Aktiv på Reco.se sedan 2015-01-26

Läs vad 39 Läs vad Företag

• Tal Aviation Nordic Ab F skrev om Företag en del av Starcycle

2020-01-22

Hämtning av returpapper.
    På ett trevligt och proffsigt sätt.
    Företaget höll vad dom lovade i tid och pris.
    Kan rekommenderas och användas igen. Läs mer
    2020-01-29 Starcycle svarar Tal Aviation Nordic Ab F
    Tack snälla för ert fina omdöme och att ni är nöjda med oss och vår service. Vi hoppas att detta inte var sista gången vi fick hjälpa er! Vi finns endast ett samtal eller mail bort. Allt gott //Team Starcycle
  • Maxi ICA Stormarknad Lindhagen I skrev om Företag en del av Starcycle

2019-11-15

Bokade en transport och bemöttes mycket trevligt. Snabb och proffsig service. Läs mer
    2019-11-15 Starcycle svarar Maxi ICA Stormarknad Lindhagen I
  • Karriärkonsulten L skrev om Företag en del av Starcycle

2019-10-18

Håller tider, utför jobbet med kvalitet och är väldigt flexibla Läs mer
    2019-11-06 Starcycle svarar Karriärkonsulten L
    Tack snälla för ditt fina omdöme och att du är nöjd med vår service. Vi hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp igen! //Team Starcycle
    Starcycle gillar detta
  • Camilla H
    Camilla H skrev om Företag en del av Starcycle

2019-09-03

Snabba, proffsiga, pålitliga och flexibla! Bästa flyttföretaget i Stockholm by far. Läs mer
    2019-09-09 Starcycle svarar Camilla H
    Tack för dina fina ord Camilla och för full pott! Nöjd kund gör oss på Starcycle nöjda.
    Vi hjälper dig gärna igen. Allt gott, /Team Starcycle
    Starcycle gillar detta
  • Miles D skrev om Företag en del av Starcycle

2019-08-22

Vänliga och snabba hantering från första kontakt. Fyra killar kom för att hjälpa oss rensa i två stora förråd. Gick väldigt fort och sedan tog de hand om allt bråte och skräp.
    Värmt rekommenderas! Läs mer
    2019-08-30 Starcycle svarar Miles D
    Tack för fint omdöme och 5:a i betyg!. Vi är glada att ni upplevde vår service som snabb och att ni var nöjd med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort om ni behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Sivers IMA S skrev om Företag en del av Starcycle

2019-07-04

Starcycle fixade vår kontrs och labflytt på ett mycket bra sätt! De utförde även montering etc på ett mycket bra sätt. Läs mer
    2019-07-19 Starcycle svarar Sivers IMA S
    Tack för fint omdöme och 5:a i betyg!. Vi är glada att ni upplevde vår service som snabb och att ni var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om ni behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Pia H skrev om Företag en del av Starcycle

2019-05-07

Vi beställde hämtning av allsköns bråte som medlemmar i vår jättestora bostadsrättsförening ville göra sig av med i samband med föreningens vårstädning. Funkade perfekt! Starcycle kom precis som avtalat med kärl där vi kunde dumpa mindre grejor. Sedan byggde vi ett ” berg” som snabbt hämtades dagen efter . Mycket mycket bra service, jättetrevliga och snabba. Pålitliga! Rekommenderas varmt!!! Läs mer
    2019-05-16 Starcycle svarar Pia H
    Tack snälla Pia för ditt fina omdöme och att ni är nöjda med oss och vår service.
  • K-rauta AB O skrev om Företag en del av Starcycle

2019-04-10

Mycket bra service. Bokade flytt samma dag och det kunde de! Läs mer
    2019-04-17 Starcycle svarar K-rauta AB O
    Tack snälla för ert omdöme. Vi är glada att ni känner dig nöjda och hoppas ni återkommer till oss när ni behöver hjälp i framtiden. Må gott! //Team Starcycle
  • Index Residence AB P skrev om Företag en del av Starcycle

2018-11-27

Beställde kontorstömning med VÄLDIGT kort varsel. Flera andra företag tackade nej. Starcycle meddelade att man egentligen var fullbokade, men sa att man löser det ändå, samma dag! Bra service. Läs mer
    2018-11-27 Starcycle svarar Index Residence AB P
  • Brf Katrineberg 19 M skrev om Företag en del av Starcycle

2018-10-30

Vi anlitade starcycle för att hämta grovsopor vid föreningens städdag. Hämtningen fungerade mycket bra och även till ett bra pris. Läs mer
    2018-10-31 Starcycle svarar Brf Katrineberg 19 M