4.8 / 5 i betyg — 169 rekommendationer

Läs vad 169 användare tycker om Privat

• Tomas E
    Tomas E skrev om Privat en del av Starcycle
    De lådor jag packat och märkt upp med vilka rum de skulle levereras till hände aldrig. Alla lådor ställdes på ett och samma ställe vilket antagligen gjorde jobbet snabbare men jag skulle aldrig märkt upp lådorna om jag inte ville få de levererade till respektive rum. Cyklar lämnades kvar utan att meddela mig att de inte fick plats eller inte kunde ta med dem vilket jag först märkte två dagar senare, skulle vara enkelt att i alla fall tala om att cyklarna stod kvar då inte alla var låsta utan två av fyra var olåsta. Tycker att det är så enkla saker att förmedla.
  • Beate S
    Beate S skrev om Privat en del av Starcycle
    Bra dialog med säljare. Effektiv bortforsling, hämtning redan innan utsatt tid.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Beate S
    Beate, stort tack för ditt fina omdöme! Vi är så glada att du är nöjd. Må gott //Team Starcycle
  • Sebastian S
    Sebastian S skrev om Privat en del av Starcycle
    Riktigt bra och personlig kontakt, löste problem tillsammans med mig istället för att diktera. Rekommenderas varmt!
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Sebastian S
    Tack Sebastian för ditt fina omdöme! Vi är glada att du är nöjd och att vi tillsammans kunde lösa problemen som uppstod. Hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp igen. //Team Starcycle.
  • Siri H
    Siri H skrev om Privat en del av Starcycle
    JAG ÄLSKAR STARCYCLE
    Otroligt personligt bemötande och proffsigt utförande!
    2016-11-28 Starcycle svarar Siri H
    Tack så mycket för din fina rekommendation.
  • Ulla S
    Ulla S skrev om Privat en del av Starcycle
    Starcycle. Pålitliga, flexibla och trevliga. Jag är mycket nöjd med den hjälp och det bemötande jag fick vid min flyttning.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Ulla S
    Ulla, tusen tack för ditt fina omdöme! Är du nöjd är vi nöjda. Vi hoppas få hjälpa dig i framtiden också. //Team Starcycle
  • Liza J
    Liza J skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabb respons och bra svar på mina tusen frågor, ordnade det vi behövde fastän vi var sent ute, mycket nöjd med allt!
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Liza J
    Liza, stor tack för ditt fina omdöme! Inga frågor är för små eller stora för oss så vi är glada att du känner dig nöjd med vår service. Vi är endast ett samtal bort om du behöver oss igen. Må fint så länge. //Team Starcycle
  • Nina K
    Nina K skrev om Privat en del av Starcycle
    Är väldigt nöjd med Starcycle. Dom utförde lovat arbete snabbt och effektivt.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Nina K
    Hej Nina och tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd med oss och vår service. Glöm inte att vi är ett samtal bort om du behöver vår hjälp i framtiden. Ha det bra! //Team Starcycle
  • Barbro D
    Barbro D skrev om Privat en del av Starcycle
    Trevligt och proffisionelt bemötande. Alla detaljerna fungerade bra. Bra information och uppföljning
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Barbro D
    Tack Barbro för ditt fina omdöme här på Reco. Nöjet var helt på vår sida och vi hoppas vi hör från dig igen! Må gott så länge //Team Starcycle
  • Ragnar T
    Ragnar T skrev om Privat en del av Starcycle
    Fungerade utmärkt. Smidigt, prisvärt och vänligt bemötande.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Ragnar T
    Tack Ragnar för ditt omdöme och att du är nöjd med vår service. Vi hjälper dig gärna igen! //Team Starcycle
  • Ritva R
    Ritva R skrev om Privat en del av Starcycle
    Glad överraskning , trevligt bemötande, snabbt, hjälpsamt arbete.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Ritva R
    Tack Ritva för ditt omdöme och att du blev glatt överraskad av oss som företag och vår service. Ha det så fint och kom ihåg att vi är bara en samtal bort om du behöver hjälp igen //Team Starcycle
  • Lars N
    Lars N skrev om Privat en del av Starcycle
    Allt fungerade utmärkt, kom exakt i tid.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Lars N
    Hej Lars och tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du är nöjd med vår service! Vi hoppas få hjälpa dig även i framtiden. //Team Starcycle
  • Mari W
    Mari W skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabbt och trevligt svar på förfrågan. Personen som hämtade kom i god tid och även han fick man bra bemötande av. Kan rekommendera starcycle.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Mari W
    Tack Mari för att du tog dig tid att skriva ett omdöme om oss och vår service. Vi är glada att du är nöjd och att du kan rekommendera oss för fler. Hoppas vi får höra från dig igen om du behöver hjälp. //Team Starcycle
  • Britt-marie L
    Britt-marie L skrev om Privat en del av Starcycle
    Ett mycket bra bemötande,trevliga och artiga herrar som hämta mitt skräp.
