4.8 / 5 i betyg — 17 rekommendationer

Läs vad 17 användare tycker om Företag

• Huvudstad Gård Mat & Möten AB I
    Huvudstad Gård Mat & Möten AB I skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabbt och smidigt service. Fick hjälp samma dag - de fixade det. Perfekt!
    Trevliga killar som bär ut alla saker och kollade med oss att allt var ok innan de gick.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Huvudstad Gård Mat & Möten AB I
    Tack snälla för ert fina omdöme och att ni är nöjda med vår service. Vi hoppas ni återkommer till oss om ni behöver hjälp igen! //Team Starcycle
    Starcycle AB gillar detta
  • Hoa L
    Hoa L skrev om Företag en del av Starcycle
    Enkelt, snabbt och bra. Väldigt nöjda.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Hoa L
    Tack Hoa för ditt omdöme. Vi är glada att du känner dig nöjd och hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp i framtiden. Må gott! //Team STarcycle
  • Smart Ungdom L
    Smart Ungdom L skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabb och trevlig kontakt, bra bemötande och bra och effektiva när de väl var på plats. Mycket nöjda!
    2016-09-07 Starcycle svarar Smart Ungdom L
    Smart Ungdom, tack för ert fina omdöme. Vi hoppas ni var så pass nöjda att ni kommer anlita oss igen! //Team Starcycle
    Starcycle AB gillar detta
  • Kth J
    Kth J skrev om Företag en del av Starcycle
    Tillmötesgående, svarade på mail & telefon snabbt. Levererade & hämtade i tid till ett schysst pris = Toppen!
    2016-05-27 Starcycle svarar Kth J
    Tack för Ert fina omdöme! Hoppas vi får chansen att hjälpa Er fler gånger. // Team Starcycle.
  • Advokatfirman Oebergs Ab A
    Advokatfirman Oebergs Ab A skrev om Företag en del av Starcycle
    Inget var något problem för Starcycle, varken för att boka in tid, eller för att utföra uppdraget. Snabba och trevliga killar!
    2016-05-23 Starcycle svarar Advokatfirman Oebergs Ab A
    Tack för Ert fina omdöme! Vi hoppas att vi snart får hjälpa Er igen. // Team Starcycle.
  • Iseskog Juridiska Konsultbyrå Ab Y
    Iseskog Juridiska Konsultbyrå Ab Y skrev om Företag en del av Starcycle
    Jag rekommenderar verkligen Starcykle, de är trevliga, snabba och hjälper till med att bära och slänga och lämna till återvinning!
  • Advokatfirman Sjöström H
    Advokatfirman Sjöström H skrev om Företag en del av Starcycle
    Vi fick hjälp med att flytta och kasta gamla kontorsmöbler.
    Snabbt & smidigt!
  • Synskadades Riksförbund I
    Synskadades Riksförbund I skrev om Företag en del av Starcycle
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Starcycle AB. Tjänsten jag köpte var bortforsling av ett piano. Företaget gjorde ett gott intryck och utförde tjänsten på ett föredömligt sätt.
  • Sveriges Ungdomsråd A
    Sveriges Ungdomsråd A skrev om Företag en del av Starcycle
    Grymt, bra service och trevligt mottagande. Tydligt och supereffektivt!
  • Blachére Sweden Ab R
    Blachére Sweden Ab R skrev om Företag en del av Starcycle
    Otroligt service-minded! Bred kompetens inom många områden! Rekommenderar dom starkt!
  • Denise C
    Denise C skrev om Företag en del av Starcycle
    Having lived in Stockholm for 5 years, I have moved home 4 times. I have never been happy with the moving company until my latest move when I decided to give Starcycle a try. They were extremely professional and treated my belongings with great care and attention. They were very efficient with packing the lorries and didn't waste any time when doing the move. It was great to see how much energy the three guys had - they clearly enjoyed their work and that makes a tremendous difference to the customer service. They took the stress out of moving and helped make the experience more enjoyable. I cannot recommend them highly enough! (I would give more than five stars if I could!)
  • Janze Och Almström El Ab R
    Janze Och Almström El Ab R skrev om Företag en del av Starcycle
    Bra kontakt och trevlig personal
  • Bazooka Ab K
    Bazooka Ab K skrev om Företag en del av Starcycle
    Jag bokade ganska sent men de lyckades klämma in en hämtning hos oss. Jättebra service och väldigt smidigt
  • Fortner Ab R
    Fortner Ab R skrev om Företag en del av Starcycle
    Fick ett väldigt trevligt bemötande och tjänsten gick snabbt och effektivt. Det var över förväntan hur snabbt och smidigt Starcycle utförde tjänsten. Mycket nöjd kund.
  • Lynxeu Invest J
    Lynxeu Invest J skrev om Företag en del av Starcycle
    Mycket bra service................
  • Susan R
    Susan R skrev om Företag en del av Starcycle
    Killarna är snabba i kommunikationen, effektiva i jobbet och väldigt trevliga och professionella.
  • Jb Travel E
    Jb Travel E skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabb återkoppling per mail och uppföljning per telefon

Bergkällavägen 34, 192 79 Sollentuna