helt okej Läs mer
  • Malin U
    Malin U skrev om Städjätten
    Jag fick kontakt med JLC via Servicefinder. De utmärkte sig direkt genom att skicka en utförlig offert, certificat samt underlag för skriftligt kontrakt. Då vi träffades på plats insåg jag att jag ville ha fler rum målade vilket inte var några problem för JLC. Samma kväll fick jag en ny offert på det extra jobbet. Vid genomgången av utfört arbete kunde jag konstatera att arbetet var mycket väl utfört och på avtalad tid. De hade även fixat till några extra saker som en liten bonus. Sånt gillas!
    Jag är mycket nöjd med företagets jobb, service och tillmötesgående och kommer utan reservationer att rekommendera JLC till mina vänner och bekanta. Läs mer
    Jakob J, Björn W gillar detta
  • Johan W
    Johan W skrev om Städjätten
    JLC utförde flyttstädning och gjorde ett bra jobb till ett mycket bra pris. De mötte mina förväntningar, talade svenska och var lätta att ha att göra med. Läs mer
  • Jenny V
    Jenny V skrev om Städjätten
    Lätta att ha och gör med, gjorde ett bra jobb. Läs mer

Folkungagatan 44, 111 52 Stockholm