Aktiv på Reco.se sedan 2014

2020-03-24

Flytt av litet bohag. Rekommenderar dem. Proffsiga! Läs mer
    2020-03-24 Starcycle svarar Caroline B
    Hej Caroline!
    Tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • Anders N skrev om Privat en del av Starcycle

2020-03-16

Allt fungerade superbra!! Leverantören levererade enligt förväntan. Läs mer
    2020-03-16 Starcycle svarar Anders N
    Hej Anders!
    Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle
  • Magnus D skrev om Privat en del av Starcycle

2020-02-20

Killarna jobbade snabbt och effektivt Läs mer
    2020-02-20 Starcycle svarar Magnus D
    Hej Magnus,
    Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg! Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle
  • Stefan H skrev om Privat en del av Starcycle

2020-02-16

Flyttstäd av lägenhet, kom i tid, uppträdde korrekt och gjorde ett bra jobb, Läs mer
    2020-02-17 Starcycle svarar Stefan H
    Hej Stefan och tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • Helena P skrev om Privat en del av Starcycle

2020-02-09

Bokade flytthjälp samt bortforsling av möbler
    Trevlig, kompetent personal
    Allting gick smidigt kan varmt rekommendera
    . Läs mer
    2020-02-11 Starcycle svarar Helena P
    Hej Helena, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du är nöjd med bemötandet och utförandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Privat en del av Starcycle

2020-02-09

Jag sålde möbler
    Bra och hjälpsamma chaufförer
    Blev trevligt bemött när jag hade kontakt med Starcycle
    Alla förväntningarna var bra.

Jag rekommenderar Starcycle Läs mer
    2020-02-11 Starcycle svarar Ingrid H
    Hej Ingrid!
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Privat en del av Starcycle

2020-02-07

Anlitade Stacycle för flytthjälp men även flyttstäd i såld bostad som i köpt bostad och alla på 3 tjänster levererade dom väldigt bra på. Också bra admin/kundtjänstperson som var snabb och svara på flera mailtrådar och kunde hjälpa till med flyttstäd på nya stället på kort tid.
    Upplever det också seriöst att de justerar fakturan om tiden för deras offertkalkyl har inneburit mindre flytttid. Rekommenderas ! Läs mer
    2020-02-07 Starcycle svarar Caroline G
    Hej Caroline,
    Stort tack för dina fina ord och för 5:a i betyg! Det glädjer oss att vi fick möjlighet att hjälpa dig med uppdragets alla delar och att du är nöjd över utförandet.
    Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver oss igen. Allt gott! /Team Starcycle
  • Peter R skrev om Privat en del av Starcycle

2020-01-29

Vi använde Starcycle för slutstädning av vår lägenhet. När de städade hade de sönder ett av glasen på ugnsluckan. De meddelade oss detta och frågade om vi ville ha ersättning eller om de skulle fixa detta själva, vilket de gjorde. Superproffsigt tycker jag. Också bra kvalitet på städningen.
    /Peter Läs mer
    2020-01-30 Starcycle svarar Peter R
    Tack Peter! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg.
    Ibland händer olyckor men givetvis finns vi där hela vägen och tar vårat ansvar.
  • Zacharias W skrev om Privat en del av Starcycle

2020-01-15

Efter att ha läst alla positiva omdömen så beställde vi flytt och bortforsling. Offerten kom snabbt och flytten utfördes sedan mycket proffsigt av 3 trevliga killar. Skulle definitivt anlita Starcycle igen. Slutfakturan blev t.o.m lägre än offerten.
    Högsta betyg från oss!! Läs mer
    2020-01-15 Starcycle svarar Zacharias W
    Hej Zacharias! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle
  • Anneli B skrev om Privat en del av Starcycle

2020-01-13

Vilken proffsig flyttfirma! Tydlig och snabb offert och flytten sköttes av tre mycket trevliga och effektiva killar. Kan varmt rekommendera StarCycle!! Läs mer
    2020-01-14 Starcycle svarar Anneli B
    Tack Anneli! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle