Företag en del av Starcycle

Läs vad 45 Läs vad Företag

• 2021-06-23
    Professionella från start till mål!
    Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och att vi fick möjligheten att hjälpa er på Kontorsgiganten. Vi finns endast ett telefonsamtal eller mail bort när Ni behöver oss igen! Ha det fint så länge! /Team Starcycle Företag
  • 2021-05-07
    Snabba och effektiva, bara bra erfarenheter.
    Tack snälla för erat omdöme om oss här på Reco - Nöjet var helt på våran sida!
    Vi ser fram emot att få hjälpa er igen. Allt gott. /Team Starcycle
  • 2021-01-15
    Har använt oss av Starcycle 2 ggr för kontorsflytt. Smidigt och proffsiga på alla sätt.
    Tack för ert fina omdöme och 5:a i betyg. Vi hoppas ni anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle Företag
  • 2020-11-30
    Använde dem för en företagsflytt och de löste alla problem på ett smidigt sätt.
    Tack snälla för ert fina omdöme och att ni är nöjda med oss och vår service. Vi hoppas att detta inte var sista gången vi fick hjälpa er! Vi finns endast ett samtal eller mail bort. Allt gott //Team Starcycle Företag
  • Tmr AB
    skrev om
    2020-10-19
    Starcycle hjälpte oss med bortforsling av skräp från kontoret, bland annat pärmar med sekretesspapper. Snabbt, smidigt och prisvärt. Och som ryktet säger om företaget är de alltid i tid till sina uppdrag, vilket uppskattas enormt. Kan varmt rekommendera!
  • 2020-08-26
    Kontaktade Starcycle för hjälp med att tömma ett hus och även få det städat.
    Vi är mycket nöjda med genomförandet av det beställda arbetet samt på det trevliga och samtidigt proffsiga sättet vi bemöttes av Starcycles personal.
    Kan varmt rekommendera Starcycle och kommer med all sökerhet att återkomma med nya förfrågnkngar när vi har behov av hjälp.
    Tack för fint omdöme och 5:a i betyg!. Vi är glada att ni är nöjda med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort om ni behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle Företag
  • 2020-01-22
    Hämtning av returpapper.
    På ett trevligt och proffsigt sätt.
    Företaget höll vad dom lovade i tid och pris.
    Kan rekommenderas och användas igen.
  • 2019-11-15
    Bokade en transport och bemöttes mycket trevligt. Snabb och proffsig service.
  • 2019-10-18
    Håller tider, utför jobbet med kvalitet och är väldigt flexibla
    Tack snälla för ditt fina omdöme och att du är nöjd med vår service. Vi hoppas du återkommer till oss om du behöver hjälp igen! //Team Starcycle Företag
  • 2019-09-03
    Snabba, proffsiga, pålitliga och flexibla! Bästa flyttföretaget i Stockholm by far.
    Tack för dina fina ord Camilla och för full pott! Nöjd kund gör oss på Starcycle nöjda.
    Vi hjälper dig gärna igen. Allt gott, /Team Starcycle