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Britt-marie L
    Tack Britt-Marie för ditt fina omdöme. Vi är så glada att vi fått hjälpa dig och att du känner dig nöjd med vår service. Må gott! //Team Starcycle
  • Ulf G
    Ulf G skrev om Privat en del av Starcycle
    Gick hur smidigt som helst! Rekommenderar deras service starkt!
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Ulf G
    Hej Ulf och tusen tack för ditt omdöme! Vi är glada att du är nöjd och att du rekommenderar oss. Ha en fortsatt fin dag så hoppas vi att vi hör från dig snart igen när du behöver hjälp. //Team Starcycle
  • Elise L
    Elise L skrev om Privat en del av Starcycle
    Helt ok. Kom på tid, glada o trevliga killar.
    Det gick snabbt då det var ett mindre förråd. Återkommer om jagbehöver mer assistans framöver!🤗
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Elise L
    Tack Elise! Vi tackar för ditt omdöme och att du kan tänka dig återkomma till oss om du behöver hjälp i framtiden! Vi är bara ett samtal bort. Ha det fint. //Team Starcycle
  • Olle S
    Olle S skrev om Privat en del av Starcycle
    Marcus
    Inger stort förtroende vid första mötet. Hans agerande och tillgänglighet är A och O för företaget.
    2016-11-29 Starcycle AB svarar Olle S
    Tack Olle för ditt omdöme och för de fina orden. VI hoppas få hjälpa dig igen i framtiden. Må gott! //Team Starcycle
    Starcycle AB, Starcycle AB gillar detta
  • Bo J
    Bo J skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket bra och trevligt bemötande, och utförande av beställning. Tydlig offert.
    2016-11-29 Starcycle AB svarar Bo J
    Tack Bo för ditt fina omdöme. Att få nöjda kunder är något vi alltid strävar efter. Kom ihåg att vi bara är ett samtal bort om du behöver oss igen. Ha en fortsatt fin dag. //Team Starcycle
    Starcycle AB, Starcycle AB gillar detta
  • Lilian I
    Lilian I skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabbt svar: Effektiva. Super!! Rekommenderas!!
    2016-09-07 Starcycle svarar Lilian I
    Tack Lilian för ditt omdöme och att vi kunde stå till tjänst! Ingen är gladare än oss att få nöjda kunder. Hoppas du får en fin dag //Team Starcycle
  • Maria E
    Maria E skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabb och trevlig kommunikation. Hämtning av möbler gick utan problem.
    Rekommenderas!
    2016-09-07 Starcycle svarar Maria E
    Tack Maria för ditt omdöme och att du kan tänka dig att rekommendera oss och våra tjänster för fler! Hoppas vi även får chansen att hjälpa dig i framtiden. Må gott //Team Starcycle
  • Urban N
    Urban N skrev om Privat en del av Starcycle
    Bara positivt att säga om grabbarna på Starcycle.Dem ringde innan, och jag mötte upp dem, och visade var de skulle ta med sig för möbler.
    2016-09-07 Starcycle svarar Urban N
    Tack Urban för ditt omdöme och att du är nöjd med vår service. Hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig igen i framtiden. Ha en fin dag! //Team Starcycle.
  • Karin R
    Karin R skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket bra bemötande och snabbt och effektivt utförande av tjänsten.
    2016-09-07 Starcycle svarar Karin R
    Karin tusen tack för ditt omdöme. Vi hoppas få möjlighet att hjälpa dig igen i framtiden. Må gott! //Team Starcycle
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Privat en del av Starcycle
    Trevligt och hjälpsamt bemötande, smidig hantering. Mycket nöjd med tjänsten och företaget! Rekommenderas varmt till alla!
    2016-09-07 Starcycle svarar Ulrika L
    Tack Ulrika för ditt omdöme och fina ord. Vi är glada att du är nöjd och hoppas vi får hjälpa dig igen! //Team Starcycle
  • Åsa E
    Åsa E skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket gott och seriöst bemötande och utförande både vid bokning och när tjänsten utfördes.
    2016-09-07 Starcycle svarar Åsa E
    Hej Åsa och tack för ditt omdöme. Det värmer att du upplevde vår service som positiv. Ha en fin dag! //Team Starcycle
  • Teija E
    Teija E skrev om Privat en del av Starcycle
    Vänligt bemötande. Snabba och effektiva. Kan varmt rekommenderas.
    2016-09-07 Starcycle svarar Teija E
    Tack Teija för ditt fina omdöme. Vi hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig igen! //Team Starcycle
  • Karin M
    Karin M skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabbt och lätt, från början till slut. Tack!
