Städjätten

Städjätten

www.stadjatten.se
  • Badge2021
3.8

Vi på Städjätten har vårt fokus på våra kunder och vi strävar efter att utveckla en nära och trygg relation med alla våra uppdragsgivare, stora som små. Vårt absoluta mål är att du som kund skall erhålla en tjänst som exakt motsvarar dina förväntningar! Vi försöker alltid utmärka oss genom väl genomtänkta upplägg, flexibilitet...

528 omdömen om Städjätten

Sedan starten hos Reco 2018

Lena L
Skrev om Städjätten

Noggranna och trevligt bemötande.

Svar från Städjätten

Tack för din vänliga feedback! Vi är glada att höra att du upplevde vårt bemötande som noggrant och trevligt. Kundtillfredsställelse är av yttersta vikt för oss, och vi är glada att vi kunde göra din upplevelse hos oss så positiv som möjligt. Vi uppskattar verkligen din support och ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa tjänster till dig och alla våra kunder. Tack igen för att du valde oss!

Jan I
Skrev om Städjätten

Trevligt bemötande, professionell personal, full info från början tills jobbet var klart. Otroligt duktiga killa som jobbade och löste alla problem snabbt och smidigt. Precis som förväntat plus lite bättre..

Svar från Städjätten

Tack så mycket för din recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt bemötande och professionella personal. Att tillhandahålla fullständig information och hålla dig informerad från början till slut är en av våra främsta prioriteringar, så det är glädjande att höra att vi levde upp till dina förväntningar. Vårt team strävar alltid efter att leverera högkvalitativa resultat och lösa problem på ett snabbt och smidigt sätt, så det är fantastiskt att höra att du upplevde det så. Vi tackar dig för att du valde våra tjänster och ser fram emot att få möjlighet att betjäna dig igen i framtiden!

Josephine R
Skrev om Städjätten

Värsta,jag varit med om någonsin vad är detta för kriminellt flretag egentligen Måste göra en anmälan. Är det någon som vet vem som står för ägare för bolaget? Då ingen på kundtjänst vägrar lämna ut namn och nummer? Pajas företag.

Khesraw M gillar detta
Nina Margareta S
Skrev om Städjätten

Jag bokade dem på kort varsel och önskar jag hade lästa omdömen innan jag bokade! Jag bokade och fakturan skulle gå till ett byggbolag och stå i deras namn så inte till mig som privat person. Innan jag bokade så bad jag dem vara klara till kl 17 då jag kommer hem med två små från förskolan och behöver laga mat samt få dem i säng. Det tog 7+ timmar för 2 personer att göra 2 våningar (Vi bor 140 kvm) och kl 17 var det inte ens halv vägs med nedre våningen där köket är. Barnen skrek och kaos som vanligt, så vid 17:30 fick...

Svar från Städjätten

Tack för att du delade din upplevelse med oss. Vi beklagar djupt det inträffade och förstår din frustration. Vi tar ditt klagomål på största allvar och kommer att undersöka vad som har hänt. Vi beklagar även eventuella språkbarriärer som uppstått under städningen. Vi är redo att diskutera en rimlig lösning med dig och byggbolaget för att komma fram till en ömsesidigt acceptabel kompromiss. Vi hoppas kunna återställa förtroendet genom att erbjuda dig en mer tillfredsställande upplevelse i framtiden. Tack för din förståelse och tålamod.

Björn M
Skrev om Städjätten

Tjänsterna blev väl utförda. Dock så försvann en dammsugare i flytten som städjätten inte vill ersätta och refererar till att de tittar på bilder i en tom lastbil. Så om något försvinner när de hjälper till o flytta är de helt oförmögna till att ersätta. Dessutom tar det 1 månad innan de bemödar sig att svara på Mail.

Svar från Städjätten

Tack för att du delar dina synpunkter med oss. Vi är glada över att höra att du var nöjd med kvaliteten på våra tjänster. Vi beklagar dock djupt att det uppstod problem med en försvunnen dammsugare under flytten och det försenade svaret på ditt mail. Vi förstår din frustration och kommer att vidta åtgärder för att förbättra vår kommunikation och hantering av eventuella förlorade föremål i framtiden. Vi kommer att undersöka saken närmare och se hur vi kan komma fram till en lämplig lösning angående ersättning för den försvunna...

