Privat

Bergkällavägen 34
192 79 Sollentuna — Visa karta

Läs vad 237 kunder tycker om Privat

• Gunnar M skrev om Privat en del av Starcycle
    Hämtning av en gammal tv och transport av den till återvinning. De var på plats några timmar efter min beställning och utförde hämtningen till full belåtenhet. Priset för tjänsten var fullt rimligt och det var praktiskt att kunna betala direkt på plats med kreditkort. Läs mer
    2018-11-08 Starcycle svarar Gunnar M
    Hej Gunnar, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Hubertus V skrev om Privat en del av Starcycle
    Behövde flytthjälp att köra hem innehållet i ett förråd. Fick snabbt offert och förslag på tid som passade. Flytthjälpen kom på utsatt tid och jobbet gick smidigt och utan problem. Skulle anlita Starcycle igen. Rekommendaras Läs mer
    2018-11-07 Starcycle svarar Hubertus V
    Hej Hubertus, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Kristina A skrev om Privat en del av Starcycle
    Bortforsling av möbler samt städning. Bra service när man ringde, gick fort och få det gjort. Har anlitat dom förut så jag visste hur dom arbetade och att dom var trevliga. Läs mer
    2018-11-07 Starcycle svarar Kristina A
    Tack snälla Kristina för ditt omdöme om oss här på Reco. Vi är så glada att du är nöjd och valt att anlita oss vid fler tillfällen. Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver oss! /Team Starcycle
  • Anne N skrev om Privat en del av Starcycle
    På ett effektivt, snabbt och trevligt sätt fick vi hjälp med tömningen och städningen av huset som skulle säljas. Läs mer
    2018-10-23 Starcycle svarar Anne N
    Hej Anne, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Håkan I skrev om Privat en del av Starcycle
    Mkt trevligt och effektivt bemötande! Läs mer
    2018-10-23 Starcycle svarar Håkan I
    Hej Håkan och tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • Carl Magnus W skrev om Privat en del av Starcycle
    Flytt och flyttstäd + bortforsling av en del gamla saker. Trevliga killar som utan problem fixade jobbet. Läs mer
    2018-10-11 Starcycle svarar Carl Magnus W
    Tack Carl Magnus! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle
  • Anna L skrev om Privat en del av Starcycle
    Fantastisk personal som varit på plats. Ödmjuka och effektiva Läs mer
    2018-10-11 Starcycle svarar Anna L
    Hej Anna, stort tack för din fina kommentar och betyg om oss och vår service. Ha en fortsatt fin dag! /Team Starcycle
  • Ninna H skrev om Privat en del av Starcycle
    Jag har beställt tömning av ett källarförråd samt återställning. Samt tömning av vardagsrum med nerpackning.

Väldigt bra service trots att jag bokade sent båda gångerna. Kommer alltid på utsatt tid. Väldigt trevlig personal och bemötande.

