Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Järfälla Stenfirma Lapital AB

Stenfirma Lapital AB

Flyginfarten 22, 177 38 Järfälla — Visa karta

Här på Stenfirma Lapital är vårt främsta mål att leverera bra bänkskivor till låga priser och med kort leveranstid.

Vi erbjuder bänkskivor i högkvalitativ sten från Italien, men även skivor i ek, valnöt och rostfritt stål. Här kan du hitta något för varje inredningsstil och något för varje rum, vare sig du behöver en bänkskiva till köket, badrummet eller fönsterblecket. Är du intresserad av något annat stenarbete än bänkskivor? Kontakta oss så diskuterar vi fram en lösning på hur vi kan förverkliga dina idéer.

Våra butiker finns i Järfälla och på Lidingö. Hit kan du komma för en kostnadsfri konsultation eller för att spana in vår fina utställning. Varmt välkommen!
Lör: 10:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 22 kunder tycker om Stenfirma Lapital AB

• Kristin K
    Kristin K skrev om Stenfirma Lapital AB
    Bara positivt. Kan verkligen rekommendera Lapital. Läs mer
  • Jennifer H
    Jennifer H skrev om Stenfirma Lapital AB
    Mycket bra bemötande rakt igenom. Snabb måttning, leverans, montering och VVS arbete. Mycket proffesionellt och supersnyggt resultat. Försöker verkligen tillgodose kundens behov. Dock var det väldigt hattigt att boka tider för respekrive sak och de dök upp 2 timmar till ett dygn efter utsatt och bokad tid. Men skulle verkligen rekommendera dem! Läs mer
  • Martin W
    Martin W skrev om Stenfirma Lapital AB
    Grymma bänkskivor och otrolig service! Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Maud E
    Maud E skrev om Stenfirma Lapital AB
    Granit skiva bänk med mätning och montering.
    Mycket nöjd med bemötande och bänken. Läs mer
  • Lena C
    Lena C skrev om Stenfirma Lapital AB
    Vi har precis fått en bänkskiva i sten levererad och installerad i vårt kök. Vi är jättenöjda med hur smidigt det gått, från början till slut och kan varmt rekommendera Stenfirma Lapital AB. Läs mer
  • Christian W
    Christian W skrev om Stenfirma Lapital AB
    Haft flera möten med personal på Lapital för att diskutera inköp av bänkskiva till vårt nyrenoverade kök. Vi har alltid blivit professionellt och trevligt bemötta och fått råd om olika alternativ. Vi valde en granitbänkskiva med nersänkt diskho och en Tapwell köksblandare.
    Bänkskivan har nu installerats och vi är mycket nöjda över resultatet. Läs mer
  • Mohammad B
    Mohammad B skrev om Stenfirma Lapital AB
    Mycket bra bemötande, service och prisnivå.Jätte nöjd. Läs mer
  • Marita Troye B
    Marita Troye B skrev om Stenfirma Lapital AB
    Själva mötet i affären var ganska rutinmässigt. Efter vår beställning kom en person hem till oss och kontrolmätte mina uppgivna mått på bänkskivorna vi beställt. En jättetrevlig och duktig person. Efter cirka tre veckor kom tre personer hem; rev ut de gamla laminatskivorna och installerade de ny granitskivorna med rundade hörn och svår inpassning, plus en ny diskho. Fantastiskt duktiga och professionella personer. Allt gick på litet mer än tre timmar och resultatet blev verkligen utmärkt. Läs mer
  • Maria H
    Maria H skrev om Stenfirma Lapital AB
    Vi köpte stenskivor till köket. Vi fick goda råd före köpet och priset var mycket bättre än hos köksleverantören. Flexibla och snabba med att mäta och leverera. Vi är helnöjda. Läs mer
  • Christoffer H
    Christoffer H skrev om Stenfirma Lapital AB
    Rakt igenom ett mycket professionellt bemötande. Bra produktbeskrivning, ett stort utbud och en trygg och säker leverans från köp till färdig installation. Jag har inte behövt lägga ner någon tid på att bygga/installera utan allting har skötts mycket bra av firman. Supernöjd och vilket resultat det blev! Läs mer
  • Malin A
    Malin A skrev om Stenfirma Lapital AB
    Mycket bra och trevligt bemötande från Lapital i Barkaby/Kungsängen där vi köpte vår bänkskiva. Även mätning, transport och montering fungerade bra. Vi är mycket nöjda med vår fina stenskiva som vi valde att använda både till köksbänk, köksö och stänkskydd. Läs mer
  • Ann L
    Ann L skrev om Stenfirma Lapital AB
    Alldeles förträfflig bra firma från början till slut. Ska snart beställa mer till badrummet. Läs mer
  • Linda O
    Linda O skrev om Stenfirma Lapital AB
    Vi är jättenöjda med våra marmorskivor från Lapital! Vi fick också bra och snabb hjälp att rätta till en skiva som hamnat lite fel. Väntar dock fortfarande på att bli kontaktade angående en fog, samt ett rengöringsmedel som vi beställt för ca en månad sedan. Läs mer
  • Sharareh S
    Sharareh S skrev om Stenfirma Lapital AB
    Vi har köpt stenar för badrumstenar, golvstenar och fönsterbänk från Lapital. Vi fick bästa servicen och väldigt snabbt leverans. Vi var jätte nöjda med dem. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Stenfirma Lapital AB
    Trevligt bemötande och god service. Vi blev jättenöjda med vår fina köksbänkskiva! Läs mer
  • Pejman K
    Pejman K skrev om Stenfirma Lapital AB
    Profotionellt utfört arbete i tid och prisvärt. Läs mer
  • Yngve Z
    Yngve Z skrev om Stenfirma Lapital AB
    Strålande bemötande allt från första mötet till installation.
    Perfekt bearbetade granitskivor med väldigt bra passform.
    Armaturer och diskhovar är perfekt monterade. Utlovade leveranstider har hållits.
    Skönt med en sådan seriös leverantör.
    Kan verkligen rekommenderas till ävriga kunder. Läs mer
  • Nina S
    Nina S skrev om Stenfirma Lapital AB
    Proffsig leverans, allt enligt beställning. Något rörigt vid just själva beställningen. Men slutresultatet blev bra! Läs mer
  • Pejman R
    Pejman R skrev om Stenfirma Lapital AB
    Väldigt professionella, alltid proaktivt och kommer med bra förslag och lösningsorienterade rent generellt. De håller också sina tidsplaner och utför ett bra jobb.

Kan varmt rekommendera Lapital Läs mer
  • Bodil B
    Bodil B skrev om Stenfirma Lapital AB
    Serviceinriktade, vänliga! Utför ett proffsigt stenarbeta! Läs mer
  • Arne A
    Arne A skrev om Stenfirma Lapital AB
    Vi beställde granitbänkar från Stenfirma Lapital, bra bemötande, mätningen gick fort, leveransen kom som en dag före avtalad tid. Vi är nöjda Läs mer
  • Ulrika B
    Ulrika B skrev om Stenfirma Lapital AB
    Slarviga och inte särskilt kommunikativa. Ingen känsla för kundservice, rekommenderas ej! Läs mer

Flyginfarten 22, 177 38 Järfälla