Nikita H
Skrev om Städjätten

Katastrof! Bokade en akut byggstäd med krav att dom skulle komma samma dag, max städa 3 timmar alt ringa mig efter tre timmar för att se över budgeten samt att personen som kommer bör prata svenska eller engelska då kunden var krånglig. Dök aldrig upp efter att jag hade ringt dom 4 gånger från 14 - 20 för att se över situationen när dom skulle komma, sedan få detta ombokat då kunden inte kunde vänta längre pga små barn (!), städar 5 timmar istället för 3 som var en av kraven utan att höra av sig (!), kan varken svenska...

Nikita H gillar detta
Svar från Städjätten

Vi är djupt ledsna för den negativa upplevelsen du haft med vår service. Det är tråkigt att du inte fick den service du förväntade dig och förtjänar. Vi tar ditt klagomål på största allvar och kommer att undersöka vad som gått fel i denna situation. Vi ber om ursäkt för de kommunikationsmissar och den bristande service du upplevde. Vi kommer att se till att vidta åtgärder för att förbättra våra processer och säkerställa att liknande incidenter inte inträffar igen. Vi uppskattar din feedback och hoppas på en möjlighet att återvinna ditt förtroende i framtiden.

Thomas Kristoffer Ö

Dyker upp timmar efter ö.k. fuskstädar och är på plats betydligt färre timmar än de debiterar för. Kundtjänst svarar inte på reklamationer, trots flera försök över telefon och Mail. Städarna förstår varken svenska eller engelska. Anlita någon annan helt enkelt.

Svar från Städjätten

Tack för att du delar din erfarenhet med oss. Vi beklagar djupt det som hänt och tar dina kommentarer på stort allvar. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativa tjänster och det är beklagligt att du inte upplevde detta med oss. Vi kommer att undersöka ditt ärende noggrant och vidta lämpliga åtgärder för att rätta till situationen internt. Vi tackar för din feedback och försäkrar dig om att vi kommer att göra vårt bästa för att förbättra våra tjänster framöver.

Andreas Karl Mikael N

Branschens mest oseriösa företag? Utlovade flyttstädning men genomförde den inte. Ombokade med en timmes framförhållning till ekonomiskt lidande för mig som tagit ledigt från jobbet för att möta upp dem. Skulle komma på eftermiddagen men dök inte upp då heller. Utlovade städning tidigt på morgonen dagen efter men dök knte upp förrän efter överlåtelse av lägenhet var klar varpå nya ägare var tvugna att omboka planerade insatser i lägenheten. Lämnade inte tillbaka nyckel enligt överenskommelse. Avråder å det grövsta från att anlita det här företaget!

Svar från Städjätten

Vi är djupt ledsna för den negativa upplevelsen du haft med vår tjänst. Vi förstår fullständigt hur frustrerande det är att inte kunna lita på löften om service, särskilt när det påverkar ditt schema och ekonomi på ett sådant sätt. Vi tar detta mycket seriöst och kommer att se över våra interna processer för att förhindra att liknande situationer inträffar i framtiden. Vi beklagar verkligen det inträffade och hoppas att du finner en lösning som passar dig bäst.

Anders H
Skrev om Städjätten

Fantastiskt proffsigt utförd städning och mycket trevligt bemötande av Städjätten. Jag kommer absolut att anlita dem igen.

Svar från Städjätten

Bästa Anders, Tack så mycket för ditt fina omdöme! Det är verkligen glädjande att höra att du uppskattade både vår städning och bemötande. På Städjätten är vi stolta över den exceptionella kvalitet vi levererar och det gläder oss att du är tillfreds med den professionella servicen du har erhållit Vi ser fram emot att få chansen att arbeta med dig igen. Tveka inte att kontakta oss när du behöver oss igen. Vänliga hälsningar, Städjätten

Abdallah R
Skrev om Städjätten

Jag bemött väl av Städjätten alla personal. De är särskilt snabba och väldigt professionella Jobbet skötts på ett effektivt sätt och jag är nöjd med resultat. Jag köpte Total städnings paket. Tusen tack för de mycket duktiga personalen som utförde jobbet.

