Företag

192 79 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 29 kunder tycker om Företag

• 4Finance AB D
    4Finance AB D skrev om Företag en del av Starcycle
    Sopphantering, bortforsling av kartonger. Bemötning och kontakt var smidig, trevlig och snabb. Visste absolut ingenting om företaget, känndes snabbt smidigt och enkelt. Jättebra! Läs mer
    2018-10-11 Starcycle svarar 4Finance AB D
    Tack snälla för ert fina omdöme och att ni är nöjda med oss och vår service. Vi hoppas att detta inte var sista gången vi fick hjälpa er! Vi finns endast ett samtal eller mail bort. Allt gott //Team Starcycle
  • Eva H
    Eva H skrev om Företag en del av Starcycle
    Nu har vi flyttat kontoret för 4:e gången. Den här gången valde vi Starcycle igen för vi var så nöjda förra gången. Och vi är lika nöjda, kanske mer den här gången.
    Ett företag som håller det de lovar och levererar det de sagt och lite mer. Trevliga killar som var försiktiga med våra grejor.
    Vi kan bara rekommendera deras tjänster och vi kommer anlita dem fler gånger. Läs mer
    2018-09-27 Starcycle svarar Eva H
    Hej Eva och stort tack för dina fina ord om oss och vår service! Givetvis finns vi till ert förfogande om ni i framtiden behöver hjälp med någon av våra tjänster. Vi önskar er stort lycka till och hoppas ni ska trivas bra nu när ni är tillbaka i era gamla uppfräschade lokaler! /Team Starcycle
  • S:Ta Birgittas Folkhögskola A
    S:Ta Birgittas Folkhögskola A skrev om Företag en del av Starcycle
    Vänliga, snabba att svara och utföra uppgiften. Läs mer
    2018-08-28 Starcycle svarar S:Ta Birgittas Folkhögskola A
    Tack snälla för att ni tog er tid att ge oss ett betyg här på Reco. Vi hjälper er gärna igen i framtiden så slå oss gärna en signal när ni behöver vår hjälp igen! /Team Starcycle
  • Vonny H
    Vonny H skrev om Företag en del av Starcycle
    Tömning av dödsbo.
    Bra och snabb service, trevlig personal alla kategorier. Läs mer
    2018-08-28 Starcycle svarar Vonny H
    Tack snälla för ditt fina omdöme och att du är nöjd med vår service. Vi hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp igen! //Team Starcycle
  • Elisabet N
    Elisabet N skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabbt, proffsigt, vänligt, helt enkelt alldeles utmärkt. Läs mer
    2018-08-28 Starcycle svarar Elisabet N
    Tack Elisabet för ditt omdöme. Vi är glada att du känner dig nöjd och hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp i framtiden. Må gott! //Team Starcycle
  • Anders L
    Anders L skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabb och trevlig service. Rekommenderas! Läs mer
    2018-07-05 Starcycle svarar Anders L
    Tack Anders för ditt fina omdöme och rekommendation! Vi finns ett samtal bort om ni behöver vår hjälp igen! /Team Starcycle
  • GN Netcom M
    GN Netcom M skrev om Företag en del av Starcycle
    Allt fungerar perfekt inga problem Läs mer
    2018-07-05 Starcycle svarar GN Netcom M
    Tack för 5 fina stjärnor! Nöjd kund gör oss på Starcycle nöjda. Allt gott, /Team Starcycle
  • Advokatfirman Falk S
    Advokatfirman Falk S skrev om Företag en del av Starcycle
    Väl genomfört och på mindre tid än vi avtalat. Läs mer
    2018-02-22 Starcycle svarar Advokatfirman Falk S
  • Erik W
    Erik W skrev om Företag en del av Starcycle
    Vi har använt starcycle när vi bytte adress för kontoret och flyttade alla våra möbler
    Punktliga och noggranna, kändes tryggt att använda starcycle.
    Kommer garanterat använda dom igen.

