Läs vad 297 Läs vad Privat

• 2020-09-28
    Beställde röjning, städning och transport för ett dödsbo.
    Mycket flexibelt företag som verkligen lyssnade in och uppfyllde våra önskemål. Medarbetarna på företaget mycket serviceinriktade och effektiva.
    En liten anmärkning var att företagets fakturor angav förfallodag som redan var passerad när vi fick dem.

Ett företag som jag varmt rekommenderar.
    Hej Claes, Stort tack för dina fina ord och för 5:a i betyg! Det glädjer oss att vi fick möjlighet att hjälpa dig och att du är nöjd över utförandet. Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver oss igen. Allt gott! /Team Starcycle

• 2020-09-04
    Bra service. Tttttttttttttttttttttttytttttttttttttttttttttttttt
    Hej Bo! Tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

• 2020-09-04
    Bokade flytt samt flyttstäd via Starcycle och allt flöt på hur smidigt som helst. Ingenting var trasigt, flyttgubbarna var extremt varsamma och snabba.
    Kan varmt rekommendera Starcycle!
    Hej Robbie! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle

• 2020-09-03
    Flytt/tömning av dödsbo plus flyttstädning. Vi blev väl bemötta!
    Hej Christina! Tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

• 2020-08-07
    Fick hjälp med att städa och tömma ett dödsbo. Trevlig och proffsig bemötande från kontaktperson samt all personal som utförde uppdraget. Mina varmaste rekommendationer mycket nöjd med allt.
    Hej Rodrigo, Stort tack för dina fina ord och för 5:a i betyg! Det glädjer oss att vi fick möjlighet att hjälpa dig och att du är nöjd över utförandet. Vi finns endast ett samtal eller mail bort när du behöver oss igen. Allt gott! /Team Starcycle

• 2020-08-05
    Tömning av lägenhet för dödsbo
    Väl bemött i sammanhanget och inför fullgörandet av uppdraget.
    Något förvånad över att "slutsumman" i fakturan blev så mycket högre än jag förväntat mig; kan dock bero på bristande erfarenheter i sammanhanget.....

I alla fall skönt att få det hela gjort!
    Hej Märtha, Kul och höra att du är nöjd med vår kommunikation och utförande! Svårt att uttala mig om kostnaden är hög eller inte, då du valde att acceptera vår offert så hoppas jag ändå att du ansåg den rimlig. Hoppas vi får möjligheten att hjälpa dig igen framöver. //Team Starcycle

• 2020-07-01
    We had an excellent moving experience with Starcycle! The booking was friendly and easy and the moving team were careful and professional. Everything was handled very well and it was all finished quickly :) I will call Starcycle again for future moves!
  • 2020-06-28
    Starcycle tömde ett dödsbo och gjorde det med beröm godkänt. De tog även hand om städningen, även det gjordes perfekt. Bemötandet var otroligt bra, men man ska inte välja Starcycle om man vill hålla ner kostnader.

Med vänliga hälsningar,
    Maud och Maria
    Hej Maria! Tack för ditt fina omdöme. Vi hoppas du anlitar oss igen i framtiden. Må gott! /Team Starcycle

• 2020-06-18
    Jag behövde flytthjälp i ett svårt läge med en vårdnadstvist och en misshandel. De ställde upp på mycket kort varsel, med en stor förståelse och för en prisvärd kostnad och utförde jobbet mycket professionellt och gav trygghet i en annars mycket turbulent situation. Jag rekommenderar dem gärna vidare till alla som behöver flytthjälp.
    Tack snälla Elisabeth för att du tog dig tid att skriva sådant fint omdöme om oss här på Reco. Vi finns endast ett samtal bort när du behöver oss - Det vet du! Allt gott. /Team Starcycle

• 2020-06-12
    Tack för ett vänligt bemötande och ett väl utfört arbete! Vi fick hjälp med att tömma och städa våra föräldrars lägenhet.
    Hej Marianne! Tack för att du tog dig tid att skriva en så fin rekommendation och 5 starka recos! Vi är glada att du är nöjd med hur uppdraget utfördes och att vi fick möjligheten att hjälpa dig! Du vet vart vi finns när du behöver oss igen! /Team Starcycle