Svar från Städjätten

Hej Abdallah, Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det värmer att höra att du uppskattade vår service och att du kände dig väl bemött av vår personal. Vi strävar alltid efter att vara snabba, effektiva och professionella i vårt arbete, så din feedback betyder mycket för oss. Vi ser fram emot att få möjlighet att hjälpa dig igen i framtiden. Du är alltid varmt välkommen tillbaka till oss på Städjätten. Vänliga hälsningar, Städjätten

Tomas Julian S
Skrev om Städjätten

Det absolut sämsta företaget jag någonsin anlitat. Bokade flyttstädning med dem. Mitt under pågående städning ringer dem och vill ha mer pengar för att slutföra arbetet då ugnen (som jag knappt använder) var för smutsig. Det ville dem ha 500kr extra för. När vi sedan kommer hem är det fortfarande damigt och vi blir tvungna att städa själva i 2h. När jag ringer och frågar hur länge dem var där kan dom inte svara på det. Sedan kopplar dem mig till kundtjänst som lägger på i örat på mig när jag kommit fram. Det snackar om städgarantier...

Svar från Städjätten

Hej Tomas, Först och främst vill jag be om ursäkt för att du upplevde vårt samtal om tilläggstjänsten som oseriöst. Vår intention var att erbjuda dig möjligheten att lägga till denna tjänst för att säkerställa att alla dina städnings behov var uppfyllda. Vi förstår nu att du upplevde detta som ett försök att ta mer betalt, vilket absolut inte var vår avsikt. Vi beklagar djupt att städningen inte levde upp till dina förväntningar och att du kände att du behövde städa själv efteråt. Detta är inte den standard vi siktar på...

Linda Mari O
Skrev om Städjätten

Bokningen var supersmidig. Sen gick det utför.... En person kom i tid, en person & bilen kom 55min senare. Jobbet blev utfört, men killarna arbetade inte ergonomiskt. Kändes inte som att de fått rätt utbildning eller tillgång till utrustning. När fakturan sedan dök upp så var den utan kompensation för 55min väntetid. Ingen bekräftelse på att de mottagit min fråga ang kompensation eller återkoppling på mail ang fakturan. När man sedan kontaktar kundservice så finns det ingen som man kan prata med som har befogenhet utan man måste vänta på återkoppling från reklamation via mail!

Svar från Städjätten

Tack för att du delar din upplevelse med oss. Vi beklagar djupt de bristande standarderna som du upplevde under din flyttstädning. Det är viktigt för oss att våra kunder känner sig nöjda med våra tjänster, och vi tar ditt klagomål på största allvar. Vi ska se över vår utbildningsprocess och se till att alla våra anställda har tillräcklig utbildning och tillgång till rätt utrustning för att utföra jobbet på ett ergonomiskt sätt. Vi ber om ursäkt för den förseningen som uppstod och för att fakturan inte inkluderade kompensationen...

Suzanne M
Skrev om Städjätten

Jag beställde flytthjälp av Städjätten. Kontakten med dem för beställning och vid andra frågor var de mycket proffsiga och trevliga. De två killarna som utförde arbetet var mycket hjälpsam trots halvbra svenska och en skåpbil som hade sina brister.

Svar från Städjätten

Hej Suzanne, Tack för din recension och för att du valde vår flytthjälp. Vi på Städjätten blir otroligt glada över att du uppskattade vår service och vårt team, och vi välkomnar dig varmt tillbaka. Om bilen orsakade några problem, vänligen kontakta oss så vi kan lösa det. Din feedback är värdefull för oss. Vänliga hälsningar, Städjätten

Birgit W
Skrev om Städjätten

Trevligt bemötande i kundtjänst. Bra utförd städning med kort varsel. Rörig administration, jag skulle betala med nån app jag inte kände till innan tjänsten var slutförd men fick aldrig något sms om det utan en faktura 23:59 att betala samma dag.

Svar från Städjätten

Hej Birgit, Tack för ditt positiva omdöme om vårt bemötande och städtjänst. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service. Vi beklagar dock om det har uppstått några frågetecken kring faktureringen. Vi strävar alltid efter att göra processen så smidig och tydlig som möjligt för våra kunder. Om du har några frågor eller funderingar kring detta, tveka inte att kontakta oss. Vi är här för att hjälpa till och lösa eventuella problem. Återigen, tack för din feedback och vi ser fram emot att fortsätta leverera högkvalitativa städtjänster till dig i framtiden. Vänliga hälsningar, Städjätten

Elisabet L
Skrev om Städjätten

Bra utfört jobb men kom senare, fick ringa och efterhöra vart de hade tagit vägen och personalen talade ej svenska vilket är ett litet minus!