Kan varmt rekommendera Starcycle. Läs mer
    2018-09-04 Starcycle svarar Ninna H
    Hej Ninna! Vad roligt att du upplevde vår service och personal som flexibla och trevliga. Nöjda kunder gör oss på Starcycle nöjda och glada. Vi hoppas att du även i framtiden kontaktar oss om du behöver vår hjälp! Ha det så bra. /Team Starcycle.
  • Karin H
    Karin H skrev om Privat en del av Starcycle
    Med en stökig 5:a och alldeles för mycket prylar behövde vi hjälp från de bästa. Jag hade god erfarenhet av Starcycle sedan tidigare så valet var enkelt.
    Allt fungerade klockrent.
    Som grand finale kom städpatrullen och på en dag gjorde de ordentligt rent.
    Mycket nöjd.
    Jag sa att jag aldrig mer ska flytta men om det nu blir så vet jag vem som får uppdraget. Läs mer
    2018-09-04 Starcycle svarar Karin H
    Hej Karin! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig även denna gång. Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle
  • Gunilla H
    Gunilla H skrev om Privat en del av Starcycle
    Tog kontakt med Starcycle då jag behövde hjälp med att tömma o städa ett dödsbo. Blev väldigt trevligt bemött o de kunde utföra detta snabbt då det var kort tid kvar innan lägenheten måste vara tömd. Var där o kollade upp lägenheten igår o allt var tömt o städningen perfekt. Rekommenderar verkligen detta företag då jag dessutom fick prisuppgifter på vad detta skulle kosta så inga extra avgifter tillkom. Dom får högsta poäng av mig. Läs mer
    2018-09-04 Starcycle svarar Gunilla H
    Tack snälla Gunilla för att du tog dig tid att skriva ett sånt fint betyg till oss och vår service. Vi är glada att du upplevde vår service som smidig! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden /Team Starcycle
  • Thomas R skrev om Privat en del av Starcycle
    Tömmning av mina föräldras hus, städning, uppsnyggning av tomt inför försäljning. Lätta att prata med. Höll vad de lovade, ställde upp när inte jag höll vad jag lovade. Rekommenderas. Läs mer
    2018-08-28 Starcycle svarar Thomas R
    Hej Thomas och tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du var nöjd med vår service. Vi ser sällan problem - istället roliga utmaningar! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • Mattheus H
    Mattheus H skrev om Privat en del av Starcycle
    Smidigt, riktigt bra och framförallt flexibelt! Löste så jag fick hjälp på midsommardagen :) tack! /Mattheus Läs mer
    2018-08-31 Starcycle svarar Mattheus H
    Mattheus,, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och smidig. Vi hoppas få hjälpa dig även i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Katlen G skrev om Privat en del av Starcycle
    Fick snabb och bra hjälp med pappas dödsbo. Tömning och städning av bostaden gick snabbt och kontaken med Starcycle var mycket positiv.
    Jag kan absolut vända mig till dom på nytt. Läs mer
    2018-08-16 Starcycle svarar Katlen G
    Hej Katlen, tack för ditt fina omdöme. Vi är glada att du upplevde vår service som snabb och att du var nöjd med bemötandet. Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp igen i framtiden! Må gott /Team Starcycle
  • Bo H skrev om Privat en del av Starcycle
    Bortforsling av TV.
    Bra bemötande. Läs mer
    2018-07-16 Starcycle svarar Bo H
    Tack snälla Bo för din kommentar och fina betyg! Du vet vilket nummer du ska ringa om ni behöver hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • Veronica L skrev om Privat en del av Starcycle
    Otroligt bra. Blev fantastiskt bemött. Hög service. Läs mer
    2018-07-12 Starcycle svarar Veronica L
    Tack Veronica för dina fina ord! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle
  • Rosel F skrev om Privat en del av Starcycle
    Hämtning och kasseras av mitt piano. Bra bemött och bra män som kom och hämtade pianot som tog det lugnt i mitt hem utan att något gick sönder mm.
    Nöjd kund. Läs mer
    2018-07-12 Starcycle svarar Rosel F
    Hej Rosel! Vad roligt att du upplevde vår service och personal som kunnig och effektiv. Vi hoppas att du även i framtiden kontaktar oss om du behöver vår hjälp! Ha det så bra. /Team Starcycle.
  • Daga W skrev om Privat en del av Starcycle
    lätta att ha att göra med, bra kontakt och smidigt utförande Läs mer
    2018-06-29 Starcycle svarar Daga W
    Hej Daga, stort tack för din fina kommentar och betyg om oss och vår service. Ha en fortsatt fin dag! /Team Starcycle
  • Dimitri L skrev om Privat en del av Starcycle
    Bortforsling av soffa + frys

Smidig bokning, bra bemötande & hantering! Läs mer
    2018-06-29 Starcycle svarar Dimitri L
    Hej Dimitri! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg! Vi finns endast ett samtal bort om du behöver hjälp i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • Ken A skrev om Privat en del av Starcycle
    Grymt effektiva o professionella Läs mer
    2018-06-29 Starcycle svarar Ken A
    Hej Ken och tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • Maria M skrev om Privat en del av Starcycle
    Suveränt smidigt och bra, allt från beställning till själva flytt och flyttstädning!

Toppen killar som fixade flytten så att allt vad klart på nolltid! Kanon att de kunde ordna med bortforsling av bråte i samband med flytt.
    Super nöjd även på flyttstädningen!

