Aktiv på Reco.se sedan 2014-10-03

Läs vad 293 Läs vad Privat

• Rodrigo A skrev om Privat en del av Starcycle

2020-08-07

Fick hjälp med att städa och tömma ett dödsbo. Trevlig och proffsig bemötande från kontaktperson samt all personal som utförde uppdraget. Mina varmaste rekommendationer mycket nöjd med allt. Läs mer
    2020-08-12 Starcycle svarar Rodrigo A
    Hej Rodrigo,
    Stort tack för dina fina ord och för 5:a i betyg! Det glädjer oss att vi fick möjlighet att hjälpa dig och att du är nöjd över utförandet.
    Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver oss igen. Allt gott! /Team Starcycle
  • Märtha J
    Märtha J skrev om Privat en del av Starcycle

2020-08-05

Tömning av lägenhet för dödsbo
    Väl bemött i sammanhanget och inför fullgörandet av uppdraget.
    Något förvånad över att "slutsumman" i fakturan blev så mycket högre än jag förväntat mig; kan dock bero på bristande erfarenheter i sammanhanget.....

I alla fall skönt att få det hela gjort! Läs mer
    2020-08-12 Starcycle svarar Märtha J
    Hej Märtha,
    Kul och höra att du är nöjd med vår kommunikation och utförande!
    Svårt att uttala mig om kostnaden är hög eller inte, då du valde att acceptera vår offert så hoppas jag ändå att du ansåg den rimlig.
    Hoppas vi får möjligheten att hjälpa dig igen framöver. //Team Starcycle
  • Jennifer M skrev om Privat en del av Starcycle

2020-07-01

We had an excellent moving experience with Starcycle! The booking was friendly and easy and the moving team were careful and professional. Everything was handled very well and it was all finished quickly :) I will call Starcycle again for future moves! Läs mer
  • Maria N skrev om Privat en del av Starcycle

2020-06-28

Starcycle tömde ett dödsbo och gjorde det med beröm godkänt. De tog även hand om städningen, även det gjordes perfekt. Bemötandet var otroligt bra, men man ska inte välja Starcycle om man vill hålla ner kostnader.

Med vänliga hälsningar,
    Maud och Maria Läs mer
    2020-06-30 Starcycle svarar Maria N
    Hej Maria!
    Tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle
  • Elisabeth H skrev om Privat en del av Starcycle

2020-06-18

Jag behövde flytthjälp i ett svårt läge med en vårdnadstvist och en misshandel. De ställde upp på mycket kort varsel, med en stor förståelse och för en prisvärd kostnad och utförde jobbet mycket professionellt och gav trygghet i en annars mycket turbulent situation. Jag rekommenderar dem gärna vidare till alla som behöver flytthjälp. Läs mer
    2020-06-22 Starcycle svarar Elisabeth H
    Tack snälla Elisabeth för att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på Reco. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss - Det vet du! Allt gott. /Team Starcycle
  • Marianne B skrev om Privat en del av Starcycle

2020-06-12

Tack för ett vänligt bemötande och ett väl utfört arbete! Vi fick hjälp med att tömma och städa våra föräldrars lägenhet. Läs mer
    2020-06-12 Starcycle svarar Marianne B
    Hej Marianne!
    Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle
  • Marie L skrev om Privat en del av Starcycle

2020-06-11

Jag och mina systrar beställde en tömning tidigare i vår och senast för några dagar sedan. Vid första tillfället tillkom det bråte - men det var inga problem. Snabb, effektiv och noggrann personal. Läs mer
    2020-06-11 Starcycle svarar Marie L
    Hej Marie!
  • Emilia K
    Emilia K skrev om Privat en del av Starcycle

2020-06-04

Jättebra flytthjälpen. Snabba, effektiva och flexibla Läs mer
    2020-06-05 Starcycle svarar Emilia K
    Hej Emilia!
    Tusen tack för ditt trevliga omdöme! Vi tackar för förtroendet och ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden! Ha det fint så länge! /Team Starcycle
  • Birgitta A skrev om Privat en del av Starcycle

2020-06-02

Snabbt, smidigt och enkelt och också trevliga att ha att göra med :-) Läs mer
    2020-06-02 Starcycle svarar Birgitta A
    Hej Birgitta,
  • Kristina D skrev om Privat en del av Starcycle

2020-06-02

Jag köpte en tjänst, flyttstädning. Allting gick smidigt och snabbt från början till slut: kontakt, proffsig konversation, trevlig bemötande. Företaget levde upp till alla mina förväntningar. De löste problemen som uppstod, exempelvis ändra tiden, putsa extra två inglasadebalkongen.
    Jag är mycket nöjd med resultatet! HELT FANTASTISKT! STARKT REKOMMENDERAS! Läs mer
    2020-06-02 Starcycle svarar Kristina D
    Tack snälla Kristina för att du tog dig tid att skriva ett sånt fint betyg till oss och vår service. Vi strävar alltid efter att vara flexibla och serviceinriktade. Vi ser aldrig problem - endast roliga utmaningar! Vi är glada att du upplevde vår service som smidig och att vi överträffade dina förväntningar! Du vet var vi finns om du behöver hjälp i framtiden /Team Starcycle