Stalands Möbler Sollentuna

Stalands Möbler Sollentuna

Ring 08-544 708 60 www.stalands.se
1.0

Följer du E4:an norrut kommer du till vår fantastiska butik i Sollentuna. Butiken ligger i Kom köpcentrum och det finns gott om parkeringsplatser i anslutning till butiken. Väl inne får du hjälp av våra professionella medarbetare som kan hjälpa dig allt från inredning i allmänhet och sängrådgivning i synnerhet. Välkommen till Stalands Möbler i Sollentuna.

2 omdömen om Stalands Möbler Sollentuna

Carl F
Skrev om Stalands Möbler Sollentuna

Jag köpte möbler för 30000 kr och betalade hemkörning. Leveransen skulle ske mellan 13-16 och jag tog ledigt från jobbet. Leveransen kom 17.30. En viktig del fattades och en möbel var obrukbar. Det tog nära två veckor att hitta paketet som kunde levereras mellan 13-16 efter ytterligare några dagar. Jag ordnade frakten själv och krävde pengarna för Stalands misslyckade frakttjänst tillbaka. Men icke då, av den lokale butiksansvarige fick jag veta att jag framöver kan köpa möbler någon annan stans. Vilken toppenfirma!

Folkhemmet
4.2/5 i betyg av 366 omdömen 4.2 av 366 omdömen

Snabb leverans. Trevlig och smidig service. När jag beställde sommarens solsängar framgick det att varan skulle inkomma ungefär två månade

Carl O
Skrev om Stalands Möbler Sollentuna

Köper säng och försöker pruta och får höra att det inte finns ngt att göra på priset på sängen. Prutar på benen på sängen istället. Vi frågar om sängen kommer att komma på Mellandagsrean. "_Nej, det kommer den inte att vara, det är inte sådana här saker på rean." När kommer den att levereras? Det blir i slutet av januari. (Detta sakt den 8 dec.) Leveransen kommer tidigt, den kommer att levereras den 30:e december. Sängen finns även på mellandagsrean till 25% rabatt... Man blir bara förbannad.