Läs vad 40 Läs vad Företag

• 2020-08-26
    Kontaktade Starcycle för hjälp med att tömma ett hus och även få det städat.
    Vi är mycket nöjda med genomförandet av det beställda arbetet samt på det trevliga och samtidigt proffsiga sättet vi bemöttes av Starcycles personal.
    Kan varmt rekommendera Starcycle och kommer med all sökerhet att återkomma med nya förfrågnkngar när vi har behov av hjälp.
    Tack för fint omdöme och 5:a i betyg!. Vi är glada att ni är nöjda med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort om ni behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle

• 2020-01-22
    Hämtning av returpapper.
    På ett trevligt och proffsigt sätt.
    Företaget höll vad dom lovade i tid och pris.
    Kan rekommenderas och användas igen.
    Tack snälla för ert fina omdöme och att ni är nöjda med oss och vår service. Vi hoppas att detta inte var sista gången vi fick hjälpa er! Vi finns endast ett samtal eller mail bort. Allt gott //Team Starcycle

• 2019-11-15
    Bokade en transport och bemöttes mycket trevligt. Snabb och proffsig service.

• 2019-10-18
    Håller tider, utför jobbet med kvalitet och är väldigt flexibla
    Tack snälla för ditt fina omdöme och att du är nöjd med vår service. Vi hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp igen! //Team Starcycle

• 2019-09-03
    Snabba, proffsiga, pålitliga och flexibla! Bästa flyttföretaget i Stockholm by far.
    Tack för dina fina ord Camilla och för full pott! Nöjd kund gör oss på Starcycle nöjda. Vi hjälper dig gärna igen. Allt gott, /Team Starcycle

• 2019-08-22
    Vänliga och snabba hantering från första kontakt. Fyra killar kom för att hjälpa oss rensa i två stora förråd. Gick väldigt fort och sedan tog de hand om allt bråte och skräp.
    Värmt rekommenderas!
    Tack för fint omdöme och 5:a i betyg!. Vi är glada att ni upplevde vår service som snabb och att ni var nöjd med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort om ni behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle

• 2019-07-04
    Starcycle fixade vår kontrs och labflytt på ett mycket bra sätt! De utförde även montering etc på ett mycket bra sätt.
    Tack för fint omdöme och 5:a i betyg!. Vi är glada att ni upplevde vår service som snabb och att ni var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om ni behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle

• 2019-05-07
    Vi beställde hämtning av allsköns bråte som medlemmar i vår jättestora bostadsrättsförening ville göra sig av med i samband med föreningens vårstädning. Funkade perfekt! Starcycle kom precis som avtalat med kärl där vi kunde dumpa mindre grejor. Sedan byggde vi ett ” berg” som snabbt hämtades dagen efter . Mycket mycket bra service, jättetrevliga och snabba. Pålitliga! Rekommenderas varmt!!!
    Tack snälla Pia för ditt fina omdöme och att ni är nöjda med oss och vår service. Vi hoppas att detta inte var sista gången vi fick hjälpa er! Vi finns endast ett samtal eller mail bort. Allt gott //Team Starcycle

• 2019-04-10
    Mycket bra service. Bokade flytt samma dag och det kunde de!
    Tack snälla för ert omdöme. Vi är glada att ni känner dig nöjda och hoppas ni återkommer till oss när ni behöver hjälp i framtiden. Må gott! //Team Starcycle

• 2018-11-27
    Beställde kontorstömning med VÄLDIGT kort varsel. Flera andra företag tackade nej. Starcycle meddelade att man egentligen var fullbokade, men sa att man löser det ändå, samma dag! Bra service.