Svar från Städjätten

Tack för din feedback och för att du uppskattade det utförda arbetet. Vi ber om ursäkt för förseningen och eventuella språkbarriärer du mötte under din upplevelse med oss. Vi strävar alltid efter att förbättra våra tjänster och din feedback är värdefull för oss. Vi kommer att ta dina kommentarer i beaktande och göra vårt bästa för att våra anställda har den nödvändiga språkkompetensen för att kommunicera effektivt med våra kunder. Tack för att du tar dig tid att dela dina synpunkter med oss.

Jennifer C
Skrev om Städjätten

Vi bokade en sk social sanering, som skulle göras hos en familjemedlem • Vid själva bokningen blev jag mycket fint bemött, vänligt och trevligt! • Mötet med utförarna blev tyvärr mindre lyckat, då det var svårt med kommunikationen…(…förstod inte ens ordet sopsäck ..) • Arbetet blev ok, utfört - men kändes inte färdigt, trots att tiden förlängdes med det dubbla ( mot vad som hade beräknats vid bokningen ). Kostnaden steg till det dubbla. • Vad gäller bortforsling av sopsäckar, fick vi inte i tid, tydlig info om att...

Svar från Städjätten

Hej Jennifer, Tack för din feedback. Vi beklagar djupt att din upplevelse inte levde upp till dina förväntningar. Tyvärr kan jag inte hitta din bokning i vårt system just nu. Vänligen kontakta oss direkt via mail så att vi kan undersöka detta och hjälpa er på bästa sätt. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter och ser fram emot att lösa detta så snart som möjligt. Tack igen för din feedback. Vänliga hälsningar, Städjätten

Tomas S
Skrev om Städjätten

Superduktiga städare, inte lika bra när det kommer till admin-biten.

Svar från Städjätten

Hej Tomas, Vi uppskattar verkligen att du har tagit dig tid att dela med dig av din positiva erfarenhet av vår städservice. Din feedback är värdefull för oss och vi är glada att höra att du är nöjd med resultatet. Samtidigt beklagar vi djupt att du inte har fått samma positiva intryck av den administrativa delen och att du har behövt vänta en tid på återkoppling. Vi inser vikten av en effektiv och smidig kommunikation i alla led och beklagar eventuella olägenheter detta har medfört. Vi försäkrar dig om att vi kommer att...

Mathias A
Skrev om Städjätten

Smidigt att boka och väl utfört!

Svar från Städjätten

Hej Mathias, Det gläder oss verkligen att läsa din positiva och uppskattande kommentar. På Städjätten är vi stolta över den höga kvalitet vi levererar, och det gläder oss att du är nöjd med den professionella service du har erhållit. Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag och vill påminna dig om att om du skulle behöva våra tjänster igen, är du varmt välkommen att höra av dig. Vi ser fram emot att fortsätta att uppfylla dina förväntningar och skapa en positiv upplevelse för dig. Med varma hälsningar, Städjätten

Anneli K
Skrev om Städjätten

Mercedes var bra! Lite svårt att kommunicera tjejerna kanske kunde de mera engelska Trevligt bemötande

Svar från Städjätten

Hej Anneli, Tack för dina vänliga ord. På Städjätten är vi stolta över den exceptionella kvalitet vi levererar, och det gläder oss att du är nöjd med den professionella servicen du har fått. Det är alltid en glädje att interagera med sådana högt uppskattade kunder som du. Vi värdesätter mångfalden och tror på att olikheter möjliggör varje anställd att bidra med sina unika erfarenheter till arbetsplatsen. Om det någonsin uppstår brister i kommunikationen är du varmt välkommen att kontakta oss. Vi strävar alltid efter att...

Justina H
Skrev om Städjätten

Varning för oseriöst företag. Tillåter inte betalning efter granskning av tjänst, begär mer i betalt mitt under tjänst och lämnar smutsigt. Under all kritik. Har anmälts till allmänna reklamationsnämnden och Konsumentverket.

Svar från Städjätten

Hej Justina, Tack för att du tog dig tid att lämna ett omdöme om vår tjänst. Vi uppskattar all feedback vi får då den hjälper oss att förbättra vår service och kund upplevelse. Jag beklagar att du upplevde vårt samtal om tilläggstjänsten som oseriöst. Vår intention var att erbjuda dig möjligheten att lägga till denna tjänst för att säkerställa att alla dina städnings behov var uppfyllda. Vi förstår nu att du upplevde detta som ett försök att ta mer betalt, vilket absolut inte var vår avsikt. När du uttryckte missnöje...

