Alla kategorier Bilvård Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan STB Gruppen AB
Rekommenderat företag 2016 - STB Gruppen AB
Rekommenderat företag 2015 - STB Gruppen AB

STB Gruppen AB

Vanadisvägen 4, 113 46 Stockholm — Visa karta

Boka tid Vi bekräftar snarast via SMS
Välkommen till Soft Tech bilvårds gruppen. Vi strävar alltid efter långvariga relationer och hundra procent nöjda kunder, vi hoppas att du vill bli en av dom!

Aavsett vilken budget eller vilka önskemål du har erbjuder vi dig det du vill ha. Genom gedigen kunskap och erfarenhet överträffar vi alltid våra konkurrenter oavsett om du är ute efter det bästa priset eller bästa resultatet! Välkommen!
Lör: 09:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 166 kunder tycker om STB Gruppen AB

• Ingemar
    Ingemar skrev om STB Gruppen AB
    Över all förväntan- Mycket bra resultat. Bilen som ny. Fick bra tips hur man underhåller bilens glans. Rekommenderas. Återkommer alla gånger.
  • Erik S
    Erik S skrev om STB Gruppen AB
    Äntligen någon som vet vad bilrekond är och som kan leverera något värt namnet!
    Det finns många lallare i branchen som påstår sig vara bäst på allt och det till priset av en lunch på IKEA.
    Du får alltid vad du betalar för!
    Den som verkligen vill ta hand om sin bil, som förstår skillnaden mellan skojare och proffs, åk till STB-gruppen. Ni kommer inte bli besvikna!

/Erik
    2017-02-22 STB Gruppen A svarar Erik S
    Det glädjer mig att få en sån fin rekommendation från en väldigt petig/pedant kund som dig. Vi gör vårt bästa för att alla våran kunder ska vara nöjda =) tack för din fina rekommendation och jag ser fram emot att ta hand om din svarta BMW snart.
  • Karl Gutav
    Karl Gutav skrev om STB Gruppen AB
    Det har alltid fungerat utmärkt
    Positivt bemött
    Alltid fixat tid som jag ville ha
    2017-02-22 STB Gruppen A svarar Karl Gutav
    Tack karl Gustav för ditt fina omdömme, Varmt välkommen åter.
  • Frank
    Frank skrev om STB Gruppen AB
    Jag fick ett erbjudande på mail och kom ihåg att det var länge sedan jag
    gjorde en HELTVÄTT och ringde då till STB för att boka en tid ! Efter min
    beskrivning av vad jag ville ha gjort, fick jag ett datum och samtidigt frågan när
    det passade mig bäst att komma med bilen och när jag ville hämta den !
    Mycket trevligt !
    Innan inlämning av bilen, fick jag en påminnelse, perfekt !
    När jag kom med bilen, gick vi igenom bilen och runt hela bilen och fick
    då också reda på hur lacken var och vad som behövdes, vi kom överens om
    priset och jag önskades välkommen tillbaka vid bestämd tid, perfekt !
    Bilen var klar när jag kom och den var som ny, inuti och utanpå, den glänste
    och skimrade ! Fantastiskt resultat ! Detta var mitt tredje besök på STB och
    jag var nöjd även vid de första besöken, men denna gången var bäst !
    2017-02-22 STB Gruppen A svarar Frank
    Hej Frank,

Vi gör vårt bästa för att göra det så enkelt och trivsamt för våran kunder! Att du är nöjd är ju precis vad vi strävar efter. Tack för ditt förtroende och varmt välkommen åter.
  • Karl-Erik T
    Karl-Erik T skrev om STB Gruppen AB
    Snabbt och bra jobb samt trevligt bemötande!
    2016-12-16 STB Gruppen A svarar Karl-Erik T
    Tackar o bockar, Varmt välkommen åter.
  • Anton  J
    Anton J skrev om STB Gruppen AB
    Ja måste hålla med föregående talare, när jag nu hämtade min bil var den renare än när jag hämtade från fabriken.