Erik Läs mer
    2018-01-25 Starcycle svarar Erik W
    Hej Erik och stort tack för dina fina ord om oss och vår service! Givetvis finns vi till ert förfogande om ni i framtiden behöver hjälp med någon av våra tjänster. Vi önskar er stort lycka till och hoppas ni ska trivas bra i era nya lokaler! /Team Starcycle
  • Prevent Arbetsmiljö C
    Prevent Arbetsmiljö C skrev om Företag en del av Starcycle
    Första bemötandet via telefon och mejl upplevde jag väldigt positivt.
    Killarna som kom och hämtade grovsoporna var också mycket trevliga och hjälpsamma. Läs mer
    2017-03-31 Starcycle svarar Prevent Arbetsmiljö C
    Tack snälla för ert fina omdöme och att ni är nöjda med vår service. Vi hoppas ni återkommer till oss om ni behöver hjälp igen! //Team Starcycle
  • SC Motors Sweden AB J
    SC Motors Sweden AB J skrev om Företag en del av Starcycle
    Bra och rak kontakt med löpande information hur arbetet fortskred. Jobbet utfördes inom utlovad tid. Kan verkligen rekommendera Starcycle. Läs mer
    2017-03-28 Starcycle svarar SC Motors Sweden AB J
    Tack för ert fina omdöme! Vi är endast ett samtal bort om ni behöver vår hjälp igen! /Team Starcycle
  • Scandic Järva Krog A
    Scandic Järva Krog A skrev om Företag en del av Starcycle
    Enkelt, bra kontakt och håller vad de lovar Läs mer
    2017-03-10 Starcycle svarar Scandic Järva Krog A
    Tack Scandic Järva Krog för ert fina omdöme! Vi är endast ett samtal bort om ni behöver vår hjälp igen! /Team Starcycle
  • Huvudstad Gård Mat & Möten AB I
    Huvudstad Gård Mat & Möten AB I skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabbt och smidigt service. Fick hjälp samma dag - de fixade det. Perfekt!
    Trevliga killar som bär ut alla saker och kollade med oss att allt var ok innan de gick. Läs mer
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Huvudstad Gård Mat & Möten AB I
    Marcus H gillar detta
  • Hoa L
    Hoa L skrev om Företag en del av Starcycle
    Enkelt, snabbt och bra. Väldigt nöjda. Läs mer
    2016-12-02 Starcycle AB svarar Hoa L
    Tack Hoa för ditt omdöme. Vi är glada att du känner dig nöjd och hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp i framtiden. Må gott! //Team STarcycle
  • Smart Ungdom L
    Smart Ungdom L skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabb och trevlig kontakt, bra bemötande och bra och effektiva när de väl var på plats. Mycket nöjda! Läs mer
    2016-09-07 Starcycle svarar Smart Ungdom L
    Smart Ungdom, tack för ert fina omdöme. Vi hoppas ni var så pass nöjda att ni kommer anlita oss igen! //Team Starcycle
    Marcus H gillar detta
  • Kth J
    Kth J skrev om Företag en del av Starcycle
    Tillmötesgående, svarade på mail & telefon snabbt. Levererade & hämtade i tid till ett schysst pris = Toppen! Läs mer
    2016-05-27 Starcycle svarar Kth J
    Tack för Ert fina omdöme! Hoppas vi får chansen att hjälpa Er fler gånger. // Team Starcycle.
  • Advokatfirman Oebergs Ab A
    Advokatfirman Oebergs Ab A skrev om Företag en del av Starcycle
    Inget var något problem för Starcycle, varken för att boka in tid, eller för att utföra uppdraget. Snabba och trevliga killar! Läs mer
    2016-05-23 Starcycle svarar Advokatfirman Oebergs Ab A
    Tack för Ert fina omdöme! Vi hoppas att vi snart får hjälpa Er igen. // Team Starcycle.
  • Iseskog Juridiska Konsultbyrå Ab Y
    Iseskog Juridiska Konsultbyrå Ab Y skrev om Företag en del av Starcycle
    Jag rekommenderar verkligen Starcykle, de är trevliga, snabba och hjälper till med att bära och slänga och lämna till återvinning! Läs mer
  • Advokatfirman Sjöström H
    Advokatfirman Sjöström H skrev om Företag en del av Starcycle
    Vi fick hjälp med att flytta och kasta gamla kontorsmöbler.
    Snabbt & smidigt! Läs mer
  • Synskadades Riksförbund I
    Synskadades Riksförbund I skrev om Företag en del av Starcycle
    Jag fick ett väldigt bra bemötande av Starcycle AB. Tjänsten jag köpte var bortforsling av ett piano. Företaget gjorde ett gott intryck och utförde tjänsten på ett föredömligt sätt. Läs mer
  • Sveriges Ungdomsråd A
    Sveriges Ungdomsråd A skrev om Företag en del av Starcycle
    Grymt, bra service och trevligt mottagande. Tydligt och supereffektivt! Läs mer
  • Blachére Sweden Ab R
    Blachére Sweden Ab R skrev om Företag en del av Starcycle
    Otroligt service-minded! Bred kompetens inom många områden! Rekommenderar dom starkt! Läs mer
  • Denise C
    Denise C skrev om Företag en del av Starcycle
    Having lived in Stockholm for 5 years, I have moved home 4 times. I have never been happy with the moving company until my latest move when I decided to give Starcycle a try. They were extremely professional and treated my belongings with great care and attention. They were very efficient with packing the lorries and didn't waste any time when doing the move. It was great to see how much energy the three guys had - they clearly enjoyed their work and that makes a tremendous difference to the customer service. They took the stress out of moving and helped make the experience more enjoyable. I cannot recommend them highly enough! (I would give more than five stars if I could!) Läs mer
  • 76 JA EL AB R
    76 JA EL AB R skrev om Företag en del av Starcycle
    Bra kontakt och trevlig personal Läs mer
  • Bazooka Ab K
    Bazooka Ab K skrev om Företag en del av Starcycle
    Jag bokade ganska sent men de lyckades klämma in en hämtning hos oss. Jättebra service och väldigt smidigt Läs mer
  • Fortner Ab R
    Fortner Ab R skrev om Företag en del av Starcycle
    Fick ett väldigt trevligt bemötande och tjänsten gick snabbt och effektivt. Det var över förväntan hur snabbt och smidigt Starcycle utförde tjänsten. Mycket nöjd kund. Läs mer
  • Lynxeu Invest J
    Lynxeu Invest J skrev om Företag en del av Starcycle
    Mycket bra service................ Läs mer
  • Susan R
    Susan R skrev om Företag en del av Starcycle
    Killarna är snabba i kommunikationen, effektiva i jobbet och väldigt trevliga och professionella. Läs mer
  • Jb Travel E
    Jb Travel E skrev om Företag en del av Starcycle
    Snabb återkoppling per mail och uppföljning per telefon Läs mer

Bergkällavägen 34, 192 79 Sollentuna