Stenings Swimmingpool & Spa AB

Zabergsvägen 2, 645 91 Strängnäs — Visa karta

Välkommen till Stenings Swimmingpool & Spa AB!

Vi levererar Swimmingpool och Spa med kvalitet i hela Sverige. Har du haft drömmar om pool länge eller kanske precis fått upp ögonen för denna avslappnande aktivitet. Vi på Stenings Swimmingpool & Spa AB tar hand om hela entreprenaden av din nya pool och spa. Vi har ett kontaktnät som gör det möjligt att ta ett helhetsgrepp över produktionen med allt från ritningar, byggadministration, underleverantörer och kvalitetskontroll.

Om något går sönder eller behöver fixas då? Oroa dig inte, vi finns tillgängliga för service, tillbehör och förbrukningsartiklar även efter installation. Varmt välkommen till oss på Stenings Swimmingpool & Spa AB.
Mån-Ons: Stängt
Tor-Fre: 10:00-18:00
Lör: 10:00-14:00
Sön: Stängt

Läs vad 19 kunder tycker om Stenings Swimmingpool & Spa AB

• 2019-12-04

Anton R skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Mycket bra kundbemötande samt snabb service vid byte av spa värmaren. Läs mer
    2019-12-04 Lasse svarar Anton R
    Tack för ditt omdöme Anton, hoppas allt funkar nu och att ni får en god jul och ett gott nytt år!
    Med vänlig hälsning Lasse
  • 2019-11-21

Daniel R skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Vi har köpt en pool 8•4 meter. Vi har blivit väl mottagna hos Stenings. Vi har haft många bra dialoger. Poolen är inte klar i nuläget. Vi har precis fått på taket. Vi har haft otur med vädret som gjort att det har dragit ut på tiden. Så det är svårt att säga allt om omdömet, men vi är väldigt nöjda hittills. Återstår att se vad vi tycker när det är klart, men jag tror att det kommer att bli superbra. Läs mer
    2019-11-22 Lasse svarar Daniel R
    Tack Daniel för ditt omdöme fast vi inte är riktigt klara än men fortsättning följer så vi ska se till att ni blir supernöjda!
    Lasse
  • 2019-10-07

Roger G skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Mitt spabad slogs ut av blixten!
    Stenings gav mig en snabb och bra service Läs mer
    2019-10-07 Lasse svarar Roger G
    Tack för ditt fina omdöme om oss Roger!
    //Lasse
  • 2019-10-01

Marina F skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Pooltak. Mycket väl bemött och god service, Läs mer
  • 2019-09-23

Lillemor Y skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Trevligt bemötande, engagerade och löste vårt problem. Läs mer
    2019-09-23 Tobbe svarar Lillemor Y
    Tack Lillemor för omdömet ;) kul att höra.
  • 2019-09-16

Thomas K skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Vi köpte både pool (inkl installation) från Stenings för ett antal år sedan och kan inte vara mer nöjda med såväl produkt som service. Det spelar ingen roll när på året, dag i veckan eller snudd på tid på dygnet, så finns de alltid tillgängliga. De har en unik förmåga att sätta mig som kund i centrum och få mig att känna mig prioriterad och värdefull.

De är pool och spa-specialister som i generationer har hjälpt kunder att förverkliga sina drömmar. De brinner för sitt skrå och står kompromisslöst vid sina kunders sida under hela resan. Läs mer
    2019-09-16 Tobbe svarar Thomas K
    Tack Tomas för ditt fina omdöme,
  • 2019-08-24

Claes L skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Bra genomförd poolrenovering. Trots försenat arbete blev slutresultatet mycket bra. Läs mer
    2019-08-24 Lasse svarar Claes L
    Tack för ditt omdöme Claes, kul att ni är nöjda.
    //Lasse
  • 2019-08-12