Riktigt proffsigt jobb, måste vara stans bästa aktör, kan varmt rekommenderas!
    2016-12-05 STB Gruppen A svarar Anton J
    Det värmer att höra =) Tack Anton .
  • Tobias
    Tobias skrev om STB Gruppen AB
    Bättre än nyskick när jag hämtar ut mina bilar! 🤘
    2016-11-16 STB Gruppen A svarar Tobias
    2016-11-11 STB Gruppen A svarar Johan H
    Tack Johan, uppskattas!

• Linda E
    Linda E skrev om STB Gruppen AB
    Väldigt tillmötesgående och kompetenta.
    Gör otroligt fina resultat och lyssnar bra på kundens behov.
    Rekommenderas verkligen
    2016-11-06 STB Gruppen A svarar Linda E
    Tack Linda för dina fina ord, vi gör vårt bästa för att våran kunden ska få känna sig speciella.
    Vårt jobb är vår passion och den görs med kärlek.
    Är du nöjd så är vi nöjda.
    Ta väl hand om pärlan och tveka inte att höra av dig om du undrar når eller behöver hjälp.

STB Gruppen A gillar detta
  • Ubbe  G
    Ubbe G skrev om STB Gruppen AB
    Är supernöjd med resultatet! Väldigt proffsiga killar,De gick igenom vad De gjort och jag fick godkänna bilen när jag hämtade den. Finns inget att klaga på! Kommer att beställa tid för lackskydd när jag fått nya bilen👍
    2016-10-17 STB Gruppen A svarar Ubbe G
    Väldigt kul att höra =) Är du nöjd så är vi nöjda ;)
    Ser fram emot att ta hand om din nya pärla.

• Jan T
    Jan T skrev om STB Gruppen AB
    Vill starkt rekommendera STB-gruppen. Bra och proffsigt bemötande. Fantastiskt arbete utfört på mina båda bilar jag till dags dato behandlat hos STB-gruppen.
    Det kommer fler bilar senare. Bilarna är behandlade med Ceramic Pro, lystern i lacken är enastående, den blåa nyansen i den carbonsvarta lacken lyser verkligen, det gillar jag. Förväntningarna på resultatet infriades och det med råge.
    2016-10-05 STB Gruppen A svarar Jan T
    Det glädjer oss att få så fin rekommendation från en bil entusiast som dig =) Ser fram emot att ta hand om resten av dina BMW bilar.

• Stefan L
    Stefan L skrev om STB Gruppen AB
    Väldigt proffsigt arbete ni utfört på min bil! Är så glad! Tusen tack!
    2016-09-28 STB Gruppen A svarar Stefan L
    Tack Stefan för toppenrekommendation!
  • Hedi T
    Hedi T skrev om STB Gruppen AB
    Jag är så himla nöjd med min bil!
    Tack så mycket för den grymma rekonden och keramiska behandlingen!
    Framöver så är det bara hit jag åker. Väldigt trevlig och kunnig personal.
    2016-09-12 STB Gruppen A svarar Hedi T
    Tackar o bockar =) Varmt välkommen åter.
  • Jonas L
    Jonas L skrev om STB Gruppen AB
    Jag är supernöjd med min helrekond och PPS behandling av min vita XC70.
    Bra bemötande, och många tips på bilvård utan att försöka kränga på mig en massa produkter.

Är du petig av dig och bryr dig om din bil kan jag varmt rekommendera STB.