Jonathan C B
Skrev om Städjätten

bokade flyttstäd genom städjättenoch dagen innan kl 23:54 får jag ett sms att städet inställt och att dom skall återkomma så snart som möjligt och hitta en ersättare,. Fick ringa själv i halvpanik då vi var tvungna att vara ute ur lägenheten samma dag . 3 samtal senare beklagar dom och ställer in hela städet. Lyckades själv hitta en firma som kunde komma och städa samma dag dock för 1300:- mer.. Städjätten erbjuder mig 20 % i kompensation som att jag någonsin skulle boka Städjätten igen.... Gå in och läs på trustpilot innan ni bokar.

Svar från Städjätten

Hej Jonathan, Jag beklagar verkligen den negativa upplevelse du hade med våra tjänster. Det du beskriver är fullständigt oacceptabelt och står i skarp kontrast till våra strävanden att leverera högkvalitativa tjänster. Vi inser att den bristande standarden i vår service resulterade i att du behövde vända dig till ett annat företag, vilket dessutom blev mer kostsamt för dig. Detta ligger inte i linje med våra intentioner, och vi är djupt ledsna över den oväntade situationen du hamnade i. Vi försäkrar dig om att vi kommer...

Leyla A
Skrev om Städjätten

Anlitade företaget för att fkytta bort en soffa. Soffan var väldigt lätt. De kom från gullmarsplan som är närmast till oss. i offeten skulle kosta 1500 kr.även om jag tyckte att der var dyrt men anlitade de iaf för att bli av m soffan. Det tog bara 5 minter. 5 minter efter jobbet skickade de den digitala fakturan på 3000 kr! Helt sjukt! När jag ringer o klaga på kostnaden säger de ..ja, du har signerat avtalet o du får betala nu. Det som jag såg var bara en rad överst som jag läste..men allt annat de påstod tydligen gömde...

Svar från Städjätten

Hej Leyla, Tack för din feedback. Vi beklagar att det uppstått missförstånd kring kostnaden för bortforslingstjänsten. Vi strävar alltid efter att vara transparenta med våra priser. Avgiften för tippen, som vi tyvärr inte kan påverka, ska framgå tydligt i avsnittet "viktig information" på vår offert. Vi kommer att se över vår offertinformation för att försäkra oss om att vi är så tydliga och transparenta som möjligt. Din feedback är värdefull för oss i detta arbete. Om du har fler frågor eller funderingar, tveka inte...

Susanne N
Skrev om Städjätten

🚨 ⚠️ Skulle städa en ugn och bakom ett skåp. Det tog dem tydligen 4 timmar. Bett om en arbetsbeskrivning. Får inte ens ett svar på mailet. Bara intresserade av att få betalt. VARNING

Svar från Städjätten

Hej Susanne, Vi beklagar djupt att du upplever brist på återkoppling angående arbetsbeskrivningen. Vi ber om ursäkt om du anser att de svar du har fått via e-post inte har varit tillräckligt utförligt i förklaringen av prisstrukturen. Om det finns ytterligare frågor eller funderingar, är du mer än välkommen att kontakta oss direkt. Vi värdesätter din feedback och är starkt engagerade i att säkerställa att du får all nödvändig information och support. Tack för din förståelse, och vi ser fram emot att höra från dig för att kunna assistera på bästa möjliga sätt. Vänliga hälsningar, Städjätten

Torbjörn Edsbrand E

Duktiga punktliga trevliga snabba lite dyrt bara men fint blev det

Svar från Städjätten

Hej Torbjörn, Vi uppskattar verkligen din återkoppling. Det är av stor betydelse för oss att du har investerat tid i att dela med dig av dina tankar om våra tjänster. Åsikter från våra kunder är av oerhörd vikt för oss, och det ger oss en genuin glädje och inspiration att läsa din positiva kommentar. Med vänliga hälsningar, Städjätten

Kerstin Hellqvist H

Det här var 3:e gången jag har anlitat er och jag har alltid varit nöjd och blivit väldigt bra bemött och det är billigt

Svar från Städjätten

Hej Kerstin, Tack själv för ditt superfina bemötande och för att du tagit dig tiden till att skriva om din erfarenhet med oss. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig! Med varma hälsningar, Städjätten

Lisbeth Lignell L
Skrev om Städjätten

Väl bemött av både förmedlare och utförare av tjänsten. Väl gjord flyttstädning. Skulle vid behov gärna anlita företaget igen.

