Flyttfirma Stockholms län Sollentuna Starcycle Företag
Aktiv på Reco.se sedan 2015

Läs vad 31 kunder tycker om Företag

• Index Residence AB P skrev om Företag en del av Starcycle
    Beställde kontorstömning med VÄLDIGT kort varsel. Flera andra företag tackade nej. Starcycle meddelade att man egentligen var fullbokade, men sa att man löser det ändå, samma dag! Bra service. Läs mer
    2018-11-27 Starcycle svarar Index Residence AB P
    Tack för fint omdöme och 5:a i betyg!. Vi är glada att ni upplevde vår service som snabb och att ni var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om ni behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Brf Katrineberg 19 M skrev om Företag en del av Starcycle
    Vi anlitade starcycle för att hämta grovsopor vid föreningens städdag. Hämtningen fungerade mycket bra och även till ett bra pris. Läs mer
    2018-10-31 Starcycle svarar Brf Katrineberg 19 M
    Tack snälla för ditt fina omdöme och att du är nöjd med vår service. Vi hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp igen! //Team Starcycle
  • 4Finance AB D skrev om Företag en del av Starcycle
    Sopphantering, bortforsling av kartonger. Bemötning och kontakt var smidig, trevlig och snabb. Visste absolut ingenting om företaget, känndes snabbt smidigt och enkelt. Jättebra! Läs mer
    2018-10-11 Starcycle svarar 4Finance AB D
    Tack snälla för ert fina omdöme och att ni är nöjda med oss och vår service. Vi hoppas att detta inte var sista gången vi fick hjälpa er! Vi finns endast ett samtal eller mail bort. Allt gott //Team Starcycle
  • Eva H
    Eva H skrev om Företag en del av Starcycle
    Nu har vi flyttat kontoret för 4:e gången. Den här gången valde vi Starcycle igen för vi var så nöjda förra gången. Och vi är lika nöjda, kanske mer den här gången.
    Ett företag som håller det de lovar och levererar det de sagt och lite mer. Trevliga killar som var försiktiga med våra grejor.
    Vi kan bara rekommendera deras tjänster och vi kommer anlita dem fler gånger. Läs mer
    2018-09-27 Starcycle svarar Eva H
    Hej Eva och stort tack för dina fina ord om oss och vår service! Givetvis finns vi till ert förfogande om ni i framtiden behöver hjälp med någon av våra tjänster. Vi önskar er stort lycka till och hoppas ni ska trivas bra nu när ni är tillbaka i era gamla uppfräschade lokaler! /Team Starcycle
  • Vänliga, snabba att svara och utföra uppgiften. Läs mer
    2018-08-28 Starcycle svarar S:Ta Birgittas Folkhögskola A
    Tack snälla för att ni tog er tid att ge oss ett betyg här på Reco. Vi hjälper er gärna igen i framtiden så slå oss gärna en signal när ni behöver vår hjälp igen! /Team Starcycle
  • Vonny H skrev om Företag en del av Starcycle
    Tömning av dödsbo.
    Bra och snabb service, trevlig personal alla kategorier. Läs mer
    2018-08-28 Starcycle svarar Vonny H
  • Elisabet N skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabbt, proffsigt, vänligt, helt enkelt alldeles utmärkt. Läs mer
    2018-08-28 Starcycle svarar Elisabet N
    Tack Elisabet för ditt omdöme. Vi är glada att du känner dig nöjd och hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp i framtiden. Må gott! //Team Starcycle
  • Anders L skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabb och trevlig service. Rekommenderas! Läs mer
    2018-07-05 Starcycle svarar Anders L
    Tack Anders för ditt fina omdöme och rekommendation! Vi finns ett samtal bort om ni behöver vår hjälp igen! /Team Starcycle
  • GN Netcom M skrev om Företag en del av Starcycle
    Allt fungerar perfekt inga problem Läs mer
    2018-07-05 Starcycle svarar GN Netcom M
    Tack för 5 fina stjärnor! Nöjd kund gör oss på Starcycle nöjda. Allt gott, /Team Starcycle
  • Advokatfirman Falk S skrev om Företag en del av Starcycle
    Väl genomfört och på mindre tid än vi avtalat. Läs mer
    2018-02-22 Starcycle svarar Advokatfirman Falk S
    Starcycle gillar detta