/ Jonas (med vita Volvon)
    2016-09-03 STB Gruppen A svarar Jonas L
    Tack Jonas för din fina rekommendation! När du är super nöjd så blir vi super glada =)

• Linda N
    Linda N skrev om STB Gruppen AB
    Bra bemötande och kunnig personal. Som det står i betyget - Rekommenderas varmt!
    2016-07-13 STB Gruppen A svarar Linda N
    Tack Linda för din fina rekommendation, Varmt välkommen åter.
  • Peter  E
    Peter E skrev om STB Gruppen AB
    Helt oseriösa.
    Får först vänta 1 månad på att få tid, sedan ringer dom dagen innan och vill skjuta upp tiden 1 månad till.
    När man nekar och kör dit för att lämna in bilen så öppnar dom inte porten och när man får tag i dom så säger de att dealen är förbrukad.
    Där försvann 1.800 kr
    Lets deal säger ord mot ord. och skiter i dig som kund och hänvisa till ARN och det vet dessa grabbar om och kör på.
    Skulle ha gjort som man alltid skall göra,kollat upp företaget innan man köpte dealen
    2016-07-11 STB Gruppen A svarar Peter E
    Hej Peter,

Tråkigt att du känner så. Tyvärr så hade du missat din tid, du skulle ha varit hos oss mellan kl 8 och 9 men kom 11:30 och då hade vi andra bilar att ta hand om. Jag vet att du sa att du var där kl 7:30 men du ringde inte pga att du inte hade mobilen med dig och valde att åka till jobbet.

Det är precis som om du hade missat tiden hos läkare, sjukgymnast, tandläkare mm... Har man missat tiden så har man det.
    2016-07-11 Peter E svarar STB Gruppen A
    Det är synd och skam att ert bolag trots att ni säger att ni skall skicka en bekräftelse på tiden inte gör detta.
    Dessutom så har ni hävdat hela tiden att inlämning skulle ske mellan 07.00-09.00.
    Men på er hemsida och på er dörr så öppnar ni kl.08.00 så nu måste ni säga att inlämning skall ske 08.00-09.00.. SORGLIGT!

Men om man tittar rent logistiskt så är det sorgligt hur ni beter er vilket ALLA jag kan säga till kommer att få veta.

1.Ni har för mycket arbete och och ringer för att ni vill skjuta på redan bokad tid för att en anställd hos er blivit sjuk. När jag på pekar att jag har väntat 1 månad och ni vill skjuta fram 1 månad vilket jag nekar till så blir ni sura?

2. När man då kommer på utsatt tid (07:30) och ni inte öppnar så är det er kunds fel? troligen inte utan som sagt ni har inte tid att ta er inbokade bil.

3. Seriöst, ni håller på med att städa bilar. Inte någon kirurgi..
    Jag har varit hos er på utsatt tid och ÅTERKOMMER på min lunch och FORTFARANDE ingen öppnar utan du och din kollega kommer vandrande lugnt runt hörnan och säger att jag är 2 timmar sen och VÄGRAR hitta annan tid eller hitta en annan lösning är det minst sagt det sorgligaste jag någonsin varit med om.

Finns det ingen som helst service känsla hos er?
    Vi hade kunnat löst detta väldigt enkelt med en ny tid men är det bara att jaga pengar ja då är er lösning perfekt.

Konstigt då på er hemida så står det att "ni arbetar för långvariga relationer och riktigt nöjda kunder, vi hoppas att du vill bli en av dom!
    Vårt mål är att att alla, oavsett budget eller önskemål få det dom vill ha."

Långt kvar till målet om du frågar mig.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Åse
    Åse skrev om STB Gruppen AB
    Mycket gott bemötande och fint resultat av tvätt och rekonditionering.
    2016-06-29 STB Gruppen A svarar Åse
    Tackar o bockar, Varmt välkommen åter.
  • Christina L
    Christina L skrev om STB Gruppen AB
    Mycket bra från början till slut!!
    Köpte en helrekond via Let's Deal och lade till lite extra efter rekommendation från STB Gruppens medarbetare och är mer än nöjd! MER än nöjd!
    Bilen är helt som ny trots sina 13 år. Fantastiskt arbete! Mycket trevliga killar!
    2016-06-29 STB Gruppen A svarar Christina L
    Tack Christina för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter.
  • Anders N
    Anders N skrev om STB Gruppen AB
    Trevligt bemötande, kommer gärna tillbaka. Fint resultat och råd om underhåll. De glömde tyvärr att ta bort nagel-repor under handtaget till förardörren.
    2016-06-15 STB Gruppen A svarar Anders N
    Hej Anders,

