Start & Generator Sverige AB

Start & Generator Sverige AB

• BadgeTwelveYears
2 766

Vi är ett familjeföretag som har arbetat med fordonselektronik sedan 1942. Vi började med att reparera startmotorer och generatorer i vår verkstad, och har sedan utvecklat oss till att sälja nya och renoverade produkter och tillbehör för alla fordon och modeller. Idag är vi ett team som brinner för att leverera den bästa servicen...

2766 omdömen om Start & Generator Sverige AB

Sedan starten hos Reco 2013

Johnny Å

Snabbt, enkelt,bra, kolhållare nippon denso 12v

Peter P
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabbt levererad köpte kol till en startmotor

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade den snabba leveransen. Om det finns något mer vi kan hjälpa till med, tveka inte att höra av dig!

Vanja B
Skrev om Start & Generator Sverige AB

FANTASTISK BRA SERVICE OCH TREVLIGT BEMÖTANDE.

Fredrik K
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans och professionellt att skicka med test protokoll på nya produkterna

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Roligt att höra att du uppskattade testprotokollet och den snabba leveransen. Välkommen åter!

Tim Peter C
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Verkligen snabbt leverans! Beställde måndag och allt kom tisdag!

Peter H
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Underbart att kunna köpa m5-skruvar till solenoiden snabbt och enkelt! Stiligt anteckningsblock och penna fick jag också!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Roligt att höra att du uppskattade vår hemsida och den snabba leveransen. Tveka inte att höra av dig om det finns något mer vi kan hjälpa till med!

Johnny H
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Ett imponerande stort sortiment samt snabb leverans. Jag är så nöjd som man kan bli.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vårt sortiment och den snabba leveransen. Om det finns något mer vi kan hjälpa till med, tveka inte att höra av dig!

Håkan Å
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Skitbra, billigt och blixtsnabb leverans. Köpte bara några kabelskor modell grövre men även en sådan lite beställning affektuerades med god kundservice. Här kommer jag att handla nästa gång jag saknar något de saluför.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att lämna en recension! Vi är glada att höra att du uppskattade våra priser och den snabba leveransen. Om det finns något mer vi kan hjälpa till med, tveka inte att höra av dig!

Markus J
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mycket snabb leverans av beställda kol till en generator.

Trond Olav H
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Jag är veldigt nöjd . Jag fick innom kort tid vad jag ville ha. MEN AT NI FYLLER MAILBOXEN MIN SÅNNT SOM DET HÄR HAR JAG INTE TID MED. Jag kommer vägra mig innan jag går inn på äran hemsida en gong til

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade den snabba leveransen. Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter som orsakats av e-postmeddelandena. Vi värdesätter din tid och kommer att se över vår kommunikationsfrekvens för att säkerställa att vi inte överbelastar din inkorg i framtiden. Tveka inte att kontakta oss om du har ytterligare synpunkter eller behöver hjälp med något annat.

Leif N
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra och kunnigt bemötande samt snabb leverans.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och den snabba leveransen. Välkommen åter!

Mikael F
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra pris på bra produkt och bra leveranstid.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du uppskattade våra priser och den snabba leveransen. Välkommen åter!

Torbjörn H
Skrev om Start & Generator Sverige AB

snabbt bra och billigt Det kommer att bli flera affärer

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din rekommendation! Vi är glada att höra att du uppskattade våra priser och den snabba leveransen. Välkommen åter!

Tony T
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mycket hjälpsam personal och snabb leverans!

Christer S
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra service/ återkoppling och god kvalitet på beställd vara

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och goda kvalitet. Välkommen åter!

Niklas A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans mycket bra kan starkt rekommendera

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din rekommendation! Vi är glada att höra att du uppskattade den snabba leveransen. Välkommen åter!

Tord B
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Köpte kol, släpringar och spänningsregulator för renovering av generator. Lätt att hitta på webbsidan, lätt att beställa och snabb leverans.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du uppskattade leveransen och vår nya hemsida. Välkommen åter!