    2016-09-07 Starcycle svarar Karin M
    Tack Karin för ditt omdöme.Vi är glada att du fick en bra upplevelse av vår service. Vi är bara ett telefonsamtal bort om du behöver hjälp igen! //Team Starcycle
  • Sören R
    Sören R skrev om Privat en del av Starcycle
    Trevligt bemötande med snabba och relevanta svar. Bra kundfokus.
    2016-09-07 Starcycle svarar Sören R
    Sören, tack för de fina orden och ditt omdöme här på Reco. Hör gärna av dig om du behöver hjälp igen! //Team Starcycle
  • Anders M
    Anders M skrev om Privat en del av Starcycle
    I tid, omsorgsfullt och väl genomfört uppdrag
    2016-09-07 Starcycle svarar Anders M
    Tack Anders för ditt omdöme! Vi hoppas du anlitar oss igen vid behov //Team Starcycle.
  • Ann Charlotte D
    Ann Charlotte D skrev om Privat en del av Starcycle
    Allt fungerade utmärkt.
    Levde helt upp till mina förväntningar.
    2016-09-07 Starcycle svarar Ann Charlotte D
    Hej Ann! Vi är glada att vi levde upp till dina förväntningar. Hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp igen! //Team Starcycle
  • Sofia L
    Sofia L skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket snabb och begriplig information om pris och villkor. Svårt för en lekman att uppskatta vikt och mängd på en stor mängd grovsopor. Men Starcykle gjorde en uppskattning som var lätt för kunden att förhålla sig till. Snabba, duktiga, nogranna och trevliga killar på plats som lastade på lastbilen. De visade prov på stor förmåga att anpassa sig till knepiga vägförhållande som kan råda ute på landet. Var artiga och frågade om allt var upplockat som skulle bortforslas. Ärlig prissättning, det blev billigare än enligt avtalet eftersom killarna jobbade snabbt
    2016-09-07 Starcycle svarar Sofia L
    Tack Sofia för ditt omdöme och vi är så glada att du är nöjd med oss och våra tjänster. Vi hoppas att du även nästa gång vill anlita oss. Vi är bara ett samtal bort! Ha det fint. //Team Starcycle
  • Claes N
    Claes N skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket bra bemötande och snabb samt effektiv service. Jag kommer sannolikt att anlita Starcycle igen vid behov.
    2016-09-07 Starcycle svarar Claes N
    Tack Claes! Vi är glada att du är nöjd med oss och våra tjänster! Må gott! //Team Starcycle
  • Kristina F
    Kristina F skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket trevligt bemötande samt snabbt och professionellt utförande av uppdraget. Jag är jättenöjd och kommer absolut anlita Starcycle igen.
    2016-09-07 Starcycle svarar Kristina F
    Tack Kristina för ditt trevliga omdöme. Nöjet var på vår sida och vi hoppas du anlitar oss även nästa gång. Ha en fin dag! //Team Starcycle
  • Marie S
    Marie S skrev om Privat en del av Starcycle
    Ett såväl professionellt som trevligt bemötande från företaget. Mina förväntningar uppfylldes mer än väl. Jag använder dem absolut gärna igen, om behov uppstår.
    2016-09-07 Starcycle svarar Marie S
    Tack Marie för ditt omdöme! Hoppas du väljer oss även nästa gång du behöver hjälp! //Team Starcycle
  • Claes N
    Claes N skrev om Privat en del av Starcycle
    Jättebra jättebra jättebra jättebra jä
    2016-07-11 Starcycle svarar Claes N
    Tack Claes för ditt fina omdöme! Vi är glada att du känner dig nöjd! Må gott. //Team Starcycle
    Starcycle AB, Starcycle gillar detta
  • Helena D
    Helena D skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket bra bemötande. Mycket smidigt och flexibelt avseende bokning av tidpunkt för utförande och överlämning av nycklar mm.
    Väldigt nöjd med utförandet av tjänsten.
    2016-07-11 Starcycle svarar Helena D
    Tack Helena för ditt fina omdöme! Nöjet var helt på vår sida. //Team Starcycle
  • Madelene B
    Madelene B skrev om Privat en del av Starcycle
    Fick snabb hjälp med flyttstäd, vilket uppskattades stort. Har inte fått något klagomål från köparen så städningen måste ha varit riktigt bra.
    2016-07-11 Starcycle svarar Madelene B
    Tack Madelene för att vi fick chans att hjälpa er och tack för ert fina omdöme! Må gott! //Team Starcycle
  • Hans B
    Hans B skrev om Privat en del av Starcycle
    Trevligt bemötande, bra genomfört uppdrag, bra uppföljning.
