Städo

Städo

www.stado.se
  • BadgeFourYears

Vi på Städo erbjuder professionell, modern och milljösmart städservice för privatpersoner och företag. Har ni höga krav på service och kvalitet? Då har ni hittat rätt med oss på Städo. Vi kvalitets- och miljösäkrar vår verksamhet enligt ISO 9001:200 och ISO 14001. Genom att kontinuerligt vidareutbilda personal samt att ständigt...

193 omdömen om Städo

Sedan starten hos Reco 2017

Soili R
Skrev om Städo

Vänlig bemötande av Städo, saklig och kunnig personal som utförde flyttstädningen. Upplevde slutresultatet klart över förväntan. Rekommenderar starkt 👍

Sara W
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Rent och snyggt hemma, men ibland segt i respons i kommunikationen med kontoret.

Birger Ö
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Vi beställde varanann veckas städning av vår lägenhet och det har fungerat mycket bra. Kontakten med Städo har har varit enkelt både via mail och telefon. Vår städerska (från Ukraina) varit mycket noggrann och har gjort ett bra arbete. Dessutom var hon social och trevlig och gullade tom. med våran hund.

Peter F
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Mycket bra service och trevlig personal som gjorde ett noggrant arbete.

Jurita Linnéa N
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Allmänt tycker jag att de skött sig exemplariskt . Så rent o fint har vi inte haft på många år . Allt var toppen , från sovrum till garage . Glänsande rent . Vi är super nöjda

Åsa V
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Städo-gänget levererade i hela kedjan, från beställning till slutfört arbete. Mycket smidigt att boka och ha kontakt under pågående uppdrag. Anlitat visningsstäd två gånger och en vanlig underhållsstädning. Bra kvalitet på utförandet dvs. noggrant städat, snyggt och fräscht vid husvisning. Proffsigt och ödmjukt bemötande. Kommer anlita fler gånger och rekommenderar.

Hanna P
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

De var punktliga och noga. Mycket nöjd!

Jan-olof A
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Rent hus, Städo utförde en flytt städning med fönsterputs under en av vinterns första kalla dagar på ett utmärkt sätt

Claes H
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Jag ville ha en riktig, professionell flyttstädning. Jag fick ett mycket bra bemötande och de var anpassningsbara gällande ändringar av datum. Städningen var väl genomförd och till min belåtenhet och med en trevlig uppföljning. Denna firma kan jag bara varmt rekommendera+++++

Curt S
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Mycket bra utförd flytttädning! Punktliga, Noggranna,Trevliga och prisvärda. Kommer att anlita dem igen om behovet kommer.

Mari K
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Mycket trevlig och duktig personal som gjorde ett fint jobb med flyttstädningen av villan. Tusen tack!

Charlotte L
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Jag har använt Städo vid flera tillfällen. De gör ett grundligt jobb och jag kan varmt rekommendera dem!

Sven-Erik J
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Blir bemött på ett trevligt & proffsigt sätt med hög kvalitet på utförd städning. Mycket nöjd för andra gången som jag nyttjat Städo 😊

Josefine A
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Blev väl mött av företaget när jag bokade. Städo hade det bästa priset på marknaden. Både vi som kunder och de som skulle flytta in i vårat hus var super nöjda med städningen :)

Christian M
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Hej. Bemötande var mycket vänligt och offerten omfattande och mycket konkurrenskraftig. Det arbetet jag beställde utfördes till full belåtenhet på ett professionellt sätt. Då det blir dags för nästa storstädning kommer jag med all säkerhet kontakta Städo igen. Vänligen En mycket nöjd kund

Bertil D
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Trevlig och noggrann personal. Det fanns en del möbler som skulle stå kvar men det var inget problem. Både jag och köparen var mycket nöjda. Städningen tog 12 timmar med 3 städpersonal och en villa på 178 kvadratmeter.

Anna V
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Ordentligt och bra städat till ett bra pris som stämde med offerten

Kenneth A
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Flyttstädning villa på ca 120m2, perfekt städning i huset samt garage.

Viktoria P
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Är supernöjd, det var välstädat från golv till tak. Skulle varmt rekommendera!

Fredrik K
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Toppenbra! Vår städhjälp gör ett fantastiskt jobb. Rekommenderas.

Izabella B
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

- Städo uteblev på bokad dag för flyttstädning, jag fick ringa och fråga varför de inte dök upp. Dagen efter kom de. - Det blev backning på städning. - De försökte debitera 3000kr mer än vad som var angivet på offerten som jag accepterade. Jag kan varmt avråda från att boka flyttstäd med Städo.

Svar från Städo Home Support i Sverige AB

Hej, Det här tycker jag är ett lite orättvist omdöme. Det var ju inte så att vi "inte bara dök upp". Vi hade en dialog med dig och du godkände att vi kom nästa dag, annars hade vi städat den dag vi bokat. "Backningen på städningen" var demontering av socklar under köksskåp och dammsugning under köksskåp. Normalt ingår inte den tjänsten i vår flyttstädning, men vi gör det om kunden själv demonterar socklarna. I ditt fall åkte vi tillbaks och åtgärdade det nästa dag utan kostnad. Det var inte heller så att vi "försökte"...

Daniel Roland O
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Från början skulle dom kommit tidigt, men hörde av sig och sa att dom blir sena. Men dom fixade ändå allt den dagen som dom lovat. De nya ägarna av huset var mycket nöjda med städningen. Tjejen vi hade kontakt med var trevlig. Och dom gav ett väldigt bra pris på flyttstädet.

Inger H
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Vi möttes av tre personer. De valde att tala engelska. De instruerades om vad vi förväntade och m delade vad som redan var utfört av maken. På eftermiddagen ringer de och säger att uppdraget var klart för inspektion. Vi tog oss dit och fann vårt radhus skinande rent! De hade gjort ett mycket gott arbete! Tack Städo, vi rekommenderar er gärna vidare!

Tack Inger för feedback, hoppas ni trivs i nya bostaden! Alisa B/Städo AB

Svante F
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Min upplevelse av Städo Home Support är mycket bra. Dom städar snabbt och effektivt och kommer alltid på avtalad tid, är även flexibla när man måste byta tid av något skäl. Därför kan jag verkligen rekommendera dom för städarbeten i villa som jag bor i. Jag tror vi fick en bra start på grund av att vi började med en ordentlig genomgång av vad jag ville ha för städning utförd i alla delar av huset. Sen har det rullat på och jag är jättenöjd med resultatet. Så jag kan varmt rekommendera Städo Home Support för städarbeten. Västerås den 15 September 2023 Vänligen Svante Forsberg

Tack för att du tog dig tid att ge feedback. Vänligen Alisa B

Göran H
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Jag är så nöjd o Elisabet som är hos mig är helt fantastik så duktig trevlig alltid glad o noga en stor kram till Elisabet

Patrik G
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Köpte flyttstäd och blev bemött alldeles utmärkt, inga problem alls!! Huset blev tipp top inför försäljning och säljare samt köpare va supernöjda. Tack än en gång Städo

Vandana Y
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

gott sällskap. Elisa är fantastisk och har utmärkta människor som kommer för att städa. Mycket professionell och noggrann med städningen. Vi städade hemma och fortsätter med tjänsten.

Charlotta L
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Hoppas på en bra flyttstädning

Alexander R
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Superbra service! Väldigt trevlig personal.

Peter I
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Bra att samma personer kommer varje gång och att dom tar kontakt om det skulle bli ändring någon gång. Städningen blir bra

Kristina L

Toppenbra städning kan rekommendera

Ulf J

Kan inte bli bättre .rent och fint bemötande.. Mycket nöjd

Lena P
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Noggrann och snabb hemstädning. Trevlig och serviceinriktad personal.

Helena K
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Vi har varit nöjda med snabb återkoppling både på sms och e-post. Under den tid vi anlitade städade Katarina hos oss 3-4 ggr/ månad. Mycket noggrant och även snabbt. Vi kan bara ge positiv respons

Irina J
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Vi fick hem ett super bra erbjudande om flyttstäd när huset blev sold och jag ringt och bokad på telefon enkelt och snabbt den dag som passade oss! Bekräftelsen kom på Mail direkt. På den bestämda dagen kom tre fantastiska glada personer som var super trevliga och hjälpsamma och förvandlade mitt hus till en skinande ren bostad. Städö överträffade alla mina förväntningar och kan varmt rekommenderas!

Helena A
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Smidigt att boka och bra städat. Det uppstod en liten miss vilket åtgärdades direkt när det upptäcktes. Mkt bra service och kommer använda dem igen vid nästa flyttstäd.

Ola T
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Rekommenderas! Bra kommunikation och väl utfört.

Therése W
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

De har kommit & städat hemma hos mig i Västerås flertalet ggr. När jag frågar vad de gjort under de 3-4 timmarna de varit hos mig får jag inget svar. Det ser helt ärligt ut som att de knappt städat alls! Det är olika personer som kommer varje gång & ingen av dem kan prata svenska. När jag ringde dem & var missnöjd sa de att jag skulle få en gratis städning pga det. Veckan efter skulle de komma men kom aldrig o hörde inte heller av sig. Ringde dem o frågade o då hade tydligen deras bil gått sönder. 5 minuter senare skickar...

