Alla kategorier Pool Södermanland Strängnäs Stenings Swimmingpool & Spa AB

Stenings Swimmingpool & Spa AB

Zabergsvägen 2, 645 91 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Stenings Swimmingpool & Spa AB!

Vi levererar Swimmingpool och Spa med kvalitet i hela Sverige. Har du haft drömmar om pool länge eller kanske precis fått upp ögonen för denna avslappnande aktivitet. Vi på Stenings Swimmingpool & Spa AB tar hand om hela entreprenaden av din nya pool och spa. Vi har ett kontaktnät som gör det möjligt att ta ett helhetsgrepp över produktionen med allt från ritningar, byggadministration, underleverantörer och kvalitetskontroll.

Om något går sönder eller behöver fixas då? Oroa dig inte, vi finns tillgängliga för service, tillbehör och förbrukningsartiklar även efter installation. Varmt välkommen till oss på Stenings Swimmingpool & Spa AB.
Mån-Ons: Stängt
Tor-Fre: 10:00-18:00
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 4 kunder tycker om Stenings Swimmingpool & Spa AB

• Stefan N

2019-05-16

Stefan N skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Jag har haft hjälp av Stenings med skapande av poolområde med en Nivekopool. Det har känns kanonbra hela vägen och jag har fått bra rådgivning och stöd i besluten. Kvaliteten på arbete och material är toppenbra, och man får alltid återkoppling snabbt på telefon om man har någon man undrar över. Jag rekommenderar verkligen Stenings om du ska anlägga en kvalitetspool! Läs mer
    2019-05-16 Tobbe svarar Stefan N
    Tack för ditt fina omdöme Stefan?
    Det kommer att bli en toppenanläggning ?
  • 2019-04-27

Elisabeth H skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Bra service och kunnig personal. Trevligt bemötandet och hjälpsamma på alla sätt. Läs mer
    2019-04-27 Tobbe svarar Elisabeth H
    Tack för det fina omdömet Elisabeth.
  • 2019-03-13

Sofia K skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Köpte en Nivekopool. Bemötandet har varit bra i stort sett. Strul med en av deras underleverantörer. Men annars bra. Läs mer
    2019-03-14 Lasse svarar Sofia K
    Tack för att ni har gett oss ett omdöme, vi är mitt uppe i projektet i skrivande stund och är övertygade om att ni kommer att få en fantastisk poolanläggning inför sommaren.
    Med vänlig hälsning Lasse Stening
  • Stefan S

2019-03-11

Stefan S skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Vi köpte en utomhus pool och stenings stod för hela jobbet från grävning till uppstart av poolen.

Alltid ett gott bemötande och trevlig och kunnig personal.

Förväntningarna var ett bra resultat och ett gott samarbete och vi blev inte besvikna.

Vi är väldigt nöjda med resultatet och alltid ett gott bemötande om vi har några frågor om poolen. Läs mer
    2019-03-11 Lasse svarar Stefan S
    Tack för det fina omdömet Stefan, vi hörs inför vårstarten och ser fram emot en skön badsommar. Med vänlig hälsning Lasse Stening

Zabergsvägen 2, 645 91 Strängnäs