Jag kan verkligen rekommendera Starcycle!!! Tusen tack för denna gång! Återkommer gärna om jag så behöver! Läs mer
    2018-06-21 Starcycle svarar Maria M
    Hej Maria och tusen tack för att du tog dig tid att skriva så fina ord och 5 stjärnor! Vi är glada att du är nöjd med utförandet och att vi fick möjlighet att hjälpa dig. Vi är bara ett samtal bort om du behöver vår hjälp igen! //Team Starcycle
  • Ann-Christine J skrev om Privat en del av Starcycle
    Starcycle lämnade en bra offert på att ta hand om grejer som skulle till återvinning och slängas. De som tog hand om skräpet var snabba och jättetrevliga, kan verkligen rekommendera Starcycle! Läs mer
    2018-06-01 Starcycle svarar Ann-Christine J
    Hej Ann-Christine, Tusen tack för ditt mycket fina och trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle
  • Gunilla S skrev om Privat en del av Starcycle
    Forsla bort möbler
    Bemött mycket positivt från början
    De två män, som hämtade möbler,
    var trevliga och arbetade effektivt.i
    Återkommer gärna vid behov Läs mer
    2018-06-01 Starcycle svarar Gunilla S
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Privat en del av Starcycle
    Behövde hjälp att bli av med ett piano. Fick snabb och proffsig hjälp. Inom 48 timmar var allt löst. Exceptionellt bra service! Läs mer
    2018-06-01 Starcycle svarar Lisa B
    Hej Lisa, vi tackar ödmjukast för ditt fina betyg om oss och vår service. Tusen tack för det! /Team Starcycle
  • Douglas E skrev om Privat en del av Starcycle
    Anlitade StarCycle för flyttjänst samt magasinering (och eventuell framtida flytt av magasinerade föremål). Trevligt och proffsigt bemötande, smidig hantering. Överlag positivt intryck - enda som drar ner intrycket var att tidsåtgången blev något längre än indikerat i offert! Läs mer
    2018-06-01 Starcycle svarar Douglas E
    Hej Douglas,
    Härligt att höra att du fick ett övergripande positivt intryck av oss på Starcycle och att du är nöjd över den service vi alltid erbjuder!
    Vid flyttuppdrag uppskattar vi alltid tidsåtgången så noggrant som möjligt. Vid just flyttuppdrag kan det vara svårt att ange en exakt tidsåtgång då alla uppdrag är olika. I detta fall blev verklig tidsåtgång 1 timme mer än uppskattat i offerten men vi hoppas att det positiva intrycket över helheten gör så att vi får hjälpa dig när det är dags att flytta ur magasineringen igen! Allt gott /Team Starcycle
  • David C skrev om Privat en del av Starcycle
    Beställde piano flytt. Fick snabb respons, samt effektiv och trevlig service! Läs mer
    2018-06-01 Starcycle svarar David C
    Hej David,
    Ett stort tack för ditt betyg och att du upplevde vår service som snabb och effektiv! Må gott /Team Starcycle
  • Sebastian R
    Sebastian R skrev om Privat en del av Starcycle
    Super bra service och exemplariskt utfört! Skulle varmt rekommendera detta företag!! Läs mer
    2018-04-05 Starcycle svarar Sebastian R
    Sebastian, stort tack för din fina kommentar och betyg om oss och vår service. Ha en fortsatt fin dag! /Team Starcycle
  • Eva M skrev om Privat en del av Starcycle
    Tömning av bohag + förråd. Bortforsling av piano. Flyttstädning. Blev mycket seriöst och förtroendeingivande bemött.
    Företaget upplevde till fullo när det gällde tömning av bohaget, mycket kompetent personal.
    Dock var inte flyttstädningen helt optimal, var inte torkat bakom elementen, ovanför dörrkarmarna, trösklar, men i stort sett var vi nöjda, fönstren bra tvättade.
    Uppskattade att man var tillgänglig när man ringde, svarade omgående. Läs mer
    2018-04-05 Starcycle svarar Eva M
    Tack snälla Eva för att du tog dig tiden att skriva en sån utförlig och fin kommentar om oss och vår service. Vi strävar alltid efter att du som kund ska känna stor tillit till oss som leverantör. Vi önskar dig en fortsatt bra dag! /Team Starcycle
  • Marianne M skrev om Privat en del av Starcycle
    Jag köpte tjänsten flytt av möbler. Bra bemötande från flyttkillarna, bra samarbete, positiva och snabba.
    MVH Marianne Mathisen Läs mer
    2018-03-23 Starcycle svarar Marianne M
    Marianne, vi tackar ödmjukast för ditt fina betyg om oss och vår service. Tusen tack för det! /Team Starcycle
  • Maria S skrev om Privat en del av Starcycle
    Stort tack till Starcycle! Trevligt och professionellt bemötande från början till slut: extra viktigt i situationer som rör tömning av nära & käras bostad. Rekommenderas varmt! Läs mer
    2018-03-05 Starcycle svarar Maria S
    Tusen tack för din otroligt fina kommentar Maria! Vi är glada att du är nöjd med oss och kände den trygghet och tillit som vi alltid vill förmedla, just när det rör uppdrag vid tömning av bohag. Ta hand om dig! /Team Starcycle
  • Krister E skrev om Privat en del av Starcycle
    Allt fungerade snabbt och smidigt. Läs mer
    2018-02-06 Starcycle svarar Krister E
    Krister, stort tack för ditt betyg och att du upplevde vår service som snabb och smidig! Må gott /Team Starcycle