Göran O
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans lätt att beställa och betala.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du uppskattade leveransen och beställningsprocessen. Välkommen åter!

Patrik P
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Kunniga, snabba och hjälpsamma.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du uppskattar vår kunskap, snabbhet och hjälpsamhet. Välkommen åter!

Ralf T
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mycket produkter som kan vara svårt att få tag på på annat håll , bra service och snabb leverans

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Det gläder oss att du uppskattar vårt sortiment och vår service.

Rainer G
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Grymt bra service snabba puckar

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din recension! Vi är glada att du uppskattar vår snabba service. Det är vårt mål att alltid leverera grymt bra service och vi är tacksamma att du tog dig tid att berätta det för oss. Vi uppskattar din feedback och ser fram emot att få betjäna dig igen i framtiden. Ha en fantastisk dag!

Erik E
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Jag fick ett mycket proffsigt och personligt bemötande samt snabbt hjälp med det jag behövde. Hade fått saltvatten i min generator på båten och generatorn var helt förstörd. På bara några timmar hade de anpassat en ny generator till mig som en vän hämtade och tog med sig till Mexiko där jag befinner mig. Nu är det monterad och allt fungerar igen. Allt ordnades med ett telefonsamtal!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att dela med dig av din upplevelse. Det gläder oss att höra att du är nöjd med den service och det personliga bemötande du fick. Vi är stolta över att kunna erbjuda både proffsigt och personligt bemötande till våra kunder, och det gläder oss att höra att du uppskattade det.Tack för att du lät oss hjälpa dig, och tveka inte att kontakta oss igen om du behöver ytterligare assistans. Ha en underbar dag!

Anders Ronny N
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mycket snabb leverans!! Trevlig kontakt på telefon!!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att du är nöjd med vår leverans och vår kundservice. Det är viktigt för oss att du får en bra upplevelse när du handlar hos oss. Om du har några frågor eller funderingar, är du alltid välkommen att ringa oss igen. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Christian V
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Rover Owners club Sverige reccomended Start & Generator AB. I had no expectations, but they delivered a speedy and professional service. I am driving a veteran Rover where the fan motor had worn Carbon brushes, I found these brushes thanks to Rover Owners Club, who reccomended S&G.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Thank you so much for your amazing review! We are incredibly happy to hear that you experienced our service as fast and professional! It is always our goal to exceed our customers' expectations and we are glad that we could help you with your vintage Rover. Hearing that you got recommendations from Rover Owners Club and that you were satisfied with the quality of our products makes us extra happy. Do not hesitate to contact us if you need anything further or have any questions. We wish you a fantastic day!

Anders G
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mycket bra.Sett att dom fått bra betyg.Mycket bra och snabb service.Fint att dom svarar i telefon.Ska definitivt handla av dom igen om jag behöver fler saker.Kan varmt rekommendera Start&Generator Sverige AB.Löste mitt problem på en gång.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din fantastiska recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och att du är nöjd med dina inköp. Det är vårt mål att erbjuda både högkvalitativa produkter och en snabb och effektiv service till våra kunder. Tveka inte att kontakta oss om du behöver något ytterligare i framtiden. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Östen A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Allt i bästa ordning, rätt del passar o fungerar

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du är nöjd med din beställning och att delen passar och fungerar som den ska. veka inte att kontakta oss om du har några frågor eller behöver hjälp i framtiden. Tack för att du valde oss!

Lars E
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Otroligt snabb leverans 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🥰🥰🥰🥰👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🥰🥰🥰🥰

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att dela din feedback med oss! Roligt att höra du är nöjd med leveransen! Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller behöver hjälp i framtiden. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Thomas B
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra priser och snabba leveranser

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du uppskattar våra priser och snabba leveranser. Tveka inte att kontakta oss om du har några frågor eller behöver hjälp i framtiden. Tack för att du valde oss!

