Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 244 kunder tycker om Privat

• Jonas R
    Jonas R skrev om Privat en del av Starcycle

2019-01-16

Flytt och flyttstäd funkade jättebra.
    Trevligt bemötande och gott resultat. Läs mer
  • Jörgen P skrev om Privat en del av Starcycle

2019-01-04

Hemflytt
    Toppkillar
    Effektivt
    Serviceinriktat Läs mer
  • Kajsa L skrev om Privat en del av Starcycle

2018-12-18

Snabb och perfekt tömning och städning av ett dödsbo till ett bra pris. Läs mer
    2018-12-19 Starcycle svarar Kajsa L
    Hej Kajsa, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med utförandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Torbjörn E skrev om Privat en del av Starcycle

2018-12-17

Tömning och städning av lägenhet i samband med dödsbo. Trevligt och bra bemötande och flexibla vad gäller offert. Utmärkt städning. Läs mer
    2018-12-19 Starcycle svarar Torbjörn E
    Hej Torbjörn! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle
  • Susanne E skrev om Privat en del av Starcycle

2018-12-03

Behövde hjälp med tömning av hus och flyttastädning vid försäljning av hus.
    Otroligt bra bemötande trots att vi förmodligen var årets rörigaste kunder. Allt löstes på ett excellent sätt och med bästa bemötande.
    Städningen var av toppkvalitet, huset var skinande rent in i minsta vrå.
    Jag varmt rekommendera detta företag vid behov av borttransporter samt städning.
    //Susanne Läs mer
    2018-12-17 Starcycle svarar Susanne E
    Hej Susanne och tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du var nöjd med vår service. Vi ser sällan problem - istället roliga utmaningar! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • Outi L skrev om Privat en del av Starcycle

2018-11-27

enkelt och snabbt. tyvärr jobbtider är ganska dåliga. Läs mer
    2018-11-30 Starcycle svarar Outi L
    Tack Outi för att du tog dig tid att ge oss ett omdöme! Vi försöker anpassa oss och vara så flexibla som möjligt mot våra kunder. Tur att vi hittade en tid som passade både dig och oss så vi fick möjlighet att hjälpa dig! Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss igen. // Team Starcycle
  • Martin J skrev om Privat en del av Starcycle

2018-11-26

Supersmidig, trevlig och snabb hantering i alla steg. Vi bokade baserad på en rekommendation från vår mäklare, det ångrar vi inte.

Flytten hanterades jättebra, det gick snabbare än beräknat, och allt kom fram utan minsta tecken på skador.

Rekommenderas! Läs mer
    2018-11-27 Starcycle svarar Martin J
    Tack snälla Martin för ditt omdöme om oss här på Reco. Vi är så glada att du är nöjd och hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig i framtiden om du behöver oss. /Team Starcycle
  • Gunnar M skrev om Privat en del av Starcycle

2018-11-07

Hämtning av en gammal tv och transport av den till återvinning. De var på plats några timmar efter min beställning och utförde hämtningen till full belåtenhet. Priset för tjänsten var fullt rimligt och det var praktiskt att kunna betala direkt på plats med kreditkort. Läs mer
    2018-11-08 Starcycle svarar Gunnar M
    Hej Gunnar, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Hubertus V skrev om Privat en del av Starcycle

2018-11-06

Behövde flytthjälp att köra hem innehållet i ett förråd. Fick snabbt offert och förslag på tid som passade. Flytthjälpen kom på utsatt tid och jobbet gick smidigt och utan problem. Skulle anlita Starcycle igen. Rekommendaras Läs mer
    2018-11-07 Starcycle svarar Hubertus V
    Hej Hubertus, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Kristina A skrev om Privat en del av Starcycle

2018-10-31

Bortforsling av möbler samt städning. Bra service när man ringde, gick fort och få det gjort. Har anlitat dom förut så jag visste hur dom arbetade och att dom var trevliga. Läs mer
    2018-11-07 Starcycle svarar Kristina A
    Tack snälla Kristina för ditt omdöme om oss här på Reco. Vi är så glada att du är nöjd och valt att anlita oss vid fler tillfällen. Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver oss! /Team Starcycle