Alla kategorier Åkeri Stockholms län Stockholm Östermalm Stadsbuden Magasinering Lagerhotell AB

Stadsbuden Magasinering Lagerhotell AB

Artillerigatan 33, 114 45 Stockholm — Visa karta

Bergsbrunna Tegelbruk 23, 75756, UPPSALA
FlyttHarry
Arijana H:
En utmärkt service från första kontakt till ett avslutat arbete. Vilka killar, fick till och med hjälp att bära upp ett bord som levererades...

Åkerier nära Stadsbuden Magasinering Lagerhotell AB:

Palermogatan 15, STOCKHOLM
Personlig flytt och service med lång branscherfarenhet! Läs mer ›
Morgan S:
Pålitliga, effektiva och serviceinriktade!

Nioörtsvägen 36, HÄGERSTEN
Ring oss gärna för personlig service! Läs mer ›
Charlie L:
Över förväntan! Trevliga killar som gjorde ett snabbt och bra jobb. Inga skador på möblerna alls och väl packat. Mycket nöjd! Rekommenderas ...

Frejgatan 13, STOCKHOLM
För att säkerställa bästa möjliga service väljer vi noggrant ut vår personal och... Läs mer ›
Ingrid W:
Pålitliga, noggranna och mycket vänliga att ha att göra med. Alltid där när jag behöver dem.

Läs vad 1 kund tycker om Stadsbuden Magasinering Lagerhotell AB

• David H
    David H skrev om Stadsbuden Magasinering Lagerhotell AB
    Valde dessa eftersom de fanns i Gula sidorna och kunde hjälpa till med kort varsel. De tog bara kontant betalning och det blev ganska mycket att betala för hämtningen av möblerna (3000 kronor för att hämta sex kubik) så det blev till att strula med att gå till bankomat och hämta ut pengar.

Fakturorna jag fick under tiden de var magasinerade saknade OCR-nummer så det gällde att hålla tungan rätt i mun när man matade in fakturanummer. När jag sedan ville få sakerna levererade igen efter ett drygt halvår fanns det ingen ledig tid förrän veckan efter. Märkligt nog frågade han i telefon om jag skulle betala kontant, så det är möjligt att de bättrat sig på den punkten men det är nog bäst att fråga.

När jag skulle betala för utlevererandet av möbler tyckte han att jag skulle vara glad att jag slapp betala för den tid de ägnat åt att strula i magasinet eftersom det var låst. Som om det överhuvudtaget skulle vara mitt bekymmer! Både vid hämtandet och lämnandet var deras tidsfönster fyra timmar stora så man får avsätta mycket tid åt att vänta ut dem.

Möblerna såg inte ut att ha fått några skador. Det enda synliga var märken på några av flyttkartongerna samt att sängarna blivit märkbart smutsigare.

Artillerigatan 33, 114 45 Stockholm