Svar från Städjätten

Hej Lisbeth, Tack för ditt superfina bemötande och för att du tagit dig tiden till att skriva om din erfarenhet med oss. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig! Med varma hälsningar, Städjätten

Bengt J
Skrev om Städjätten

Bra noggrann städning av en ensam kvinna. Lägenheten liten, men hon tog tid på sig och gjorde ett bra jobb.

Svar från Städjätten

Hej Bengt, Vi tackar för dina vänliga uttryck. På Städjätten är vi stolta över den exceptionella kvalitet vi levererar och det glädjer oss att du är tillfreds med den professionella servicen du har erhållit. Det är alltid en fröjd att interagera med sådana fina kunder som du. Mvh, Städjätten

Johnny Y
Skrev om Städjätten

En bra städfrima som städa fint men gör sönder fönster när dom öpnar fönster

Svar från Städjätten

Hej Jonny, Tack så mycket för att du tog dig tid att ge oss din feedback angående den utförda tjänsten. Vi är glada att höra att du är nöjd med utförandet och uppskattar att du delade din erfarenhet med oss. Samtidigt beklagar vi djupt att du har stött på problem med fönstren. Vi vill meddela att vi tar denna fråga på stort allvar och att vår reklamationsavdelning står till ditt förfogande för att bistå dig vidare i ärendet. Din tillfredsställelse är av högsta prioritet för oss, och vi önskar att få möjlighet att rätta...

Mats J
Skrev om Städjätten

Dom var jättebra dom tömde lägenheten och städade den

Svar från Städjätten

Hej Mats, Tack för ditt superfina bemötande och för att du tagit dig tiden till att skriva om din erfarenhet med oss. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig! Med varma hälsningar, Städjätten

Eva Janette Maria C M

Silvia och hennes kollega kämpade hela dagen med att storstäda ett rejält smutsigt hus (ombyggnader mm) och lyckades med att ex få ugnen att se ut som ny igen. Otroligt duktiga. De visste vad och hur de skulle städa utan onödigt prat . Städarna tog inte ens några raster under hela passet utan skulle ta dem efteråt.

Svar från Städjätten

Hej Eva, Vi uppskattar verkligen din återkoppling. Det är av stor betydelse för oss att du har investerat tid i att dela med dig av dina tankar om våra tjänster. Åsikter från våra kunder är av oerhörd vikt för oss, och det ger oss en genuin glädje och inspiration att läsa din positiva kommentar. Med vänliga hälsningar, Städjätten

Gerd T
Skrev om Städjätten

Mycket nogrannt arbete. Idogt arbete och ordentligt utfört

Svar från Städjätten

Hej Gerd, Vi tackar för dina vänliga uttryck. På Städjätten är vi stolta över den exceptionella kvalitet vi levererar och det glädjer oss att du är tillfreds med den professionella servicen du har erhållit. Det är alltid en fröjd att interagera med sådana fina kunder som du. Mvh, Städjätten

Jovan K
Skrev om Städjätten

mycket trevligt personal och rimliga priser!

Svar från Städjätten

Hej Jovan, Tack för att du tagit dig tiden att lämna ett så fint omdöme, det är så härligt att höra att du är nöjd med både vår personal och priset på tjänsten. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig! Med varma hälsningar, Städjätten

Pontus H
Skrev om Städjätten

Bra men dom kan gott tala om tydligare att dom vill ha betalt i förskott utan krångel. Annars har dom gjort ett bra jobb med att flytta piano. Vänligen Pontus

Svar från Städjätten

Hej Pontus, Tack snälla för ditt fina omdöme och för att du valde att anlita oss. Vi på Städjätten beklagar över att informationen angående förskottsbetalning inte har varit tillräckligt tydligt. Vi ser till att ta interna åtgärder med hjälp av din feedback. Välkommen åter, Städjätten

Inger K
Skrev om Städjätten

Bra bemötande, men ej svensktalande, vilket jag bett om. Mycket nöjda med städningen, noggranna och försynta. Storstädning.