Magnus & skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Engagemang utöver förväntan. Trygghet genom hela processen från inköp till driftsatt pool. Läs mer
    2019-08-12 Tobbe svarar Magnus &
    Tack för ert fina omdömme Magnus :)
  • Anton N

2019-08-06

Anton N skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Anlitat för avlopp och markarbeten.
    Smidigt, snabbt och proffsigt! Läs mer
  • Jan S

2019-07-30

Jan S skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Mycket trevliga och hjälpsamma, svarar alltid i telefon och gör sitt bästa för att hjälpa kunden.
    Bra priser och fin butik.
    Extremt bra stöd och support då min gamla värmepump havererade och behövde installera en ny. Läs mer
    2019-07-30 Tobbe svarar Jan S
    Tack Jan, Kul att höra att ni är nöjda,, välkomna åter.
  • 2019-07-25

Torbjörn W skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Mycket bra bemötande-proffsigt.
    Humana priser
    Kunnig personal Läs mer
  • 2019-07-09

Markus o skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Köpte poolpaket!

Mycket nöjda med servicen👍 Läs mer
  • 2019-07-08

Torbjörn L skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Bra service och ett bra bemötande under hela tiden Läs mer
  • 2019-06-27

Martin B skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Stenings gör ett bra jobb och kan allt om pool. Det märks att de jobbar med kvalitet. Tyvärr kan de hamna i säsongsmässiga arbetstoppar pga hög efterfrågan. Läs mer
    2019-06-27 Lasse svarar Martin B
    Tack för ditt omdöme Martin. Vi önskar er en skön badsommar.
  • Hedfors M

2019-06-25

Hedfors M skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Alltid trevligt bemötande, snabb återkoppling & väl utförda arbeten/samarbete.
    R Hedfors Läs mer
    2019-06-27 Lasse svarar Hedfors M
    Tack för ditt omdöme, vi ser fram mot kommande uppdrag.
  • Stefan N

2019-05-16

Stefan N skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Jag har haft hjälp av Stenings med skapande av poolområde med en Nivekopool. Det har känns kanonbra hela vägen och jag har fått bra rådgivning och stöd i besluten. Kvaliteten på arbete och material är toppenbra, och man får alltid återkoppling snabbt på telefon om man har någon man undrar över. Jag rekommenderar verkligen Stenings om du ska anlägga en kvalitetspool! Läs mer
    2019-05-16 Tobbe svarar Stefan N
    Tack för ditt fina omdöme Stefan?
    Det kommer att bli en toppenanläggning ?
  • 2019-04-27

Elisabeth H skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Bra service och kunnig personal. Trevligt bemötandet och hjälpsamma på alla sätt. Läs mer
    2019-04-27 Tobbe svarar Elisabeth H
    Tack för det fina omdömet Elisabeth.
  • 2019-03-13

Sofia K skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Köpte en Nivekopool. Bemötandet har varit bra i stort sett. Strul med en av deras underleverantörer. Men annars bra. Läs mer
    2019-03-14 Lasse svarar Sofia K
    Tack för att ni har gett oss ett omdöme, vi är mitt uppe i projektet i skrivande stund och är övertygade om att ni kommer att få en fantastisk poolanläggning inför sommaren.
    Med vänlig hälsning Lasse Stening
  • Stefan S

2019-03-11

Stefan S skrev om Stenings Swimmingpool & Spa AB
    Vi köpte en utomhus pool och stenings stod för hela jobbet från grävning till uppstart av poolen.

Alltid ett gott bemötande och trevlig och kunnig personal.

Förväntningarna var ett bra resultat och ett gott samarbete och vi blev inte besvikna.

Vi är väldigt nöjda med resultatet och alltid ett gott bemötande om vi har några frågor om poolen. Läs mer
    2019-03-11 Lasse svarar Stefan S
    Tack för det fina omdömet Stefan, vi hörs inför vårstarten och ser fram emot en skön badsommar. Med vänlig hälsning Lasse Stening

Zabergsvägen 2, 645 91 Strängnäs