Tack för ditt fina omdöme =) När det gäller "underhandtaget " så krävs det en större rekond då det behövs att plocka bort handtagen för att komma åt. Vi kan hjälpa dig med det till hösten när vi ska 3 stegs polera bilen.

• Andreas
    Andreas skrev om STB Gruppen AB
    Bemötandet från STB Gruppen var verkligen helt fantastiskt! De kunde ta emot min bil tidigare än planerat och jag kunde hämta bilen tidigare än planerat, utan att resultat blev lidande. Det här underlättade för mig något helt otroligt!

När jag hämtade bilen var den i samma skick som när jag hämtade ut bilen, helt ny, för ca 3 år sedan. Jag är otroligt nöjd med det arbete som STB Gruppen utförde!

Jag rekommenderar varmt alla bilägare som är mån om sin bil att investera i ett besök hos STB Gruppen. Mycket väl investerade pengar.

Stort tack!

/Andreas
    2016-06-29 STB Gruppen A svarar Andreas
    Tack Andreas för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter.
  • Henrik
    Henrik skrev om STB Gruppen AB
    Mycket proffsigt bemötande och väldigt hög kvalitet på leverans (rekond plus, impregnering av cab samt Ceramic Pro Light lackskydd)
    2016-05-18 STB Gruppen A svarar Henrik
    Tack Henrik för ditt fina omdöme! Ser fram emot att ta hand om Saaben ;)

• Ulf
    Ulf skrev om STB Gruppen AB
    Topp betyg ger jag STB gruppen
  • Jamal E
    Jamal E skrev om STB Gruppen AB
    Centralt belägen, trevligt mottagande, punktlig, noggrant , bra service, proffsigt arbete, goda råd, mkt nöjd, Lämnade bilen för rekond. Bilen blev nästan som ny. Varmt rekommenderar.
    2016-04-20 STB Gruppen A svarar Jamal E
    Tack Jamal och varmt välkommen åter.
  • Branimir G
    Branimir G skrev om STB Gruppen AB
    Utomordentlig bra service! Inget mer att säga :)
    2016-04-05 STB Gruppen A svarar Branimir G
    Tackar o bockar =) Varmt välkommen åter.
  • Daniel
    Daniel skrev om STB Gruppen AB
    Grym service och några som brinner för sitt jobb. Gjorde en helrekond plus och resultatet var mycket bra. Abbe ger bilen den behöver och inte massa annat som man inte bett om. Han lovar inte heller några mirakel utan en realistisk bild av det resultat man kan vänta sig. Rekommenderad varmt. Lite krångligt garage om du har låg/sänkt bil..
    2016-04-05 STB Gruppen A svarar Daniel
    Tack Daniel för dom värmande orden! Ta väl hand om pärlan så syns vi om ett tag hoppas jag =)
  • Jiang M
    Jiang M skrev om STB Gruppen AB
    Trevliga och bra utfört arbete. Som kvinna uppskattar jag enormt att slippa sexism på väggarna. Här var det rent och snyggt och schysst bemötande. De var bra på merförsäljning också...
    2016-03-16 STB Gruppen A svarar Jiang M
    Tack Jiang för ditt omdöme! Vi gör vårt bästa för att skapa så trevlig miljö som möjligt för våran kunder. Varmt välkommen åter.
  • Klaus
    Klaus skrev om STB Gruppen AB
    Bra service, kunnig personal. Mycket mån om att kunden är nöjd.
    2016-03-11 STB Gruppen A svarar Klaus
    Tack Klaus. varmt välkommen åter.
  • Emil  K
    Emil K skrev om STB Gruppen AB
    Lite svårt att hitta, med mycket trafik denna måndag, Men fick tillbaka min bil och rekomderas starkt, för ett grymt jobb. Säg gärna till om det finns anant sätt att betygsätta er på än facebook och reco !

