Privat

Privat en del av Starcycle

Läs vad 379 Läs vad Privat

2021-08-31
    Snabbt och respektfullt bemötande och genomförande. Mycket nöjd.
    Tack Monica! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle Privat
    2021-08-30
    Ganska neutralt bemötande.
    Jag fick hjälp med att avyttra möbler till secondhand och eventuellt till återvinning om de inte gick att använda
    Blev bemött som förväntat
    Tack Gudrun för ditt omdöme om oss här på Reco! Vi finns endast ett samtal eller mail bort om du behöver hjälp igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle Privat
    2021-08-30
    Kan varmt rekommendera detta företag hade enormt bra dialog med företaget och personalen va exakt på tid och trevliga och duktiga!

Priset va väldigt rimligt så kan starkt rekommendera!
    Tack snälla Fredrik för att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på Reco. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss - Det vet du! Allt gott. /Team Starcycle Privat
  • 2021-08-27
    Snabb offert med bra pris och snabba, effektiva och trevliga utförare.
    Hej Ann-Catrin, Kul och höra att du är nöjd med vårt bemötande och arbete! Hoppas vi får möjligheten att hjälpa dig igen framöver. //Team Starcycle Privat
    2021-08-23
    Smidig och enkel kommunikation. Bra helhetslösning som löste så att vår stuga blev tömd och städad och kunde även få gräset klippt. Rekommenderas
    Tack snälla för erat omdöme om oss här på Reco - Nöjet var helt på våran sida! Vi ser fram emot att få hjälpa er igen. Allt gott. /Team Starcycle Privat
  • 2021-08-21
    Vänligt
    Serviceminded
    Utfört med kvalité
    Tack snälla Charlotta för ditt förtroende till oss och att vi fick möjlighet att hjälpa dig! Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss - Det vet du! Allt gott. /Team Starcycle Privat
    2021-08-21
    Grymt duktiga och proffsiga. Kan varmt rekommendera starcycle för flytt, bortforsling och städ.
    Tack Anders! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle Privat
  • Jonas N
    skrev om
    2021-08-18
    Andra gången jag anlitat Star. Fungerade bra igen!
    Tusen tack för ditt trevliga omdöme Jonas! Vi är glada för förtroendet och tacksamma över att få vara ditt självklara val av leverantör när du behöver hjälp - Oavsett tjänst! Ha det fint så länge så hör vi! /Team Starcycle Privat
    2021-08-18
    Bra bemötande, snabba svar, bra pris, bra genomfört arbete, håller vad dem lovar. Världsklass rakt igenom!!!!!
    Tack Viktor! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle Privat
  • Kjelle B
    skrev om
    2021-08-05
    Jag är nöjd med Starcycle. Bra bemötande och snabbt jobbat.
    Hej Kjelle, Kul och höra att du är nöjd med vårt bemötande och arbete! Hoppas vi får möjligheten att hjälpa dig igen framöver. //Team Starcycle Privat