Svar från Städo Home Support i Sverige AB

Hej, Jag ser att vi städat hos dig två gånger. En gång i juli och en gång i augusti. Första tillfället hade du en av våra bästa städerskor hos dig. Hörde heller inga klagomål från den städningen. I augusti fick du annan städerska då ordinarie var på semester. Även hon brukar vara uppskattad hos våra kunder. Jag ser att du ringt oss och klagat på dammiga fönsterbrädor och att du inte sett att det var städat. Jag håller med, givetvis ska man märka att det är städat. När du ringde borde vi givetvis också guidat dig till arbetsschemat...

Jan Å
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Fick ett bra pris och de tre personerna som städade gjorde ett snabbt och bra jobb

Erika K
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Väldigt duktiga, snabba och trevliga!

Wiktor B
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Jag har anlitat Städo för veckostädning och är otroligt nöjd med deras tjänster. De är punktliga, effektiva och mycket professionella. Det är en lättnad att komma hem till ett skinande rent hem varje vecka, och det frigör tid som jag kan ägna åt annat. Jag skulle varmt rekommendera Städo till alla som söker en pålitlig och högkvalitativ städtjänst

Bo E
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Patryzja bästa städerskan jag någonsin haft 👍🌺🥇

Idha L
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Jag har en överlag bra upplevelse av Städo. Bra genomfört städ, sällan några invändningar på att det inte skulle vara bra utfört. Det som hamnar på minussidan är att de tyvärr glömmer bort hur ofta de ska komma, hade varannan vecka men bytte till var tredje i juli ändå kan de ringa efter 2 veckor och fråga om jag vill ha städ. Den andra saken som hamnar på minussidan är att de inte alltid kommer vid avtalad tid vilket är runt 10 på fm och att de ibland städar fler rum än vad vi kommit överens om. Speciellt om det är nya personer som kommer.

Svar från Städo Home Support i Sverige AB

Tack för din feedback, vi uppskattar att du tog dig tid. Jag delar din syn på plus & minus. Vi har överlag en väldigt hög nivå på vår städning med väldigt trevlig och service minded personal. Det vi jobbar mest med nu är schemaläggning och tidspassning. Hoppas att du snart ska märka det. På vårt kontor sitter man just nu och febrilt matar in kunder i ett nytt bokningssystem:-). Ha en fortsatt trevlig dag. Jack Bloom/VD

Hillevi W
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Bra!???! Ja, Julia levde upp till det! Städning 2 ggr i månaden.

Therése C
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Mycket duktiga, rekommenderas varmt. Varit riktigt nöjd varenda gång.

Hanna J
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Väldigt besviken på min städning då jag när jag kom hem fick komplettera med städning själv. Varit i kontakt med ägaren utav bolaget och påpekat detta. Bokade hemstäd samt fönstertvätt och det var 2 st här och det tog de 5h att städa en 37kvm lägenhet vilket inte alls känns rimligt att betala för.. (10h om de hade varit 1person) och tycker inte alls jag fått bra bemötande efteråt. Rekommenderar inte detta bolag, kommer ta in en annan städfirma

Svar från Städo Home Support i Sverige AB

Hej! Kunden har alltid rätt! Men i det här fallet tycker jag att omdömet är lite orättvist. Vi är tydliga med att vår "prova på städning" till reducerat pris inte är en storstädningstjänst utan vanlig hemstädning. Nu fick du ändå fönsterputsning till "prova på" pris för att vi ville ge dig lite extra service. När du mailade oss och påpekade att det fanns saker i städningen du inte var nöjd med så erbjöd vi dig en kostnadsfri omstädning som du avvisade. Att vi städat 10 timmar i din lägenhet är inte heller korrekt. Två...

Kristina H
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Egentligen har jag varit för kort tid som kund hos Städo för att kunna ge riktigt omfattande beskrivning. Men min upplevelse hittills är att företaget är väldigt tillmötesgående och svarar snabbt till mejlen. Allt jag har att säga är bara positivt.

Per E
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

jätte duktiga proffsiga. Det vart jättefint hemma hos mig

Erik K
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Smidigt och enkelt och både jag och de nyinflyttade var nöjda med slutresultatet

Kristina T
Skrev om Städo Home Support i Sverige AB

Flyttstädning av 107 kvadrat villa som utfördes på ett mycket bra och proffsigt sätt. Verkligen jättenöjda och rekommenderar varmt detta företaget. Tack