Hälsningar.
    Audi a5:an :D
    2016-03-08 STB Gruppen A svarar Emil K
    Tack Emil! Vi uppskattar att du har tagit dig tiden att skiva om oss båda på FB och reco =) Ses snart hoppas vi.
  • KBstudio Meida  P
    KBstudio Meida P skrev om STB Gruppen AB
    Absolut ett av dem bästa bemötande. Abas tackar dig stort för det fina jobbet och kommer absolut komma förbi igen OM det skulle behövas, vilket jag inte tror efter följesedeln jag fick på köpet, "Hur man tvättar sin bil".
    Tack så mycket, rekomenderas starkt!
    2016-03-07 STB Gruppen A svarar KBstudio Meida P
    Tackar o bockar =) Följ instruktionerna och ring oss om du behöver hjälp eller råd! Varmt välkommen åter.
  • Bille B
    Bille B skrev om STB Gruppen AB
    Fråga ordentligt vad som ingår i jobbet innan du beställer. En "helt rekond med lackskydd" och "hel tvätt med polering" är två olika saker. Man tar reda på det mesta när man redan betalat. De är rätt otydliga också
    2016-03-07 STB Gruppen A svarar Bille B
    Hej Bille,

Det står klart och tydligt att vi tar extra betalt för mörka bilar! Du ville få bort röklukten från din bil och då kostar det självklart extra pga kemtvätt av taket. Du ville inte betala för detta och då valde du att tacka nej och du skulle även få tillbaka dina pengar.
    2016-03-07 Bille B svarar STB Gruppen A
    Nja det står inte klart och tydligt! Jag beställde "Helrekond + PPS-lackskydd och luktsanering". Det är ett skämt! Vilka dofter ingår i luktsaneringen då? Jag tycker att ni ska använda branschens rätta termer när ni beskriver vad som ingår i jobbet? Det är en självklarhet att man använder vissa kemiska medel för att ta bort lukt. Antingen ozon behandling eller kemtvätt. Då kan man tala om en "en rekond". Vad jag förstår så utför ni in -och utvändig tvätt och kallar det "hel rekond". Det är vilseledande!
    2016-03-07 STB Gruppen A svarar Bille B
    Luktsanering är ozon behandling som används för att eliminera lukt MEN om man har rökt i bilen då måste man alltid kemtvätta taket eventuellt klädsel vilken du inte ville betala för.
    Jag var väldigt tydlig med vad som ingår och vad som kommer att kosta extra, jag förstår inte varför du är missnöjd när du kommer att få tillbaka pengarna.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Mohamed A
    Mohamed A skrev om STB Gruppen AB
    Ett personligt och professionellt bemötande tillsammans med riktigt bra jobb.
    Högsta betyg, rekommenderas varmt.
    2016-03-07 STB Gruppen A svarar Mohamed A