    2016-07-11 Starcycle svarar Hans B
    Tack Hans för ditt omdöme! Nöjet var helt och hållet på vår sida. Hoppas vi får chansen att hjälpa dig igen! //MarcusMarcusTeam Starcycle
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Privat en del av Starcycle
    Vi har fått ett mycket bra bemötande. Ingenting har varit svårt att lösa för Starcycle. Vi är mycket nöjda.
    2016-07-11 Starcycle svarar Kristina B
    Tack Kristina för ditt trevliga omdöme. Vi är endast ett samtal bort om du behöver oss igen! Må gott! //Team Starcycle
  • Robbie W
    Robbie W skrev om Privat en del av Starcycle
    Vi kör hemstädning via Starcycle, måste säga att det är ett av dem bästa besluten vi tagit på senare tid. Snabbt, enkelt, smidigt - och billigt! Helt klart värt :)
    Allt man inte har lust eller tid med gör dem, hela badrummet, hela lägenheten! Dem fixar till och med våra sopor!
    10/10 helt klart!!
    2016-07-11 Starcycle svarar Robbie W
    Tack Robbie för ditt fina omdöme! Nöjet är helt och hållet på vår sida att göra ditt hem skinande rent! /Team Starcycle
  • Eva J
    Eva J skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabbt och mycket trevligt bemötande och uppdraget att tömma min mans äldreboende utfördes till full belåtenhet.Rekommenderar Er gärna.
    Eva J
  • Mats M
    Mats M skrev om Privat en del av Starcycle
    Kanonbra utan problem, löste allt på ett föredömligt sätt
  • Anna J
    Anna J skrev om Privat en del av Starcycle
    Supersnabb respons på förfrågan och jättetrevliga samt duktiga killar som hjälpte till när vi behövde flytta både bohag och förråd på relativt kort varsel.
  • Barbro P
    Barbro P skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabbt svar och mycket bra utfört arbete!
    2016-05-31 Starcycle svarar Barbro P
    Tack Barbro för ditt fina omdöme. Hör bara av dig om vi kan hjälpa dig igen. // Team Starcycle.
  • Annika E
    Annika E skrev om Privat en del av Starcycle
    Ringde bara någon dag innan jag behövde hjälp med bortforsling och det gick snabbt och smidigt. Bra bemötande både per telefon och på plats.
    2016-05-31 Starcycle svarar Annika E
    Tack Annika för ditt fina omdöme. Härligt att höra att du är nöjd med vår service. // Team Starcycle.
  • Gustav T
    Gustav T skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabb och bra service. Vänliga människor och mycket punktliga.Kommer alltid på utsatt tid och killarna är jättetrevliga. Supernöjd!
    2016-05-31 Starcycle svarar Gustav T
    Tack Gustav för ditt fina omdöme! Hoppas att vi får tillfälle att hjälpa dig ännu fler gånger. // Team Starcycle.
  • Einar Å
    Einar Å skrev om Privat en del av Starcycle
    Funkar jättebra snabb och fin service rekommenderar varmt att handla här,Tack Einar
    2016-05-27 Starcycle svarar Einar Å
    Tack Einar för ditt fina omdöme! Härligt att höra att du är nöjd med vår service. // Team Starcycle.
  • Johan H
    Johan H skrev om Privat en del av Starcycle
    Vid renovering av altan fick vi en massa gamla plankor etc över som skulle kastas. Då kontaktade jag Starcycle, som snabbt dök upp fixade det hela. Mycket nöjd med allt från kontakt till genomförande!
    2016-05-27 Starcycle svarar Johan H
    Tack Johan för ditt fina omdöme! Roligt att höra att du är mycket nöjd med oss. // Team Starcycle
  • Emma C
    Emma C skrev om Privat en del av Starcycle
    De kom 2 timmar senare än uppskattad tid. Men när de väl var här så gick det snabbt, och det var trevliga killar.
    2016-05-23 Starcycle svarar Emma C
    Hej Emma. Trist att höra att du inte är 100% nöjd. Ibland händer det oväntade saker såsom att tidigare uppdrag drar ut på tiden. Vi hoppas få hjälpa dig snart igen, och att du då blir helt nöjd med vårt uppdrag. Ha en fortsatt fin dag! // Team Starcycle.
  • Lars-åke K
    Lars-åke K skrev om Privat en del av Starcycle
    Väldigt bra att göra. Snabba, seriösa och trevliga. Jag kan rekommendera dom.
  • Tamara K
    Tamara K skrev om Privat en del av Starcycle
    Vill ge högsta betyg för hjälpen med fönsterputsningen. Kom på avtalad tid, gick snabbt och smidigt och alla fönster skiner som aldrig förr. Kan verkligen rekommendera Starcycle och deras tjänster.
  • Marcus H
    Marcus H skrev om Privat en del av Starcycle
    Kanonföretag med kanonbra service, rekommenderas varmt!

Bergkällavägen 34, 192 79 Sollentuna