  • Lars N skrev om Privat en del av Starcycle
    Lätt att boka. Överenskommen tidpunkt innehölls.
    Personalen var trevlig och klarade av ett svårt uppdrag på bästa sätt. Inget 'krångel' med betalning utan kortbetalning fungerade klockrent. Läs mer
    2018-02-02 Starcycle svarar Lars N
    Tack snälla Lars för att du tog dig tid att skriva ett sånt fint betyg till oss och vår service. Vi är glada att du upplevde vår service som smidig! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden /Team Starcycle
  • Britt-Marie W skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket bra och effektivt arbetat av två trevliga killar. Läs mer
    2018-02-02 Starcycle svarar Britt-Marie W
    Britt-Marie, stort tack för dina fina ord och de fem starka recos du gav oss! Vi önskar dig en fortsatt trevlig dag! /Team Starcycle
  • Anna L skrev om Privat en del av Starcycle
    Är mycket nöjd med deras arbete för oss! Läs mer
    2018-02-12 Starcycle svarar Anna L
    Tack snälla Anna för din kommentar och fina betyg! Du vet vilket nummer du ska ringa om ni behöver hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • Susanna S skrev om Privat en del av Starcycle
    Trevligt bemötande, ordnade allt med kort varsel. Allt fungerade precis som utlovat.
    Jag är mycket, mycket nöjd. Läs mer
    2018-01-25 Starcycle svarar Susanna S
    Susanna, stort tack för ditt fina betyg. VI är väldigt glada att du känner dig nöjd med oss och vår service. Må gott /Team Starcycle
  • Lena S skrev om Privat en del av Starcycle
    Lägenheten är mycket fint städad däremot så var förrådet inte sopat och det var svåra skrapmärken på väggen bakom trappan.
    Svårt ge betyg eftersom man både vill ge högt och lågt Läs mer
    2018-01-25 Starcycle svarar Lena S
    Hej Lena! Tack för att du tog dig tid att skriva en recension. Vi är glada att du blev nöjd med städningen av lägenheten. Endast tömning av förrådet var överenskommet och vanligtvis det som önskas. Vår strävan är alltid att våra kunder ska känna sig nöjda med oss och vår service och vi är alltid mycket försiktiga när vi utför uppdragen. Vi hoppas du vill anlita oss även i framtiden och önskar dig allt gott! /Team Starcycle
  • Evelina C skrev om Privat en del av Starcycle
    Superbra kontakt med företaget och allt har skötts mycket bra. själva städningen har varit ok. Läs mer
    2018-01-09 Starcycle svarar Evelina C
    Tack Evelina för din fina rekommendation om oss och vår service. Ni vet var vi finns om ni behöver vår hjälp i framtiden. /Team Starcycle
  • Annette K skrev om Privat en del av Starcycle
    Starcycle hade ett bra bemötande och när dom kom till lägenheten och hämtade skräp så var dom snabba och trevliga Läs mer
    2017-12-20 Starcycle svarar Annette K
    Hej Anette, tack för de fina orden om oss och vår service. Vi finns bara ett samtal bort om du behöver vår hjälp igen. /Team Starcycle
  • Cecilia L skrev om Privat en del av Starcycle
    Så nöjd med flytt och städ! Tack för allt! Läs mer
    2017-12-13 Starcycle svarar Cecilia L
    Cecilia, tusen tack för ditt fina omdöme och att du känner sig så nöjd med både flytt och städ. Vi hoppas du ska trivas i ditt nya boende och du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • David S
    David S skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabb respons och trevligt bemötande. Städningen var helt ok! Läs mer
    2017-12-13 Starcycle svarar David S
    Tack snälla David för ditt betyg och för att du tog dig tid att skriva några rader om oss. Du vet var vi finns om du behöver vår hjälp igen. /Team Starcycle
  • Jan-Ove H skrev om Privat en del av Starcycle
    Proffsigt, men ändå personligt, bemötande. Flexibla och lyhörda. Kommer definitivt att anlita Starcycle igen.
    Får högsta betyg! Läs mer
    2017-12-13 Starcycle svarar Jan-Ove H
    Jan-Ove, tack för dina fina ord. Ett personligt bemötande och flexibilitet är alltid det vi strävar efter. Vi hoppas få möjlighet att hjälpa dig i framtiden. Tack! /Team Starcycle
  • Arne J skrev om Privat en del av Starcycle
    Proffsiga och trevliga. Städuppdraget var till full belåtenhet av dom som tillträdde bostaden. Läs mer
    2017-12-13 Starcycle svarar Arne J
    Tack snälla Arne för ditt omdöme om oss här på Reco. Vi är så glada att du är nöjd och hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig i framtiden om du behöver oss. /Team Starcycle
  • Lars B skrev om Privat en del av Starcycle
    Funkade mycket bra i samband med flytt. Läs mer
    2017-12-12 Starcycle svarar Lars B
    Tack Lars för ditt fina omdöme och att du är nöjd över hur flytten gick! Vi hoppas du trivs i ditt nya boende och önskar dig en fortsatt trevlig dag! /Team Starcycle
  • Marcus E skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket bra bemötande från både kundtjänst och "flyttgubbarna", som var noggranna och professionella.