    Tackar o bockar! Ta väl hand om pärlan och varmt välkommen åter.
  • Özgür
    Özgür skrev om STB Gruppen AB
    Är jätte nöjd! Bra service och trevlig personal. Bilen blev nästan ny ;)
    2016-03-07 STB Gruppen A svarar Özgür
    Tack så mycket! Varmt välkommen åter.
  • Tony
    Tony skrev om STB Gruppen AB
    Mycket trevligt bemötande. Super nöjd med resultatet. Keramisk lackförsegling.ses snart igen. Jag rekommenderar STB gruppen vanadis. Tony xc70
    2016-03-07 STB Gruppen A svarar Tony
    Tacka och bockar! Varmt välkommen åter =)
  • Jakob L
    Jakob L skrev om STB Gruppen AB
    Min helhetsbedömning är utan minsta tvekan: "Utmärkt". Tydliga sakliga besked och svar på mina frågor vid första kontakten per telefon. Dessutom trevliga samtal både när jag lämnade och när jag idag hämtade bilen. Nytvättad och nystädad såg den väldigt fin ut, "som ny". Abbas genomgång av vad som hade gjorts var imponerande. Dyrt blev det, men jag känner mig helt övertygad om att varenda krona var väl satsade pengar. Hela verkstan - under Abbas ledning - utstrålade hög kompetens.
    2016-03-07 STB Gruppen A svarar Jakob L
    Tackar o bockar för ditt fina omdöme! Ta väl hand om pärlan så ses vi snart hoppas jag.
  • M A
    M A skrev om STB Gruppen AB
    Super bra resultat och service. Vilket jobb!
    2016-03-02 STB Gruppen A svarar M A
    Tack så mycket! Varmt välkommen åter.
  • H J
    H J skrev om STB Gruppen AB
    Glatt och positivt mottagande. Bra förklaring före min keramiska behandling av billacken och bra förklaring om hur att sköta bilens yttre i framtiden för bästa varaktighet. Finfint resultat, så rekommenderas varmt!
    2016-02-29 STB Gruppen A svarar H J
    Tackar o bockar för din fina rekommendation! Ta väl hand om pärlan och tveka inte att höra av dig ifall du behöver råd eller hjälp med skötsel av bilen.
  • Joakim
    Joakim skrev om STB Gruppen AB
    Mycket trevlig personal som gärna går igenom jobbet dom har lagt ner.
    De visar stor produktkunskap och är duktiga på ett enkelt sätt att förklara skillnader på olika behandlingar/produkter. (tyckte jag då jag inte är väl insatt)
    Har hänt någon enstaka gång att de har missat lite smuts på insidan sidospeglarna men har aldrig varit missnöjd med deras jobb.
    2016-02-19 STB Gruppen A svarar Joakim
    Tack Joakim för ditt fina omdöme!
    Vi älskar feedback och det är just det som gör oss bättre! Ska se till att vi lägger extra uppmärksamhet på sidospeglarna :)