Svar från Städjätten

Hej Inger. Tack för ditt omdöme. Vi blir glada över att höra att du är nöjd med städning och vår service. Önskar dig en fin dag, Städjätten

Jasmin M
Skrev om Städjätten

Oseriöst bolag. Dessutom är dem svartlistade och åtalade för bokföringsbrott. Varnar alla för att anlita dem. I mitt fall va de flera timmar sena och städade inget vidare. De lämnade dessutom fläckar på mitt golv som inte går bort. Skador för 17 000 kr som de vägrar åtgärda. De hävdar dessutom att skadorna funnits där innan de kom till platsen, trots att flyttfirman (ett annan bolag) samt mäklaren var där några timmar innan och kan intyga att inga fläckar funnits där tidigare. De blev klara 23:53 med städningen på en...

Gabriella H
Skrev om Städjätten

Beställde flyttstädning med några dagars varsel och det gick att ordna. 2 unga trevliga och mycket dynamiska personer kom 2timmsr efter utsatt tid men hann med allt innan dagen var slut och gjorde ett jättebra jobb. Mitt kök hade aldrig någonsin varit så rent! Nu har jag flyttat utomlands och kommer ej att behöva anlita dem igen men rekomenderar er gärna om jag skulle träffa någon som söker städning i Göteborg..

Svar från Städjätten

Hej Gabriella, Tack för din feedback. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tid att berätta för oss vad du tyckte om våra tjänster. Våra kunders åsikter är oerhört viktiga för oss och det är så roligt och inspirerande att få läsa din härliga kommentar. Med vänlig hälsning, Städjätten

Teresa W
Skrev om Städjätten

Jag är inte alls nöjd med tjänsten. Jag fick ett bra första bemötande som tyvärr inte fick samma goda fortsättning. Jag blev t ex lovad att en av de tre städarna skulle kunna lite svenska. Men det löftet hölls inte. Sedan hade jag förväntat mig att de instruktioner jag lämnat skulle förmedlas till städarna men de visste inte vad de skulle göra eller inte göra. Jag trodde också att de skulle vara mer självgående så att säga. Vid en visningsstädning bör ju en del saker vara självklara. Som att tvätta/torka av lister och värmeelement...

Svar från Städjätten

Hej Teresa, Vi uppskattar verkligen din återkoppling. Händer det att kommunikationen brister kan du alltid ringa in till vår kundtjänst, de har öppet alla dagar mellan 08.00-21.00. Vi vill självklart leverera både städning och service i toppklass och gör allt för att ständigt förbättra oss. Vi kommer således ta detta vidare inom Städjätten. Mvh, Städjätten

Firat E
Skrev om Städjätten

Bra bemötande. Flytthjälp och bortforsling.

Svar från Städjätten

Hej Firat, Tack för ditt omdöme. Vi blir glada över att höra att du är nöjd med våra tjänster. Mvh, Städjätten

Pernilla F
Skrev om Städjätten

Väldigt bra från början till slut. Snabbt svar, trevlig kommunikation, fick en tid med kort varsel. Städarna gjorde ett utmärkt jobb och jag blev mer än nöjd! Kommer anlita de snart igen. 5 av 5 stjärnor på både dialogen med Städjätten före och efter utfört jobb samt 5/5 🌟 på arbetet och dialogen med personerna som utförde jobbet. Finns inget negativt alls. Rekommenderas 🌟🌟🌟🌟🌟

Svar från Städjätten

Hej Pernilla. Tack snälla för ditt superfina bemötande och för att du tagit dig tiden till att skriva om din erfarenhet med oss. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig! Med varma hälsningar, Städjätten

Cecilia C
Skrev om Städjätten

Jättenöjda med flyttstädet :)

Svar från Städjätten

Hej Cecilia, Tack för ditt omdöme. Vi blir glada över att höra att du är nöjd med städning och vår service. Önskar dig en fin dag, Städjätten

Lars R
Skrev om Städjätten

bra utfört. lite dålig hantering av betalningen önskade klarare information.Bemötande ok.

Svar från Städjätten

Hej Lars, Tack för din feedback. Det betyder mycket för oss att du tagit dig tid att berätta för oss vad du tyckte om våra tjänster. Vi på Städjätten beklagar över att informationen angående betalningen inte har varit tillräckligt tydligt. Vi ser till att ta interna åtgärder med hjälp av din feedback. Välkommen åter, Städjätten

Li S
Skrev om Städjätten

De ringde samma dag som städningen skulle utföras och sa att det var mer smutsigt än förväntat, ville ha 500kr extra vilket översteg den stipulerade 15 % som gäller enligt konsumenttjänstlagen. De krävde också betalt innan uppdraget var utfört. Inte helt snygg verksamhet kan jag tycka, även om städningen var bra utförd. Kommer inte anlita dem igen.