Flyttstädning utförd u a! Läs mer
    2017-12-12 Starcycle svarar Marcus E
    Tack snälla Marcus för ditt fina omdöme. Vi hoppas du kommer trivas i ditt nya boende och vi finns bara ett samtal bort om du skulle behöva vår hjälp igen! Må gott /Team Starcycle
  • Anders M skrev om Privat en del av Starcycle
    Trevliga, proffsiga och prisvärda!
    Vi behövde hjälp med att forsla bort en gammal badtunna som var nedsänkt i altanen. Det ordnades snabbt till ett rimligt pris och vi är mycket nöjda. Läs mer
    2017-10-09 Starcycle svarar Anders M
    Hej Anders och tusen tack för att du tog dig tid att ge oss ett betyg! Vi är glada att du är nöjd med utförandet och att vi fick möjlighet att hjälpa dig. Vi är bara ett samtal bort om du behöver vår hjälp igen! //Team Starcycle
  • Anna D skrev om Privat en del av Starcycle
    Mycket positiv. Deras verksamhet/affärsidé var viktig för oss när vi anlitade dem. Företaget var lätta att nå och återkom om man sökt dem, bra kommunikation Gjorde ett bra jobb vid tömningen av lägenheten. Läs mer
    2017-09-08 Starcycle svarar Anna D
    Hej Anna och stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att få ha hjälpt er och tackar ödmjukast för de fina orden. Ni vet var vi finns om ni behöver få hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • Inga B
    Inga B skrev om Privat en del av Starcycle
    Väl de hämtade sakerna och Jag blev väl bemöte hälsade tog hand De tog lite extra med sig utan extra kostnad Läs mer
    2017-08-17 Starcycle svarar Inga B
    Hej Inga och stort tack för ditt fina omdöme, vi är glada att du fann oss artiga, effektiva och flexibla. Du vet var vi finns om du behöver vår hjälp igen! //Team Starcycle
  • Cecilia N skrev om Privat en del av Starcycle
    Snabb kontakt och utfört samma dag.
    Effektiva killar när de kom på utsatt tid. Läs mer
    2017-08-17 Starcycle svarar Cecilia N
    Hej Cecilia! Något vi alltid försöker vara är just effektiva utan att brista på kvalitén och servicen. Vi är glada att du är nöjd med oss och hoppas du minns vilka du ska ringa i framtiden när du behöver hjälp igen! /Team Starcycle
  • Deniz S skrev om Privat en del av Starcycle
    Proffsigt bemötande hela vägen. Vi är jättenöjda med resultatet av den städning vi beställde. Läs mer
    2017-06-13 Starcycle svarar Deniz S
    Hej Deniz och tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att resultatet av städningen blev som du önskade. Ha en fin dag! /Team Starcycle
  • Hamish M skrev om Privat en del av Starcycle
    Otroligt nöjd med Starcycle från den första initiala kontakten tills dess att den sista möbeln flyttades ut ur lägenheten. Snabb återkoppling, mycket tydlig och enkel offert, otroligt trevligt bemötande och serviceminded dialog. Killarna var på plats innan utsatt tid och allt försvann snabbt och enkelt. Fakturan på kronan det vi enades om innan. Kommer definitivt att använda dem igen. Läs mer
    2017-05-09 Starcycle svarar Hamish M
    Hej Hamish, Tusen tack för ditt mycket fina och trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle
  • Eva L skrev om Privat en del av Starcycle
    Trevligt bemötande i telefon vid bokning.
    Snabb service och trevliga budkillar.
    Kostar en del men vem har tid att stå vid en återvinningstation
    och sortera sopor, när man samtidigt flyttar in i en lägenhet.
    Så det är värt varenda krona. Läs mer
    2017-04-13 Starcycle svarar Eva L
    Tack Eva! Nöjda och glada kunder gör oss på Starcycle nöjda och glada. Vi hjälper dig mer än gärna om det behövs i framtiden! /Team Starcycle

Bergkällavägen 34, 192 79 Sollentuna