• Ulla
    Ulla skrev om STB Gruppen AB
    Bra bemötande och bra utfört arbete
    2016-02-19 STB Gruppen A svarar Ulla
    Tack Ulla för ditt fina rekommendation!
    Varmt välkommen åter :)
  • Nedim
    Nedim skrev om STB Gruppen AB
    Fantastiskt jobb bilen blev som ny. Bra service och mycket lätta att ha o göra med. Dom gjorde verkligen det där lilla extra som behövs. Stort yrkes kunnande och proffsiga minst sagt.
    2016-01-21 STB Gruppen A svarar Nedim
    Tack Nedim för ditt fina omdöme. Är du nöjd så är vi nöjda =)
    STB Gruppen A gillar detta
  • pia s
    pia s skrev om STB Gruppen AB
    Helt fantastisk bemötande och service!
    Trevligt att besöka dem.
    Och bilen blev som NY!!! Fattar inte att det är möjligt :-)
    2015-11-12 STB Gruppen A svarar pia s
    Tack Pia för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter.
  • Fredrik
    Fredrik skrev om STB Gruppen AB
    Riktigt bra jobb och kunnig personal.
    2015-11-12 STB Gruppen A svarar Fredrik
    Tackar o bockar! Varmt välkommen åter.
  • Stefan
    Stefan skrev om STB Gruppen AB
    Jag kan verkligen rekommendera STB Gruppen! Lämnade bilen på helrekond med ett superfint resultat som följd och ett mycket trevligt bemötande till ett bra pris. Kan inte annat en att ge ett 5 stjärnigt betyg. Tack för ett jättefint jobb!
    2015-11-12 STB Gruppen A svarar Stefan
    Tack Stefan för ditt fina omdöme! Varmt välkommen åter.
  • Sergio
    Sergio skrev om STB Gruppen AB
    Vänligt och proffsigt. Jag köpte en helrekond plus
    2015-10-29 STB Gruppen A svarar Sergio
    Tack Sergio! Varmt välkommen åter.
  • Pernilla
    Pernilla skrev om STB Gruppen AB
    Hade köpt en helrekond och jag är helnöjd med resultatet. Bilen har aldrig varit så fin som när jag hämtade den :-)
    2015-10-19 STB Gruppen A svarar Pernilla
    Hej Pernilla! Alltid lika kul med nöjda kunder =) Ta väl hand om pärlan så ses vi snart hoppas vi.
  • Linnea
    Linnea skrev om STB Gruppen AB
    Jag fick hjälp med textiltvätt av ett säte. Metoden fungerade utmärkt, sätet blev som nytt. Trevlig och serviceinriktad personal. Jag kan rekommendera STB-gruppen
  • Lars-åke
    Lars-åke skrev om STB Gruppen AB
    Mycket trevligt bemötande och service
    2015-10-02 STB Gruppen A svarar Lars-åke
    Tack Lars-åke =) Varmt välkommen åter.
  • Kalle
    Kalle skrev om STB Gruppen AB
    Jättebra, köpte helrekond med lackförsegling
    2015-09-18 STB Gruppen A svarar Kalle
    Tack Kalle! Bilen blev super fin =) Välkommen åter.
  • Tobias
    Tobias skrev om STB Gruppen AB
    Ringde STB och beställde en helrekond till min gamla Alfa.
    Fick snabb och grym service direkt i telefon och tvekade inte att lämna in den.
    Bilen var rätt fräsch innan men den var galet snygg när jag hämtade ut den!
    Har skaffat ny bil nu och ska dit med den nästa vecka och ser redan fram emot att få hämta ut den i ett minst lika fint skick som min gamla :)
    2015-09-18 STB Gruppen A svarar Tobias
    Tack Tobias för ditt fina omdöme! Jag ser fram emot att snygga till din nya pärla =)
  • Linnea
    Linnea skrev om STB Gruppen AB
    Jag blev trevligt och väl bemött i telefon och i STB Gruppens lokal. Jag utnyttjade ett fördelaktigt erbjudande jag fått. Jag är helt och hållet nöjd med mitt val av STB för omvårdnad om lacken på min bil och vill gärna rekommendera andra att anlita STB Gruppen!
    2015-09-17 STB Gruppen A svarar Linnea
    Tack Linnea för ditt fina omdöme! Ser fram emot att ta hand om din bil framöver. Varmt välkommen åter.
  • Mattias F
    Mattias F skrev om STB Gruppen AB
    Jag lämnar in min bil på helrekond + lackskydd hos STB gruppen. Efter behandlingen går jag och Abbas snabbt igen vad som gjorts. Initialt såg det helt okej ut i det dåliga ljuset nere i deras garage. När jag väl inspekterar bilen närmre när jag kommit hem ser jag att det fanns väldigt mycket polermedels rester kvar på bilen. Upptäcker ochså att polermaskin har gått över en del gummitlister och plast på bilen. Att inte maskera lister och plastdetaljer när man polera en bil är amatörmesigt.

Jag var tvungen och lämna i min bil hos en annan rekondfirma för att få det se okej ut men en del lister och fortfarande flammiga.

STB gruppen får inte mer än ett poäng av mig. Och det är bara för att Abbas är en trevlig prick annars skulle det vara noll.
    2015-09-15 STB Gruppen A svarar Mattias F
    Hej Mattias,

Va tråkigt att du känner så, sånt får bara aldrig hända! Jag vill alltid ha nöjda kunder! Ring mig gärna på 08-309944 så fixar jag det!

Vanadisvägen 4, 113 46 Stockholm