Lukas Karpinski
Aktiv på Reco.se sedan 2019

Läs vad 23 Läs vad Lukas Karpinski

• Claes E skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL

2019-07-29

Grym service, hjälpsam och kunnig.
    Väldigt nöjd och starkt att rekommendera honom! Läs mer
  • Niclas L skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL

2019-07-29

Jag blev väldigt bra bemött, och fick exakt den hjälp jag ville ha för ett tryggt och bra bilköp. Läs mer
  • Marcus N skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL

2019-07-28

Mycket bra dialog och god service att hålla extraöppet på en helgdag för att göra affär. Läs mer
  • Jakobsson J skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL

2019-07-26

Tyckte Lukas var en trevlig säljare som inte stressade på något.
    Vi ska testa på att leasa en Honda Civic 1.5 sport plus.
    Vi fick testa på olika motorer och växellådor för att hitta den vi sökte. Läs mer
  • Johan V skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL

2019-06-27

Honda CR-V
    Mycket nöjd med bemötande och affären som
    genomfördes på ett proffsigt sätt. Läs mer
  • Mårten M skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL

2019-04-29

HONDA Jazz. Lukas gör ett bra jobb. Lätt att ha att göra med. Litet kaxig,men på ett bra sätt. Bra bemötande även efter att affären är avklarad. Sammanfattningsvis. En bra säljare. Läs mer
  • Gunnar G skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL

2019-04-29

Jag leasar firmabil mha Lukas. Han har alltid varit noga med det jag vill och behöver tänka på på ett ärligt sätt (sen är han ju säljare). Han tycker han är realistisk och tänker långsiktigt i vår relation. Läs mer
  • Monica W skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL

2019-04-27

Vi service av min 2år gamla HR V, såg jag den nya turbon. Lukas var framme direkt, 30 min senare hade jag skrivit på för bilbyte😀. Läs mer
  • Dima F skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL

Duktig säljare. Läs mer
  • Eskil S
    Eskil S skrev om Lukas Karpinski en del av STHLM BIL

2019-04-27

Mitt senaste bilköp för ca ett år sen blev en efterlängtad Honda CRV från Sthlm Bil. En SUV som jag funderat på att köpa ända sen den kom ut på marknaden och som jag länge tyckt skulle vara den perfekta bilen för mig både utseendemässigt och rent praktiskt. Min önskan att få bilen snabbt levererad löstes genom att jag blev erbjuden att köpa en förevisningsbil.
    Samtidigt lämnade jag min gamla bil, en toyota Avensis, i inbyte.
    Affären utfördes mycket smärtfritt och galant av personalen och Lukas Karpinski på Sthlm Bil.
    Jag hade inga förväntningar på hur jag skulle bli bemött, ville bara ha en Honda. Men förstår nu efteråt hur skönt det var med trevlig och kunnigt bemötande.
    Och när "min" nya bil, vid avhämtningen, dold under ett skynke, avtäcktes framför mina ögon var lyckan fullständig.
    Ordet är proffsigt. Synd det inte fanns caffe latte i kaffeautomaten den dagen.
    /Nöjd Eskil Läs mer
Juliano Halef