Stark Service Fönsterputs

Stark Service Fönsterputs

ssfonsterputs.se
  • BadgeFiveYears
4.2

Välkommen till Stark Service Fönsterputs! Med över 10 års erfarenhet inom fönsterputsning kan vi hjälpa dig som bor i Halland, Skåne, Blekinge och Kronobergs län att få skinande rena fönster. Vi erbjuder fönsterputsning av högsta kvalitet till marknadens bästa priser. Våra värderingar: * Ansvar * Kvalitet * Professionellt...

482 omdömen om Stark Service Fönsterputs

Sedan starten hos Reco 2020

Jari B

Kanon jobb!!!!! Mycket nöjd 😄 👍👍👍👍

Philip E
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Snabbt, billigt och bra resultat! Rekommenderas!

Björn Ola P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Nöjd på alla sett, väldigt effektiva och fönsterputsningen var perfekt utförd.

Birgitta W

Artiga noggranna Nöjd MVH BIRGITTA

Ulla W
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Hej jag blev mycket nöjd. Väntar på att få min räkning. Jag är blir osäker att ni skickar detta , är detta istället för räkningar. Måste visa min son först innan jag skickar min betalning. Vänligen Ulla Winsgård.

Gunilla W
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Bra kille som gjorde sitt jobb med bravur.

Annette N
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jeg tyckar att det er fint. Kan rekommanderes

Ann Carina V
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Snabbt och enkelt, trevligt bemötande och smidig personal

Lena Annika K
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Tycker allt har varit bra och är nöjd med mina fönster

Jonna P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Bra intervall.Bra och snabbt jobb

Inger Ann-Christin W
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jag är mycket nöjd med ert arbete.

Anita Liselott P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jag har inte träffat den som putsar mina fönster. Jag uppskattar sms ang vilken dag som mina fönster putsas. Att informationen stämmer och putsningen är bra utförd.

Eva Camilla P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Bra bemötande, trevlig personal. Väl utfört arbete. Levde verkligen upp till mina förväntningar.

Birgit G
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Stark Service har inte varit här. De hörde aldrig av sig.

Britt Marie K
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Allting har varit bra. Skulle man behöva ändra någon dag har det inte varit något problem. Fönsterputs.

Vaida S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Proffsiga, snabba, trevliga fönsterputsare.

Ann-Christin M
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Mycket bra jobb trevlig kille .

Lillie Monica T
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Fantastiskt duktig och noggrann!

Kerstin Anne-Marie P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jag har alltid under mina år som kund hos dem blivit bra bemött och de har levererat bra fönsterputsning. Rara grabbar som putsar.

Emma Alexandra J
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Snabb och trevlig återkoppling via mail.

Marie Harbing H

Snabbt och bra . Personalen serviceminded och trevliga

John O
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Supertrevliga killar med hög servicekänsla och snabba som satan!

Cathrine Theres Elisabeth W
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Vi är nöjda med er! Noggrann putsning och snabba svar vid fakturafrågor och dylikt

Maria A
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Enkelt smidigt och bra pris. Enkel faktura hantering och man vet när de kommer

Carl A
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Svåra att nå via mail och näst intill omöjligt att ändra putsabbonemang

Bernt Roland M
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Utfört arbete är till belåtenhet. Ett problem är att företaget inte preciserar dag för putsning. Ex. vi planerar att komma och putsa era fönster imorgon eller närmsta dagarna. Inte bra. Svårt att kommunicera med putsarna och svårt med kontakter med företaget

Görel B
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Kanonbra utfört trevliga män mycket nöjd

Annhild Birgitta H
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Bra bemötande när jag ringde företaget. Första gången jag använde mig av företaget var jag väldigt nöjd. Andra gången var jag inte riktigt lika nöjd. Ett fönster glömdes bort och det var ganska slarvigt putsat. På det hela taget är jag nöjd för det billiga priset.

Ann-Christin W
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Mycket trevlig kille som gjorde ett proffsigt jobb

Elvira B
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Har mailat frågor men inte fått svar! Maklat om att avboka men inte fått svar!

Antonia F
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Blev mycket väl bemött såväl över telefon som vid arbetets utförande. Killarna som kom var lyhörda och hänsynsfulla och gjorde ett utmärkt jobb. Kommer definitivt att anlita denna firma igen.

Karina N
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Har inte haft besök av dem, men skulle behöva det

Clary I
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Bra fönsterputs men dålig planering kan inte ange dag och tid väldigt frustrerande

Annika Marie Louise F
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Vänlig och duktig personal. Gör ett bra arbete till ett rimligt pris. Har rekommenderat er till flera av mina vänner.

Anita A
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jag vet inte ännu för de har inte varit här..

Kerstin Marie-Louise S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Är nöjd, kommer alltid när det är bestämt, har anbinemang kommer var tredje månad. Kan rekumendera dom . Vänligen Kerstin sten

Helene Cristina T
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Jag har beställt fönsterputs men de har inte varit här ännu har bara fått mail om att de mottagit min beställning

Eva M
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Kommer i tid,lite tråkigt att få putsat när det regnar. Pratar aldrig med någon eftersom ingen verkar kunna svenska. Men putsar bra.

Jill H
Skrev om Stark Service Fönsterputs

De kommer och putsar enligt schema, utvändigt nedre plan. Eftersom man inte vet datum då de skall putsa, svårt att ändra uppdraget till att även putsa insidorna samt övervåningens fönster. Positivt bemötande av fönsterputsarna och de gör ett bra jobb.

Sanna G
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Bra service, informerar innan besök, bra utförande av arbete

Roger L
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Mycket bra, trevlig personal , snabb service

Ylva L
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Beställde fönsterputs av ett enplanshus med källare och inglasat uterum. Två glada killar som inte kunde ett ord svenska gjorde ett bra jobb. Inget att anmärka. Konstigt var bara att dom försvann utan att säga att de var klara eller säga hej då.

Bo Gustav N

Kom helt enligt utlovad tid. Utförde perfekt arbete. Nöjd!,

Ellen M
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Min upplevelse är väldig bra

Eva Lisbeth Christina W
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Oftast vänliga, snabba , noggranna fönsterputsare.

Konstantin S
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Det kom två fönsterputare som putsade mina fönster. Dels gjorde dem det på en halvtimme samt blev fönstren jättefina. Otroligt duktiga och skickliga fönsterputsare. Jag är supernöjd!

Marcus Ryan P
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Reasonably priced, the windows are always cleaned to a high standard and the staff that are onsite professional and friendly. However, their schedule is a bit of a mystery and does not seem to follow rhyme or reason - one will get a text saying they will be here in the coming days. Normally by fate it happens to be right before forecast rain! Quite slow to respond if you need to get hold of them, but overall we are happy with Stark.

Göran O
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Alltid på plats vid aviserad tid. Gör ett bra jobb både med fönster och administrativt

Mandush Q
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Mycket nöjd o bra pris ............. . ..

Karin Ingela K
Skrev om Stark Service Fönsterputs

Varit kund i många år och har absolut inget att klaga på utan enbart en mycket positivt inställning. Vid de få tillfälle jag har behövt varit i kontakt med bolaget är bara positivt. Mycket bra med mail/sms när det är dags för putsning av fönsterna.