Aktiv på Reco.se sedan 2014

Läs vad 254 Läs vad Privat

• Qun J skrev om Privat en del av Starcycle

2019-05-13

Flyttstädning.
    Bra bemötande från starten vid första kontakten.
    Bra service för bokning av flyttstädning.
    Flyttstädning genomförd med hög kvalitén.

Enkelt, trevligt och bra! Läs mer
    2019-05-16 Starcycle svarar Qun J
    Tack snälla Qun för ditt omdöme om oss här på Reco. Vi är så glada att du är nöjd och hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig i framtiden om du behöver oss. /Team Starcycle
  • Göran M
    Göran M skrev om Privat en del av Starcycle

2019-04-10

Flyttstädning o borttransport av möbler.
    Bra bemötande, hantering av processer och passning av överenskomna tider.
    Har ej hört klagomål från nyinflyttad så städkvaliteten får anses tillfyllest.
    Vid jämförelse lite dyra men kändes seriösa varför priset ändå ok. Läs mer
    2019-04-17 Starcycle svarar Göran M
    Hej Göran! Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle
  • Marie-Louise S skrev om Privat en del av Starcycle

2019-03-18

Tömning av bostad samt flyttstädning , bemötandet var bra och jag är nöjd med deras tjänster. Läs mer
    2019-03-18 Starcycle svarar Marie-Louise S
    Tack snälla Marie-Louise för ditt omdöme om oss här på Reco. Vi är så glada att du är nöjd och hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig i framtiden om du behöver oss. /Team Starcycle
  • Thomas W skrev om Privat en del av Starcycle

2019-03-13

Vi köpte flytt och städning och blev väldigt glada över att allt sköttes så oerhört smidigt. I samband med flytten uppkom lite nya önskemål och det var verkligen inga problem att få dom uppfyllda. Mycket trevlig och serviceinriktad personal och vi är jättenöjda med alltihop
    Vi är nöjdare än förväntat över hela genomförandet. Läs mer
    2019-03-18 Starcycle svarar Thomas W
    Tack snälla Thomas för att du tog dig tid att skriva ett sånt fint betyg till oss och vår service. Vi strävar alltid efter att vara flexibla och serviceinriktade. Vi ser aldrig problem - endast roliga utmaningar! Vi är glada att du upplevde vår service som smidig och att vi överträffade dina förväntningar! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden /Team Starcycle
  • Ralph E skrev om Privat en del av Starcycle

2019-03-07

Mkt bra bemötande hela vägen, trevliga och proffsiga. Över förväntan. Mycket nöjd! Läs mer
    2019-03-08 Starcycle svarar Ralph E
    Tack Ralph! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle
  • Jesper L skrev om Privat en del av Starcycle

2019-02-27

Har aldrig anlitat en flyttfirma förut så jag lade ner lite tid med att hitta det "rätta" företaget, och om jag gjorde.

De kom 5 minuter innan avtalad tid och körde på för fullt, de var otroligt professionella och trevliga. Långt över förväntan. Jag kan starkt rekommendera detta företag. Läs mer
    2019-03-05 Starcycle svarar Jesper L
    Hej Jesper! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle
  • Jonas N
    Jonas N skrev om Privat en del av Starcycle

2019-02-22

Tömning och städning av ett dödsbo.
    Mycket trevligt och proffsigt bemötande.
    Allt fungerade utmärkt! Läs mer
    2019-02-22 Starcycle svarar Jonas N
    Hej Jonas! Tusen tack för dina fina ord! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle
  • Martin Å
    Martin Å skrev om Privat en del av Starcycle

2019-02-19

Otroligt proffsigt bemötande och utfört jobb. Värt varenda krona att ordna allt kring att tömma och städa m.m vid min mammas dödsbo. Läs mer
    2019-02-22 Starcycle svarar Martin Å
    Hej Martin och stort tack för ditt fina omdöme! Vi är glada att få ha hjälpt er och tackar ödmjukast för de fina orden. Du vet var vi finns om du behöver få hjälp i framtiden! /Team Starcycle
  • Markus W skrev om Privat en del av Starcycle

2019-02-19

Utmärkt resultat vid flyttstädning som tillsammans med enkelt och trevlig kontakt gör att Starcycle rekommenderas starkt. Läs mer
    2019-02-22 Starcycle svarar Markus W
    Tack snälla Markus för ditt omdöme om oss här på Reco. Vi är så glada att du är nöjd och hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig i framtiden om du behöver oss. /Team Starcycle
  • Henrik S
    Henrik S skrev om Privat en del av Starcycle

2019-02-11

Jag köpte flytthjälp av Starcycle när jag skulle flytta från Sthlm till Örebro och blev verkligen inte beviken.

Väldigt bra service och en jättebra utförd flytt, alla saker är i topp skick och det hela gick väldigt smidigt från början till slut. De tog till och med med saker som jag glömt.

Jag skulle definitivt rekommendera Starcycle för det gjorde min flytt väldigt enkel. Läs mer
    2019-02-12 Starcycle svarar Henrik S
    Tack Henrik för dina fina ord! Vad roligt att höra att du är nöjd över utförandet och tack för 5:a i betyg. Vi ser sällan problem - bara roliga utmaningar! Vi hjälper dig gärna igen i framtiden - Det är bara slå oss en signal. Må gott! /Team Starcycle