Johan A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabb leverans kanon service av personalen

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att dela din feedback med oss! Vi är glada att höra att du var nöjd med vår service och snabba leverans. Det betyder mycket för oss att veta att vi uppfyller våra kunders förväntningar. Tveka inte att kontakta oss om det är något annat vi kan hjälpa dig med i framtiden. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Anders L
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Beställde på eftermiddagen, fick min beställning hemlevererad dagen efter. Precis som det ska vara samt inget krångel. Rekommenderas.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för din positiva rekommendation! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår snabba och smidiga leverans. Om du har några frågor eller funderingar om din beställning är du välkommen att kontakta vår kundservice. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Bengt N
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Jag fick det som jag hade beställt

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att dela din feedback med oss! Du är varmt välkommen tillbaka om det är något annat vi kan hjälpa dig med i framtiden. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Gunnar T
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Köpte en regulator till min generator. Fick experthjälp att hitta rätt. Jag blev mycket trevligt bemött. Man verkade intresserad av att hjälpa mig.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack för att du tog dig tid att dela din feedback med oss! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service. Du är varmt välkommen tillbaka om det är något annat vi kan hjälpa dig med i framtiden. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Urban P
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mycket bra service bra o kunnig personal när man ringde o frågade om råd.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade vår service och att vi kunde ge dig den hjälp du behövde. Om du behöver något mer, tveka inte att kontakta oss igen. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Bo Petter I
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra service, snabb leverans bra kvalitet.

Jonny E
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mkt snabb leverans av rätt vara

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du uppskattade vår snabba leverans och att varan var korrekt. Tack så mycket för din feedback och för att du valde att handla hos oss. Vi önskar dig en fantastisk dag!

John Alvar Ö
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Precis vad jag behövde för att originalrenovera generatorn till min GMC -68!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Att kunna erbjuda högkvalitativa produkter som möter dina specifika behov är alltid vår främsta prioritet. Det är roligt att höra att vårt sortiment passade perfekt för din renovering. Tack så mycket för din feedback och för att du valde att handla hos oss. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Sven-Erik P
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Som ny kund blev jag väldigt bra och proffsigt bemött hade aldrig handlat här förr så det är bara att rekomendera återkommer säkert . Mina förväntningar var att bli bra bemött och allt blev som förväntat. Verkar vara en seriös firma att handla med snabb orderhantering och snabba leveranser fick min startmotor dan därpå helt suveränt

Svar från Start & Generator Sverige AB

Att göra ett positivt intryck från första kontakten är av yttersta vikt för oss, och det gläder mig att höra att du kände dig väl omhändertagen och professionellt bemött under hela processen. Vi strävar alltid efter att bygga långsiktiga relationer med våra kunder, och din tilltro är det bästa beviset på att vi lyckas med det. Tack så mycket för din feedback och för att du valde att handla med oss. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Urban C
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Funkade riktigt bra att beställa, inga krållel snabb leverans

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi strävar alltid efter att göra det enkelt och bekvämt för våra kunder att beställa från oss. Det är också bra att höra att du var nöjd med den snabba leveransen. Tack för din feedback, och vi ser fram emot att betjäna dig igen i framtiden! Vi önskar dig en fantastisk dag!

Lennart J
Skrev om Start & Generator Sverige AB

bemötande av en toppenkille. diskuterad produkten generator till min Honda CRV. Hade inga förväntningar, men blev imponerad i högsta allmänhet. Killen kunde sina produkter och jag fick ett bra pris på generatorn. verkligen seriöst företag och en fantastisk personal. Mvh Lennart Jonsson

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Att kunna överträffa dina förväntningar är alltid vårt mål här hos Start& Generator Specialisten. Vi är fast beslutna att erbjuda högkvalitativa produkter till konkurrenskraftiga priser och jag är glad att vi kunde ge dig ett bra pris på generatorn som du behövde. Det är vårt mål att vara ett seriöst företag med en fantastisk personal, och din feedback bekräftar att vi är på rätt väg. Tack igen för att du valde oss för dina behov, och tveka inte att kontakta oss om det är något annat vi kan hjälpa dig med i framtiden. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Anders A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Jag är nöjd och blivit väl mött när jag tog kontakt med firman!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Att tillgodose våra kunders behov och erbjuda en smidig och effektiv service är vår prioritet. Tack igen för att du valde oss och för att du rekommenderar våra tjänster. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Anders A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Otroligt snabb och bra service