Lena H
Skrev om Städjätten

Hörde av dig snabbt med offert. Trevligt bemötande. Flexibla när vi behövde byta dag med kort varsel. De hade städat lite dåligt i köket. Som inte torkat av skärbrädan, dåligt torkade lådor och träbänk som jag skrubbade om. Men gjorde spisen väldigt fin som jag inte trodde vi skulle få ren. Allt som allt ett okej jobb

Svar från Städjätten

Hej Lena, Vi tackar dig för din återkoppling. Det är glädjande att höra att spisen blev ordentligt rengjord och att det var smidigt för dig att byta dag för städningen. Samtidigt beklagar vi djupt att vissa områden i köket, såsom skärbrädan och köksluckorna, inte uppfyllde de förväntade städstandarderna. Din feedback är av stor vikt för oss, och vi vill försäkra dig om att vi tar detta på stort allvar. För att hantera situationen på bästa sätt, rekommenderar vi att du kontaktar vår reklamationsavdelning. De är dedikerade...

John P
Skrev om Städjätten

Bra prisinformation som höll. Snabbt utfört jobb.

Svar från Städjätten

Hej John, Tack för ditt omdöme. Vi blir glada över att höra att du är nöjd med vår service. Önskar dig en fin dag, Städjätten

Gustaf F
Skrev om Städjätten

Mycket välgjort arbete, min lägenhet har nog aldrig varit så välstädad.

Svar från Städjätten

Hej Gustaf, Tack för ditt omdöme. Vi blir glada över att höra att du är nöjd med städning och vår service. Önskar dig en fin dag, Städjätten

Ewa G
Skrev om Städjätten

Snabbt och effektivt, jättebra flyttstädning.

Svar från Städjätten

Hej Eva, Tack själv för ditt superfina bemötande och för att du tagit dig tiden till att skriva om din erfarenhet med oss. Önskar dig en fortsatt trevlig dag och om du någonsin behöver hjälp igen så tveka inte på att höra av dig! Med varma hälsningar, Städjätten

Emilia V
Skrev om Städjätten

Anlitade företaget för flyttstädning. Väldigt trevligt bemötande, tillmötesgående vad det gäller bokning. Fantastiskt jobb, allt blev skenande rent. Punktliga, håller tiden.. Rekommenderar verkligen till 110 procent!

Svar från Städjätten

Hej Emilia, Vi uppskattar verkligen din återkoppling. Det är av stor betydelse för oss att du har investerat tid i att dela med dig av dina tankar om våra tjänster. Åsikter från våra kunder är av oerhörd vikt för oss, och det ger oss en genuin glädje och inspiration att läsa din positiva kommentar. Med varma hälsningar, Städjätten

Robert R
Skrev om Städjätten

Eftersom jag inte sett resultatet av visningsstädningen kan jag endast hänvisa till Elsy Abou Akl som sålt lägenheten åt mig. Bemötandet från Städjätten var generöst och hjälpsamt.. Så jag chansar på en femma

Svar från Städjätten

Hej Robert, Tack för ditt omdöme. Vi blir glada över att höra att du är nöjd med städning och vår service. Önskar dig en fin dag, Städjätten

Irene F
Skrev om Städjätten

Bra och snabb hämtning av piano. Bra kommunikation med ansvarig för hämtning

Svar från Städjätten

Hej Irene, Tack för dina värmande ord. Det gör oss glada att du är nöjd och får fint utförda städningar. Önskar dig en fin dag, Städjätten

Lech D
Skrev om Städjätten

Bra flytt . Alla kartonger hamnade på rätt ställe och ingen skada (hade märkt de) och trevlig och serviceinriktad personal. Enda negativa att de slarvade bort min orginalknippa fr flyttarstället men det löste ändå Mvh LecH Dulny Numera Gullmarsvägen 4

Svar från Städjätten

Hej Lech. Vi uppskattar verkligen din återkoppling. Det är av stor betydelse för oss att du har investerat tid i att dela med dig av dina tankar om våra tjänster. Åsikter från våra kunder är av oerhörd vikt för oss, och det ger oss en genuin glädje och inspiration att läsa din positiva kommentar. Med vänliga hälsningar, Städjätten