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Kundnöjdhet är vår högsta prioritet, och det gläder oss att vi kunde tillgodose dina behov. Om du någonsin har fler frågor eller behöver ytterligare assistans, är du alltid välkommen att höra av dig. Tack igen för att du valde oss och för att du rekommenderar våra tjänster. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Markus C
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Snabbt levererat, artiklarna motsvarade förväntningarna.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att du är nöjd med din beställning. Det är alltid roligt att höra från våra kunder och få deras feedback. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Peter A
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra och snabb respons på förfrågan om delar.

René S
Skrev om Start & Generator Sverige AB

snabb återkoppling, snabba svar och snabb leverans efter order! Fem av Fem! Top Tier!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tusen tack för din positiva feedback! Om du någonsin har ytterligare frågor eller behöver assistans, tveka inte att kontakta oss. Tack igen för att du delade din erfarenhet!

Stefan W
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Mycket kunniga och Hjälpsamma! Snabb leveranstid.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva feedback! Vårt team strävar alltid efter att ge högkvalitativ service och underlätta för våra kunder. Extra glädjande att du noterade vår snabba leveranstid. Vi förstår att tid är värdefull, och vi gör allt vi kan för att säkerställa smidiga och effektiva leveranser. Om du någonsin har ytterligare frågor eller behöver assistans, tveka inte att kontakta oss. Tack igen för att du delade din erfarenhet!

Seppo I
Skrev om Start & Generator Sverige AB

kvickt o lätt mycket smidigt snabb leverans

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din positiva recension! Vi är glada att höra att du upplevde vår tjänst som kvick och lätt samt att leveransen var snabb och smidig. Att tillgodose våra kunders behov och erbjuda en smidig och effektiv service är vår prioritet.

Gunnar O
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Bra priser o snabba leveranser

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Gunnar! Tack så mycket för din positiva feedback! Vi är glada att höra att du uppskattar våra bra priser och snabba leveranser. Att tillgodose våra kunders behov och erbjuda en smidig och effektiv service är vår främsta prioritet.

Eric P
Skrev om Start & Generator Sverige AB

I had a very positive experience with Start & Generator Sverige. They took the time to guide me through the issue I was having with my car, and tracking down a hard-to-find generator that fit my vehicle.

Svar från Start & Generator Sverige AB

Thank you so much for sharing your positive experience! If you have any more questions, concerns, or if there's anything else we can help you with, please feel free to reach out. Have a pleasant day!

Helena F
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Ringde kundtjänst, superbra hjälp med beställningen kan varmt rekommendera /Anna

Svar från Start & Generator Sverige AB

Tack så mycket för din feedback! Vi uppskattar att du tog dig tid att kontakta vår kundtjänst och är glada att höra att du fick superbra hjälp med din beställning. Kundnöjdhet är vår högsta prioritet, och det gläder oss att vi kunde tillgodose dina behov. Om du någonsin har fler frågor eller behöver ytterligare assistans, är du alltid välkommen att höra av dig. Tack igen för att du valde oss och för att du rekommenderar våra tjänster. Vi önskar dig en fantastisk dag!

Lars I
Skrev om Start & Generator Sverige AB

Det var fraktpriset som avgjorde, ni var billigast, de övriga rena stölden!

Svar från Start & Generator Sverige AB

Hej Lars, tack så mycket för din recension och för att du valde oss! Vi är glada att höra att våra priser uppfyllde dina förväntningar och att du upplevde oss som det mest prisvärda alternativet. Vi strävar alltid efter att erbjuda konkurrenskraftiga priser och högkvalitativa tjänster till våra kunder. Vi förstår att fraktpriset kan vara en avgörande faktor vid köpbeslut, och vi är glada att du fann våra priser överkomliga. Om det är något annat vi kan göra för att förbättra din upplevelse eller om du har några ytterligare...